ja dat kanquote:Op dinsdag 17 september 2013 08:59 schreef kaos- het volgende:
[..]
Wut.
Meer fps door een stand op je tv ?
[..]
Beter dan GTA4
Fps verschil nog nooit gezien qua stand. Enige is dat op movie stand het beeld minder hard wordt. Game stand vind ik juist minderquote:Op dinsdag 17 september 2013 08:58 schreef byah het volgende:
[..]
Game stand neem ik aan? Dat scheelde mij in ieder geval 10 fps
Jawel, want de lag vanaf de ps3 naar de tv is ook groter, ok geen input, maar dat is dus fps. Want de TV verwerkt het langzamer omdat er meer shitty effecten overheen gaan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:00 schreef kaos- het volgende:
[..]
Inputlag heeft geen reet te maken met frames per second.
Welke stand kan ik het beste gebruiken denk je dan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Das heel logisch hoor. Minder speciale effecten = minder input lag.
Iets met werken, ooit van gehoord?quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:55 schreef kaos- het volgende:
Mensen die online besteld hebben... waarom.
Heb dat nooit begrepen. Haal dat ding gewoon op in de winkel, done deal.
Game stand of PC stand. NEE NIET 2E DISC INSTALLERENquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Welke stand kan ik het beste gebruiken denk je dan?
En is het nou het slimste om de 2e disc niet te installeren of op mn externe HDD (nee, ik heb geen externe usb oid van xbox want mijn gewone schijf is 60BG)
Gewoon na je werk ophalen? Ooit van gehoord?quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Iets met werken, ooit van gehoord?
ow dus heb ik eindelijk gewoon een voordeel om nog zo'n oude lomp zware breedbeeld kast te hebbenquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:01 schreef kaos- het volgende:
hien zijn de TV's van tegenwoordig ook halve computers geworden die het allemaal niet meer bij kunnen benen, weet het niet. Begin ook oud te worden.
Als je nou in een winkel werkt? Dan ben je pas klaar nadat de winkels dicht zijn!quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:02 schreef kaos- het volgende:
[..]
Gewoon na je werk ophalen? Ooit van gehoord?
Kunt m extern installenquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Game stand of PC stand. NEE NIET 2E DISC INSTALLEREN
Iets met het niet halen voordat de winkel sluit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:02 schreef kaos- het volgende:
[..]
Klopt helemaal, die hebben absoluut de minste inputlag.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:02 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ow dus heb ik eindelijk gewoon een voordeel om nog zo'n oude lomp zware breedbeeld kast te hebben
Sprinten in je pauzequote:Op dinsdag 17 september 2013 09:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je nou in een winkel werkt? Dan ben je pas klaar nadat de winkels dicht zijn!
Zit je daar nu op te wachten ja?quote:
Bij mij gelukkig altijd andersomquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
bezorger komt altijd rond 11 uur maar die post man altijd rond 3 uur
Gewoon straks gelijk naar huis rijden uit m'n werk en GTA5 op de mat hebben liggen , en gelijk knallen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:02 schreef kaos- het volgende:
[..]
Meestal andersom, maar ik dacht dat ik anders de blimp niet kreegquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
bezorger komt altijd rond 11 uur maar die post man altijd rond 3 uur
jij hebt echt een kut leven op het moment!!quote:
echt een reden waarom ik hem naar de winkel heb gestuurd en niet te verwachten dat hij nu nog aan moet komenquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Bij mij gelukkig altijd andersom![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |