Breda*quote:
Gaat dat dier ook mee in heli/vliegtuig dan?quote:Op zondag 15 september 2013 17:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kan je je hond ook uit je auto/vliegtuig trappen?
Als hij je aan het volgens is, waarom niet?quote:Op zondag 15 september 2013 17:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gaat dat dier ook mee in heli/vliegtuig dan?
Livejasmin.comquote:
Wil niet weten wat er dan gebeurt als je op de motor of segway gaat.quote:Op zondag 15 september 2013 17:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als hij je aan het volgens is, waarom niet?
Ik denk dat ik maar om de 10 posts dit linkje ga neerzetten:quote:
Na het kerstseizoen? Eind januari ofzo?quote:
Zeker na de kerst ja, begrijpelijk.quote:Op zondag 15 september 2013 17:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Na het kerstseizoen? Eind januari ofzo?
jij bent skir.. met je neppe straattaal .. leer die torie swa maatie je weet nix gooi je kontquote:Op zondag 15 september 2013 17:57 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Welje stream kijken jullie eckkte eckte skirre G's nu?
Misschien wacht ik wel tot dan.. ben nu toch te druk. Al kan ik niet wachtenquote:Op zondag 15 september 2013 17:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeker na de kerst ja, begrijpelijk.
Segwees bestaan niet in gtaquote:Op zondag 15 september 2013 17:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wil niet weten wat er dan gebeurt als je op de motor of segway gaat.
Dat was Limburgse straattaal dus laat mijquote:Op zondag 15 september 2013 17:58 schreef Morgen- het volgende:
[..]
jij bent skir.. met je neppe straattaal .. leer die torie swa maatie je weet nix gooi je kont
Erg druk, ik zie het.quote:Op zondag 15 september 2013 17:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Misschien wacht ik wel tot dan.. ben nu toch te druk. Al kan ik niet wachten![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 17:59 schreef Le_Professeur het volgende:
Streams moet je nu wegleggen juist. Als je een paar dagen niet klaarkomt is het ook lekkerder.
Mijn leven bestaat sinds vrijdag uit streams kijken, eten en slapen.quote:Op zondag 15 september 2013 17:59 schreef Le_Professeur het volgende:
Streams moet je nu wegleggen juist. Als je een paar dagen niet klaarkomt is het ook lekkerder.
Waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 15 september 2013 18:01 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Effe een vraag aan de eckte spelers
Kan je je softtop ook omlaag of omhoog poppen @ full speed?
er was een gifje waar hij een bong rookte toch?quote:Op zondag 15 september 2013 18:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kan je ook zuipen danwel smoken eigenlijk?
Ja, op de slaapkamer van de zoon van Michael kun je bong rippenquote:Op zondag 15 september 2013 18:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kan je ook zuipen danwel smoken eigenlijk?En dan een DUI te pakken krijgen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |