quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ik zit al in de laagstequote:Op maandag 16 september 2013 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lagere divisie gaan spelen dan maar?
Een bierteam met een scoringsprobleem?quote:
quote:
Die jaquote:
Je kan beterquote:
Maar faxie mist voor dit open doel?quote:Op maandag 16 september 2013 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, daar is de faxiestalkster weer.
Die is van de vrouwenquote:Op maandag 16 september 2013 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar faxie mist voor dit open doel?
Dan hebben jullie al één overeenkomst!quote:
Je kan haar turnenquote:
En volgens mij weegt ze ook nog eens 100 kiloquote:Op maandag 16 september 2013 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hebben jullie al één overeenkomst!
quote:Op maandag 16 september 2013 20:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
En volgens mij weegt ze ook nog eens 100 kilo
Nee, da's Evie.quote:Op maandag 16 september 2013 20:53 schreef Faxie het volgende:
En volgens mij weegt ze ook nog eens 100 kilo
A whole let of women. Evie. Nee dat bekt niet zo lekker.quote:
Je bent goed op de hoogte van de maten.quote:
Wij hebben Evie wel eens van dichtbij gezien.quote:Op maandag 16 september 2013 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent goed op de hoogte van de maten.
Baby Spicequote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Fascination het volgende:
Welke Spice Girl was jullie favo vroeger?
Die ene die als enige wel goed kon zingenquote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Fascination het volgende:
Dat genoegen heb ik nog niet mogen smaken.quote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wij hebben Evie wel eens van dichtbij gezien.
Geri Halliwel.quote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Fascination het volgende:
Hm, ik las "was jullie favo neger". Alhoewel dat toch niet mijn favo was.quote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Fascination het volgende:
Ik kon haar niet echt zien want KT zat er steeds voorquote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij hebben Evie wel eens van dichtbij gezien.
Check!quote:
Oh, die had ik niet verwacht bij jou.quote:
Hoe groot is KT dan wel niet, dat je Evie niet meer kon zien?quote:Op maandag 16 september 2013 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik kon haar niet echt zien want KT zat er steeds voor
Geriquote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Fascination het volgende:
Wie is jouw favo neger?quote:Op maandag 16 september 2013 20:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm, ik las "was jullie favo neger". Alhoewel dat toch niet mijn favo was.
Ik had natuurlijk alleen oog voor Fera.quote:Op maandag 16 september 2013 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kon haar niet echt zien want KT zat er steeds voor
Waarom niet?quote:Op maandag 16 september 2013 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, die had ik niet verwacht bij jou.!
Hij is een echte beerquote:Op maandag 16 september 2013 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe groot is KT dan wel niet, dat je Evie niet meer kon zien?
Ach ja, goeie ouwe tijd voor jou he?quote:Op maandag 16 september 2013 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk alleen oog voor Fera.
Als je erop klikt zit die "preview mode" balk er nog steeds voor.quote:
Ja precies, in die hoedanigheid wel, maar tijdens de Spice Girls?quote:
Eten? Ze ziet er magertjes uitquote:
Bababyvetjes, prima hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 21:01 schreef Fascination het volgende:
Ja precies, in die hoedanigheid wel, maar tijdens de Spice Girls?
Whehe.quote:Op maandag 16 september 2013 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach ja, goeie ouwe tijd voor jou he?
quote:Op maandag 16 september 2013 21:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je erop klikt zit die "preview mode" balk er nog steeds voor.
Dat boeide me toen niet, geloof ik.quote:Op maandag 16 september 2013 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja precies, in die hoedanigheid wel, maar tijdens de Spice Girls?
Dik genoeg.quote:Op maandag 16 september 2013 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eten? Ze ziet er magertjes uit
Idd iets meer voedsel en niet uitkotsen na consumptie kan ze wel gebruikenquote:Op maandag 16 september 2013 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eten? Ze ziet er magertjes uit
Andersom ook :p.quote:
Ik weet nog zo'n foto waar ze helemaal naakt op een boomstam lag, met iets van de mededeling dat "wie dacht dat alleen Madonna zoiets zou doen, er toch naast zat". Zal wel in Break-Out/Hitkrant hebben gestaan.quote:Op maandag 16 september 2013 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehe.
[..]
[..]
Dat boeide me toen niet, geloof ik.
Er is ook een foto van Geri, blond, topless, met een handdoek om haar onderlichaam. Is dat ook niet uit de Spice Girls tijd?
[..]
Dik genoeg.
Dat is liefdequote:Op maandag 16 september 2013 21:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zou haar hooguit een sparerib menu geven
Mooie vrouwen alleen niet echt mijn typequote:Op maandag 16 september 2013 21:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd iets meer voedsel en niet uitkotsen na consumptie kan ze wel gebruiken.
quote:Op maandag 16 september 2013 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meisjes kussen is vragen om plagen?
Ja ik denk van welquote:Op maandag 16 september 2013 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
I had this comingquote:Op maandag 16 september 2013 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leugens ;squote:
Halloquote:
Ik heb er een op het oogquote:Op maandag 16 september 2013 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooie vrouwen alleen niet echt mijn type
Kan ik men iet herinneren. Maar ik las dat ook niet.quote:Op maandag 16 september 2013 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet nog zo'n foto waar ze helemaal naakt op een boomstam lag, met iets van de mededeling dat "wie dacht dat alleen Madonna zoiets zou doen, er toch naast zat". Zal wel in Break-Out/Hitkrant hebben gestaan.
Ik heb vernomen dat Dqod een hemipenis heeft.quote:
Ik ben een manquote:
Ik ben slechts anatomisch gezien een vrouw, don't worry :$quote:
Dat ook natuurlijkquote:Op maandag 16 september 2013 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik men iet herinneren. Maar ik las dat ook niet.
[..]
Ik heb vernomen dat Dqod een hemipenis heeft.
Vertel, vertel. Waar ken je haar van?quote:Op maandag 16 september 2013 21:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb er een op het oog, of het lukt is den tweede, maar ik ga er langzaam voor
. En als het niet lukt is het jammer, maar niets verloren
.
Op watte???quote:Op maandag 16 september 2013 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik voel me zo afgewezen.
Niemand op Omegle wil met me praten.
Meidquote:Op maandag 16 september 2013 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik voel me zo afgewezen.
Geil.quote:Op maandag 16 september 2013 21:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben slechts anatomisch gezien een vrouw, don't worry :$
Ga dan niet steeds met je penis in beeld zwaaien.quote:Op maandag 16 september 2013 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik voel me zo afgewezen.
Immerquote:
Het is geen chatroullettequote:Op maandag 16 september 2013 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga dan niet steeds met je penis in beeld zwaaien.
Ik app je wel een foto van mn boobs.quote:
Interesse in webcammen met kaneelstokje die met zijn penis zwaait, of heb je dat dan niet meer nodig?quote:
Omegle is net zoiets..quote:
Chatroulette achtig.quote:
Mja.quote:
Dat willen ze juist.quote:Op maandag 16 september 2013 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga dan niet steeds met je penis in beeld zwaaien.
Nee, nee.. En appelsausquote:Op maandag 16 september 2013 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Interesse in webcammen met kaneelstokje die met zijn penis zwaait, of heb je dat dan niet meer nodig?
Doe mij ook even appenquote:Op maandag 16 september 2013 21:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik app je wel een foto van mn boobs.
Oehquote:Op maandag 16 september 2013 21:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik app je wel een foto van mn boobs.
Werkquote:Op maandag 16 september 2013 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel, vertel. Waar ken je haar van?
Waarom zou ze dat willen zienquote:Op maandag 16 september 2013 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Interesse in webcammen met kaneelstokje die met zijn penis zwaait, of heb je dat dan niet meer nodig?
Hoe mysterieus.quote:Op maandag 16 september 2013 21:14 schreef Dqod het volgende:
Nee, nee.. En appelsaus
Dat is het antwoord :$
Je kan het niet eens normaal uitsprekenquote:
O god! Doet me weer aan tc denkenquote:
Ik streel nu mijn te......teenquote:
Make your movequote:Op maandag 16 september 2013 21:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Werk. Paar keer in mijn ploeg gewerkt en ze loopt nu stage op een andere afdeling
.
Om een katalyserend effect te bewerkstelligen op de geilheid ofzo.quote:
Mijn voetenfetisj wat doe je.quote:
Er zijn voldoende foksters die mijn leuter hebben gezien. Ik heb een moratorium ingesteld.quote:Op maandag 16 september 2013 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om een katalyserend effect te bewerkstelligen op de geilheid ofzo.
Er zijn alleen rukkende kerels.quote:Op maandag 16 september 2013 21:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god! Doet me weer aan tc denken
Ik wou ooit eens chatroulette proberen, maar kan mezelf er niet toe zetten m'n nieuwe webcam te zoeken
Dat en ik vergeet dat soort voornemens altijd weer
Hey Fasquote:Op maandag 16 september 2013 21:16 schreef Fascination het volgende:
Heb dat ook weleens gedaan, chatroulette of omegle, kan me neit meer herinneren welke, en je zag bijna alleen maar penissen.Maar je kreeg veel complimenten, dus dat was wel goed voor m'n zelfvertrouwen.
!
Ben je lekker ja?quote:Op maandag 16 september 2013 21:16 schreef Fascination het volgende:
Heb dat ook weleens gedaan, chatroulette of omegle, kan me neit meer herinneren welke, en je zag bijna alleen maar penissen.Maar je kreeg veel complimenten, dus dat was wel goed voor m'n zelfvertrouwen.
!
Nou, snel aan de slag dan!quote:Op maandag 16 september 2013 21:16 schreef Dqod het volgende:
Dit gaat veel te diep hier.. Heb nog geen drank op, kom op mensen
Vind je dat lekker ja? Word je nu helemaal wild? :$quote:
Nee, geen complimenten voor m'n tieten, hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 21:16 schreef Fascination het volgende:
!
I'll doquote:
hmm das dan weer wat minderquote:Op maandag 16 september 2013 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn alleen rukkende kerels.
Ja, maar ik heb nog koffie manquote:Op maandag 16 september 2013 21:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, snel aan de slag dan!
Het is toch de bedoeling dat een penis diep gaat.quote:Op maandag 16 september 2013 21:16 schreef Dqod het volgende:
Dit gaat veel te diep hier.. Heb nog geen drank op, kom op mensen
Hey wichtke.quote:
Kun je mijn antwoord wel hebben zo zonder drank?quote:Op maandag 16 september 2013 21:17 schreef Dqod het volgende:
Vind je dat lekker ja? Word je nu helemaal wild? :$
Oquote:Op maandag 16 september 2013 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling dat een penis diep gaat.
Waar dan voor?quote:Op maandag 16 september 2013 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, geen complimenten voor m'n tieten, hoor.
Ja, gezicht, hehe.quote:
Mag ik even liefkozend ende vriendschappelijk in je wang knijpen? Zachtjes dus ehquote:
Kweenie :$quote:Op maandag 16 september 2013 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je mijn antwoord wel hebben zo zonder drank?
Ik heb alleen bier en Nobeltjequote:Op maandag 16 september 2013 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Baileys mixt goed met koffie!
Lekker baarmoederwandrammen, hmmmmquote:
Je mooie (insert juiste kleur) ogen?quote:
OO-MIE-GULquote:Op maandag 16 september 2013 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan het niet eens normaal uitsprekenomegle
In dat geval: nee, zeker niet.quote:
pina colada!quote:Op maandag 16 september 2013 21:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb alleen bier en Nobeltje.. Oh en pina colada
Gelukkig.. Dan ga ik je nu een koekje gevenquote:
Ja ik ben dom. Jezus is dat nu ook al verboden.quote:Op maandag 16 september 2013 21:20 schreef Raene het volgende:
[..]
OO-MIE-GUL
en de g spreek je uit als in goal.
Jeetje tijn ben je dom of doe je alsof.
Doggystylequote:
Eerder autistischquote:Op maandag 16 september 2013 21:20 schreef Raene het volgende:
[..]
OO-MIE-GUL
en de g spreek je uit als in goal.
Jeetje tijn ben je dom of doe je alsof.
Waarschijnlijk een manier om me uit de kleren te krijgen.quote:Op maandag 16 september 2013 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb jij dan zo'n mooi gezicht of was dat bij gebrek aan beter?
Van eigen deeg?quote:Op maandag 16 september 2013 21:20 schreef Dqod het volgende:
Gelukkig.. Dan ga ik je nu een koekje geven
Mag je wel hebben, ik heb er geen zin in atmquote:
Neinquote:Op maandag 16 september 2013 21:20 schreef Fascination het volgende:
Hebben jullie trouwens een favoriete oogkleur voor a love interest? Dat hoor ik weleens en mij boeit dat echt geen reet.
Nee sorry ik ben soms gewoon erg gemeenquote:Op maandag 16 september 2013 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik ben dom. Jezus is dat nu ook al verboden.
Ja, weet ik het.quote:
Blauwquote:Op maandag 16 september 2013 21:20 schreef Fascination het volgende:
Hebben jullie trouwens een favoriete oogkleur voor a love interest? Dat hoor ik weleens en mij boeit dat echt geen reet.
Mannenhater! Het waren ongetwijfeld welgemeende complimenten zonder verdere bijbedoelingen.quote:Op maandag 16 september 2013 21:21 schreef Fascination het volgende:
Waarschijnlijk een manier om me uit de kleren te krijgen.
Ik wou beginnen over anaal, maar ik laat het :$quote:
Wel een favoriete oogkleur, maar in de praktijk boeit het weinig.quote:Op maandag 16 september 2013 21:20 schreef Fascination het volgende:
Nee, dat zou niet aardig zijn.. Ik bied het je aan en dan zou het lullig zijn als ik je zelf het deeg laat maken, toch?quote:
Je woont een beetje ver fietsen, dus ik denk dat ik straks maar even een stikkie ga roken bij gebrek aan beterquote:Op maandag 16 september 2013 21:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag je wel hebben, ik heb er geen zin in atm
Dat zou verklaren waarom je baarmoederwand zegt ipv baarmoedermondquote:Op maandag 16 september 2013 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wou beginnen over anaal, maar ik laat het :$
Je ogen zijn zo mooi als slootwaterquote:Op maandag 16 september 2013 21:23 schreef Fascination het volgende:
Ja, iedereen zegt blauw of groen, zit ik hier met m'n bruine ogen. FML!!111![]()
Ja, fml.quote:Op maandag 16 september 2013 21:23 schreef Fascination het volgende:
Ja, iedereen zegt blauw of groen, zit ik hier met m'n bruine ogen. FML!!111![]()
Vorm vind ik belangrijkerquote:Op maandag 16 september 2013 21:20 schreef Fascination het volgende:
Door dit ga ik nu toch bijna sigaar uit eigen plantage doos en koekje van eigen deeg door elkaar halen.quote:Op maandag 16 september 2013 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, dat zou niet aardig zijn.. Ik bied het je aan en dan zou het lullig zijn als ik je zelf het deeg laat maken, toch?
Bambi ogen?quote:Op maandag 16 september 2013 21:23 schreef Fascination het volgende:
Ik hou van donkere ogenquote:Op maandag 16 september 2013 21:23 schreef Fascination het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2013 21:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat zou verklaren waarom je baarmoederwand zegt ipv baarmoedermond...
Niks mis met anaal.
Dat scheelt per geval. Sommige mensen zouden zoiets bewust doen om een reactie uit te lokken. Anderen doen graag lief, gewoon omdat ze zo zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 21:22 schreef Dqod het volgende:
Nee, dat zou niet aardig zijn.. Ik bied het je aan en dan zou het lullig zijn als ik je zelf het deeg laat maken, toch?
Roze :$quote:Op maandag 16 september 2013 21:23 schreef Fascination het volgende:
Ik weet eigenlijk niet waarom ik dingen zeg, soms..quote:Op maandag 16 september 2013 21:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Niks mis met anaal.
quote:Op maandag 16 september 2013 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je ogen zijn zo mooi als slootwater
Ik heb altijd het idee dat ik bruine ogen meer sexy/geil vind, er verschuilt meestal iets ondeugends achter, al zal het vaak mijn eigen fantasie zijn.quote:
Ik wil hier zo graag heel gevat op reageren, maar ik weet het nietquote:Op maandag 16 september 2013 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Door dit ga ik nu toch bijna sigaar uit eigen plantage doos en koekje van eigen deeg door elkaar halen.
btw, met mijn groene ogen ben ik ook niet zo ver gekomen dusseh...quote:Op maandag 16 september 2013 21:23 schreef Fascination het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2013 21:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Niks mis met anaal.
Haha, het doorstrepen van plantage jinxt de doos hèquote:Op maandag 16 september 2013 21:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil hier zo graag heel gevat op reageren, maar ik weet het niet
Ik ben doorgaans best lief.. Beetje zoals een bijtje die stuifmeel aan het verzamelen is.. Heel vrolijk ende fluffy, totdat je m'n bloemetjes afpaktquote:Op maandag 16 september 2013 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat scheelt per geval. Sommige mensen zouden zoiets bewust doen om een reactie uit te lokken. Anderen doen graag lief, gewoon omdat ze zo zijn.
Ik denk dat dat jouw eigen fantasie is.quote:Op maandag 16 september 2013 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat ik bruine ogen meer sexy/geil vind, er verschuilt meestal iets ondeugends achter, al zal het vaak mijn eigen fantasie zijn.
Zal je Bambi associatie wel zijn. Twee van die onschuldige reebruine ogen en jij dan *BAM* met je puddingbuks. Ofzo...quote:Op maandag 16 september 2013 21:25 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb altijd het idee dat ik bruine ogen meer sexy/geil vind, er verschuilt meestal iets ondeugends achter, al zal het vaak mijn eigen fantasie zijn.
Zwaar nutteloos dit. Nieteens posten in het topic en random komen melden dat je gaat slapenquote:
Ja, nu ben ik van slagquote:Op maandag 16 september 2013 21:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, het doorstrepen van plantage jinxt de doos hè
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 16 september 2013 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dat duw je zo je kont naar ons.quote:Op maandag 16 september 2013 21:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans best lief.. Beetje zoals een bijtje die stuifmeel aan het verzamelen is.. Heel vrolijk ende fluffy, totdat je m'n bloemetjes afpakt
Dan is dat helder. Dan durf ik nu zonder verder wantrouwen dat koekje wel aan te nemen. Kom maar door.quote:Op maandag 16 september 2013 21:26 schreef Dqod het volgende:
Ik ben doorgaans best lief.. Beetje zoals een bijtje die stuifmeel aan het verzamelen is.. Heel vrolijk ende fluffy, totdat je m'n bloemetjes afpakt
Ik denk meer omdat meiden met getinte huid en zwart krulhaar vaak bruine ogen hebben.quote:Op maandag 16 september 2013 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal je Bambi associatie wel zijn. Twee van die onschuldige reebruine ogen en jij dan *BAM* met je puddingbuks. Ofzo...
Ja.. En dan prik ik en blijven mijn ingewanden bungelen aan m'n angeltje en dan ga ik deaud.. FMLquote:Op maandag 16 september 2013 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dat duw je zo je kont naar ons.
Dat was mijn tweede gok.quote:Op maandag 16 september 2013 21:27 schreef Watertornado het volgende:
Ik denk meer omdat meiden met getinte huid en zwart krulhaar vaak bruine ogen hebben.
*koekje in airwin's mond propt*quote:Op maandag 16 september 2013 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is dat helder. Dan durf ik nu zonder verder wantrouwen dat koekje wel aan te nemen. Kom maar door.
Best wel schokkend dat een man van boven de 20 weet wat voor kleur ogen Bambi heeft.quote:
quote:
quote:
quote:
Niet echt een liefdevolle manier van aangeven. En ik heb geeneens aan je bloempje gezeten.quote:Op maandag 16 september 2013 21:28 schreef Dqod het volgende:
*koekje in airwin's mond propt*
Eet smakelijk
Nee dat was Bambi's moeder.quote:Op maandag 16 september 2013 21:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Best wel schokkend dat een man van boven de 20 weet wat voor kleur ogen Bambi heeft.
Of had. Ging dat beest niet dood? Voor aan de muur ofzo.
Ik zou je angeltje strelen.quote:Op maandag 16 september 2013 21:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja.. En dan prik ik en blijven mijn ingewanden bungelen aan m'n angeltje en dan ga ik deaud.. FML
Albinobambi. De user.quote:Op maandag 16 september 2013 21:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Best wel schokkend dat een man van boven de 20 weet wat voor kleur ogen Bambi heeft.
Of had. Ging dat beest niet dood? Voor aan de muur ofzo.
Ah, plotwending.quote:Op maandag 16 september 2013 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou je angeltje strelen.
[..]
Albinobambi. De user.
Sorry, komt goed wanneer ik straks drank heb gehad, beloofdquote:Op maandag 16 september 2013 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet echt een liefdevolle manier van aangeven. En ik heb geeneens aan je bloempje gezeten.
Rood.quote:Op maandag 16 september 2013 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke kleur ogen had die dan?
De Fok!disney filmquote:
Gvdquote:Op maandag 16 september 2013 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou je angeltje strelen.
[..]
Albinobambi. De user.
Geen flauw idee. Ik weet wel dat de buurman van kabouter Plop, kabouter Klus isquote:Op maandag 16 september 2013 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke kleur ogen had die dan?
Dan word je heel dienstbaar een aanhankelijk enzo?quote:Op maandag 16 september 2013 21:30 schreef Dqod het volgende:
Sorry, komt goed wanneer ik straks drank heb gehad, beloofd
Ik ook nietquote:
Nee, gewoon iets lieverderder. Als ik aanhankelijk wil zijn ga ik wel even 5/6 uur fietsen naar een bepaald iemandquote:Op maandag 16 september 2013 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan word je heel dienstbaar een aanhankelijk enzo?Kan ik alvast wat voor je inschenken?
Ik moest lachen toen ik het lasquote:Op maandag 16 september 2013 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen ik het typte.
Volgen vanaf mn telefoon is moeilijkquote:
Fiets je zo langzaam?quote:Op maandag 16 september 2013 21:32 schreef Dqod het volgende:
Nee, gewoon iets lieverderder. Als ik aanhankelijk wil zijn ga ik wel even 5/6 uur fietsen naar een bepaald iemand![]()
Gwen Stefani?quote:Op maandag 16 september 2013 21:33 schreef Fascination het volgende:
I wanna make you holler. Ho ho holler.
Mijn fiets is een woeste, ontembare furie ja?!quote:
Een prettig gestoorde meid.quote:
Dan slinger je de laptop/pc aanquote:Op maandag 16 september 2013 21:33 schreef Raene het volgende:
[..]
Volgen vanaf mn telefoon is moeilijk..
Ik probeer mij er iets bij voor te stellen... lukt niet.quote:Op maandag 16 september 2013 21:34 schreef Dqod het volgende:
Mijn fiets is een woeste, ontembare furie ja?!
Tozzzz
Kom meid, we gaan lekker alles door elkander drinkenquote:
Dan weet ik het ook niet meer.. Ik ga een biertje scoren, brb gr grquote:Op maandag 16 september 2013 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik probeer mij er iets bij voor te stellen... lukt niet.
Frankrijk, als je een beetje doortrapt.quote:Op maandag 16 september 2013 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
5/6 uur fietsen?
Dat is best een eindje Dqod. ;o
Proost!quote:Op maandag 16 september 2013 21:37 schreef Dqod het volgende:
Dan weet ik het ook niet meer.. Ik ga een biertje scoren, brb gr gr
Neeeeeequote:
Waarom?quote:
Ben de laptop aan het slingeren maar die slingert zo het raam.uit denk ikquote:Op maandag 16 september 2013 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan slinger je de laptop/pc aan
Ben je zuid afrikaan ofzo :p?quote:Op maandag 16 september 2013 21:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom?
En ik ga toch godnondeju nie naar Frankrijk fietsen nie
quote:Op maandag 16 september 2013 21:40 schreef Raene het volgende:
[..]
Ben de laptop aan het slingeren maar die slingert zo het raam.uit denk ik..
quote:
quote:
Nu weten jullie wel dat ik besta.quote:Op maandag 16 september 2013 21:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom?
En ik ga toch godnondeju nie naar Frankrijk fietsen nie
Waarom niet gewoon in je bed zodat je haar kan opwarmen met je lichaam?quote:Op maandag 16 september 2013 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb in mijn huis speciaal een plekje gereserveerd voor Dqod.
Zo lekker in het zonnetje in de ochtend. Naast de verwarming voor als het koud wordt.
Er is een plek om haar bier neer te zetten.
Kan ze zich mooi oprollen als een katje.
Gooien met dingenquote:Op maandag 16 september 2013 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Dat wil ik wel met m'n pc doen ja
Weet niet wat ik ben, ben op zoek naar mezelfquote:
Aandachtshoerquote:Op maandag 16 september 2013 21:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nu weten jullie wel dat ik besta.
Mohhhhhquote:Op maandag 16 september 2013 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb in mijn huis speciaal een plekje gereserveerd voor Dqod.
Zo lekker in het zonnetje in de ochtend. Naast de verwarming voor als het koud wordt.
Er is een plek om haar bier neer te zetten.
Kan ze zich mooi oprollen als een katje.
Ah gosseposquote:Op maandag 16 september 2013 21:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nu weten jullie wel dat ik besta.
Omdat dat vuig is.quote:Op maandag 16 september 2013 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon in je bed zodat je haar kan opwarmen met je lichaam?
Wat een gemis.quote:Op maandag 16 september 2013 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat dat vuig is.
En ik doe niet aan vuigigheid.
Trouwensquote:Op maandag 16 september 2013 21:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
AandachtshoerNu snap je wel dat ik niet met je ga trouwen eh
Bedankt voor het medeleven lieve raenequote:
Dingen kapot maken is soms ook fijnquote:Op maandag 16 september 2013 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, helaas gaat het dan meestal kapot
Nu niet zo tof komen doen ehquote:Op maandag 16 september 2013 21:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Trouwenstrouwaanzoek video's zijnd aaar in tegen wel leuk en verslavend
[..]
Bedankt voor het medeleven lieve raene
Stiekem hou je van mequote:Op maandag 16 september 2013 21:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu niet zo tof komen doen eh
Kijk ende herinner!
[ afbeelding ]
Beetje :$quote:
Ik word liever ten huwelijk gevraagdquote:Op maandag 16 september 2013 21:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu niet zo tof komen doen eh
Kijk ende herinner!
[ afbeelding ]
Maar toch ook weer niet als ik zie watvoor shit het met zich meebrengt en hoeveel het kostquote:
Ik heb haar een keer aangeraakt en ik leef nog.quote:
Mja, zo ben ik he?quote:
Hoi, trouwen?quote:
Ik wil een mooie jurk aan en romantische shitquote:Op maandag 16 september 2013 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar zeker niet getrouwd zijn?
Hij vroeg mij, ik heb m afgewezenquote:Op maandag 16 september 2013 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik word liever ten huwelijk gevraagd
Te hard aan haar bloempje gerukt?quote:Op maandag 16 september 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb haar een keer aangeraakt en ik leef nog.
Laten we het daarbij houden.
Jup, herkenbaarquote:Op maandag 16 september 2013 21:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Dingen kapot maken is soms ook fijn... Meestal direct erna spijt wel
..
Ja is goed, niet tegen mijn vriend vertellen hoorquote:
Zeker, zekerquote:Op maandag 16 september 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb haar een keer aangeraakt en ik leef nog.
Laten we het daarbij houden.
[..]
Mja, zo ben ik he?
Deal, als jij het maar niet tegen mijn vrouw vertelt.quote:Op maandag 16 september 2013 21:49 schreef Raene het volgende:
Ja is goed, niet tegen mijn vriend vertellen hoor.
Ik heb een keer een vrouw een man te huwelijk zien vragen op een festival.quote:
De kat had iets gesloopt en in een linke bui gooi ik zo een fles olijfolie stukquote:Op maandag 16 september 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup, herkenbaarDaarom doe ik het niet meer
Is goed.quote:Op maandag 16 september 2013 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deal, als jij het maar niet tegen mijn vrouw vertelt.
Ik vind trouwen eigenlijk heul overrated, maar dat romantische allemaal enzulks is wel tof.. Wellicht zeg ik ooit jaquote:Op maandag 16 september 2013 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb een keer een vrouw een man te huwelijk zien vragen op een festival.Ik vond het cool. Ik zou ook ja hebben gezegd
* Raene raakt bloempje aanquote:Op maandag 16 september 2013 21:49 schreef Dqod het volgende:
Doe eens niet zo vuig allemaal
Er mag maar 1 iemand aan mijn bloempje komen
Dingen die niet mogen, zijn juist des te leuker om te doen.quote:Op maandag 16 september 2013 21:49 schreef Dqod het volgende:
Neequote:
Ik wil ook trouwen maar dan wel onder mij voorwaarden.quote:Op maandag 16 september 2013 21:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind trouwen eigenlijk heul overrated, maar dat romantische allemaal enzulks is wel tof.. Wellicht zeg ik ooit ja
quote:Op maandag 16 september 2013 21:50 schreef Fascination het volgende:
Iemand ten huwelijk vragen in het openbaar met toeschouwers, echt walgelijk vind ik dat.
Nog voorkeur voor een datum?quote:
Dat is niet erg slim neequote:Op maandag 16 september 2013 21:50 schreef Raene het volgende:
[..]
De kat had iets gesloopt en in een linke bui gooi ik zo een fles olijfolie stuk... resulteerde er in dat ik een hele middag bezig was mijn huis olievrij te maken
... Ik doe ook niet meer gooien
..
quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dingen die niet mogen, zijn juist des te leuker om te doen.
It takes two to tango eh.. Iets met comprissen enzulksquote:Op maandag 16 september 2013 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil ook trouwen maar dan wel onder mij voorwaarden.Anders geen bruiloft
11-12-13... Want dat is speciaal ofzo.quote:
Wasdat voor fallusvormig ding in de linker onderhoek?quote:
Er mag toch wel geneukt worden voor die tijd he? Anders duurt het wel heel lang.quote:Op maandag 16 september 2013 21:53 schreef Raene het volgende:
11-12-13... Want dat is speciaal ofzo.
Zij krijgt mij als man. Dat moet genoeg zijnquote:Op maandag 16 september 2013 21:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
It takes two to tango eh.. Iets met comprissen enzulks
Jemig wat een late reactiequote:
Een panerkoeckquote:Op maandag 16 september 2013 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wasdat voor fallusvormig ding in de linker onderhoek?
Ik ben bang dat je dan nog even kan wachten op dat huwelijkquote:Op maandag 16 september 2013 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zij krijgt mij als man. Dat moet genoeg zijn
Jij bent wel helemaal van de koekjes en afgeleiden vanavond zeg.quote:
Slechts een liefdesuiting.quote:Op maandag 16 september 2013 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te hard aan haar bloempje gerukt?
Doe eens een picje van haar blote buik dan.quote:Op maandag 16 september 2013 21:49 schreef Dqod het volgende:
Niks beters als seks voor het huwelijk.quote:Op maandag 16 september 2013 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er mag toch wel geneukt worden voor die tijd he? Anders duurt het wel heel lang.
I'm trippin' ballz en ik heb niet eens drugs opquote:Op maandag 16 september 2013 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent wel helemaal van de koekjes en afgeleiden vanavond zeg.
quote:Op maandag 16 september 2013 21:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zie nu pas de quote omdat laptop enzozit hele dag op telefoon
Wacht maar tot je hoort wat mij plannen zijn. Ik wil trouwen in Las Vegas. Door Elvis. Naakt. Oh ja en ik wil trouwen op 29-02quote:Op maandag 16 september 2013 21:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je dan nog even kan wachten op dat huwelijk
Goedenavondquote:Op maandag 16 september 2013 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Johnnyals ik die kop zie moet ik altijd lachen.
Tevens Goedenavond
Nouquote:
Goeie reden om niet te trouwen.quote:Op maandag 16 september 2013 21:55 schreef Raene het volgende:
Niks beters als seks voor het huwelijk.
Dat kan.. Ik hoop dat je iemand vindt op wie het heel veel indruk maakt.. Mij doet het persoonlijk niet zoveelquote:Op maandag 16 september 2013 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hoort wat mij plannen zijn. Ik wil trouwen in Las Vegas. Door Elvis. Naakt. Oh ja en ik wil trouwen op 29-02
Halloquote:Op maandag 16 september 2013 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tevens Goedenavond
Moet ik je al ergens aan vastbinden voor je eigen veiligheid?quote:Op maandag 16 september 2013 21:55 schreef Dqod het volgende:
I'm trippin' ballz en ik heb niet eens drugs op
Maar dan is het technisch gezien geen seks voor het huwelijk aangezien je nooit gaat trouwen...quote:
Hey youquote:Op maandag 16 september 2013 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tevens Goedenavond
Nee, je mag me wel een lift geven.. Voor m'n eigen veiligheid en die van anderenquote:Op maandag 16 september 2013 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet ik je al ergens aan vastbinden voor je eigen veiligheid?
Als we ons allebei nou voornemen ooit nog te gaan trouwen, dan is het wel seks voor het huwelijk, alleen niet ons huwelijk.quote:Op maandag 16 september 2013 21:57 schreef Raene het volgende:
Maar dan is het technisch gezien geen seks voor het huwelijk aangezien je nooit gaat trouwen...
Scherp.. I know..
Pornoquote:
Van waar naar waar?quote:Op maandag 16 september 2013 21:58 schreef Dqod het volgende:
Nee, je mag me wel een lift geven.. Voor m'n eigen veiligheid en die van anderen
Mijn ookquote:Op maandag 16 september 2013 21:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat kan.. Ik hoop dat je iemand vindt op wie het heel veel indruk maakt.. Mij doet het persoonlijk niet zoveel
Dat is ook een mogelijkheid.quote:Op maandag 16 september 2013 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als we ons allebei nou voornemen ooit nog te gaan trouwen, dan is het wel seks voor het huwelijk, alleen niet ons huwelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |