SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJ
goeie postquote:
Dit dusquote:Op zondag 15 september 2013 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme.
Volgende week maar uit mn manager die hond.
Rens zal zich prima vermaken.quote:Op zondag 15 september 2013 16:06 schreef GGMM het volgende:
Deze wedstrijd heeft alles wat een goede derby moet hebben
Behalve dat het geen derby is.
Haha, 2 mensen uit jouw manager hebben rood gekregen plus één heeft er een pingel veroorzaakt.quote:
Ja ik had gewoon 11 PEC spelers moeten opstellen, naar jou moeten luisteren.quote:
Jep, jij gaat me inhalenquote:Op zondag 15 september 2013 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, 2 mensen uit jouw manager hebben rood gekregen plus één heeft er een pingel veroorzaakt.
quote:Op zondag 15 september 2013 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, 2 mensen uit jouw manager hebben rood gekregen plus één heeft er een pingel veroorzaakt.
derby van het noordenquote:Op zondag 15 september 2013 16:06 schreef GGMM het volgende:
Deze wedstrijd heeft alles wat een goede derby moet hebben
Behalve dat het geen derby is.
Wat een knotsgek weekendquote:Op zondag 15 september 2013 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag hem net nog staan met zijn Groningen vlag.quote:Op zondag 15 september 2013 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rens zal zich prima vermaken.
Ik had 4 PEC-spelers waarvan Begois en Lachman 0 punten hebben.quote:Op zondag 15 september 2013 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik had gewoon 11 PEC spelers moeten opstellen, naar jou moeten luisteren.
Ajacied422, voetbalorakel alles.
Ik weet niet meer wie in mijn manager staat, ik kon ook al niet meer wisselen.quote:Op zondag 15 september 2013 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
Chery heb ik vorig jaar al uit mijn manager gehaald vanwege al die kaarten.
Volgens Ten Napel.quote:
Was niet te missen inderdaad.quote:Op zondag 15 september 2013 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag hem net nog staan met zijn Groningen vlag.
Kipquote:Op zondag 15 september 2013 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu heb ik trek in een kipknots.
En zijn Ajaxshirt?quote:Op zondag 15 september 2013 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter dan Chery en Bengstsson die minpunten pakken voor veel meer geld.quote:Op zondag 15 september 2013 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had 4 PEC-spelers waarvan Begois en Lachman 0 punten hebben.
4 van Klich en Mokotjo.
Het is me wel een beroerde speelronde
''IK BEN HELEMAAL GEEN HEERENVEEN OF GRONINGENFAN''quote:Op zondag 15 september 2013 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Is gras groen?quote:Op zondag 15 september 2013 16:08 schreef Ironisch het volgende:
Is heerenveen tegen cambuur wel een derby?
Ajax wint woensdag.quote:Op zondag 15 september 2013 16:08 schreef GGMM het volgende:
Ik begin toch te twijfelen of Nederlandse clubs ooit nog kunnen aanhaken bij de Europese top als ik dit zo bekijk.
Meer meer open deuren mag je me altijd DM-en.
enige derby in nederland is sparta - excelsiorquote:Op zondag 15 september 2013 16:08 schreef Ironisch het volgende:
Is heerenveen tegen cambuur wel een derby?
quote:Op zondag 15 september 2013 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beter dan Chery en Bengstsson die minpunten pakken voor veel meer geld.
Oke gedaan.quote:Op zondag 15 september 2013 16:08 schreef GGMM het volgende:
Ik begin toch te twijfelen of Nederlandse clubs ooit nog kunnen aanhaken bij de Europese top als ik dit zo bekijk.
Meer meer open deuren mag je me altijd DM-en.
Teampje hoor.quote:
Zal alleen niet genoeg zijn.quote:Op zondag 15 september 2013 16:11 schreef hafcfan het volgende:
Volgende week zal ik veel Heracles spelers doen. Tegen Twente spelen ze altijd 3x zo goed.
Haha GAYYquote:Op zondag 15 september 2013 16:11 schreef hafcfan het volgende:
Volgende week zal ik veel Heracles spelers doen. Tegen Twente spelen ze altijd 3x zo goed.
quote:Op zondag 15 september 2013 16:11 schreef hafcfan het volgende:
Al 4 jaar niet verloren thuis.quote:Op zondag 15 september 2013 16:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zal alleen niet genoeg zijn.
Dat bewijst de historie inderdaadquote:Op zondag 15 september 2013 16:11 schreef hafcfan het volgende:
Ik ook, en ik vrees ook voor woensdag.quote:
Ja want PSV maakte echt indruk gister.quote:
Ik ook.quote:
je weet toch al wat er gebeurt woensdagquote:Op zondag 15 september 2013 16:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, en ik vrees ook voor woensdag.
Ajax ook, ja.quote:Op zondag 15 september 2013 16:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja want PSV maakte echt indruk gister.
Gaat gelijk worden in een vreselijke zaadwedstrijdquote:Op zondag 15 september 2013 16:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja want PSV maakte echt indruk gister.
Messi schijnt angstaanvalletjes te krijgen omdat hij tegen Denswil moet.quote:Op zondag 15 september 2013 16:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, en ik vrees ook voor woensdag.
ADO < Roda JC < NACquote:Op zondag 15 september 2013 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roda JC![]()
En daar verloor ADO thuis 4-0 van![]()
![]()
De Eredivisie in een notendop.quote:Op zondag 15 september 2013 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roda JC![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Denswil speelt Messi eruit, 100 %.quote:Op zondag 15 september 2013 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Messi schijnt angstaanvalletjes te krijgen omdat hij tegen Denswil moet.
En ADO won 1-2 uit bij NAC...quote:Op zondag 15 september 2013 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roda JC![]()
![]()
Ik heb gisteren PEC zien domineren in de arena. Dat moet PSV in eigen huis ook wel lukken. Helemaal na zo'n 7-0 oorwassing die Ajax gaat krijgen doordeweeks.quote:
ADO won in Breda.quote:
YES!quote:
Bedankt dat je m'n stelling bevestigt.quote:Op zondag 15 september 2013 16:17 schreef Caland het volgende:
Ik heb gisteren PEC zien domineren in de arena.
Bijt hij ook?quote:Op zondag 15 september 2013 16:17 schreef alors het volgende:
Die trainer van Grunn lijkt van de zijkant wel wat op Suarez
Dat dacht ik net ook al.quote:Op zondag 15 september 2013 16:17 schreef alors het volgende:
Die trainer van Grunn lijkt van de zijkant wel wat op Suarez
Wat een klasbak, 18 karaatsquote:Op zondag 15 september 2013 16:19 schreef Cavaliers het volgende:
KOSTIIIIIIIiiiiiiIIIIIIIIIIIC, ooooooooooooo
Het is een tumor.quote:Op zondag 15 september 2013 16:20 schreef Typisch het volgende:
Ik vind die kostic maar een kut voetballer
Jij snapt niets van voetbal.quote:Op zondag 15 september 2013 16:20 schreef Typisch het volgende:
Poor mans Tadicquote:Op zondag 15 september 2013 16:20 schreef Typisch het volgende:
Evert kan van alles een feestje maken.quote:Op zondag 15 september 2013 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
De eredivisie is wel een wereldcompetitie
Toch mis ik Youriquote:Op zondag 15 september 2013 16:20 schreef AFCNiels het volgende:
Met Evert erbij is dit helemaal een leuke wedstrijd.
Het is vooral de eindstand die het hem doetquote:Op zondag 15 september 2013 16:20 schreef AFCNiels het volgende:
Theo Reitsma had hier een crematie van kunnen maken.quote:Op zondag 15 september 2013 16:20 schreef AFCNiels het volgende:
Xandro Schenk is moe.quote:
Tsja. NL competitie.quote:Op zondag 15 september 2013 16:21 schreef Ironisch het volgende:
5 wedstrijden 8 goals Fiiiiiiiiinnnnbogason!
Dat moet doelpuntenfestijn worden aan de laatste 3 wedstrijden van vandaag te zien.quote:
*vindtquote:Op zondag 15 september 2013 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hem in mijn manager.
Stijn vind dit interessant.
Mooie goalquote:Op zondag 15 september 2013 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Topverdediger
[ afbeelding ]
wat een redenatiequote:Op zondag 15 september 2013 16:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat moet doelpuntenfestijn worden aan de laatste 3 wedstrijden van vandaag te zien.
hammer time!quote:
Dat deed ie expres.quote:
En ze hebben allebei al 10 tegengoals dit seizoen, dus dan moeten ze er vandaag ook wel weer wat tegen krijgen!quote:
Crosspost dit ns in het vuelta topicquote:
Gedaanquote:Op zondag 15 september 2013 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Crosspost dit ns in het vuelta topic
Dat is een betere reden jaquote:Op zondag 15 september 2013 16:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En ze hebben allebei al 10 tegengoals dit seizoen, dus dan moeten ze er vandaag ook wel weer wat tegen krijgen!
Met je wielrennen .quote:Op zondag 15 september 2013 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Crosspost dit ns in het vuelta topic
Crosspost topshow eens in het Vuelta topic.quote:
Inderdaad. Ze moeten er een lekker wijf neerzetten.quote:Op zondag 15 september 2013 16:27 schreef Cavaliers het volgende:
JJ van Gangelen altijd met zijn tweede bedrijf, echt, rot op.Wat een idioot vind ik dat.
Gedaanquote:Op zondag 15 september 2013 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Crosspost topshow eens in het Vuelta topic.
Maar ze scoren allebei ook niet veel dus dan stopt het ergensquote:
Met die lelijke open hoekenquote:Op zondag 15 september 2013 16:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
De galgenwaard een 'voetbaltempel' noemen.![]()
Alles vanaf Heracles is zoooo slechtquote:Op zondag 15 september 2013 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het vage idee dat er aan het eind van het seizoen op de laatste speeldag nog 9 clubs kunnen degraderen.
Ja... Een beetje het Gelredome. Beide lelijke hoeken in het stadion en lege bühnes.quote:
Ik vind dat niet echt mooiquote:Op zondag 15 september 2013 16:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Highbury had ook open hoeken, heeft wel iets.
Daarboven ook hoor.quote:Op zondag 15 september 2013 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alles vanaf Heracles is zoooo slecht
+ Cambuur + Egels.quote:Op zondag 15 september 2013 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op zondag 15 september 2013 16:32 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
gelukkig zit jij wel elke week je club aan te moedigen
Je kan nog rustig lezen dat op die tribune 'fc utrecht' staat afgebeeld met stoeltjes.quote:
Het Gelredome is dan nog lelijker, maar het is allemaal niet fraai nee.quote:Op zondag 15 september 2013 16:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja... Een beetje het Gelredome. Beide lelijke hoeken in het stadion en lege bühnes.
Die gaan niet degraderen.quote:
Ik ga helemaal niks markeren potverdommequote:Op zondag 15 september 2013 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan niet degraderen.
Markeer mijn woorden.
quote:Op zondag 15 september 2013 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan niet degraderen.
Markeer mijn woorden.
In Nederland zien de kleinere stadions er allemaal hetzelfde uit. Prefab stadionnetjes, lelijke trappen in de grachten. En dan heb je ook nog eens gedrochten zoals het gelredome en de arena.quote:Op zondag 15 september 2013 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het Gelredome is dan nog lelijker, maar het is allemaal niet fraai nee.![]()
Zo lastig kan het toch niet zijn om een mooi stadion te ontwerpen
Euroborgquote:Op zondag 15 september 2013 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
In Nederland zien de kleinere stadions er allemaal hetzelfde uit. Prefab stadionnetjes, lelijke trappen in de grachten. En dan heb je ook nog eens gedrochten zoals het gelredome en de arena.
Eens. Maar hoe moeilijk kan het zijn om een mooi modern stadion te maken. Maar het moet allemaal goed zijn voor concerten enzoquote:Op zondag 15 september 2013 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
In Nederland zien de kleinere stadions er allemaal hetzelfde uit. Prefab stadionnetjes, lelijke trappen in de grachten. En dan heb je ook nog eens gedrochten zoals het gelredome en de arena.
Dat is wel één van de mooiere stadions in Nederland ja. Mooi dicht op het veld ook.quote:
Nee de rest is goed.quote:Op zondag 15 september 2013 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De tering ja. Die was ik vergeten. Veel lelijker zie je ze niet van de buitenkant en dan ook nog eens een van de meest waardeloze uitvakken in de gehele eredivisie.quote:
Dat zeg ik niet. Maar top 11 gaat niet degraderen.quote:
HAHAHAH leucken plaatje.quote:
Bij onze lange zijde heb je geen trappen en in ons nieuwe stadion komt dat ook niet.quote:Op zondag 15 september 2013 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Die veredelde fietsenstalling bedoel je nu?quote:Op zondag 15 september 2013 16:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bij onze lange zijde heb je geen trappen en in ons nieuwe stadion komt dat ook niet.
welquote:Op zondag 15 september 2013 16:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bij onze lange zijde heb je geen trappen en in ons nieuwe stadion komt dat ook niet.
Vanaf Heracles gaan ze ook niet alle 7 degraderen.quote:Op zondag 15 september 2013 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar top 11 gaat niet degraderen.
Eerste wat ik doe is die idioten van Roda uit m'n team schoppenquote:Op zondag 15 september 2013 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda JC is volgende week kansloos zonder Demouge tegen SC Heerenveen.
Uh, okéquote:Op zondag 15 september 2013 16:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vanaf Heracles gaan ze ook niet alle 7 degraderen.
Zo andere grijze muizen kijken Southampton-West Hamquote:Op zondag 15 september 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dit een wedstrijd tussen twee grijze muizen.
Waarom Roda spelers in je teamquote:Op zondag 15 september 2013 16:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerste wat ik doe is die idioten van Roda uit m'n team schoppen
goeie streamquote:
Hele foute gokquote:Op zondag 15 september 2013 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom Roda spelers in je team
Waarom doe je mee als je niet eens wat spelers van Roda kentquote:Op zondag 15 september 2013 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken die spelers niet eens. Ga ik er toch niet inzetten.
Omdat ik wel spelers van PEC en Heerenveen enzo kenquote:Op zondag 15 september 2013 16:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom doe je mee als je niet eens wat spelers van Roda kent
Dan ken jij Koeman nog nietquote:Op zondag 15 september 2013 16:48 schreef alors het volgende:
[..]
Straks gewoon weer dit
[ afbeelding ]
Ik denk heel de tijd dat jij Rens bent door je UI.quote:Op zondag 15 september 2013 16:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Highbury had ook open hoeken, heeft wel iets.
Dan wordt Immers internationalquote:Op zondag 15 september 2013 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Ronald McDonald bondscoach wordt...
Kuyt een basisspeler omdat hij hard werkt...quote:Op zondag 15 september 2013 16:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan wordt Immers international
Dan kijk ik geen Nederlands Elftal meer.quote:Op zondag 15 september 2013 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kuyt een basisspeler omdat hij hard werkt...
Die ken ik niet, is dat verre familie van Joris Mathijssen?quote:
ja manquote:Op zondag 15 september 2013 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ken ik niet, is dat verre familie van Joris Mathijssen?
Deed 'ie al tegen AZ.quote:Op zondag 15 september 2013 17:00 schreef AFCNiels het volgende:
Ik gun het Verhoeven wel een keer dat hij de 0 houdt.
Ik gun Verhoeven een maaltijdsalade.quote:Op zondag 15 september 2013 17:00 schreef AFCNiels het volgende:
Ik gun het Verhoeven wel een keer dat hij de 0 houdt.
Maaltijdsaladesquote:Op zondag 15 september 2013 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gun Verhoeven een maaltijdsalade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |