Omdat niks aan haar naturel is?! Ze wilt toch zo graag de barbie uithangen maar het komt er nog niet eens bij in de buurt...quote:Op maandag 16 september 2013 23:59 schreef Amarantha het volgende:
Waarom heeft Barbie niet gewoon haar haar altijd naturel? Kort haar staat haar veel leuker.
Ik hoop dat ze een rekening krijgt voor het onnodig bellen van een ambulance.quote:Op maandag 23 september 2013 21:18 schreef Sway- het volgende:
Wat een drama weer. Al zou ik ook niet blij zijn met telefoons onder de deur van m'n douchehokje.
Twee!! Ambulances.. Zei Cora volgens mij. En dan zon uitgebreide check in t ziekenhuis omdat ze zichzelf behoorlijk opnaait.quote:Op maandag 23 september 2013 21:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een rekening krijgt voor het onnodig bellen van een ambulance.
Ze maakt er wel weer een enorm drama van.
Maar ga dan lekker wandelen in de bergen, geen vakantie vieren op Costa de la Net-zulk-tuig-als-ikzelf-os denk ik dan...quote:Op maandag 23 september 2013 21:59 schreef Ticootje het volgende:
Het kan de manier van filmen zijn, vol continu die mobieltjes in d'r giegel. Ja, ze maakt het er zelf naar, zij is degene die haar leven verkoopt. Maar ik kan me indenken dat je behoorlijk van een koude kermis terug komt als je dus vol continu met iedereen op de foto moet.
Maar elk ander persoon had z'n spullen gepakt, alles voor de kijkcijfers we bellen met z'n allen 112.
Ja en dan op die nieuwe camping, rust. Niemand die het boeide. Nee dan staat die Michael te gillen over die camping. Echt kijk mij populair zijn. En dan is het raar dat mensen op je af komen?quote:Op maandag 23 september 2013 22:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ga dan lekker wandelen in de bergen, geen vakantie vieren op Costa de la Net-zulk-tuig-als-ikzelf-os denk ik dan...
Ze doet wel zo lekker verontwaardigd dat ze op die manier geen vakantie kunnen vieren, maar volgens mij waren ze gewoon aan het werk?quote:Op maandag 23 september 2013 22:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ga dan lekker wandelen in de bergen, geen vakantie vieren op Costa de la Net-zulk-tuig-als-ikzelf-os denk ik dan...
Nee, ik gok dat er een camera bij was, verder is het vast toeval dat ze met de hele familie met een gesponsorde caravan op vakantie zijn.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik gok dat er een camera bij was, verder is het vast toeval dat ze met de hele familie met een gesponsorde caravan op vakantie zijn.
Waarom gaan ze dan ook voor "rust in de tent" naar een camping met 1800 (!!) Nederlanders?quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:08 schreef Copycat het volgende:
Goh, we komen met veel bombar(b)ie en gedoe op de gezinscamping en krijgen aandacht.
Daarvoor doen we dit familie-uitje niet!
September.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:24 schreef Starlie het volgende:
Begrijp ook echt niet dat ze niet gewoon buiten het hoogseizoen zijn gegaan, in mei zijn die campings toch ook al open neem ik aan?
ja.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:29 schreef Starlie het volgende:
[..]
Je bedoeld dat ze in september hadden moeten gaan?
O ja zij hebben natuurlijk ook nog dat oudere kindje! Maar idd ik vind ze ook wel een aanwinst.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:43 schreef Leandra het volgende:
De oudste van Priscilla zal wel naar school moeten, en eerlijk gezegd vind ik Pris en Pat wel een aanwinst voor het programma.
Zag Priscil nog rijden op d'r Tomosje van de weekquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:16 schreef Amarantha het volgende:
Pris en Pat lijken me gezellige mensen. Net als Cora en Ron
Volgens mij is hun huis echt een pleuris bende. Ik weet nog een aflevering dat Pat werd opgehaald en dat de deur amper open kon.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:16 schreef Amarantha het volgende:
Pris en Pat lijken me gezellige mensen. Net als Cora en Ron
quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Volgens mij is hun huis echt een pleuris bende. Ik weet nog een aflevering dat Pat werd opgehaald en dat de deur amper open kon.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:19 schreef Leandra het volgende:
Als je Barbie niet kent dan kijk je haar toch ook na, met dat maffe haar en die oranje huid.
Al woon je in de binnenlanden van Tsjechië en heb je niet eens een TV.
Welnee!quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:00 schreef syllys het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat Barbie overstuur was omdat ze alle meet en greets met haar ''fans'' nu gratis moest doen en daar normaliter 1000 a 2000 euries per 2? uurtjes voor krijgt.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Welnee!
Rot op! Krijgt ze dat echt?
Die is gewoon in gevlogen om de boel te regelen.. Blijkbaar vind rtl het allemaal wel best.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:03 schreef Leandra het volgende:
Het was natuurlijk wel apart dat Jake ook ineens in Spanje "op vakantie" bleek te zijn....
Ik doe echt iets verkeerd hoor..quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:05 schreef syllys het volgende:
[..]![]()
Tijdsduur: 60 min.
Geluid: Op aanvraag
Prijs: ¤ 1.975,00
Opmerking:
Barbie & Michael
Bij Twilight Entertainment
Wat iemand hier al eerder schreef: Wanneer Jake van Samantha, Michael en de andere 4 allemaal 15% krijgt is hij letterlijk en figuurlijk de GROTE winnaarquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:03 schreef Leandra het volgende:
Het was natuurlijk wel apart dat Jake ook ineens in Spanje "op vakantie" bleek te zijn....
Ja, dat was ik ookquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:08 schreef syllys het volgende:
[..]
Wat iemand hier al eerder schreef: Wanneer Jake van Samantha, Michael en de andere 4 allemaal 15% krijgt is hij letterlijk en figuurlijk de GROTE winnaar
Wij allemaal johquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik doe echt iets verkeerd hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |