SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJ
goeie postquote:
Dit dusquote:Op zondag 15 september 2013 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme.
Volgende week maar uit mn manager die hond.
Rens zal zich prima vermaken.quote:Op zondag 15 september 2013 16:06 schreef GGMM het volgende:
Deze wedstrijd heeft alles wat een goede derby moet hebben
Behalve dat het geen derby is.
Haha, 2 mensen uit jouw manager hebben rood gekregen plus één heeft er een pingel veroorzaakt.quote:
Ja ik had gewoon 11 PEC spelers moeten opstellen, naar jou moeten luisteren.quote:
Jep, jij gaat me inhalenquote:Op zondag 15 september 2013 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, 2 mensen uit jouw manager hebben rood gekregen plus één heeft er een pingel veroorzaakt.
quote:Op zondag 15 september 2013 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, 2 mensen uit jouw manager hebben rood gekregen plus één heeft er een pingel veroorzaakt.
derby van het noordenquote:Op zondag 15 september 2013 16:06 schreef GGMM het volgende:
Deze wedstrijd heeft alles wat een goede derby moet hebben
Behalve dat het geen derby is.
Wat een knotsgek weekendquote:Op zondag 15 september 2013 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag hem net nog staan met zijn Groningen vlag.quote:Op zondag 15 september 2013 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rens zal zich prima vermaken.
Ik had 4 PEC-spelers waarvan Begois en Lachman 0 punten hebben.quote:Op zondag 15 september 2013 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik had gewoon 11 PEC spelers moeten opstellen, naar jou moeten luisteren.
Ajacied422, voetbalorakel alles.
Ik weet niet meer wie in mijn manager staat, ik kon ook al niet meer wisselen.quote:Op zondag 15 september 2013 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
Chery heb ik vorig jaar al uit mijn manager gehaald vanwege al die kaarten.
Volgens Ten Napel.quote:
Was niet te missen inderdaad.quote:Op zondag 15 september 2013 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag hem net nog staan met zijn Groningen vlag.
Kipquote:Op zondag 15 september 2013 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu heb ik trek in een kipknots.
En zijn Ajaxshirt?quote:Op zondag 15 september 2013 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter dan Chery en Bengstsson die minpunten pakken voor veel meer geld.quote:Op zondag 15 september 2013 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had 4 PEC-spelers waarvan Begois en Lachman 0 punten hebben.
4 van Klich en Mokotjo.
Het is me wel een beroerde speelronde
''IK BEN HELEMAAL GEEN HEERENVEEN OF GRONINGENFAN''quote:Op zondag 15 september 2013 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Is gras groen?quote:Op zondag 15 september 2013 16:08 schreef Ironisch het volgende:
Is heerenveen tegen cambuur wel een derby?
Ajax wint woensdag.quote:Op zondag 15 september 2013 16:08 schreef GGMM het volgende:
Ik begin toch te twijfelen of Nederlandse clubs ooit nog kunnen aanhaken bij de Europese top als ik dit zo bekijk.
Meer meer open deuren mag je me altijd DM-en.
enige derby in nederland is sparta - excelsiorquote:Op zondag 15 september 2013 16:08 schreef Ironisch het volgende:
Is heerenveen tegen cambuur wel een derby?
quote:Op zondag 15 september 2013 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beter dan Chery en Bengstsson die minpunten pakken voor veel meer geld.
Oke gedaan.quote:Op zondag 15 september 2013 16:08 schreef GGMM het volgende:
Ik begin toch te twijfelen of Nederlandse clubs ooit nog kunnen aanhaken bij de Europese top als ik dit zo bekijk.
Meer meer open deuren mag je me altijd DM-en.
Teampje hoor.quote:
Zal alleen niet genoeg zijn.quote:Op zondag 15 september 2013 16:11 schreef hafcfan het volgende:
Volgende week zal ik veel Heracles spelers doen. Tegen Twente spelen ze altijd 3x zo goed.
Haha GAYYquote:Op zondag 15 september 2013 16:11 schreef hafcfan het volgende:
Volgende week zal ik veel Heracles spelers doen. Tegen Twente spelen ze altijd 3x zo goed.
quote:Op zondag 15 september 2013 16:11 schreef hafcfan het volgende:
Al 4 jaar niet verloren thuis.quote:Op zondag 15 september 2013 16:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zal alleen niet genoeg zijn.
Dat bewijst de historie inderdaadquote:Op zondag 15 september 2013 16:11 schreef hafcfan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |