En nu nog even sorry zeggenquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
omdat PAX geen afkorting voor passagier is.
Wat doet u nog zo laat wakker?quote:
Wat doe jij nog zo laat wakker?quote:
Mijn biertje opdrinken en dan maffen.quote:
Z'n ondertitel verklaart allesquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat doe jij nog zo laat wakker?
Denk dat hij in DEF niet veel succes heeft, kan hij beter de straat op gaanquote:
Allo alloquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat hij in DEF niet veel succes heeft, kan hij beter de straat op gaan
Middag/avond Roy
Normaal Hollandsquote:
Heb het JSF gedoe eigenlijk alleen via het forum hier gevolgd. Vond de ophef erover hier eigenlijk heel erg meevallen, zelfs in NWS nog geen half topic vol na 3 dagen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Normaal Hollands
Gezeik over de JSF, mooie nazomer in het vooruitzicht
Uiteraard is iedereen nu eerst aan het berekenen wat de overige maatregelen hun in de portemonee kost.quote:Op zaterdag 21 september 2013 01:02 schreef Royyy het volgende:
[..]
Heb het JSF gedoe eigenlijk alleen via het forum hier gevolgd. Vond de ophef erover hier eigenlijk heel erg meevallen, zelfs in NWS nog geen half topic vol na 3 dagen.
Mja het grote graaien gaat inderdaad maar door en door, als ik zie wat er de laatste tijd aan nieuwe maatregelen langs komtquote:Op zaterdag 21 september 2013 01:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uiteraard is iedereen nu eerst aan het berekenen wat de overige maatregelen hun in de portemonee kost.
Misschien let ik er wel teveel op
Spel- en grammaticawedstrijden midden in de nachtquote:Op zaterdag 21 september 2013 05:01 schreef m.k het volgende:
Roeibootwkieddstrdijden midden in de nacht
Excuseert u mij, ik was onder invloed gisternacht.quote:[img]http://i.fokzine.net/p/1s.[img] Op zaterdag 21 september 2013 05:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Spel- en grammaticawedstrijden midden in de nacht
Ik ben niet oudquote:
Mensen nog plannen voor vandaag?quote:
GTA, niks meer niks minderquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Mensen nog plannen voor vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |