quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
xbox of ps3?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:09 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga hem wel bij bol.com orderen, heb nog wat bonnen liggen.
nog lang niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeker niet voor de pc beschikbaar?
quote:
Is het al bekent wanneer?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
nog lang niet.
[..]Zodra hij online kan gaan we de tent afbreken.
Boh ik wil ook de tent afbreken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:18 schreef Murdera het volgende:
Zodra hij online kan gaan we de tent afbreken.
Dag daagquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even 2 draken uit school halentot later
ik own je zo fucking hard hequote:Op dinsdag 17 september 2013 11:18 schreef Murdera het volgende:
Zodra hij online kan gaan we de tent afbreken.
Het is iets aparts in principe.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gta online is zeker weer apart of zit bij 5 in?
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Het is iets aparts in principe.
Maar je hoeft niks extra te kopen.
Dus het zit erin of je kan het gratis downloaden gok ik zo.....
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:44 schreef rival het volgende:
Nee maar ff serieus ik kan de hele nacht online zijn, rondrijden in een auto(of op de motor) en niet dood gaan ook al zit de rest van de lobby achter mij aan....
true story
In gta4 is dat.Ik ben bij deze wel bang dat ik op de grond dik genaaid ga worden door de jets en dat ik dus ook zo'n watje in de lucht moet worden
Dan zou je een volwassen vent moeten zijn he, nou zodra ik dat spel opstart ben ik gewoon weer 12quote:
wat schattigquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
en dan zou je een volwassen vent moeten zijn he, nou zodra ik dat spel opstart ben ik gewoon weer 12
Ze willen je zeker even aanraken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:44 schreef rival het volgende:
Nee maar ff serieus ik kan de hele nacht online zijn, rondrijden in een auto(of op de motor) en niet dood gaan ook al zit de rest van de lobby achter mij aan....
true story
In gta4 is dat.Ik ben bij deze wel bang dat ik op de grond dik genaaid ga worden door de jets en dat ik dus ook zo'n watje in de lucht moet worden
quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:42 schreef hugecooll het volgende:
nerdjes
beetje virtuele auto's opblazen en banken beroven. In mijn tijd deden we dat gewoon in het echt, zonder berouw. De jeugd van tegenwoordig is helemaal verneukt
quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:42 schreef hugecooll het volgende:
nerdjes
beetje virtuele auto's opblazen en banken beroven. In mijn tijd deden we dat gewoon in het echt, zonder berouw. De jeugd van tegenwoordig is helemaal verneukt
Patserquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:42 schreef hugecooll het volgende:
nerdjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |