SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Barst losquote:
Tijd hebben om te ademenquote:
quote:Op maandag 16 september 2013 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor mijn werk moet ik spullen afleveren in winkels, vandaag had ik het lastig op mijn werkFake.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op maandag 16 september 2013 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor mijn werk moet ik spullen afleveren in winkels, vandaag had ik het lastig op mijn werkKennen we al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De eerste ragequote:
Ik heb er nog nooit iets gekochtquote:Op maandag 16 september 2013 22:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De eerste ragekom maar op maxie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |