quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
xbox of ps3?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:09 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga hem wel bij bol.com orderen, heb nog wat bonnen liggen.
nog lang niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeker niet voor de pc beschikbaar?
quote:
Is het al bekent wanneer?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
nog lang niet.
[..]Zodra hij online kan gaan we de tent afbreken.
Boh ik wil ook de tent afbreken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:18 schreef Murdera het volgende:
Zodra hij online kan gaan we de tent afbreken.
Dag daagquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even 2 draken uit school halentot later
ik own je zo fucking hard hequote:Op dinsdag 17 september 2013 11:18 schreef Murdera het volgende:
Zodra hij online kan gaan we de tent afbreken.
Het is iets aparts in principe.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gta online is zeker weer apart of zit bij 5 in?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Het is iets aparts in principe.
Maar je hoeft niks extra te kopen.
Dus het zit erin of je kan het gratis downloaden gok ik zo.....
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:44 schreef rival het volgende:
Nee maar ff serieus ik kan de hele nacht online zijn, rondrijden in een auto(of op de motor) en niet dood gaan ook al zit de rest van de lobby achter mij aan....
true story
In gta4 is dat.Ik ben bij deze wel bang dat ik op de grond dik genaaid ga worden door de jets en dat ik dus ook zo'n watje in de lucht moet worden
Dan zou je een volwassen vent moeten zijn he, nou zodra ik dat spel opstart ben ik gewoon weer 12quote:
wat schattigquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
en dan zou je een volwassen vent moeten zijn he, nou zodra ik dat spel opstart ben ik gewoon weer 12
Ze willen je zeker even aanraken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:44 schreef rival het volgende:
Nee maar ff serieus ik kan de hele nacht online zijn, rondrijden in een auto(of op de motor) en niet dood gaan ook al zit de rest van de lobby achter mij aan....
true story
In gta4 is dat.Ik ben bij deze wel bang dat ik op de grond dik genaaid ga worden door de jets en dat ik dus ook zo'n watje in de lucht moet worden
quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:42 schreef hugecooll het volgende:
nerdjes
beetje virtuele auto's opblazen en banken beroven. In mijn tijd deden we dat gewoon in het echt, zonder berouw. De jeugd van tegenwoordig is helemaal verneukt
nerdjes
beetje virtuele auto's opblazen en banken beroven. In mijn tijd deden we dat gewoon in het echt, zonder berouw. De jeugd van tegenwoordig is helemaal verneukt
Patserquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:42 schreef hugecooll het volgende:
nerdjes
ff z'n profiel bekeken..quote:
Sneuquote:geboortedatum: 01-01-1985
nerdjes
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:01 schreef hugecooll het volgende:
HAHA GEFOPT! DAT IS LEKKER NIET MIJN GEBOORTEDATUM
Zeker iets in de 90quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:01 schreef hugecooll het volgende:
HAHA GEFOPT! DAT IS LEKKER NIET MIJN GEBOORTEDATUM
Dat jij zou een jonge gup bent? Nee hoorquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
er zijn hier blijkbaar ook mensen die het als storend ervaren
Mensen die alles serieus nemenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
er zijn hier blijkbaar ook mensen die het als storend ervaren
jong valt wel mee hurrquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat jij zou een jonge gup bent? Nee hoor
Waarom ben jij een baas? Heb je werknemers?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
jong valt wel mee hurr
verder ben ik ook een baas dus no worries tog jwz
ookquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom ben jij een baas? Heb je werknemers?
Ik neem graag het risico dus ja?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Aan of dit een officiële vraag is die gesteld wordt door iemand met opsporingsbevoegdheid
In dat geval heb ik alleen werknemersquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik neem graag het risico dus ja?
Of dat enigszins gevllgen heeft voor mij neem ik dan voor lief....
spannendvurrrrrtellllll
boringquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
In dat geval heb ik alleen werknemers
Dat is wat ze proberen jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze willen je zeker even aanraken.
muhaha heeft geen xdoosquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is wat ze proberen ja
Nee maar ff zonder dollen we moeten natuurlijk wel een bazenclan opzetten
Dan heb je meer gedaan dan ik....quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nieuwe bril gekocht, boodschappen gedaan, afspraak gemaakt voor studie, mijn verhuiscadeau aan mezelf is binnen.
Nuttige dag tot nu toe.
quote:GTA Online, het online spel dat gratis bij ieder exemplaar van Grand Theft Auto 5 geleverd wordt, moet meer dan 500 missies bieden.
Foto: Rockstar
Het doel hiervan is om zoveel mogelijk geld te verdienen. Dit geld kan vervolgens besteed worden aan het kopen van huizen en auto's, zo is te lezen in een preview in het tijdschrift Game Informer.
GTA Online verschijnt op 1 oktober, twee weken na de release van Grand Theft Auto 5, en speelt zich af in dezelfde speelwereld als de singleplayer. Personages uit GTA 5 komen ook voor in de multiplayer, maar het verhaal speelt zich later af.
Spelers maken hun eigen personage en kunnen deze naar eigen smaak aanpassen. Het resultaat is te zien in de tussenfilmpjes, zij het zonder bijbehorende stem. Hierbij is het ook mogelijk om een vrouwelijk personage te maken.
Activiteiten
Bijna alle activiteiten uit de singleplayer moeten beschikbaar zijn in GTA Online. Naast de grote overvallen en races, kunnen spelers ook tennissen, golfen of basejumpen. Wie eenmaal een "dure woning" bezit, krijgt de optie om deel te nemen aan grote heists met andere spelers.
Volgens Rockstar zijn er in totaal meer dan 500 missies in GTA Online, die Rockstar regelmatig kan aanpassen indien nodig. Wat betreft de zogeheten matchmaking, het koppelen van online spelers, krijgen vrienden of crewleden voorrang. Zijn die niet online, dan verschijnen er spelers die ongeveer even vergevorderd zijn in het spel.
Vaardigheden
Het personage dat spelers gebruiken in GTA Online, wordt als het "vierde personage" van de game gezien naast hoofdpersonages Michael, Franklin en Trevor. Hij of zij arriveert met een vliegtuig in Los Santos. Spelers kiezen zijn of haar moeder en vader, levensstijl en hobby's, zoals feesten, op de bank zitten, criminele activiteiten en sporten.
De vaardigheden waarmee spelers beginnen, zijn gebaseerd op die hobby's en kunnen worden verbeterd gedurende de game. Met een druk op de knop kunnen spelers van kleding wisselen, die kan worden gekocht in winkels. Geld kan op een creditcard worden gestort en uit pinautomaten worden gehaald om te voorkomen dat spelers veel geld verliezen bij een overval.
Tenslotte kunnen spelers hun eigen huis inrichten zoals ze dat zelf willen en daar met crewleden hangen. Ook is het mogelijk om daar te drinken, strippers uit te nodigen of verschillende televisieprogramma's te bekijken
Jij zit lekker onderuitgezakt een filmpje te kijken?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan heb je meer gedaan dan ik....
Pics van je bril.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nieuwe bril gekocht, boodschappen gedaan, afspraak gemaakt voor studie, mijn verhuiscadeau aan mezelf is binnen.
Nuttige dag tot nu toe.
Hij komt over 2 weken pas binnen. Moet eerst op sterkte gemaakt worden. Maar dan zal ik een foto posten.quote:
Neuh, de tv staat uit, radio uit, heerlijk die stilte, genieten van een grote mok thee...quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij zit lekker onderuitgezakt een filmpje te kijken?
hoe sterk moet ie zijn?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij komt over 2 weken pas binnen. Moet eerst op sterkte gemaakt worden. Maar dan zal ik een foto posten.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is wat ze proberen ja
Nee maar ff zonder dollen we moeten natuurlijk wel een bazenclan opzetten
En bovendien ben ik te lief en gedraag ik me ingame net zoals daarbuiten.quote:
sorry jij mag niet bij de clanquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
En bovendien ben ik te lief en gedraag ik me ingame net zoals daarbuiten.
Ik kan niet zo lang tegen stilte. Daar wordt ik zenuwachtig van.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuh, de tv staat uit, radio uit, heerlijk die stilte, genieten van een grote mok thee...
beetje fok, beetje niksen eigenlijk
Ik zou zo 10 dingen kunnen bedenken die ik zou kunnen gaan doen, maar nee, ff niet
-3,5.quote:
Nee, want ik ben geen mietje.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Staat bij jullie in huis trouwens al de verwarming aan?
Ik ga wel bij de politie-clanquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry jij mag niet bij de clan
wilde ik vanmorgen voor het eerst doen.... en ik hoor de mensen op mijn werk er ook over sinds vandaag hahaquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:06 schreef AldoTheApache het volgende:
maar deze tekst niet toch?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ook de trailer staat in de OP
Ik weiger 'm aan te zetten, leven is al duur zat.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:08 schreef AldoTheApache het volgende:
Want bij mij in de flat is de verwarming voor 2 weken nog gesloopt![]()
en ik heb het nu al gewoon koud
dan hadden we rondjes door de stad kunnen cruisenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
En bovendien ben ik te lief en gedraag ik me ingame net zoals daarbuiten.
Bij mij zit het al in de huurquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weiger 'm aan te zetten, leven is al duur zat.
Ik heb helaas niks met consoles, vind pc veel fijner.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
dan hadden we rondjes door de stad kunnen cruisen
Dan stond ie op 25 graden. :Squote:Op dinsdag 17 september 2013 14:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij mij zit het al in de huur
dan zou ik hem voluit zetten elke dag!quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij mij zit het al in de huur
Mijn complimenten voor de customer service van Microsoft.quote:
heb je mijn post van 13:56 gezien?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijn broertje heeft de verwarming hier op 20 graden gezet sinds gisteren..
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
heb je mijn post van 13:56 gezien?
Beter zetten ze die locks er helemaal niet op...quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn complimenten voor de customer service van Microsoft.
Ik heb zondgag van een junk een xbox gekocht, lekker goedkoop.
Getest, en alles leek goed te werken, niet op gelet dat er een family lock op zat.
Afijn, lang verhaal kort, geen GTA dus met zo'n lock, en ook kun je de console niet resetten.
En de code die je nodig hebt om hem te resetten verschillen per model.
Dus maar een chat gestart met support en Ike had binnen een paar minuten de goede code, en dus kan ik nu dus toch van GTA gaan genieten.
Hulde voor Microsoft
enjoy de PC zonder GTAV danquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb helaas niks met consoles, vind pc veel fijner.
kan je instellen, beschaafde ouders doen datquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter zetten ze die locks er helemaal niet op...
en dan in de winter gewoon in je zwembroek door huis wandelenquote:
Nee ik heb een vest aangetrokkenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Alleen het erafhalen niet?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:12 schreef rival het volgende:
kan je instellen, beschaafde ouders doen dat
Dan moet ie naar de 27.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan in de winter gewoon in je zwembroek door huis wandelen
Hahahaquote:
goed voor het milieu zeker?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik heb een vest aangetrokken
Tot hoeveel - gaat dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan niet zo lang tegen stilte. Daar wordt ik zenuwachtig van.
Even wat eitjes opgehaald bij de buurvrouw.
Morgen ontbijtspek met een omelet
[..]
-3,5.
weet niet hoe dat werkt ik doe zoiets niet natuurlijkquote:
Is afhankelijk van je nekspieren.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Tot hoeveel - gaat dat eigenlijk?
Ah ja soort parental control.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:14 schreef rival het volgende:
weet niet hoe dat werkt ik doe zoiets niet natuurlijk
misschien verschijnt die code na het instellen, en moet je die noteren ofzo?
nou wat denk je zelf snuggere harrie ? Ook voor je portemonnee, en als je nu de verwarming al gaat aanzetten, hoe moet dat dan als het straks een kei koude winter wordt?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
goed voor het milieu zeker?
Zo doe ik dat ook, betaal al genoeg aan de energieleverancier.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou wat denk je zelf snuggere harrie ? Ook voor je portemonnee, en als je nu de verwarming al gaat aanzetten, hoe moet dat dan als het straks een kei koude winter wordt?
Ja en dan ALDOdan zijn de rapen gaar... en een afrekening van weet ik hoeveel 100 euro
Dan zet je die hogerquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou wat denk je zelf snuggere harrie ? Ook voor je portemonnee, en als je nu de verwarming al gaat aanzetten, hoe moet dat dan als het straks een kei koude winter wordt?
Ja en dan ALDOdan zijn de rapen gaar... en een afrekening van weet ik hoeveel 100 euro
ja precies.....quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo doe ik dat ook, betaal al genoeg aan de energieleverancier.
Geen idee.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Tot hoeveel - gaat dat eigenlijk?
mijn rechterhand kan nu al de temperatuur niet aan, laat staan over 2 wekenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja precies.....
lekker veel thee drinken, vest aan, of gewoon lekker bewegen![]()
Meestal achter de pc gamen of op de bank onder een deken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja precies.....
lekker veel thee drinken, vest aan, of gewoon lekker bewegen![]()
Nu moet ik aan bert visscher denken en zijn gebreide slurf die zijn vriendin voor hem had gehaakt of gebreid.... weet ik hetquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mijn rechterhand kan nu al de temperatuur niet aan, laat staan over 2 weken
is zeker van voor mijn tijdquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nu moet ik aan bert visscher denken en zijn gebreide slurf die zijn vriendin voor hem had gehaakt of gebreid.... weet ik het
sowieso alles wat ik zeg... jonkiequote:Op dinsdag 17 september 2013 14:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is zeker van voor mijn tijd![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sowieso alles wat ik zeg... jonkie
helemaal nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan ben je nog steeds een jonkie.
Van de fiets afrukken en doodstompenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
Tijdens de middagwandeling zat ik iemand fietsen met een muts op en sjaal om
haha jij zei afrukkenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Van de fiets afrukken en doodstompen
Dan 6 verder dan ga ik je achternaquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:27 schreef Giertje het volgende:
nog 3 maanden en dan mag ik de 30 noteren
ik typte eerst aftrekken, maar toen veranderde ik het om deze reactie te voorkomenquote:
Ja ik ookquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:27 schreef Giertje het volgende:
nog 3 maanden en dan mag ik de 30 noteren
ik dacht dat jij ouder was dan ikquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan 6 verder dan ga ik je achterna
ook 17 december?quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahahahaha
nee serieus. ?.. whahahahahaha
2-6-84quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik dacht dat jij ouder was dan ik
oow ja dan ben jij ook zo aan de beurtquote:
dat is al gauw inderdaadquote:
dit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Imo riekt het niet zuiver...
iig belachelijk.
Ik heb horen zeggen dat hij echt facking vet isquote:
mja ik zie het straks wel als ik thuis benquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb horen zeggen dat hij echt facking vet is!
Ik kan zaterdag pas spelen..
Yup, i'm right behind yaquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ja dan ben jij ook zo aan de beurt
[..]
dat is al gauw inderdaad
mijn vrienden zitten al mijn spullen te verdelen voor wanneer ik het loodje legquote:
haay trouwensquote:
Hier zijn ze al aan het praten over alle lantaarnpalen volhangen met foto's.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn vrienden zitten al mijn spullen te verdelen voor wanneer ik het loodje leg
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn vrienden zitten al mijn spullen te verdelen voor wanneer ik het loodje leg
ik hoop dat die van mij dat vooral niet doenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier zijn ze al aan het praten over alle lantaarnpalen volhangen met foto's.
Bitches
ik zie wel ik weet allang precies wie wat gaat krijgenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo zijn de mijne gelukkig niet
Ik vrijdagquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb horen zeggen dat hij echt facking vet is!
Ik kan zaterdag pas spelen..
Ik ga niet iemand anders afrukkenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Van de fiets afrukken en doodstompen
je hebt et al te druk met jezelf hequote:Op dinsdag 17 september 2013 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga niet iemand anders afrukken
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vrijdag
maar dan blijf ik er ook meteen de hele dag voor thuis
lekker tochquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel proberen ze me dates aan te smeren met dames van rond de 40
Sick fucks
Huh wat ga je doodquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:41 schreef Giertje het volgende:
ik zie wel ik weet allang precies wie wat gaat krijgen
Ik heb zaterdag een verjaardagsfeestje, de hufterquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:42 schreef Raene het volgende:
[..]! Voor mij wordt het hele weekend niks anders als eten slapen gta of sex.
Hey sexy ladyquote:
nou ja kan lekker zijn toch ik weet het niet?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
![]()
Sick fucks
nee nee maar ik weet wel wie wat krijgt in geval er wat gebeurdquote:
Kweetnietquote:
Nee ik doe niks met andere mannenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt et al te druk met jezelf he
Ik zou gewoon zeggen bitch ik heb acute ebola ik kan niet komenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag een verjaardagsfeestje, de hufter
op een oude fiets. ?.....quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
![]()
Sick fucks
En wat zoek je dan wel?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kweetniet
Ze hebben er een houtje van om nou net niet de nog goed uitziende uit te zoeken
dat zou kunnen maar dan mis ik alle leuke vrouwen die daar ook vast zullen zijnquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik zou gewoon zeggen bitch ik heb acute ebola ik kan niet komen.
Jeetje hou je je daar mee bezigquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee nee maar ik weet wel wie wat krijgt in geval er wat gebeurd
Heyquote:
Hmmmmmmmmm.... lastigquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
dat zou kunnen maar dan mis ik alle leuke vrouwen die daar ook vast zullen zijn
geen huwelijk? dan gaat dat naar familie volgens de wet toch?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:45 schreef Raene het volgende:
Jeetje hou je je daar mee bezig!?
Ik denk dat als ik plotseling dood ga ik alles aan mijn vriend overlaat.. En mocht ik een lange weg te gaan hebben dan ga ik alles verkopen en er het beste van ga maken..
Nouja, an sich kan een vrouw van rond de 40 nog wel hoor..quote:
Geen idee..quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
geen huwelijk? dan gaat dat naar familie volgens de wet toch?
Hij zou sowieso mijn gitaren en mijn consoles + al mijn games mogen hebbenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:47 schreef Raene het volgende:
[..].. Ik heb al gezegd liefie als ik dood ga, snel plunderen voor de aasgieren eraan komen
ik moet nog steeds een notaris zoeken, en een voogd... weet je hoe kut dat is...quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik plotseling dood ga ik alles aan mijn vriend overlaat.. En mocht ik een lange weg te gaan hebben dan ga ik alles verkopen en er het beste van ga maken..
[..]
Hey
Mja gadver.. ik moet er ook niet aan denken eigenlijk hoor...quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet nog steeds een notaris zoeken, en een voogd... weet je hoe kut dat is...
Gedoe man zijn ook dingen waar ik niet over na wil denken
oke next onderwerp...quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Mja gadver.. ik moet er ook niet aan denken eigenlijk hoor...
Yay!!! Mooi cijfer! En gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:50 schreef Tamashii het volgende:
Oh wauw. Ik heb de toets gehaald met een 7.3nu ben ik over naar het derde jaar!!!!
Dankjewel!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Yay!!! Mooi cijfer! En gefeliciteerd
Misschien als je gewoon aan zijn piemel gaat frutten terwijl hij bezig is gaat hij uiteindelijk wel overstagquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke next onderwerp...
zal ik vanavond nog seks krijgen nu gta uit is?
neequote:Op dinsdag 17 september 2013 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke next onderwerp...
zal ik vanavond nog seks krijgen nu gta uit is?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Misschien als je gewoon aan zijn piemel gaat frutten terwijl hij bezig is gaat hij uiteindelijk wel overstag...
..
Oh dat is goed nieuws! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:50 schreef Tamashii het volgende:
Oh wauw. Ik heb de toets gehaald met een 7.3nu ben ik over naar het derde jaar!!!!
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
GTA in een SEX TT
Oja ik speel pas sinds gisterochtend
Anderzijds is het wel ff lekker rustigquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Misschien als je gewoon aan zijn piemel gaat frutten terwijl hij bezig is gaat hij uiteindelijk wel overstag...
..
whaha leuke famquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:47 schreef Raene het volgende:
[..].. Ik heb al gezegd liefie als ik dood ga, snel plunderen voor de aasgieren eraan komen
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:50 schreef Tamashii het volgende:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Anderzijds is het wel ff lekker rustig
Mijn ouders en mijn broer niet hoorquote:
dan zet ik mijn xdoos wel uit om met een andere doos te spelen ja..... ff snel.. en dan weer gamenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:52 schreef Raene het volgende:
[..]
..
Whahaquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
dan zet ik mijn xdoos wel uit om met een andere doos te spelen ja..... ff snel.. en dan weer gamen
Dat moet ik ook al een maandquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij weet toch hoe dat gaat
Ik moet nog ff batterijen kopen
Of bedoel je voor zijn xbox controllerquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat moet ik ook al een maandIk sta altijd op springen als het weer weekend is
nee hoor, die zijn oplaadbaarquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:57 schreef Raene het volgende:
[..]
Of bedoel je voor zijn xbox controller
Dat scheelt weerquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee hoor, die zijn oplaadbaar
Dan ruil je die toch om?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee hoor, die zijn oplaadbaar
Jonge je kan toch geen GTA spelen met een viboquote:
Vibo in je poes en gamen maarquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Jonge je kan toch geen GTA spelen met een vibo
ik weet niet eens meer hoe maar het kwam een keer ter sprake toen ben ik maar eens gaan bedenken wie wat zal krijgenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:45 schreef Raene het volgende:
[..]
[..]
Hey
quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:50 schreef Tamashii het volgende:
Film hetquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:06 schreef Raene het volgende:
[..]! Misschien een experiment waardig
...
Nee dan moet je saints row spelen kan je mensen ermee slaanquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Jonge je kan toch geen GTA spelen met een vibo
Dat is een dildoquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dan moet je saints row spelen kan je mensen ermee slaan
klopt maar toch vind ik saint row niet zo heel beel aanquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dan moet je saints row spelen kan je mensen ermee slaan
Ugh.. het was een grapje om mee te beginnen, jij weet ook wel dat 99% van de mensen tegenwoordig accu's gebruiken in hun controllers...quote:
Weet ik veel wat de Xbox heeftquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Ugh.. het was een grapje om mee te beginnen, jij weet ook wel dat 99% van de mensen tegenwoordig accu's gebruiken in hun controllers...
ik moet zeggen ps3 controller kan wel lang mee als ie goed opgeladen isquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weet ik veel wat de Xbox heeft
Ps3 controllers hebben een accu ja
Die Wii dingen zit gewoon een batterijtje in..
Helemaal niet, voor mijn wii controllers heb ik ook gewoon accu.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weet ik veel wat de Xbox heeft
Ps3 controllers hebben een accu ja
Die Wii dingen zit gewoon een batterijtje in..
Xbox controller gaat ook erg lang mee als hij opgeladen isquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik moet zeggen ps3 controller kan wel lang mee als ie goed opgeladen is
Ik weet niet beter of er zit iets in dat op een batterijtje lijkt..quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Helemaal niet, voor mijn wii controllers heb ik ook gewoon accu.
Damn Joof even serieus hoor.
das zo maar goed telefoon hangt er ook vanaf wat je er mee doetquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Xbox controller gaat ook erg lang mee als hij opgeladen is!
Wii controller though... Maar dat is ook gerelateerd aan de leeftijd, je telefoon en laptop batterij houden het na een paar jaar ook minder lang vol
..
joypad in je poes en gamen maar, die trilt ookquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:06 schreef Raene het volgende:
[..]! Misschien een experiment waardig
...
Met een telefoon kun je in het begin vanalles doen dagen lang en nog is hij niet leeg... Nu na een jaar hoef ik maar een paar keer naar mijn klok te kijken en de batterij is al leeg... 80% gaat op aan schermquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
das zo maar goed telefoon hangt er ook vanaf wat je er mee doet
ik bel en sms er alleen maarm ee dus ik kan kalm een week doen met de batterij
Ik doe zomaar een wilde gok dat het niet pastquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
joypad in je poes en gamen maar, die trilt ook
Dat kan ookquote:
tegen je clit aan dan!quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik doe zomaar een wilde gok dat het niet past.
Hoi kaneelquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind het altijd zo vervelend als je ligt te gamen en de controller gaat hevig vibreren terwijl die op je eikel ligt.
Ja jij begonquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
tegen je clit aan dan!
waar gaat dit heen
geen idee mijn vorige telefoon heeft het 7 jaar volgehoudenquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:14 schreef Raene het volgende:
[..]
Met een telefoon kun je in het begin vanalles doen dagen lang en nog is hij niet leeg... Nu na een jaar hoef ik maar een paar keer naar mijn klok te kijken en de batterij is al leeg... 80% gaat op aan scherm
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind het altijd zo vervelend als je ligt te gamen en de controller gaat hevig vibreren terwijl die op je eikel ligt.
ik heb geen last van kabels.... heb bewust 1 met kabel gekocht om ellende in de toekomst te vermijden... (slechte accu's oid.. ook al weet ik dat die tegenwoordig gewoon goed zijn)quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat kan ook! Mijn controller heeft een kabel die je erin doet terwijl hij aan het laden is en zodra hij groen is trek je em er uit voor dagen lang wireless fun
.
Ja zucht.. dan heb je het over zo'n prehistorisch ding je kan nog nieteens meepratenquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
geen idee mijn vorige telefoon heeft het 7 jaar volgehouden
toen waren de knoppen verrot heb nu pas mijn eerste "smartphone"
dan nog ook al zou ik het nieuwste van het nieuwste hebben zou ik alsnog de helft niet gebruiken puur omdat het me niet boeitquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja zucht.. dan heb je het over zo'n prehistorisch ding je kan nog nieteens meepraten.
Ik vind het wel lekker dat wireless.. ik ga in de meest vreemde houdingen zitten en liggen als ik aan het gamen ben... Dan wilde ik met snoeren nog wel eens een glas van tafel tikken of de console uit de kast trekkenquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb geen last van kabels.... heb bewust 1 met kabel gekocht om ellende in de toekomst te vermijden... (slechte accu's oid.. ook al weet ik dat die tegenwoordig gewoon goed zijn)
Wacht maar tot je smartphone een jaar oud is.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan nog ook al zou ik het nieuwste van het nieuwste hebben zou ik alsnog de helft niet gebruiken puur omdat het me niet boeit
dat ken ik wel als ik zit te gamen lekker onderuitgezakt enzoquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker dat wireless.. ik ga in de meest vreemde houdingen zitten en liggen als ik aan het gamen ben... Dan wilde ik met snoeren nog wel eens een glas van tafel tikken of de console uit de kast trekken...
Zoals vroeger maken ze ze tegenwoordig ook niet meer he?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Wacht maar tot je smartphone een jaar oud is.
we zullen zien inderdaadquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Wacht maar tot je smartphone een jaar oud is.
Ik vind PC gamen nogsteeds wel het chillstequote:Op dinsdag 17 september 2013 15:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Liever de PC om mee te gamen! Dan kan je tenminste ook modden
Nee iddquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoals vroeger maken ze ze tegenwoordig ook niet meer he?
En dan gewoon je PC eerst zelf bouwen!quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:22 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik vind PC gamen nogsteeds wel het chillste.
huh hoezo?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg, heb jij een zusje die steeds aan je knoppen zit?
Ik heb nog steeds een dumbphone van 8 jaar terug oid, doet 't nog steeds (behalve het klepje danquote:
Merendeel wil gewoon dat hun game het doet zobder eerst 1000 patches binnen te halen of hun pc te moeten upgraden etc.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Liever de PC om mee te gamen! Dan kan je tenminste ook modden
Dat laat ik aan J overquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dan gewoon je PC eerst zelf bouwen!
>< nee wel op reequote:Op dinsdag 17 september 2013 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heet je zusje toevallig iets wat eindigt op "di"
1 oplossing!quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mja, maar weer eens proberen verder te raken met NWW1. Zit bij een moeilijke baas die oneindige spells lijkt te hebben. Ik heb niks aan mijn companions want die raken iedere keer bang en rennen weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry hoor maar heb je ooit playstation gespeeld? daar moet je ook continu updaten en gelul.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Merendeel wil gewoon dat hun game het doet zobder eerst 1000 patches binnen te halen of hun pc te moeten upgraden etc.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1 oplossing!
Modden Valsspelen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
uhuhquote:
Ik herken mij hier zo inquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker dat wireless.. ik ga in de meest vreemde houdingen zitten en liggen als ik aan het gamen ben... Dan wilde ik met snoeren nog wel eens een glas van tafel tikken of de console uit de kast trekken...
Pureequote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1 oplossing!
Modden!
Waarom is dat een oplossing?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chapter 2. Ik zit in een tomb om een boek te vinden. Maar Brother Toras is een cheater
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Veel beter dan die HP prut die je in de winkels koopt!quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat laat ik aan J over...
"Zelf" gebouwde PC's zijn zoveel beter.
quote:
Ja, maar dan nog hoef je niet zelf naar drivers etc te gaan zoeken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Sorry hoor maar heb je ooit playstation gespeeld? daar moet je ook continu updaten en gelul.
zo kun je 't ook noemenquote:
Zo moeilijk is dat echt niet. Gamen op een pc heeft echt wel zijn voordelen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog hoef je niet zelf naar drivers etc te gaan zoeken.
Ik heb mezelf gewoon allerleij (kut eijs ookquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom is dat een oplossing?
Chapter 2. Ik zit in een tomb om een boek te vinden. Maar Brother Toras is een cheater
Oh zo vaakquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
koptelefoon op aan de laptop. En dan naar de wc lopen ....
ik kan op allebei wel gamen maar heb voorkeur voor de playstationquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat echt niet. Gamen op een pc heeft echt wel zijn voordelen.
Er zijn gewoon mensen die Consoles prefereren en mensen die PC's prefereren.
Qua console heb ik heb voorkeur voor de xbox, die controller ligt me o.a. veel lekkerder.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kan op allebei wel gamen maar heb voorkeur voor de playstation
PC's is ook niet voor de luie donders weggelegdquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog hoef je niet zelf naar drivers etc te gaan zoeken.
dat heb ik met ps controller maar dat is natuurlijk net wat je gewend bent hequote:Op dinsdag 17 september 2013 15:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Qua console heb ik heb voorkeur voor de xbox, die controller ligt me o.a. veel lekkerder.
+ Fable.
De voeding van je laptop aan je ext HD pluggen. Het werkt allemaal zo goedquote:
Mja, ik hou niet van cheaten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb mezelf gewoon allerleij (kut eijs ook) extra spells enzo gegeven, ook spells die normaal gesproken alleen maar monsters kunnen hebben
En ook van die magic bags want ik blijf een hoarder
Oh shit!quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
koptelefoon op aan de laptop. En dan naar de wc lopen ....
Wireless nog beterquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh shit!
Gewoon langer snoer nemen
Counterstrike memoriesquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:32 schreef LovelyLady het volgende:
Pc gaming was leuk in de tijd van counterstrike....
En ik heb heel lang LineageII gespeeld
Ik houd het modden (wat naar mijn mening niet gelijk staat aan cheaten...maar dat is voor discussie vatbaar natuurlijkquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, ik hou niet van cheaten.
Heb bij NWN2 wel eens gekut met extra xp en extra feats. Maar was niet zo leuk.
Ook kan ik in NWN2 als apenveel races spelen. Allemaal giants en goblins, zelfs als een worg
Nee, ik ga gewoon nog eens proberen, ik moet ooit iets anders gooien dan een 1. Zojuist non-stop paralyzed geweest omdat ik de DC van 21 (had 50% kans om te halen) 9 keer achter elkaar faalde.
Ik heb heel lang enemy territory gespeeld.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:32 schreef LovelyLady het volgende:
Pc gaming was leuk in de tijd van counterstrike....
En ik heb heel lang LineageII gespeeld
Unrealquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb heel lang enemy territory gespeeld.
En Unreal
Unrealquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb heel lang enemy territory gespeeld.
En Unreal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |