quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ik zit al in de laagstequote:Op maandag 16 september 2013 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lagere divisie gaan spelen dan maar?
Een bierteam met een scoringsprobleem?quote:
quote:
Die jaquote:
Je kan beterquote:
Maar faxie mist voor dit open doel?quote:Op maandag 16 september 2013 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, daar is de faxiestalkster weer.
Die is van de vrouwenquote:Op maandag 16 september 2013 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar faxie mist voor dit open doel?
Dan hebben jullie al één overeenkomst!quote:
Je kan haar turnenquote:
En volgens mij weegt ze ook nog eens 100 kiloquote:Op maandag 16 september 2013 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hebben jullie al één overeenkomst!
quote:Op maandag 16 september 2013 20:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
En volgens mij weegt ze ook nog eens 100 kilo
Nee, da's Evie.quote:Op maandag 16 september 2013 20:53 schreef Faxie het volgende:
En volgens mij weegt ze ook nog eens 100 kilo
A whole let of women. Evie. Nee dat bekt niet zo lekker.quote:
Je bent goed op de hoogte van de maten.quote:
Wij hebben Evie wel eens van dichtbij gezien.quote:Op maandag 16 september 2013 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent goed op de hoogte van de maten.
Baby Spicequote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Fascination het volgende:
Welke Spice Girl was jullie favo vroeger?
Die ene die als enige wel goed kon zingenquote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Fascination het volgende:
Dat genoegen heb ik nog niet mogen smaken.quote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wij hebben Evie wel eens van dichtbij gezien.
Geri Halliwel.quote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Fascination het volgende:
Hm, ik las "was jullie favo neger". Alhoewel dat toch niet mijn favo was.quote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Fascination het volgende:
Ik kon haar niet echt zien want KT zat er steeds voorquote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij hebben Evie wel eens van dichtbij gezien.
Check!quote:
Oh, die had ik niet verwacht bij jou.quote:
Hoe groot is KT dan wel niet, dat je Evie niet meer kon zien?quote:Op maandag 16 september 2013 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik kon haar niet echt zien want KT zat er steeds voor
Geriquote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Fascination het volgende:
Wie is jouw favo neger?quote:Op maandag 16 september 2013 20:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm, ik las "was jullie favo neger". Alhoewel dat toch niet mijn favo was.
Ik had natuurlijk alleen oog voor Fera.quote:Op maandag 16 september 2013 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kon haar niet echt zien want KT zat er steeds voor
Waarom niet?quote:Op maandag 16 september 2013 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, die had ik niet verwacht bij jou.!
Hij is een echte beerquote:Op maandag 16 september 2013 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe groot is KT dan wel niet, dat je Evie niet meer kon zien?
Ach ja, goeie ouwe tijd voor jou he?quote:Op maandag 16 september 2013 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk alleen oog voor Fera.
Als je erop klikt zit die "preview mode" balk er nog steeds voor.quote:
Ja precies, in die hoedanigheid wel, maar tijdens de Spice Girls?quote:
Eten? Ze ziet er magertjes uitquote:
Bababyvetjes, prima hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 21:01 schreef Fascination het volgende:
Ja precies, in die hoedanigheid wel, maar tijdens de Spice Girls?
Whehe.quote:Op maandag 16 september 2013 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach ja, goeie ouwe tijd voor jou he?
quote:Op maandag 16 september 2013 21:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je erop klikt zit die "preview mode" balk er nog steeds voor.
Dat boeide me toen niet, geloof ik.quote:Op maandag 16 september 2013 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja precies, in die hoedanigheid wel, maar tijdens de Spice Girls?
Dik genoeg.quote:Op maandag 16 september 2013 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eten? Ze ziet er magertjes uit
Idd iets meer voedsel en niet uitkotsen na consumptie kan ze wel gebruikenquote:Op maandag 16 september 2013 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eten? Ze ziet er magertjes uit
Andersom ook :p.quote:
Ik weet nog zo'n foto waar ze helemaal naakt op een boomstam lag, met iets van de mededeling dat "wie dacht dat alleen Madonna zoiets zou doen, er toch naast zat". Zal wel in Break-Out/Hitkrant hebben gestaan.quote:Op maandag 16 september 2013 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehe.
[..]
[..]
Dat boeide me toen niet, geloof ik.
Er is ook een foto van Geri, blond, topless, met een handdoek om haar onderlichaam. Is dat ook niet uit de Spice Girls tijd?
[..]
Dik genoeg.
Dat is liefdequote:Op maandag 16 september 2013 21:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zou haar hooguit een sparerib menu geven
Mooie vrouwen alleen niet echt mijn typequote:Op maandag 16 september 2013 21:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd iets meer voedsel en niet uitkotsen na consumptie kan ze wel gebruiken.
quote:Op maandag 16 september 2013 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meisjes kussen is vragen om plagen?
Ja ik denk van welquote:Op maandag 16 september 2013 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
I had this comingquote:Op maandag 16 september 2013 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leugens ;squote:
Halloquote:
Ik heb er een op het oogquote:Op maandag 16 september 2013 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooie vrouwen alleen niet echt mijn type
Kan ik men iet herinneren. Maar ik las dat ook niet.quote:Op maandag 16 september 2013 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet nog zo'n foto waar ze helemaal naakt op een boomstam lag, met iets van de mededeling dat "wie dacht dat alleen Madonna zoiets zou doen, er toch naast zat". Zal wel in Break-Out/Hitkrant hebben gestaan.
Ik heb vernomen dat Dqod een hemipenis heeft.quote:
Ik ben een manquote:
Ik ben slechts anatomisch gezien een vrouw, don't worry :$quote:
Dat ook natuurlijkquote:Op maandag 16 september 2013 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik men iet herinneren. Maar ik las dat ook niet.
[..]
Ik heb vernomen dat Dqod een hemipenis heeft.
Vertel, vertel. Waar ken je haar van?quote:Op maandag 16 september 2013 21:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb er een op het oog, of het lukt is den tweede, maar ik ga er langzaam voor
. En als het niet lukt is het jammer, maar niets verloren
.
Op watte???quote:Op maandag 16 september 2013 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik voel me zo afgewezen.
Niemand op Omegle wil met me praten.
Meidquote:Op maandag 16 september 2013 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik voel me zo afgewezen.
Geil.quote:Op maandag 16 september 2013 21:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben slechts anatomisch gezien een vrouw, don't worry :$
Ga dan niet steeds met je penis in beeld zwaaien.quote:Op maandag 16 september 2013 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik voel me zo afgewezen.
Immerquote:
Het is geen chatroullettequote:Op maandag 16 september 2013 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga dan niet steeds met je penis in beeld zwaaien.
Ik app je wel een foto van mn boobs.quote:
Interesse in webcammen met kaneelstokje die met zijn penis zwaait, of heb je dat dan niet meer nodig?quote:
Omegle is net zoiets..quote:
Chatroulette achtig.quote:
Mja.quote:
Dat willen ze juist.quote:Op maandag 16 september 2013 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga dan niet steeds met je penis in beeld zwaaien.
Nee, nee.. En appelsausquote:Op maandag 16 september 2013 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Interesse in webcammen met kaneelstokje die met zijn penis zwaait, of heb je dat dan niet meer nodig?
Doe mij ook even appenquote:Op maandag 16 september 2013 21:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik app je wel een foto van mn boobs.
Oehquote:Op maandag 16 september 2013 21:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik app je wel een foto van mn boobs.
Werkquote:Op maandag 16 september 2013 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel, vertel. Waar ken je haar van?
Waarom zou ze dat willen zienquote:Op maandag 16 september 2013 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Interesse in webcammen met kaneelstokje die met zijn penis zwaait, of heb je dat dan niet meer nodig?
Hoe mysterieus.quote:Op maandag 16 september 2013 21:14 schreef Dqod het volgende:
Nee, nee.. En appelsaus
Dat is het antwoord :$
Je kan het niet eens normaal uitsprekenquote:
O god! Doet me weer aan tc denkenquote:
Ik streel nu mijn te......teenquote:
Make your movequote:Op maandag 16 september 2013 21:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Werk. Paar keer in mijn ploeg gewerkt en ze loopt nu stage op een andere afdeling
.
Om een katalyserend effect te bewerkstelligen op de geilheid ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |