Ik ga de deur toch niet uitquote:Op dinsdag 17 september 2013 08:55 schreef kaos- het volgende:
Mensen die online besteld hebben... waarom.
Heb dat nooit begrepen. Haal dat ding gewoon op in de winkel, done deal.
Precies. Ik kan over 5 minuten gewoon naar de Bart Smit hier om de hoek lopen en dan zit er zelfs nog gewoon een blimp bij.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:55 schreef kaos- het volgende:
"eckte" bazen zijn gewoon een gamer, PS3, Xbox of PC.. maakt niet uit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het eerste: geen idee, eckte bazen hebben natuurlijk een PS3. Tweede: alleen het eerste schijfje voor installatie, tweede om te gamen.
Dat snap ik delano, maar hij ligt nu nog in het sorteercentrum, dat is m'n probleem.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee je snapt m niet. Hij word tussen 08:00 en 14:00 bezorgd bij de Bart Smit.
Je hebt 8gb nodig. Een externe kan, maar als het geen xbox branded is, dan kan hij moeilijk doen. Bij bol.com heb je al een 16gb flash voor 20 eu ofzo.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:49 schreef Trebo het volgende:
Even een paar vraagjes..
Ik heb een 4gb hdd op mijn xbox. Ik heb wel een externe HD. Kan ik die dan gewoon in m'n xbox stoppen en het spel daarop installeren? En ik las ook ergens iets van dat ik maar 1 dvd moet installeren?
Ik heb mijn game besteld voor afhalen van de winkel en post nl zegt dat de aflevering tussen 10-12 is dus lul nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 08:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ga de deur toch niet uit
Ik zie dat ik mijn PI ben vergeten. Bij deze alsnogquote:Op dinsdag 17 september 2013 08:56 schreef m0j0 het volgende:
[..]
"eckte" bazen zijn gewoon een gamer, PS3, Xbox of PC.. maakt niet uit.
Als je je focussed op 1 platform en de rest is "kut", dan ben niets anders dan een fanboy..
Zou je es moeten doen, best leuk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ga de deur toch niet uit
Dit ja, altijd hetzelfde met dit soort releases. Hoop stress om verzendmailtjes, levertijden, of ze nog wel leveren enz. Loop gewoon de winkel in, heb nog nooit een keer misgegrepen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:55 schreef kaos- het volgende:
Oh fuck yes bij mij ook nu!quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Pakketbezorger is onderweg. (naar bart smit voor mij)
Game stand neem ik aan? Dat scheelde mij in ieder geval 10 fpsquote:Op dinsdag 17 september 2013 08:34 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Ook mijn gedachte.. Je tv op movie stand zetten helpt al een hoop.
Wut.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:58 schreef byah het volgende:
[..]
Game stand neem ik aan? Dat scheelde mij in ieder geval 10 fps
Beter dan GTA4quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:59 schreef Vleermuisspin het volgende:
Hoe is de fps bij de ps3? Ik maak me er kapot veel zorgen om na m'n GTA IV ervaringen!
Tempting, tempting.quote:
Das heel logisch hoor. Minder speciale effecten = minder input lag.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:59 schreef kaos- het volgende:
[..]
Wut.
Meer fps door een stand op je tv ?
Hele wereld heeft het spel niet meer. Overal uitverkocht.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:59 schreef Mgolovic het volgende:
Heeft het nog zin om vandaag naar MM of Saturn te rijden of is hij toch overal al weg?
Ze zullen 'm vast nog wel hebben.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:59 schreef Mgolovic het volgende:
Heeft het nog zin om vandaag naar MM of Saturn te rijden of is hij toch overal al weg?
Jep, spel was ongeveer onspeelbaar door de framedrops/haperingen voordat ik em op de gamesetting zettequote:Op dinsdag 17 september 2013 08:59 schreef kaos- het volgende:
[..]
Wut.
Inputlag heeft geen reet te maken met frames per second.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Das heel logisch hoor. Minder speciale effecten = minder input lag.
ja dat kanquote:Op dinsdag 17 september 2013 08:59 schreef kaos- het volgende:
[..]
Wut.
[..]
Beter dan GTA4
Fps verschil nog nooit gezien qua stand. Enige is dat op movie stand het beeld minder hard wordt. Game stand vind ik juist minderquote:Op dinsdag 17 september 2013 08:58 schreef byah het volgende:
[..]
Game stand neem ik aan? Dat scheelde mij in ieder geval 10 fps
Jawel, want de lag vanaf de ps3 naar de tv is ook groter, ok geen input, maar dat is dus fps. Want de TV verwerkt het langzamer omdat er meer shitty effecten overheen gaan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:00 schreef kaos- het volgende:
[..]
Inputlag heeft geen reet te maken met frames per second.
Welke stand kan ik het beste gebruiken denk je dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Das heel logisch hoor. Minder speciale effecten = minder input lag.
Iets met werken, ooit van gehoord?quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:55 schreef kaos- het volgende:
Game stand of PC stand. NEE NIET 2E DISC INSTALLERENquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Welke stand kan ik het beste gebruiken denk je dan?
En is het nou het slimste om de 2e disc niet te installeren of op mn externe HDD (nee, ik heb geen externe usb oid van xbox want mijn gewone schijf is 60BG)
Gewoon na je werk ophalen? Ooit van gehoord?quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Iets met werken, ooit van gehoord?
ow dus heb ik eindelijk gewoon een voordeel om nog zo'n oude lomp zware breedbeeld kast te hebbenquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:01 schreef kaos- het volgende:
hien zijn de TV's van tegenwoordig ook halve computers geworden die het allemaal niet meer bij kunnen benen, weet het niet. Begin ook oud te worden.
Als je nou in een winkel werkt? Dan ben je pas klaar nadat de winkels dicht zijn!quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:02 schreef kaos- het volgende:
[..]
Gewoon na je werk ophalen? Ooit van gehoord?
Kunt m extern installenquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Game stand of PC stand. NEE NIET 2E DISC INSTALLEREN
Iets met het niet halen voordat de winkel sluit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:02 schreef kaos- het volgende:
[..]
Klopt helemaal, die hebben absoluut de minste inputlag.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:02 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ow dus heb ik eindelijk gewoon een voordeel om nog zo'n oude lomp zware breedbeeld kast te hebben
Sprinten in je pauzequote:Op dinsdag 17 september 2013 09:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je nou in een winkel werkt? Dan ben je pas klaar nadat de winkels dicht zijn!
Zit je daar nu op te wachten ja?quote:
Bij mij gelukkig altijd andersomquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
bezorger komt altijd rond 11 uur maar die post man altijd rond 3 uur
Gewoon straks gelijk naar huis rijden uit m'n werk en GTA5 op de mat hebben liggen , en gelijk knallen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:02 schreef kaos- het volgende:
[..]
Meestal andersom, maar ik dacht dat ik anders de blimp niet kreegquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
bezorger komt altijd rond 11 uur maar die post man altijd rond 3 uur
jij hebt echt een kut leven op het moment!!quote:
echt een reden waarom ik hem naar de winkel heb gestuurd en niet te verwachten dat hij nu nog aan moet komenquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Bij mij gelukkig altijd andersom![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
echt een reden waarom ik hem naar de winkel heb gestuurd en niet te verwachten dat hij nu nog aan moet komen
ik ga stofzuigen douchen en dan fietsen naar de bagger smit en mijn game ophalen gvdquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:10 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Ik ookmaar moet ik alsnog maar wachten of hij op tijd aankomt.
Bij mij is de pakketbezorger onderweg en komt tussen 08:00 en 14:00(!) aanquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ga stofzuigen douchen en dan fietsen naar de bagger smit en mijn game ophalen gvd
Ik heb geen code gekregen van bolquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:12 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Bij mij is de pakketbezorger onderweg en komt tussen 08:00 en 14:00(!) aan
Gelukkig moet ik werken tot 13:00, ik hoop niet dat ik straks nog een uur moet ronddolen in de stad voordat hij er is.
code? van blimp?quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:15 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Ik heb geen code gekregen van bol
Maar ik heb hem besteld bij Bart Smitquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:15 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Ik heb geen code gekregen van bol
Told yaquote:Op zondag 15 september 2013 15:03 schreef delano.888 het volgende:
Dit topic word hilarisch dinsdag/woensdag als iedereen boos gaat worden op webshops/postbodes
quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:56 schreef Black-Hole het volgende:
Zo maar eens de stad in om te kijken waar de xbox versie nog te krijgen is.
Bij mij ook, en toch pas om 17:30 thuisquote:Op dinsdag 17 september 2013 08:52 schreef nils7 het volgende:
Het is vast al gezegd maar van Bol is ie onderweg
Schoenen verliezenquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:21 schreef Fruitsalade het volgende:
Bij Mediamarkt Rijswijk rende iedereen naar binnen toen de deuren opengingen. Mensen gingen op hun bek, verloren schoenen, ik heb me goed vermaakt.Was zelf om 0:20 voorzien.
20:00 hierquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:22 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Bij mij ook, en toch pas om 17:30 thuis
Dat filmpje, ze hadden speciale GTA5 plastic zakjes! Fuck it, volgende keer ga ik ook naar de nachtopening!quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:19 schreef rene90 het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)rmen-winkel-in-noord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First FUT team - FC Utrecht - 18 Spelers (Nog 4 te gaan)
PSN: Monkiewa
ze hadden ook speciale mensen hoorquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat filmpje, ze hadden speciale GTA5 plastic zakjes! Fuck it, volgende keer ga ik ook naar de nachtopening!
Jep ik zie het.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ze hadden ook speciale mensen hoor
Er komen genoeg autisten op af idd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ze hadden ook speciale mensen hoor
quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:24 schreef Monkiewa het volgende:
Hoe krijg je gratis 25% korting bij Ammu-nation:Rockstar social clubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MentionedDCMJ
Gastquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jep ik zie het.
Maar serieus, ik wil zo'n zakje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |