Ik ga de deur toch niet uitquote:Op dinsdag 17 september 2013 08:55 schreef kaos- het volgende:
Mensen die online besteld hebben... waarom.
Heb dat nooit begrepen. Haal dat ding gewoon op in de winkel, done deal.
Precies. Ik kan over 5 minuten gewoon naar de Bart Smit hier om de hoek lopen en dan zit er zelfs nog gewoon een blimp bij.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:55 schreef kaos- het volgende:
"eckte" bazen zijn gewoon een gamer, PS3, Xbox of PC.. maakt niet uit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het eerste: geen idee, eckte bazen hebben natuurlijk een PS3. Tweede: alleen het eerste schijfje voor installatie, tweede om te gamen.
Dat snap ik delano, maar hij ligt nu nog in het sorteercentrum, dat is m'n probleem.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee je snapt m niet. Hij word tussen 08:00 en 14:00 bezorgd bij de Bart Smit.
Je hebt 8gb nodig. Een externe kan, maar als het geen xbox branded is, dan kan hij moeilijk doen. Bij bol.com heb je al een 16gb flash voor 20 eu ofzo.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:49 schreef Trebo het volgende:
Even een paar vraagjes..
Ik heb een 4gb hdd op mijn xbox. Ik heb wel een externe HD. Kan ik die dan gewoon in m'n xbox stoppen en het spel daarop installeren? En ik las ook ergens iets van dat ik maar 1 dvd moet installeren?
Ik heb mijn game besteld voor afhalen van de winkel en post nl zegt dat de aflevering tussen 10-12 is dus lul nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 08:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ga de deur toch niet uit
Ik zie dat ik mijn PI ben vergeten. Bij deze alsnogquote:Op dinsdag 17 september 2013 08:56 schreef m0j0 het volgende:
[..]
"eckte" bazen zijn gewoon een gamer, PS3, Xbox of PC.. maakt niet uit.
Als je je focussed op 1 platform en de rest is "kut", dan ben niets anders dan een fanboy..
Zou je es moeten doen, best leuk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ga de deur toch niet uit
Dit ja, altijd hetzelfde met dit soort releases. Hoop stress om verzendmailtjes, levertijden, of ze nog wel leveren enz. Loop gewoon de winkel in, heb nog nooit een keer misgegrepen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:55 schreef kaos- het volgende:
Oh fuck yes bij mij ook nu!quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Pakketbezorger is onderweg. (naar bart smit voor mij)
Game stand neem ik aan? Dat scheelde mij in ieder geval 10 fpsquote:Op dinsdag 17 september 2013 08:34 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Ook mijn gedachte.. Je tv op movie stand zetten helpt al een hoop.
Wut.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:58 schreef byah het volgende:
[..]
Game stand neem ik aan? Dat scheelde mij in ieder geval 10 fps
Beter dan GTA4quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:59 schreef Vleermuisspin het volgende:
Hoe is de fps bij de ps3? Ik maak me er kapot veel zorgen om na m'n GTA IV ervaringen!
Tempting, tempting.quote:
Das heel logisch hoor. Minder speciale effecten = minder input lag.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:59 schreef kaos- het volgende:
[..]
Wut.
Meer fps door een stand op je tv ?
Hele wereld heeft het spel niet meer. Overal uitverkocht.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:59 schreef Mgolovic het volgende:
Heeft het nog zin om vandaag naar MM of Saturn te rijden of is hij toch overal al weg?
Ze zullen 'm vast nog wel hebben.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:59 schreef Mgolovic het volgende:
Heeft het nog zin om vandaag naar MM of Saturn te rijden of is hij toch overal al weg?
Jep, spel was ongeveer onspeelbaar door de framedrops/haperingen voordat ik em op de gamesetting zettequote:Op dinsdag 17 september 2013 08:59 schreef kaos- het volgende:
[..]
Wut.
Inputlag heeft geen reet te maken met frames per second.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Das heel logisch hoor. Minder speciale effecten = minder input lag.
ja dat kanquote:Op dinsdag 17 september 2013 08:59 schreef kaos- het volgende:
[..]
Wut.
[..]
Beter dan GTA4
Fps verschil nog nooit gezien qua stand. Enige is dat op movie stand het beeld minder hard wordt. Game stand vind ik juist minderquote:Op dinsdag 17 september 2013 08:58 schreef byah het volgende:
[..]
Game stand neem ik aan? Dat scheelde mij in ieder geval 10 fps
Jawel, want de lag vanaf de ps3 naar de tv is ook groter, ok geen input, maar dat is dus fps. Want de TV verwerkt het langzamer omdat er meer shitty effecten overheen gaan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:00 schreef kaos- het volgende:
[..]
Inputlag heeft geen reet te maken met frames per second.
Welke stand kan ik het beste gebruiken denk je dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Das heel logisch hoor. Minder speciale effecten = minder input lag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |