Omdat niks aan haar naturel is?! Ze wilt toch zo graag de barbie uithangen maar het komt er nog niet eens bij in de buurt...quote:Op maandag 16 september 2013 23:59 schreef Amarantha het volgende:
Waarom heeft Barbie niet gewoon haar haar altijd naturel? Kort haar staat haar veel leuker.
Ik hoop dat ze een rekening krijgt voor het onnodig bellen van een ambulance.quote:Op maandag 23 september 2013 21:18 schreef Sway- het volgende:
Wat een drama weer. Al zou ik ook niet blij zijn met telefoons onder de deur van m'n douchehokje.
Twee!! Ambulances.. Zei Cora volgens mij. En dan zon uitgebreide check in t ziekenhuis omdat ze zichzelf behoorlijk opnaait.quote:Op maandag 23 september 2013 21:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een rekening krijgt voor het onnodig bellen van een ambulance.
Ze maakt er wel weer een enorm drama van.
Maar ga dan lekker wandelen in de bergen, geen vakantie vieren op Costa de la Net-zulk-tuig-als-ikzelf-os denk ik dan...quote:Op maandag 23 september 2013 21:59 schreef Ticootje het volgende:
Het kan de manier van filmen zijn, vol continu die mobieltjes in d'r giegel. Ja, ze maakt het er zelf naar, zij is degene die haar leven verkoopt. Maar ik kan me indenken dat je behoorlijk van een koude kermis terug komt als je dus vol continu met iedereen op de foto moet.
Maar elk ander persoon had z'n spullen gepakt, alles voor de kijkcijfers we bellen met z'n allen 112.
Ja en dan op die nieuwe camping, rust. Niemand die het boeide. Nee dan staat die Michael te gillen over die camping. Echt kijk mij populair zijn. En dan is het raar dat mensen op je af komen?quote:Op maandag 23 september 2013 22:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ga dan lekker wandelen in de bergen, geen vakantie vieren op Costa de la Net-zulk-tuig-als-ikzelf-os denk ik dan...
Ze doet wel zo lekker verontwaardigd dat ze op die manier geen vakantie kunnen vieren, maar volgens mij waren ze gewoon aan het werk?quote:Op maandag 23 september 2013 22:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ga dan lekker wandelen in de bergen, geen vakantie vieren op Costa de la Net-zulk-tuig-als-ikzelf-os denk ik dan...
Nee, ik gok dat er een camera bij was, verder is het vast toeval dat ze met de hele familie met een gesponsorde caravan op vakantie zijn.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik gok dat er een camera bij was, verder is het vast toeval dat ze met de hele familie met een gesponsorde caravan op vakantie zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |