SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Kanslozen:
De Midnight Release Bro's
- Watdoeteenvulploegleider
- GeenInspiratie. (Duiven)
- PowerPants (Den Haag)
- Giester (Den Bosch)
- Stripe
- JessedeK (Deventer)
- Neejman (Zwolle)
- Tonic1 (Tiel)
- GeorgeMichael (Leeuwarden)
- Jackson (Tiel)
- Pizzapuntje (Eindhoven)
- Benx (Almelo)
- Trebo (Leeuwarden)
- Rollecate (Leeuwarden)
Volgens mij is bol.com doodquote:Op maandag 16 september 2013 23:00 schreef Poffert het volgende:
Iemand al bevestiging dat ie verzonden is bij Bol.com
Dit is gewoon raar :l![]()
moet ook wel om de studie vol te krijgen.quote:Op maandag 16 september 2013 23:00 schreef Eenskijken het volgende:
volgens mij krijgen die mensen daar gratis een gta 5 copy??![]()
Nopequote:Op maandag 16 september 2013 23:00 schreef Poffert het volgende:
Iemand al bevestiging dat ie verzonden is bij Bol.com![]()
Ja wat moeten ze daar anders. Lijkt me wel ongemakkelijk daar.quote:Op maandag 16 september 2013 23:00 schreef Eenskijken het volgende:
volgens mij krijgen die mensen daar gratis een gta 5 copy??Kindness![]()
Neequote:Op maandag 16 september 2013 23:00 schreef Poffert het volgende:
Iemand al bevestiging dat ie verzonden is bij Bol.com
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Lang geleden dat ik zo'n slecht programma gezien heb. Het is GTA dus tof! Nou, nee.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
dit boeit werkelijk niemand
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
Allemaal vieze hipsters die zelf groot in beeld willen.quote:Op maandag 16 september 2013 23:01 schreef jackson het volgende:
Lang geleden dat ik zo'n slecht programma gezien heb. Het is GTA dus tof! Nou, nee.![]()
Inderdaadquote:Op maandag 16 september 2013 23:01 schreef jackson het volgende:
Lang geleden dat ik zo'n slecht programma gezien heb. Het is GTA dus tof! Nou, nee.
Kindness![]()
zapmomentjeAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Jaquote:Op maandag 16 september 2013 23:02 schreef Nickskuh het volgende:
Je kunt toch pas 1 oktober online op gta?![]()
Partner programmaquote:Op maandag 16 september 2013 23:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Volgens mij is bol.com dood![]()
![]()
waar?quote:Op maandag 16 september 2013 23:02 schreef sjonnie1990 het volgende:
10 min geleden doorgestuurd gekregen.
[ afbeelding ]All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Voor de 3748387438 keer, die mail komt rond 4 uur pas.quote:Op maandag 16 september 2013 23:00 schreef Poffert het volgende:
Iemand al bevestiging dat ie verzonden is bij Bol.com![]()
Druk hequote:Op maandag 16 september 2013 23:02 schreef sjonnie1990 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Die presentator wil zo hard niet gay zijn dat het vreemd is. Rare opmerkingen.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Ik kreeg pas om 03:00 een mailtje van Bol.com bij The Last of Us en die lag gewoon op de releasedag in de brievenbus. Ik bestel zo vaak spullen waarbij je 's nachts een verzendbevestiging krijgt en dan bezorgen ze het in de ochtend. Ik zou me pas zorgen maken als je morgenochtend geen mail hebt van bolquote:Op maandag 16 september 2013 23:00 schreef Poffert het volgende:
Iemand al bevestiging dat ie verzonden is bij Bol.com“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Voor de Bol klanten, even mijn email history bekeken, 8 verzendbevestigingen, 1 na 02:00, 1 na 00:00, 6 na 01:00.
Verder, Veel plezier voor de mensen die `m zo gaan halen, ik ga plat, 05:45 gaat m`n wekker weer, ik spreek jullie weer wanneer GTA voor de pc uit komt
Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Staan niet veel mensenquote:Op maandag 16 september 2013 23:02 schreef sjonnie1990 het volgende:
[ afbeelding ]RED ONS HENNIEGOD![]()
En dan die dag binnen dus? Prima.quote:Op maandag 16 september 2013 23:03 schreef m0j0 het volgende:
Voor de Bol klanten, even mijn email history bekeken, 8 verzendbevestigingen, 1 na 02:00, 1 na 00:00, 6 na 01:00.
Verder, Veel plezier voor de mensen die `m zo gaan halen, ik ga plat, 05:45 gaat m`n wekker weer, ik spreek jullie weer wanneer GTA voor de pc uit komtOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
straks gaan zij het ook over watermeloenen hebben, zelfde niveau
Ik ga rond 12 uur wel even naar de Gamemania lopen, heb hem gepreorderd en al betaald. Dus als het niet te druk is haal ik hem op en anders ga ik terug en haal ik hem gewoon morgenochtend![]()
![]()
iddquote:Op maandag 16 september 2013 23:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
MM ook, zelfs al ontvangen door PostNL![]()
http://instagram.com/p/eVeaMISomf/
Mediamarkt Groningen.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Slaat compleet nergens op.quote:Op maandag 16 september 2013 23:04 schreef Bestelbus het volgende:
Ik snap die dikzak bij mtv niet die net zn bankroof uitlegde wtf iemand leg uit?They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Haha ja dat viel me ook al opquote:Op maandag 16 september 2013 23:04 schreef PowerPants het volgende:
Waarom wil Skate zo hard bewijzen dat hij niet gay isKindness![]()
is dit wat?All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Gezellig in hillyquote:Op maandag 16 september 2013 23:02 schreef sjonnie1990 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Hij is stiekem bi.quote:Op maandag 16 september 2013 23:04 schreef PowerPants het volgende:
Waarom wil Skate zo hard bewijzen dat hij niet gay is![]()
de grote hipster showquote:All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
pussyquote:Op maandag 16 september 2013 23:05 schreef JohnB52 het volgende:
Wat een schijtweer hier, ik ga dus echt nu niet in de regen naar de MM![]()
tyfustakkeherrieAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Echt hehquote:Op maandag 16 september 2013 23:04 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Haha ja dat viel me ook al opThey always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
GTA VI? Nu al?quote:Op maandag 16 september 2013 23:04 schreef Marco001 het volgende:
http://instagram.com/p/eVeaMISomf/
Mediamarkt Groningen.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
ja altijd al maar nu helemaalquote:
geen problemen gehadquote:All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
oke na 2 uur stream kijken ben ik dan eindelijk overtuigd nadat het dr. dre snoop dogg smoke weed everyday liedje op de radio kwam.
ik ga hem kopen.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
nanananana Dr dre muthafucka!quote:Op maandag 16 september 2013 23:06 schreef Studeur het volgende:
oke na 2 uur stream kijken ben ik dan eindelijk overtuigd nadat het dr. dre snoop dogg smoke weed everyday liedje op de radio kwam.
ik ga hem kopen.All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
linkje? de stream die ik gister 5 uur lang keek is offline gehaaldquote:Op maandag 16 september 2013 23:06 schreef Studeur het volgende:
ik ga hem kopen.oi mate![]()
Better late than never.quote:Op maandag 16 september 2013 23:06 schreef Studeur het volgende:
ik ga hem kopen.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 23:06 schreef Studeur het volgende:
ik ga hem kopen.
![]()
![]()
volgens mij zijn dit geen muzikantenquote:Op maandag 16 september 2013 23:07 schreef PowerPants het volgende:
volgens mij zijn de muzikanten niet geinformeert dat het een GTA aflevering is.All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
nee klopt.quote:Op maandag 16 september 2013 23:08 schreef JessedeK het volgende:
[..]
volgens mij zijn dit geen muzikanten![]()
Haha echt random dit. Dat publiek er ook bij he.quote:Op maandag 16 september 2013 23:08 schreef JessedeK het volgende:
[..]
volgens mij zijn dit geen muzikanten
Kindness![]()
tijd vullen , waardeloze hipsters.quote:Op maandag 16 september 2013 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niemand zit hier op te wachten. deze kanjerherrie![]()
Als ze gewoon niks zouden zeggen en alleen maar aan tafel zou het beter zijn dan dit. Teringkuttyfuslawaai![]()
http://www.twitch.tv/brutekaosgamingquote:Op maandag 16 september 2013 23:07 schreef Bestelbus het volgende:
[..]
linkje? de stream die ik gister 5 uur lang keek is offline gehaald
hij faalt wel echt dik maar gaat nu de 9/11 actie doenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
hebben het erg naar hun zin iddquote:Op maandag 16 september 2013 23:08 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Haha echt random dit. Dat publiek er ook bij he.
Gamekings is goed afgezaktquote:Op maandag 16 september 2013 23:09 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
tijd vullen , waardeloze hipsters.RED ONS HENNIEGOD![]()
thanks, heldquote:Op maandag 16 september 2013 23:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
http://www.twitch.tv/brutekaosgaming
hij faalt wel echt dik maar gaat nu de 9/11 actie doen
oi mate![]()
laat maar die faler is alweer dood voor het hem amper lukte om het gebouw te bereikenquote:Op maandag 16 september 2013 23:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
http://www.twitch.tv/brutekaosgaming
hij faalt wel echt dik maar gaat nu de 9/11 actie doen
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Meer foto's en videos van de nachtlaunches
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
dit.quote:Op maandag 16 september 2013 23:10 schreef delano.888 het volgende:
Meer foto's en videos van de nachtlaunches
het liefst een streamHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
allee zeg sjefke gta hčAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
feit: Belgen hebben wel een betere muzieksmaak
Nee.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Zo maar richting de stad.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
stelletje autistenquote:
2 uur in de rij staan terwijl je m over een paar dagen binnen 5 minuten hebtHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
wojooooooooooo het is pas 11 uurquote:
Zal zo die kant op. Even een maat van me ophalen voor de release en dan rij ik langs de MM in Leeuwarden. Zal wel even een foto uploadenKindness![]()
3 uur wat een tjappieAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Hahaha zo true.quote:Op maandag 16 september 2013 23:12 schreef Max-Westerman het volgende:
GTA V release.
De avond dat FOK!kers in de nacht naar de stad gaanOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
en ook de enigequote:Op maandag 16 september 2013 23:12 schreef Max-Westerman het volgende:
GTA V release.
De avond dat FOK!kers in de nacht naar de stad gaan![]()
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Hoe krijg je een foto van je telefoon op FOK! dan?quote:Op maandag 16 september 2013 23:12 schreef GeorgeMichael het volgende:
Zal zo die kant op. Even een maat van me ophalen voor de release en dan rij ik langs de MM in Leeuwarden. Zal wel even een foto uploadenOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit worden zware tijden voor "Opsporing Verzocht" de komende weken.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
wat n debielAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
How kom jij aan een foto van binnen in de mediamarkt?quote:Op maandag 16 september 2013 23:07 schreef Vinnow het volgende:
https://scontent-a-ams.xx(...)5514_717213945_n.jpg
Mediamarkt Rotterdam![]()
No offense but... autistischquote:Op maandag 16 september 2013 23:13 schreef Bestelbus het volgende:
haha die vuilniszakjas komt niet uit zn woordenAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
wedden dat als je heel hard "FOK!" roept er een minimeet ontstaat in die rij?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Wel mooi dat ze gewoon naar school gaan. Kut'journalist'.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Connecties zijn de shitquote:Op maandag 16 september 2013 23:13 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
How kom jij aan een foto van binnen in de mediamarkt?![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 23:13 schreef Bestelbus het volgende:
haha die vuilniszakjas komt niet uit zn woordenquote:waar gaat dit nou over?quote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Hij is zonder pasje binnen gekomenquote:Op maandag 16 september 2013 23:13 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
How kom jij aan een foto van binnen in de mediamarkt?![]()
Deze mensen gaan NL niet verder helpen dit leven.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
FOK FORUM GTA TOPIC dan welquote:Op maandag 16 september 2013 23:13 schreef Studeur het volgende:
wedden dat als je heel hard "FOK!" roept er een minimeet ontstaat in die rij?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Badr Hari GAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Die 'school is belangrijk-knakker' doet mij denken aan deze:
http://www.dumpert.nl/med(...)_in_een_biertje.html![]()
Morgen kan je gewoon rustig lopen in buurten waar je normaal niet moet komen
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
almere is toch een beetje de anus van nederlandAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
quote:Op maandag 16 september 2013 23:15 schreef JessedeK het volgende:
almere is toch een beetje de anus van nederlandoi mate![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Die mensen mag je trouwens het land uittrappenquote:quote:quote:quote:ik snap niet meer waar deze reacties betrekking op hebbenquote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Die gaan iemand inelkaar slaan zo jaquote:Op maandag 16 september 2013 23:15 schreef PowerPants het volgende:
daar zitten echt gasten tussen die je van je gta V game beroven.RED ONS HENNIEGOD![]()
Gamekings uitzending op MTV.quote:Op maandag 16 september 2013 23:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
ik snap niet meer waar deze reacties betrekking op hebben“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Op gebeurtenissen die nu live op MTV plaatsvinden.quote:Op maandag 16 september 2013 23:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
ik snap niet meer waar deze reacties betrekking op hebbenoi mate![]()
Eng dat wij hier voor de grap deze shit hypen maar dat er serieus gasten met droge ogen nog gekker doen. Rare, hele rare en enge ontwikkelingen.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Showcase?quote:Op maandag 16 september 2013 23:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
ik snap niet meer waar deze reacties betrekking op hebben![]()
waar is onze roemeen als we hem nodig hebben ??All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
quote:Op maandag 16 september 2013 23:16 schreef Zipportal het volgende:
Morgen Koning Geert op de troon.![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
misschien moeten we alle uitkeringstrekkers maar een xbox en gta 5 gevenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
ik ga wel ff groen vest aan doen zo
luck bitchesssquote:Op maandag 16 september 2013 23:17 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
IK GA OVER 2 MIN WHISH ME LUCK BITCHESSS!!Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
zometeen gta 5 halen, dan kapotspelen tot 7 uur smorgens.
PS3 uit, douchen, naar school. -------->oi mate![]()
Doe picca posten jwzquote:Op maandag 16 september 2013 23:17 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
IK GA OVER 2 MIN WHISH ME LUCK BITCHESSS!!
Is er ook een stream van dat gamekings? Kan nu geen tv aanzetten
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Ik ben die kerel wel eens tegen gekomen in Assen, gewoon weejjewel.quote:Op maandag 16 september 2013 23:16 schreef Zipportal het volgende:
Morgen Koning Geert op de troon.![]()
[ afbeelding ]![]()
oh dat doet een vulploegleider dusquote:Op maandag 16 september 2013 23:17 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
IK GA OVER 2 MIN WHISH ME LUCK BITCHESSS!!
had ze al niet zo hoog ingeschatHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Lief dagboek.quote:Op maandag 16 september 2013 23:17 schreef Bestelbus het volgende:
PS3 uit, douchen, naar school. -------->![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 23:17 schreef Studeur het volgende:
[..]
oh dat doet een vulploegleider dus
oi mate![]()
dan kan je niet meer spelenquote:Op maandag 16 september 2013 23:17 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
DE 3 HOOFDPERSONAGES GAAN DOOD!
echt ik heb het net uitgespeeld![]()
![]()
SPOILER ALERT! oooeps
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 23:17 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
DE 3 HOOFDPERSONAGES GAAN DOOD!
echt ik heb het net uitgespeeld![]()
![]()
SPOILER ALERT! oooepsnu wordt je voor goed verbannen van FOK!
http://www.itvonline.nl/ als je KPN klant bentquote:Op maandag 16 september 2013 23:17 schreef Ironisch het volgende:
Is er ook een stream van dat gamekings? Kan nu geen tv aanzetten
https://www.horizon.tv/nl_nl/ als je UPC klant bentOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2013 23:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]nu wordt je voor goed verbannen van FOK!
![]()
![]()
![]()
![]()
islam is vredequote:Op maandag 16 september 2013 23:18 schreef Panzermaus het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)j-washington-dc.htmloi mate![]()
zo moet techniek dus NIETquote:Op maandag 16 september 2013 23:19 schreef Shogo het volgende:
Saturn Nieuwegein:
http://t.co/bgU3Rb2f2ioi mate![]()
is geen rotterdam..quote:Op maandag 16 september 2013 23:13 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
How kom jij aan een foto van binnen in de mediamarkt?Hell To The Liars![]()
Voel me beetje oud mja mjaquote:Op maandag 16 september 2013 23:17 schreef Bestelbus het volgende:
PS3 uit, douchen, naar school. -------->Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.![]()
WAT DE FUCKquote:Op maandag 16 september 2013 23:19 schreef Shogo het volgende:
Saturn Nieuwegein:
http://t.co/bgU3Rb2f2iOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Stel je nie aan manquote:Op maandag 16 september 2013 23:18 schreef johnnyblaze11 het volgende:
WTF is dat voor iets, dat Almere?
90% maroc en ander tuig![]()
Wat ben ik blij dat ik niet vanavond ga
Welke MTV hebben jullie? Hier is er een ander programma op....quote:Op maandag 16 september 2013 23:16 schreef Bestelbus het volgende:
[..]
Op gebeurtenissen die nu live op MTV plaatsvinden.![]()
![]()
Ja, bizar. Toch geloof ik dat GTA niet positief werkt op verknipte figuren. Maar ja, wat wel. Compleet de weg kwijt.quote:They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Nee, servers van social club zijn gefrituurd.quote:Op maandag 16 september 2013 23:19 schreef SecretStoryWous het volgende:
Doet die IFRUIT app het al bij iemand/![]()
Ziggo kanaal 21quote:Op maandag 16 september 2013 23:20 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Welke MTV hebben jullie? Hier is er een ander programma op....MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Ziekelijk die rijen... Meer foto's
Och ik ben zes jaar ouder, en ik heb er ook zat gezien die 40 of ouder zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 23:20 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
ik ben 26... ik voel me oud voor al dat shit hier![]()
Speel je 'm al?quote:Op maandag 16 september 2013 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Och ik ben zes jaar ouder, en ik heb er ook zat gezien die 40 of ouder zijn.![]()
Ik had eigenlijk wat oudere mensen verwacht bij de nachtrelease van GTA V
Die paupers die net op TV waren hebben vast geen GTA London gespeeld![]()
Dat geloof ik ook.quote:Op maandag 16 september 2013 23:20 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nee, servers van social club zijn gefrituurd.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Och ik ben zes jaar ouder, en ik heb er ook zat gezien die 40 of ouder zijn.voel me al wat beter
![]()
![]()
Oudere mensen hebben waarschijnlijk wat meer geduld en die hebben morgen de hele dag vrijquote:Op maandag 16 september 2013 23:22 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik had eigenlijk wat oudere mensen verwacht bij de nachtrelease van GTA V
Die paupers die net op TV waren hebben vast geen GTA London gespeeld.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Juist vet manquote:Op maandag 16 september 2013 23:22 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Beter dan het deprimerende grijs van Liberty City idd.
blablablabla![]()
Heeft die ook in 4 gedaan..quote:Op maandag 16 september 2013 23:23 schreef Bestelbus het volgende:
die auto rijd / handled als een fucking kart WTFMisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
juist niet..... ik voel me oud niet jongquote:Op maandag 16 september 2013 23:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat anders je snor staan, zie je er niets van.![]()
ik heb nog een tv uit 1940 ofzo, dus zag haast niks met die donkere kleurenquote:Op maandag 16 september 2013 23:22 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Beter dan het deprimerende grijs van Liberty City idd
Funkmode!![]()
Dit. Ziet er niet uit.quote:Op maandag 16 september 2013 23:23 schreef Bestelbus het volgende:
die auto rijd / handled als een fucking kart WTFThey always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
zorg dat de namen van alle coole kiinders in de op staan zodat dat makkelijk zoeken en toevoegen is straks, want dadelijk gaatietdereen heir zwaar posten en dan kan je nooit alles teruglezen.
en lets face it, over een paar dagen is dit topic doodgebloeid![]()
ik ga over 5 min kerels! haha lachen dit![]()
good luck zometeen !quote:Op maandag 16 september 2013 23:25 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
zorg dat de namen van alle coole kiinders in de op staan zodat dat makkelijk zoeken en toevoegen is straks, want dadelijk gaatietdereen heir zwaar posten en dan kan je nooit alles teruglezen.
en lets face it, over een paar dagen is dit topic doodgebloeid![]()
ik ga over 5 min kerels! haha lachen dit![]()
Bijna bij mediamarkt in Middelburg. Afwachten wat de drukte is.Every war is different, every war is the same.![]()
ga kwart voor er heen, hoop dan dat de drukte al minder is.quote:Op maandag 16 september 2013 23:26 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
haha thanks, hoop echt voor je dat jij er een kan bemachtigen, zit je al op je fiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |