SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Kanslozen:
De Midnight Release Bro's
- Watdoeteenvulploegleider
- GeenInspiratie. (Duiven)
- PowerPants (Den Haag)
- Giester (Den Bosch)
- Stripe
- JessedeK (Deventer)
- Neejman (Zwolle)
- Tonic1 (Tiel)
- GeorgeMichael (Leeuwarden)
- Jackson (Tiel)
- Pizzapuntje (Eindhoven)
- Benx (Almelo)
- Trebo (Leeuwarden)
- Rollecate (Leeuwarden)
Volgens mij is bol.com doodquote:Op maandag 16 september 2013 23:00 schreef Poffert het volgende:
Iemand al bevestiging dat ie verzonden is bij Bol.com
Dit is gewoon raar :l![]()
moet ook wel om de studie vol te krijgen.quote:Op maandag 16 september 2013 23:00 schreef Eenskijken het volgende:
volgens mij krijgen die mensen daar gratis een gta 5 copy??![]()
Nopequote:Op maandag 16 september 2013 23:00 schreef Poffert het volgende:
Iemand al bevestiging dat ie verzonden is bij Bol.com![]()
Ja wat moeten ze daar anders. Lijkt me wel ongemakkelijk daar.quote:Op maandag 16 september 2013 23:00 schreef Eenskijken het volgende:
volgens mij krijgen die mensen daar gratis een gta 5 copy??Kindness![]()
Neequote:Op maandag 16 september 2013 23:00 schreef Poffert het volgende:
Iemand al bevestiging dat ie verzonden is bij Bol.com
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Lang geleden dat ik zo'n slecht programma gezien heb. Het is GTA dus tof! Nou, nee.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
dit boeit werkelijk niemand
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
Allemaal vieze hipsters die zelf groot in beeld willen.quote:Op maandag 16 september 2013 23:01 schreef jackson het volgende:
Lang geleden dat ik zo'n slecht programma gezien heb. Het is GTA dus tof! Nou, nee.![]()
Inderdaadquote:Op maandag 16 september 2013 23:01 schreef jackson het volgende:
Lang geleden dat ik zo'n slecht programma gezien heb. Het is GTA dus tof! Nou, nee.
Kindness![]()
zapmomentjeAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Jaquote:Op maandag 16 september 2013 23:02 schreef Nickskuh het volgende:
Je kunt toch pas 1 oktober online op gta?![]()
Partner programmaquote:Op maandag 16 september 2013 23:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Volgens mij is bol.com dood![]()
![]()
waar?quote:Op maandag 16 september 2013 23:02 schreef sjonnie1990 het volgende:
10 min geleden doorgestuurd gekregen.
[ afbeelding ]All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Voor de 3748387438 keer, die mail komt rond 4 uur pas.quote:Op maandag 16 september 2013 23:00 schreef Poffert het volgende:
Iemand al bevestiging dat ie verzonden is bij Bol.com![]()
Druk hequote:Op maandag 16 september 2013 23:02 schreef sjonnie1990 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Die presentator wil zo hard niet gay zijn dat het vreemd is. Rare opmerkingen.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Ik kreeg pas om 03:00 een mailtje van Bol.com bij The Last of Us en die lag gewoon op de releasedag in de brievenbus. Ik bestel zo vaak spullen waarbij je 's nachts een verzendbevestiging krijgt en dan bezorgen ze het in de ochtend. Ik zou me pas zorgen maken als je morgenochtend geen mail hebt van bolquote:Op maandag 16 september 2013 23:00 schreef Poffert het volgende:
Iemand al bevestiging dat ie verzonden is bij Bol.com“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Voor de Bol klanten, even mijn email history bekeken, 8 verzendbevestigingen, 1 na 02:00, 1 na 00:00, 6 na 01:00.
Verder, Veel plezier voor de mensen die `m zo gaan halen, ik ga plat, 05:45 gaat m`n wekker weer, ik spreek jullie weer wanneer GTA voor de pc uit komt
Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Staan niet veel mensenquote:Op maandag 16 september 2013 23:02 schreef sjonnie1990 het volgende:
[ afbeelding ]RED ONS HENNIEGOD![]()
En dan die dag binnen dus? Prima.quote:Op maandag 16 september 2013 23:03 schreef m0j0 het volgende:
Voor de Bol klanten, even mijn email history bekeken, 8 verzendbevestigingen, 1 na 02:00, 1 na 00:00, 6 na 01:00.
Verder, Veel plezier voor de mensen die `m zo gaan halen, ik ga plat, 05:45 gaat m`n wekker weer, ik spreek jullie weer wanneer GTA voor de pc uit komtOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
straks gaan zij het ook over watermeloenen hebben, zelfde niveau
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Ik ga rond 12 uur wel even naar de Gamemania lopen, heb hem gepreorderd en al betaald. Dus als het niet te druk is haal ik hem op en anders ga ik terug en haal ik hem gewoon morgenochtend![]()
![]()
iddquote:Op maandag 16 september 2013 23:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
MM ook, zelfs al ontvangen door PostNL![]()
http://instagram.com/p/eVeaMISomf/
Mediamarkt Groningen.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Slaat compleet nergens op.quote:Op maandag 16 september 2013 23:04 schreef Bestelbus het volgende:
Ik snap die dikzak bij mtv niet die net zn bankroof uitlegde wtf iemand leg uit?They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |