Vreemd genoeg werd mijn AT-overzicht niet geactualiseerd en zag ik dit antwoord dus net pas, toen ik nog een hint wilde geven...quote:
Welk woord is verkeerd gespeld?quote:Wij willen zijn, waar wij niet zijn. Scheepsarts-dichter Slauerhoff, die alle wereldzeeën bevoer, werd godbetert een gedweeë dorpsdokter en jeremieerde dat op plattelandse achterafplaatsjes never nooit een laag-bij-de-grondse boerenkop werd gesneld. Ervan uitgaande dat in een a-priorikeus ook een verlies besloten zit, wik en weeg ik mij een ons. Wat wordt het? Een armeluisleven zoals monniken propageren of de verrukkelijke weelde van de nouveaux riches? Een megasimpel ge-sms’te mededeling of een minutieus gekalligrafeerd epistel? Zie ik zelf oorgelabelde vaarzen in halfduistere ophokstallen staan, dan verlang ik stante pede naar ruziënde orang-oetangs in een orchideënrijk regenwoud.
quote:
quote:is an American singer–songwriter, television personality, author and activist who began his rise to fame on the second season of the television program American Idol in 2003. RCA Records offered him a recording contract, and his multi-platinum debut album Measure of a Man was released in October 2003. He released four more albums on the RCA label: Merry Christmas with Love (2004), A Thousand Different Ways (2006), and the Christmas EP, All is Well (2006). His fourth studio album (the first album of original material since 2003's Measure of a Man), On My Way Here was released on May 6, 2008.
Wat isquote:Eenbrengt het verhaal van een sociale verschoppeling van zijn geboorte en kindertijd tot zijn jonge volwassenschap. De
, die meestal als ik-verteller optreedt, is soms een wees en altijd iemand die zonder de bescherming van een normale gezinssituatie opgroeit. Hij verhuist meermaals en komt van de ene in de andere situatie terecht, wat het verhaal een episodisch karakter geeft. De
is gewiekst; zijn opeenvolgende werkgevers is hij vaak te slim af. Ondanks zijn kwajongensstreken heeft hij een goed hart. In dit genre krijgt men een scherpere kijk op het leven, de zeden en de leefgewoonten van een bepaalde tijd.
Stand AKQ #2966:quote:
Wat?quote:/Grubby: Kas van Iersel
Gimmick: Arthur Boni
Elbie: Johnny Kraaijkamp jr.
Elf Leota: Bernadette Kraakman
Wooly: Hans Hoekman
yepquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |