SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Kanslozen:
De Midnight Release Bro's
- Watdoeteenvulploegleider
- GeenInspiratie. (Duiven)
- PowerPants (Den Haag)
- Giester (Den Bosch)
- Stripe
- JessedeK (Deventer)
- Neejman (Zwolle)
- Tonic1 (Tiel)
- GeorgeMichael (Leeuwarden)
- Jackson (Tiel)
- Pizzapuntje (Eindhoven)
- Benx (Almelo)
- Trebo (Leeuwarden)
- Rollecate (Leeuwarden)
Lol, zelfs de Intertoys hier in Delfzijl heeft een nachtopening.... Stadje met hooguit 5000 inwoners..MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Niets , Ze zijn geen haar beter dan IGNquote:Op maandag 16 september 2013 22:30 schreef dolf1010 het volgende:
wat is er nou zo bijzonder aan die gamekings dan?
En oh ja Pascal is een sukkelRED ONS HENNIEGOD![]()
22:30
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
rustigquote:All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
een of andere TMF VJ?quote:Op maandag 16 september 2013 22:30 schreef PowerPants het volgende:
WTF echt zo een wijf dat niet gamed en er alleen is voor het mooi zijn.There are only 151 Pokémon.![]()
Ik besef me zojuist dat dit HE LE MAAL NERGENS meer over gaat eigenlijk
WTF, het blijft een game hoor
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2013 22:31 schreef EmotionalRescue het volgende:
Wat kan ik vannacht zonder pre-order bij de mediamarkt in Den Haag verwachten?Beestachtig druk volgens mij hahaquote:Op maandag 16 september 2013 22:31 schreef EmotionalRescue het volgende:
Wat kan ik vannacht zonder pre-order bij de mediamarkt in Den Haag verwachten?![]()
Promochicks, snacks en nog meer chicks. En huilend naar huis omdat je geen preorder hebt.quote:Op maandag 16 september 2013 22:31 schreef EmotionalRescue het volgende:
Wat kan ik vannacht zonder pre-order bij de mediamarkt in Den Haag verwachten?![]()
first world problems...quote:Op maandag 16 september 2013 22:31 schreef delano.888 het volgende:
Ik besef me zojuist dat dit HE LE MAAL NERGENS meer over gaat eigenlijk
WTF, het blijft een game hoor![]()
Ze zitten niet meer bij de PUquote:Op maandag 16 september 2013 22:32 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb al jaren niks meer van die PU gasten gezien
Sinds wanneer is die boris zo mager?RED ONS HENNIEGOD![]()
t was al wegquote:
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
doet ie toch nietAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
ohquote:Op maandag 16 september 2013 22:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze zitten niet meer bij de PU
RIP PU![]()
THANKSquote:Op maandag 16 september 2013 22:33 schreef Vinnow het volgende:
Voor mensen die de PostNL optie nog zoeken : http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/zoeken/
Dit is gewoon raar :l![]()
hempje whahhaahahAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
Tijd hebben om je te wassenquote:Op maandag 16 september 2013 22:33 schreef Zipportal het volgende:
Pascal mag zijn haar wel eens wassen.
Moderator DIG
Tijd hebben om te slapen.quote:Op maandag 16 september 2013 22:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tijd hebben om je te wassen![]()
![]()
Di 17 sep09:30 - 11:30quote:Op maandag 16 september 2013 22:33 schreef Vinnow het volgende:
Voor mensen die de PostNL optie nog zoeken : http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/zoeken/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor mijn werk moet ik spullen afleveren in winkels, vandaag had ik het lastig op mijn werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Barst losquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Tijd hebben om te ademenquote:
Moderator DIG
quote:Op maandag 16 september 2013 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor mijn werk moet ik spullen afleveren in winkels, vandaag had ik het lastig op mijn werkFake.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op maandag 16 september 2013 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor mijn werk moet ik spullen afleveren in winkels, vandaag had ik het lastig op mijn werkKennen we al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dit is niks neeAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
De eerste ragequote:kom maar op maxie
Moderator DIG
Ik heb er nog nooit iets gekochtquote:Op maandag 16 september 2013 22:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De eerste ragekom maar op maxie
![]()
![]()
:
![]()
.quote:Op maandag 16 september 2013 22:37 schreef NextTVH het volgende:
Fijn dat bol.com nog steeds mijn order aan het verwerken is![]()
Bol.com heeft de C.E weer te koop, blijkbaar toch wat mensen die liever naar de nacht release gaan.[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER![]()
Enorme onzin.quote:Op maandag 16 september 2013 22:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Promochicks, snacks en nog meer chicks. En huilend naar huis omdat je geen preorder hebt.
De media markt in Groningen heeft aangegeven 1200 stuks te hebben liggen waar er vanmiddag 80 van waren gereserveerd. Ze hebben dus meer dan voldoende voor mensen zonder pre-order.![]()
![]()
Komt goedquote:Op maandag 16 september 2013 22:37 schreef NextTVH het volgende:
Fijn dat bol.com nog steeds mijn order aan het verwerken is
Meestal verandert dat na middernacht volgens mij![]()
Gewoon Beerke. Uut de Wielepolle.quote:Op maandag 16 september 2013 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Steven op zijn Engels uitspreken![]()
ja nuquote:Op maandag 16 september 2013 22:37 schreef Eenskijken het volgende:
kan iemand zeggen wanneer ze weer teruggaan naar de tafel?![]()
"Franklin komt uit de hoed"
Moderator DIG
Bij mij het zelfdequote:Op maandag 16 september 2013 22:37 schreef NextTVH het volgende:
Fijn dat bol.com nog steeds mijn order aan het verwerken is
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER![]()
Als die zichzelf kon maken was die geen Pamela Anderson ofzoquote:Op maandag 16 september 2013 22:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon Beerke. Uut de Wielepolle.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat dacht ik ook alquote:Op maandag 16 september 2013 22:36 schreef Mothzor het volgende:
Hoe laat kunt u uw pakketbezorger verwachten:
Di 17 sep: 8.30 –21.30
Nee daar heb ik wat aan![]()
![]()
Gewoon Brad Piet.quote:Op maandag 16 september 2013 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die zichzelf kon maken was die geen Pamela Anderson ofzo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: