quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ik zit al in de laagstequote:Op maandag 16 september 2013 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lagere divisie gaan spelen dan maar?
Een bierteam met een scoringsprobleem?quote:
quote:
Die jaquote:
Je kan beterquote:
Maar faxie mist voor dit open doel?quote:Op maandag 16 september 2013 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, daar is de faxiestalkster weer.
Die is van de vrouwenquote:Op maandag 16 september 2013 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar faxie mist voor dit open doel?
Dan hebben jullie al één overeenkomst!quote:
Je kan haar turnenquote:
En volgens mij weegt ze ook nog eens 100 kiloquote:Op maandag 16 september 2013 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hebben jullie al één overeenkomst!
quote:Op maandag 16 september 2013 20:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
En volgens mij weegt ze ook nog eens 100 kilo
Nee, da's Evie.quote:Op maandag 16 september 2013 20:53 schreef Faxie het volgende:
En volgens mij weegt ze ook nog eens 100 kilo
A whole let of women. Evie. Nee dat bekt niet zo lekker.quote:
Je bent goed op de hoogte van de maten.quote:
Wij hebben Evie wel eens van dichtbij gezien.quote:Op maandag 16 september 2013 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent goed op de hoogte van de maten.
Baby Spicequote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Fascination het volgende:
Welke Spice Girl was jullie favo vroeger?
Die ene die als enige wel goed kon zingenquote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Fascination het volgende:
Dat genoegen heb ik nog niet mogen smaken.quote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wij hebben Evie wel eens van dichtbij gezien.
Geri Halliwel.quote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Fascination het volgende:
Hm, ik las "was jullie favo neger". Alhoewel dat toch niet mijn favo was.quote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Fascination het volgende:
Ik kon haar niet echt zien want KT zat er steeds voorquote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij hebben Evie wel eens van dichtbij gezien.
Check!quote:
Oh, die had ik niet verwacht bij jou.quote:
Hoe groot is KT dan wel niet, dat je Evie niet meer kon zien?quote:Op maandag 16 september 2013 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik kon haar niet echt zien want KT zat er steeds voor
Geriquote:Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Fascination het volgende:
Wie is jouw favo neger?quote:Op maandag 16 september 2013 20:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm, ik las "was jullie favo neger". Alhoewel dat toch niet mijn favo was.
Ik had natuurlijk alleen oog voor Fera.quote:Op maandag 16 september 2013 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kon haar niet echt zien want KT zat er steeds voor
Waarom niet?quote:Op maandag 16 september 2013 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, die had ik niet verwacht bij jou.!
Hij is een echte beerquote:Op maandag 16 september 2013 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe groot is KT dan wel niet, dat je Evie niet meer kon zien?
Ach ja, goeie ouwe tijd voor jou he?quote:Op maandag 16 september 2013 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk alleen oog voor Fera.
Als je erop klikt zit die "preview mode" balk er nog steeds voor.quote:
Ja precies, in die hoedanigheid wel, maar tijdens de Spice Girls?quote:
Eten? Ze ziet er magertjes uitquote:
Bababyvetjes, prima hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 21:01 schreef Fascination het volgende:
Ja precies, in die hoedanigheid wel, maar tijdens de Spice Girls?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |