Ahja.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:39 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wij, jullie posts doel ik op.
Lees het Ajax topic van de afgelopen paar dagen maar na. (Ik raad het je af, overigens)
Vol met PSV'ers die even kwam melden hoe kansloos Ajax was en is tegen Barca.
Vandaar mijn treurige troll poging
Klantenbinding kan je dit niet noemen inderdaadquote:Op donderdag 19 september 2013 20:43 schreef rubbereend het volgende:
op deze manier verkoop je geen kaart meer voor de volgende wedstrijden
Is het niet net zo sneu om de vicieuze cirkel in stand te houden en te gaan trollen dan?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:39 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wij, jullie posts doel ik op.
Lees het Ajax topic van de afgelopen paar dagen maar na. (Ik raad het je af, overigens)
Vol met PSV'ers die even kwam melden hoe kansloos Ajax was en is tegen Barca.
Vandaar mijn treurige troll poging
quote:Op donderdag 19 september 2013 18:10 schreef PSV1990- het volgende:
Wij hebben over Ajax gelachen maar PSV zal ook zwaar afgang
tegen de Bulgaren
die Bulgaren hebben een ijzersterke team...ze kunnen heel goed verdedigen en het is een zware counterploeg want ik heb ze gezien tegen Partizan Belgrado
ik zeg 0-2 of zelfs hoger uitslag voor Ludogorets
Bron : de johan boskamp van marokko.
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4799441
Dat was het enige lichtpuntjequote:Op donderdag 19 september 2013 20:45 schreef Lange_Lans het volgende:
WTF zeg.
Ik vond trouwens Hendrix wel best aardig spelen de eerste helft.
Gecondoleerdquote:Op donderdag 19 september 2013 20:45 schreef Lange_Lans het volgende:
WTF zeg.
Eerste helft stukje gezien. Zomeravondvoetbal. En dan ook nog tegen een stelletje Bulgaarse amateurs. Om je kapot te schamen.
Ik hoor het ze na Milan nog zeggen; we gaan vol voor de EL. Stelletje lamstralen.
Philip heeft veel teveel omzettingen gedaan. Rare move ook om Zanka te brengen en die bleke naar linksback te schuiven. Tot dan toe ging het redelijk, daarna was het behoorlijk mis. Stukje onderschatting. Misschien gebrek aan ervaring bij Cocu.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:45 schreef Lange_Lans het volgende:
WTF zeg.
Eerste helft stukje gezien. Zomeravondvoetbal. En dan ook nog tegen een stelletje Bulgaarse amateurs. Om je kapot te schamen.
Ik hoor het ze na Milan nog zeggen; we gaan vol voor de EL. Stelletje lamstralen.
Wordt zondag een draak van een wedstrijd ben ik bang. Of een foutenfestival.quote:
Bijna?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit lijkt echt helemaal nergens op. Schaam me er bijna voor
Hier is het toch nooit goed. Als je wél inhoudelijk de discussie aan wilt gaan, krijg je ook alleen maar gezuig en geflamequote:Op donderdag 19 september 2013 20:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ahja.
Nee, houd ik me niet mee bezig. Op de een of andere manier is het de kunst om het niveau zo laag mogelijk te houden, zodra het om voetbal gaat. Frappant fenomeen vind ik dat.
Of het gaat echt fantastischquote:Op donderdag 19 september 2013 20:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wordt zondag een draak van een wedstrijd ben ik bang. Of een foutenfestival.
Ja. Want ik weet dat het beter kan.quote:
Van mij niet, hoor. Maar als het mij na twee serieuze pogingen niet zou bevallen zou ik allang weg zijn. Maar als jij de zelfkastijding kan waarderen, ieder z'n ding.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:48 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Hier is het toch nooit goed. Als je wél inhoudelijk de discussie aan wilt gaan, krijg je ook alleen maar gezuig en geflame.
Jij lult ook maar wat hè, als talbot was je nog wel te pruimen maar robot is echt van een niveau nihilquote:Op donderdag 19 september 2013 20:47 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Philip heeft veel teveel omzettingen gedaan. Rare move ook om Zanka te brengen en die bleke naar linksback te schuiven. Tot dan toe ging het redelijk, daarna was het behoorlijk mis. Stukje onderschatting. Misschien gebrek aan ervaring bij Cocu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |