Oudere mensen hebben waarschijnlijk wat meer geduld en die hebben morgen de hele dag vrijquote:Op maandag 16 september 2013 23:22 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik had eigenlijk wat oudere mensen verwacht bij de nachtrelease van GTA V
Die paupers die net op TV waren hebben vast geen GTA London gespeeld
Juist vet manquote:Op maandag 16 september 2013 23:22 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Beter dan het deprimerende grijs van Liberty City idd
Heeft die ook in 4 gedaan..quote:Op maandag 16 september 2013 23:23 schreef Bestelbus het volgende:
die auto rijd / handled als een fucking kart WTF
juist niet..... ik voel me oud niet jongquote:Op maandag 16 september 2013 23:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat anders je snor staan, zie je er niets van.
ik heb nog een tv uit 1940 ofzo, dus zag haast niks met die donkere kleurenquote:Op maandag 16 september 2013 23:22 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Beter dan het deprimerende grijs van Liberty City idd
Dit. Ziet er niet uit.quote:Op maandag 16 september 2013 23:23 schreef Bestelbus het volgende:
die auto rijd / handled als een fucking kart WTF
good luck zometeen !quote:Op maandag 16 september 2013 23:25 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
zorg dat de namen van alle coole kiinders in de op staan zodat dat makkelijk zoeken en toevoegen is straks, want dadelijk gaatietdereen heir zwaar posten en dan kan je nooit alles teruglezen.
en lets face it, over een paar dagen is dit topic doodgebloeid![]()
ik ga over 5 min kerels! haha lachen dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |