quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
xbox of ps3?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:09 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga hem wel bij bol.com orderen, heb nog wat bonnen liggen.
nog lang niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeker niet voor de pc beschikbaar?
quote:
Is het al bekent wanneer?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
nog lang niet.
[..]Zodra hij online kan gaan we de tent afbreken.
Boh ik wil ook de tent afbreken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:18 schreef Murdera het volgende:
Zodra hij online kan gaan we de tent afbreken.
Dag daagquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even 2 draken uit school halentot later
ik own je zo fucking hard hequote:Op dinsdag 17 september 2013 11:18 schreef Murdera het volgende:
Zodra hij online kan gaan we de tent afbreken.
Het is iets aparts in principe.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gta online is zeker weer apart of zit bij 5 in?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Het is iets aparts in principe.
Maar je hoeft niks extra te kopen.
Dus het zit erin of je kan het gratis downloaden gok ik zo.....
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:44 schreef rival het volgende:
Nee maar ff serieus ik kan de hele nacht online zijn, rondrijden in een auto(of op de motor) en niet dood gaan ook al zit de rest van de lobby achter mij aan....
true story
In gta4 is dat.Ik ben bij deze wel bang dat ik op de grond dik genaaid ga worden door de jets en dat ik dus ook zo'n watje in de lucht moet worden
Dan zou je een volwassen vent moeten zijn he, nou zodra ik dat spel opstart ben ik gewoon weer 12quote:
wat schattigquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
en dan zou je een volwassen vent moeten zijn he, nou zodra ik dat spel opstart ben ik gewoon weer 12
Ze willen je zeker even aanraken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:44 schreef rival het volgende:
Nee maar ff serieus ik kan de hele nacht online zijn, rondrijden in een auto(of op de motor) en niet dood gaan ook al zit de rest van de lobby achter mij aan....
true story
In gta4 is dat.Ik ben bij deze wel bang dat ik op de grond dik genaaid ga worden door de jets en dat ik dus ook zo'n watje in de lucht moet worden
quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:42 schreef hugecooll het volgende:
nerdjes
beetje virtuele auto's opblazen en banken beroven. In mijn tijd deden we dat gewoon in het echt, zonder berouw. De jeugd van tegenwoordig is helemaal verneukt
nerdjes
beetje virtuele auto's opblazen en banken beroven. In mijn tijd deden we dat gewoon in het echt, zonder berouw. De jeugd van tegenwoordig is helemaal verneukt
Patserquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:42 schreef hugecooll het volgende:
nerdjes
ff z'n profiel bekeken..quote:
Sneuquote:geboortedatum: 01-01-1985
nerdjes
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:01 schreef hugecooll het volgende:
HAHA GEFOPT! DAT IS LEKKER NIET MIJN GEBOORTEDATUM
Zeker iets in de 90quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:01 schreef hugecooll het volgende:
HAHA GEFOPT! DAT IS LEKKER NIET MIJN GEBOORTEDATUM
Dat jij zou een jonge gup bent? Nee hoorquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
er zijn hier blijkbaar ook mensen die het als storend ervaren
Mensen die alles serieus nemenquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
er zijn hier blijkbaar ook mensen die het als storend ervaren
jong valt wel mee hurrquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat jij zou een jonge gup bent? Nee hoor
Waarom ben jij een baas? Heb je werknemers?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
jong valt wel mee hurr
verder ben ik ook een baas dus no worries tog jwz
ookquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom ben jij een baas? Heb je werknemers?
Ik neem graag het risico dus ja?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Aan of dit een officiële vraag is die gesteld wordt door iemand met opsporingsbevoegdheid
In dat geval heb ik alleen werknemersquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik neem graag het risico dus ja?
Of dat enigszins gevllgen heeft voor mij neem ik dan voor lief....
spannendvurrrrrtellllll
boringquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
In dat geval heb ik alleen werknemers
Dat is wat ze proberen jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze willen je zeker even aanraken.
muhaha heeft geen xdoosquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is wat ze proberen ja
Nee maar ff zonder dollen we moeten natuurlijk wel een bazenclan opzetten
Dan heb je meer gedaan dan ik....quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nieuwe bril gekocht, boodschappen gedaan, afspraak gemaakt voor studie, mijn verhuiscadeau aan mezelf is binnen.
Nuttige dag tot nu toe.
quote:GTA Online, het online spel dat gratis bij ieder exemplaar van Grand Theft Auto 5 geleverd wordt, moet meer dan 500 missies bieden.
Foto: Rockstar
Het doel hiervan is om zoveel mogelijk geld te verdienen. Dit geld kan vervolgens besteed worden aan het kopen van huizen en auto's, zo is te lezen in een preview in het tijdschrift Game Informer.
GTA Online verschijnt op 1 oktober, twee weken na de release van Grand Theft Auto 5, en speelt zich af in dezelfde speelwereld als de singleplayer. Personages uit GTA 5 komen ook voor in de multiplayer, maar het verhaal speelt zich later af.
Spelers maken hun eigen personage en kunnen deze naar eigen smaak aanpassen. Het resultaat is te zien in de tussenfilmpjes, zij het zonder bijbehorende stem. Hierbij is het ook mogelijk om een vrouwelijk personage te maken.
Activiteiten
Bijna alle activiteiten uit de singleplayer moeten beschikbaar zijn in GTA Online. Naast de grote overvallen en races, kunnen spelers ook tennissen, golfen of basejumpen. Wie eenmaal een "dure woning" bezit, krijgt de optie om deel te nemen aan grote heists met andere spelers.
Volgens Rockstar zijn er in totaal meer dan 500 missies in GTA Online, die Rockstar regelmatig kan aanpassen indien nodig. Wat betreft de zogeheten matchmaking, het koppelen van online spelers, krijgen vrienden of crewleden voorrang. Zijn die niet online, dan verschijnen er spelers die ongeveer even vergevorderd zijn in het spel.
Vaardigheden
Het personage dat spelers gebruiken in GTA Online, wordt als het "vierde personage" van de game gezien naast hoofdpersonages Michael, Franklin en Trevor. Hij of zij arriveert met een vliegtuig in Los Santos. Spelers kiezen zijn of haar moeder en vader, levensstijl en hobby's, zoals feesten, op de bank zitten, criminele activiteiten en sporten.
De vaardigheden waarmee spelers beginnen, zijn gebaseerd op die hobby's en kunnen worden verbeterd gedurende de game. Met een druk op de knop kunnen spelers van kleding wisselen, die kan worden gekocht in winkels. Geld kan op een creditcard worden gestort en uit pinautomaten worden gehaald om te voorkomen dat spelers veel geld verliezen bij een overval.
Tenslotte kunnen spelers hun eigen huis inrichten zoals ze dat zelf willen en daar met crewleden hangen. Ook is het mogelijk om daar te drinken, strippers uit te nodigen of verschillende televisieprogramma's te bekijken
Jij zit lekker onderuitgezakt een filmpje te kijken?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan heb je meer gedaan dan ik....
Pics van je bril.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nieuwe bril gekocht, boodschappen gedaan, afspraak gemaakt voor studie, mijn verhuiscadeau aan mezelf is binnen.
Nuttige dag tot nu toe.
Hij komt over 2 weken pas binnen. Moet eerst op sterkte gemaakt worden. Maar dan zal ik een foto posten.quote:
Neuh, de tv staat uit, radio uit, heerlijk die stilte, genieten van een grote mok thee...quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij zit lekker onderuitgezakt een filmpje te kijken?
hoe sterk moet ie zijn?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij komt over 2 weken pas binnen. Moet eerst op sterkte gemaakt worden. Maar dan zal ik een foto posten.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is wat ze proberen ja
Nee maar ff zonder dollen we moeten natuurlijk wel een bazenclan opzetten
En bovendien ben ik te lief en gedraag ik me ingame net zoals daarbuiten.quote:
sorry jij mag niet bij de clanquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
En bovendien ben ik te lief en gedraag ik me ingame net zoals daarbuiten.
Ik kan niet zo lang tegen stilte. Daar wordt ik zenuwachtig van.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuh, de tv staat uit, radio uit, heerlijk die stilte, genieten van een grote mok thee...
beetje fok, beetje niksen eigenlijk
Ik zou zo 10 dingen kunnen bedenken die ik zou kunnen gaan doen, maar nee, ff niet
-3,5.quote:
Nee, want ik ben geen mietje.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Staat bij jullie in huis trouwens al de verwarming aan?
Ik ga wel bij de politie-clanquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry jij mag niet bij de clan
wilde ik vanmorgen voor het eerst doen.... en ik hoor de mensen op mijn werk er ook over sinds vandaag hahaquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Staat bij jullie in huis trouwens al de verwarming aan?
maar deze tekst niet toch?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ook de trailer staat in de OP
Ik weiger 'm aan te zetten, leven is al duur zat.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:08 schreef AldoTheApache het volgende:
Want bij mij in de flat is de verwarming voor 2 weken nog gesloopt![]()
en ik heb het nu al gewoon koud
dan hadden we rondjes door de stad kunnen cruisenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
En bovendien ben ik te lief en gedraag ik me ingame net zoals daarbuiten.
Bij mij zit het al in de huurquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weiger 'm aan te zetten, leven is al duur zat.
Ik heb helaas niks met consoles, vind pc veel fijner.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
dan hadden we rondjes door de stad kunnen cruisen
Dan stond ie op 25 graden. :Squote:Op dinsdag 17 september 2013 14:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij mij zit het al in de huur
dan zou ik hem voluit zetten elke dag!quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij mij zit het al in de huur
Mijn complimenten voor de customer service van Microsoft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |