Jammer dat een kneuzengame zoveel sukkels trektquote:Op maandag 16 september 2013 15:26 schreef delano.888 het volgende:
Kunnen jullie je vast voorbereiden op de chaos.
Toch vind ik zo'n Los Santos snapback wel onwijs tof. Of ben ik nu een nerdquote:Op maandag 16 september 2013 15:26 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ach die paar uurtjes. Wel lekker dat ze Se nog hebben. Voor die paar tientjes wil ik hem wel.
CE gaat mij te ver
Not sure if...quote:Op maandag 16 september 2013 15:29 schreef d4v1d het volgende:
Ik vind die stad eigenlijk wel een beetje tegenvallen.. Ik had hem groter verwacht..
Precies mijn gedachte. Fuck it, lekker morgenvroeg. (een uur na opening ofzo)quote:Op maandag 16 september 2013 15:30 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Fuck daar zit ik straks dus tussen![]()
Ik wil niet meer.
GM is sowieso een kut winkel. Zijn bijna altijd het duurst. Ik heb FIFA daar al wel gereserveerd met de 3 games inlever-actie. Zelfs toen wilden ze me naaien: "Ja, je kan nog 11 euro krijgen voor deze drie games" Uuhh nee, deze lever ik in om FIFA voor 3 tientjes te kunnen kopen.. "Ohh.. oke is goed"quote:Op maandag 16 september 2013 15:00 schreef Reintji het volgende:
Lekker prijsverschil bij winkels hier (050) in het centrum. GameMania 59,99, BartSmit/Intertoys 52,99 en MediaMarkt alleen tijdens de nachtopening 47,-
De stad is ook gewoon klein, maar de hele game zelf is fucking groot hoorquote:Op maandag 16 september 2013 15:29 schreef d4v1d het volgende:
Ik vind die stad eigenlijk wel een beetje tegenvallen.. Ik had hem groter verwacht..
Meh, geloof mij de gamewinkels hadden vorige week die dingen allang!quote:Op maandag 16 september 2013 15:28 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Als ze geen nachtopening hebben zou het wel gewoon kunnen.
Serieus G? Waarom zou je dat doen?quote:Op maandag 16 september 2013 15:30 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Fuck daar zit ik straks dus tussen![]()
Ik wil niet meer.
Ik hoop van welquote:Op maandag 16 september 2013 15:29 schreef Balabaster het volgende:
[..]
pff wat een mongeaulen daar in die saturn. Mooie glimmende nickelson parade. Ik hoop dat ik vanavond niet dat soort taferelen hoef mee te maken :/
Dat spellen inlever gedoe is zwaar oplichting idd daarquote:Op maandag 16 september 2013 15:30 schreef Trebo het volgende:
[..]
GM is sowieso een kut winkel. Zijn bijna altijd het duurst. Ik heb FIFA daar al wel gereserveerd met de 3 games inlever-actie. Zelfs toen wilden ze me naaien: "Ja, je kan nog 11 euro krijgen voor deze drie games" Uuhh nee, deze lever ik in om FIFA voor 3 tientjes te kunnen kopen.. "Ohh.. oke is goed"
Paupers
quote:Op maandag 16 september 2013 15:26 schreef delano.888 het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2013 15:28 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Swa kom dan wat doe je stoerThe infrared's at your head real steadySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better grab your guns cause I'm readyOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
Ik weet het allemaal niet meerquote:Op maandag 16 september 2013 15:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Serieus G? Waarom zou je dat doen?
Nice manquote:Op maandag 16 september 2013 15:31 schreef themole het volgende:
Dixons heeft zojuist een bevestiging van verzending gegeven.
Tering wat een paupers.quote:Op maandag 16 september 2013 15:32 schreef delano.888 het volgende:
TS: zet deze even in de op anders:
Dan gaat vanavond niemand meer![]()
Die 1ste is wel ergquote:Op maandag 16 september 2013 15:26 schreef delano.888 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |