Te laat komen is sowieso niet representatief.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja over het algemeen wel. Maar het hangt verder helemaal af van de situatie en de frequentie.
Maar wederom lijk jij om mij onduidelijke reden te denken dat jouw situatie representatief is voor de meeste situaties.
Wtf? Je grijpt gewoon een willekeurig woord uit een zin die je leest om dat woord in jouw antwoord te gebruiken? Dit zonder dat je met jouw antwoord verder inhoudelijk ingaat op datgeen waar je op reageerde?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:23 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Te laat komen is sowieso niet representatief.
Heb je daar problemen mee klootzak?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:27 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wtf? Je grijpt gewoon een willekeurig woord uit een zin die je leest om dat woord in jouw antwoord te gebruiken? Dit zonder dat je met jouw antwoord verder inhoudelijk ingaat op datgeen waar je op reageerde?
Bizar. Ben je wel helemaal 100%?
Jij bent niet representatief.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:23 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:28 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Heb je daar problemen mee klootzak?
En jij bent niet lief!quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:28 schreef louisdeveertiende het volgende:
[..]
Jij bent niet representatief.
Waarmee?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:28 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
kom vechten dan nerdjequote:Op dinsdag 17 september 2013 13:30 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Wat kijk je sip lamstraal.
Dat zal em verdomme lerenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:42 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Ik heb me monitor al een paar rake klappen gegeven rotzak.
dat ligt er aan wat je wilt presenteren.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:23 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
hear hear!quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:58 schreef kovenant het volgende:
ga toch weg man,
als ik op werk te laat komt omdat er files staan op de snelweg is dat toch ook mij probleem.
en niet die van de werkgever
grow up,
op tijd komen is je eigen verantwoordelijkheid
op het moment dat je er echt niks aan kan doen , so be it.
watquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:06 schreef Jv1994 het volgende:
terwijl het gewoon fucking hbo is en iedereen ook steeds de klas uitloopt om te roken en koffie te halen ( waaronder hij zelf ).
Jep. Dan zijn mensen met inzicht, interesses, die open staan voor nieuwe dingen en verstand hebben van zaken en dat krijg je niet d.m.v. een stukje papier.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
En wie denk je dat bijv. die cruizer van jou ontworpen heeft? Of die brug waar je overheen rijd?
Iemand met alleen een veterdiploma?
Beetje vreemde gang van zaken iddquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:11 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
ja dat mag dan weer wel bij hem, slaat toch nergens op
gozer, je begrijpt er niet veel van.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:13 schreef HSG het volgende:
[..]
Jep. Dan zijn mensen met inzicht, interesses, die open staan voor nieuwe dingen en verstand hebben van zaken en dat krijg je niet d.m.v. een stukje papier.
Jup daar begint het mee. Want zonder stevige balken is er ook geen stevige brug. Maar jij zou een brug van papier maken of zo? Het feit dat je zo denk zegt al genoeg over jou.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
gozer, je begrijpt er niet veel van.
Goh, ik heb een prachtige brug in m'n gedachten, hier aannemer, zo moet i worden. Doe maar lekker dikke balken, dan is het wel goed.
gast, wat loop je nou dom te lullen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:38 schreef HSG het volgende:
[..]
Jup daar begint het mee. Want zonder stevige balken is er ook geen stevige brug. Maar jij zou een brug van papier maken of zo? Het feit dat je zo denk zegt al genoeg over jou.![]()
Tsss talk to the hand.
Haha, mongooltje.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:28 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |