Twente had inderdaad een betere periode, maar ik zie geen reden waarom we het niet hadden kunnen overnemen, zoals dit zo vaak gebeurt in onze Kuip.quote:Op maandag 16 september 2013 09:02 schreef Elan het volgende:
[..]
1-4 was het inderdaad nooit geworden met 11 man.
Al waren eerlijk gezegd na de 1-0 wel al de beste kansen voor Twente en hebben we geen kans meer gehad.
Bakkal sluit mogelijk vandaag al aan.
"Ik had dit, ik had dat niet moeten doen"quote:Met een Zidane-pirouette probeerde De Vrij zich zondag in het begin van de wedstrijd te ontdoen van een aantal NEC-ers, echter de uitvoering was dramatisch en het leverde een flinke kans op voor Hidgon die echter Erwin Mulder niet kon passeren. Daags na het treffen met NEC (3-3) gaat De Vrij diep door het stof.
De uitvoering liet te wensen over, maar het is momenteel wel het probleem van de Feyenoordverdedigers. De keuzes die gemaakt worden zijn constant verkeerd, de lange bal wordt constant gehanteerd en wanneer de bal weggewerkt moet worden proberen ze het voetballend op te lossen. Stefan de Vrij, de aanvoerder, moet toch de ploeg bij de hand nemen, maar kan dat niet. ‘Ik had de bal gewoon weg moeten schieten, dit had ik niet mogen doen’, aldus de centrale verdediger van de Rotterdammers over zijn mislukte Zidane-imitatie.
Ronald Koeman moet er onderhand ook moedeloos van worden, met vier (ex)internationals in de basis kan de Feyenoordverdediging nog steeds niet solide presteren. ‘Als je naar die momenten kijkt waarop NEC de eerste twee grote kansen krijgt…’, zei Koeman zonder zijn zin af te maken. ‘Dergelijke fouten zijn op dit niveau onacceptabel. Als je drie doelpunten in een uitwedstrijd maakt, moet dat normaal gesproken voldoende zijn. Dat betekent dat we vooral verdedigend veel fouten hebben gemaakt.’
Ja, de laatste tijd speelt hij niet goed. Maar ik vind dat we hem nog wel de kans moeten geven, hij heeft namelijk ook heel lang heel goed gespeeld. Ik ben er van overtuigd dat hij zijn vorm wel weer terug kan vinden.quote:Op maandag 16 september 2013 09:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
"Ik had dit, ik had dat niet moeten doen"
Elke week hoor ik het weer. Doe het dan godverdomme ook niet.
Ik irriteer me mateloos aan deze uitspraken maar nog meer aan het spel van hem.
Vind hem ook niet super spelen, maar alle kritiek in de media en dan met name bij VI is zwaar overtrokken.quote:Op maandag 16 september 2013 09:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Hij moet eens beseffen dat hij niet eeuwig fouten kan blijven maken. Man the fuck up. Elke week hetzelfde liedje en daarna is het makkelijk praten. Dit hadden we niet moeten doen e.d.quote:Op maandag 16 september 2013 09:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Bijna een jaar zelfs. Geen enkele wedstrijd. Dat duurt wel even ja.quote:Op maandag 16 september 2013 09:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Twente had inderdaad een betere periode, maar ik zie geen reden waarom we het niet hadden kunnen overnemen, zoals dit zo vaak gebeurt in onze Kuip.
Prettig inderdaad dat Bakkal komt, zorgt voor meer mogelijkheden. Het zal echter nog wel even duren voor hij weer fit is, hij heeft namelijk maanden niet gespeeld.
Ach, hij heeft toch gewoon getraind neem ik aan. Hij zou toch al snel fit genoeg zijn voor een minuut of 70 en dan Immers er nog in als stormram (quote:Op maandag 16 september 2013 10:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijna een jaar zelfs. Geen enkele wedstrijd. Dat duurt wel even ja.
Bakkal zal wel vooral genoten hebben van het leven in Moskou.quote:Op maandag 16 september 2013 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach, hij heeft toch gewoon getraind neem ik aan. Hij zou toch al snel fit genoeg zijn voor een minuut of 70 en dan Immers er nog in als stormram ()
Daar valt weinig te genieten. Kutstadquote:Op maandag 16 september 2013 10:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Bakkal zal wel vooral genoten hebben van het leven in Moskou.
Juist wel, omdat Willem in z'n column denkt dat ze bij Feyenoord wellicht tevreden zijn geworden met middelmaat.quote:Op maandag 16 september 2013 10:30 schreef Elan het volgende:
Goede column van Willem.
"De tevredenheid die toeslaat" inderdaad.
Heeft geen kut met technische kwaliteiten te maken zoals sommigen hier constant roepen.
Eens. Fout van Koeman om hem aanvoerder te maken. Sindsdien is het alleen maar minder geworden. De Vrij moet gewoon zonder druk z'n wedstrijden spelen en dan is hij erg koelbloedig, nu is het allemaal geforceerd.quote:Op maandag 16 september 2013 10:21 schreef Haringkop het volgende:
De Vrij lijkt me juist een jongen die presteert vanuit vertrouwen. Daarnaast is het nog geen aanvoerder, opzich kan je hem dat niet kwalijk nemen. Hoe oud is hij nou? 21?
Ik vind het veel kwalijker dat een jongen als Mathijsen ook niet die rust achterin kan brengen, met al zijn ervaring.
Hij ergert zich terecht dood aan de laffe manier van spelen en refereert in een aantal alinea's nadrukkelijk aan voorgaande seizoenen en hoe het dus ook kan.quote:Op maandag 16 september 2013 10:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Juist wel, omdat Willem in z'n column denkt dat ze bij Feyenoord wellicht tevreden zijn geworden met middelmaat.
Mooi, nu nog even wachten op de definitieve bevestiging.quote:
Nu komt hij voor een relatief laag salaris, voor een langer contract zal hij hogere salaris-eisen hebben.quote:
Het werkt beide kanten op: indien hij de pannen van het dak speelt dan heeft hij na dit jaar de buitenlandse clubs weer voor het uitkiezen, inclusief tekengeld.quote:Op maandag 16 september 2013 16:03 schreef Gert het volgende:
Er is dus geen constructie waarbij hij na dit jaar zwaar gaat cashen bij Feyenoord, ter "compensatie". Mooi.
Van wie dan? Immers of zo?!quote:Op maandag 16 september 2013 16:50 schreef Maastoren het volgende:
BakkalHoop niet dat het ten koste gaat van Vilhena.
Nu nog de overbodige kilootjes van afgelopen jaar eraf trainen. Kan hij tegen de kerst weer 90 minuten spelen. Wel een goede speler, mits fit.quote:Op maandag 16 september 2013 16:09 schreef Caland het volgende:
Voor hooguit 3 ton een speler binnenhalen waardoor je opeens veel meer opties hebt. Dikke prima.
Kan iemand deze uitspraak verduidelijken?quote:Op maandag 16 september 2013 10:30 schreef Elan het volgende:
Goede column van Willem.
"De tevredenheid die toeslaat" inderdaad.
Heeft geen kut met technische kwaliteiten te maken zoals sommigen hier constant roepen.
Als het dan maar ten koste van Immers gaat, die heeft gisteren 2e goeie ballen eraakt.quote:Op maandag 16 september 2013 16:09 schreef Caland het volgende:
Voor hooguit 3 ton een speler binnenhalen waardoor je opeens veel meer opties hebt. Dikke prima.
Immers is essentieel voor dit elftal.quote:
Essentieel om de bank warm te houden ja.quote:Op maandag 16 september 2013 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Immers is essentieel voor dit elftal.
Die staat als eerste op het formulier. Na Pelle.quote:Op maandag 16 september 2013 17:03 schreef Zelva het volgende:
Denken dat Immers zijn basisplaats verliest...
Langer contract betekent hoger salaris, nu is het dit jaar risicoloos en dan hopen dat hij volgend jaar ook nog wil blijvenquote:Op maandag 16 september 2013 17:06 schreef Elan het volgende:
Debiel dat ze hem niet direct wat langer vastleggen, hij heeft zijn kwaliteiten toch allang bewezen.
Bakkal gaat van 1+ salaris naar minder dan 5 ton. Net als Babel: 1 jaar is leuk, maar daarna moet er weer brood op de plank komen. Jaartje investeren in zichzelf, niet in Feyenoord.quote:Op maandag 16 september 2013 17:06 schreef Elan het volgende:
Debiel dat ze hem niet direct wat langer vastleggen, hij heeft zijn kwaliteiten toch allang bewezen.
Hate to say it maar Babel heeft ook wel een iets grotere staat van dienst.quote:Op maandag 16 september 2013 17:09 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Bakkal gaat van 1+ salaris naar minder dan 5 ton. Net als Babel: 1 jaar is leuk, maar daarna moet er weer brood op de plank komen. Jaartje investeren in zichzelf, niet in Feyenoord.
quote:Op maandag 16 september 2013 17:06 schreef Elan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |