Zo min mogelijk.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Mensen nog plannen voor vandaag?
brak?quote:
Als een mallequote:
Wat heeft u uitgespookt dan?quote:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Aapsoldaat en ik zijn ingezworen
Geen idee, alsof de beëdiging niet was doorgegaan als mijn peloton niet genoeg man kon leverenquote:
Dat is het meidjen dat een kort moment daarna onwel werdquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:04 schreef Schild het volgende:
Sammie tijdens de beediging
[ afbeelding ]
In dat geval zou ik sammie best doen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:04 schreef Schild het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
In dat geval zou ik sammie best doen.
Die stortte inelkaar?quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat is het meidjen dat een kort moment daarna onwel werd
Ik heb het niet gezien, stond in de 4e rot van links strak naar voren te kijken en zij ergens in de 11e rot ofzo. Maar hoorde later dat ze onwel werd, ingestort weet ik niet.quote:
Hehehe ''mislukte''quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:24 schreef AchJa het volgende:
Wat doet die mislukte KMA student tussen die lui?
Zie filmpje...
Dat lijkt mij ook aannemelijker. De Kolonel vergiste zich volgens mij ook, hij werd daarna nog aangesproken door die gast, ik kon niet horen wat ze zeiden.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:33 schreef Schild het volgende:
Hij heeft volgens mij eerst op de KMA gezetten, en daar zijn wing en vierdaagse kruisje gehaald, en vervolgens reservist geworden. DT zal die nog wel hebben gehad van de KMA tijd.
HoogvliegeR?quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:24 schreef AchJa het volgende:
Wat doet die mislukte KMA student tussen die lui?
Zie filmpje...
Ik schreef natuurlijk niet voor niets "mislukte"...quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:33 schreef Schild het volgende:
Hij heeft volgens mij eerst op de KMA gezetten, en daar zijn wing en vierdaagse kruisje gehaald, en vervolgens reservist geworden. DT zal die nog wel hebben gehad van de KMA tijd.
En met herhaling bedoel je ceremoniële aangelegenheden zoals prinsjesdag etc.?quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:40 schreef Schild het volgende:
Maar wat vond je er zelf van Sam? Voor herhaling vatbaar of nooit meer?
Met het gevolg dat de helft van de kolonne te laat rechtsomkeert maakte bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:14 schreef samthegreat5 het volgende:
En van mij mogen de bevelen wel geschreeuwd worden of i.i.g. met wat meer pit dan dat het nu gebeurde.. verstond er soms bijna geen zak van.
dushi toch...quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:08 schreef m.k het volgende:
Welkom in de 'Friend Zone' U kunt hier [.......] uw gevoelens achterlaten voor evaluatie en vernietiging.
Bedankt en tot ziens
* blikje paktquote:
Lekker.quote:
Zeg, bal gehakt, doe eens niet m'n amo maatje vergelijken met zo'n frikandel als samquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:04 schreef Schild het volgende:
[ afbeelding ]
sam de frinkandelquote:Op zondag 22 september 2013 01:40 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Zeg, bal gehakt, doe eens niet m'n amo maatje vergelijken met zo'n frikandel als sam
Ze is best lekker, I call FBquote:Op zondag 22 september 2013 01:40 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Zeg, bal gehakt, doe eens niet m'n amo maatje vergelijken met zo'n frikandel als sam
Doe mij ook linkje danquote:Op zondag 22 september 2013 01:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ze is best lekker, I call FB
Net een druppel toegediend, even bijkomen, bijna klaar voor de 2e dosisquote:Op zondag 22 september 2013 02:11 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Leer eerst maar shandy drinken, dan praten we verder
quote:Op zondag 22 september 2013 02:22 schreef Thaboel het volgende:
Je avond is pas compleet al BB met je wilt vechten... Ongelofelijke kut kneus.
quote:Op zondag 22 september 2013 02:11 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Leer eerst maar shandy drinken, dan praten we verder
correct, meisjes zijn stom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |