quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:32 schreef Candaasje het volgende:
Ik knip zelf ook altijd met z'n tweeën; ik hou vaak de konijnen vast (ik ben namelijk van mening dat ik wat beter grip kan houden, en dus vind ik het niet zo prettig als mijn vriend moet vasthouden en ik moet knippen en grote kans loop op een spartelend konijn) en mijn vriend knipt.
Vooral Diva heeft een hekel aan opgepakt worden, maar ik schuif gewoon een hand onder haar buik en dan met mijn vingers tussen haar voorpoten door, en de andere hand onder haar kont, met mijn vingers tussen haar achterpoten door. Vervolgens hou ik haar dan verticaal tegen mijn borst gedrukt. (Ik plet haar natuurlijk niet volledig, maar door een klein beetje tegendruk te geven, biedt ze soms wat minder weerstand.) Het is even een handigheidje en je moet even snel leren zijn met pakken, maar het werkt prima en het scheelt een hoop gedoe en stress. (Bij de DA gebruik ik ook die methode. )
Vanavond zijn die van mij ook weer aan de beurt. Ik hoor ze tikken over het laminaat.
Dit plaatsje (via google) illustreert het wel een beetje, hoewel ik het konijn dus meer naar achteren kantel, dus in een soort zittende positie breng:Ik vroeg mij vd week nog af hoe het met Diva was! mooi Dametje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
En wat een leukerd Snakelady, die vliegtuigoortjes!!![]()
Mag ik vragen naar welke opvang jullie zijn geweest?(gewoon interesse hoor!)
Cas wil de laatste tijd even niet mooi 'spontaan tussendoor' op de foto - maar omdat hij de laatste tijd wel een stuk minder angstig is en weer wat meer om eten en aaitjes komt schooien is het hem vergevenDiva wel, terwijl die normaal gesproken moeilijk mooi op de plaat te krijgen is, dus bij deze mijn mooi dametje
![]()
[ afbeelding ]![]()
alle andere flappies zijn ook schatten natuurlijk! Maar Diva heeft een speciaal plekje in mijn hart!S. 2014
J. 2016
Hier nog een paar dan.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:43 schreef Candaasje het volgende:
En wat een lieverds Snakelady!Doe maar gewoon lekker volspammen met foto's hoor, alleen maar leuk!
Heb je al contact gehad met de opvang daarover? Lijkt mij wel verstandig... Sowieso als de opvang een castratie-beleid heeft. Die kunnen vaak voor gereduceerd tarief bij een dierenarts terecht.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:38 schreef snakelady het volgende:
Leuke foto's weer van de konijntjes hierboven!
Net ook weer een foto gemaakt van Hazel en Bing, die beiden tegenwoordig graag op de stoel vertoeven.
[ afbeelding ]
En Hazel is geen vliegtuigje meer, beide oortjes zijn gaan zakken.
Ook zijn we er helaas achter gekomen dat Hazel een mannetje is, nu maar snel laten castreren wanneer het kan en hopelijk blijven ze dan nog steeds vriendjes.
Ik zie dit nu pas, maar ja, het zit inderdaad vast met ty-rapsquote:Op zondag 22 juni 2014 22:42 schreef douche-eendje het volgende:
Ah ok, slim. Zit het gaas ook vast? Dan ga ik denk ik van het weekend eens aan de slag met gaas en tyraps, het gaat bij mij vooral om de kier van zo'n 15cm onderaan de balkonrand inderdaad. Bij de rest zit balkondoek dus dat is aardig veilig![]()
En zeus loopt/rent/vliegt gewoon over het laminaat, hij is niet anders gewend. Binky's en gekke sprongen doet hij liever op de bank, dat wel.
Geeft niet. Ik heb zojuist gaas en tyraps gekochtquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas, maar ja, het zit inderdaad vast met ty-raps
Knutselenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik heb zojuist gaas en tyraps gekocht
Morgenmiddag maar eens mee aan de slag. Heb nu nog wat andere ikeaspullen die in elkaar moetenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Knutselenik ben benieuwd naar het resultaat!
Ook altijd een leuke uitdagingquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Morgenmiddag maar eens mee aan de slag. Heb nu nog wat andere ikeaspullen die in elkaar moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |