welnee man.quote:Op zondag 15 september 2013 14:10 schreef psychosomatic het volgende:
Dat gaat een heel lang en vervelend seizoen worden.
quote:Op zondag 15 september 2013 14:10 schreef psychosomatic het volgende:
nec ookquote:Op zondag 15 september 2013 14:11 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
We hadden makkelijk 7 goals kunnen maken
Dit dus.quote:Op zondag 15 september 2013 14:10 schreef psychosomatic het volgende:
M u l d e rquote:Op zondag 15 september 2013 14:11 schreef Cara het volgende:
echt hoe de FUCK verlies je deze wedstrijd gewoon
Het hoogst haalbare is de zoveelste voorronde van de Europa League tegen een Oostblokploeg.quote:Op zondag 15 september 2013 14:10 schreef psychosomatic het volgende:
Tja, intussen maakt het niet meer uit dat we die play off ronde halen, die verliezen we toch elk jaarquote:Op zondag 15 september 2013 14:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het hoogst haalbare is de zoveelste voorronde van de Europa League tegen een Oostblokploeg.
is goed kapteinquote:Op zondag 15 september 2013 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
Boetius. 1 goal. 1 assist. 30 minuten spelen.Ik roep het al sinds de eerste 5 minuten van z'n debuut. Is het grootste talent dat we hebben.
Dit soort opmerkingen altijdquote:Op zondag 15 september 2013 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
Boetius. 1 goal. 1 assist. 30 minuten spelen.Ik roep het al sinds de eerste 5 minuten van z'n debuut. Is het grootste talent dat we hebben.
Geen Armenteros..quote:Op zondag 15 september 2013 14:21 schreef macca728 het volgende:
volgende week Kongolo erin graag. Geen de Vrij
Geen Schaken.
quote:Op zondag 15 september 2013 14:21 schreef tja77 het volgende:
Gefeliciteerd met het punt!!!!
NEC uit, altijd lastig....
Valt best mee.quote:Op zondag 15 september 2013 14:20 schreef eight het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen altijd![]()
Wie veel roept haalt soms wel eens zijn gelijk.
Blijf ik ook opportunistisch vinden, maargoed. Iedereen denkt daar hier wat anders over dan mij blijkbaar.quote:
Maar Lexie heeft wel gescoord.quote:Op zondag 15 september 2013 14:23 schreef PIETR het volgende:
Heeft me weer een jaar van mn leven gekost, deze kankerwedstrijd.
Hoezo? Ze hebben nog geen enkele wedstrijd goed gespeeld. Thuis twee uitermate zwakke tegenstanders verslagen met niet al te denderend spel en de eerstvolgende uitwedstrijd is het weer drama.quote:Op zondag 15 september 2013 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Blijf ik ook opportunistisch vinden, maargoed. Iedereen denkt daar hier wat anders over dan mij blijkbaar.
als je 7 punten uit 6 haalt is gewoon kkslechtquote:Op zondag 15 september 2013 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Blijf ik ook opportunistisch vinden, maargoed. Iedereen denkt daar hier wat anders over dan mij blijkbaar.
Miste wel weer 2 100% kansen. Wat ben ik blij dat Bakkal komt.quote:Op zondag 15 september 2013 14:27 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Maar Lexie heeft wel gescoord.
Je hebt niet verloren, je speelt gelijk. Wees blijquote:Op zondag 15 september 2013 14:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik kan er met m'n hoofd niet bij dat we steeds van dit soort op papier nietszeggende tegenstanders verliezen. Hopelijk wordt het spel iets beter met Bakkal erbij.
Juichen, maar hij had beter gelijk terug kunnen rennen naar je eigen helft.quote:Op zondag 15 september 2013 14:31 schreef elCholo het volgende:
Wat stond die Indi nou te doen voor het uitval nadat die scoorde?
Vorige week was het nog 'Feyenoord titelkandidaat' en 'We zijn niks minder dan dit Ajax of PSV'. 1 wedstrijd verder deugt er weer totaal niks van.quote:Op zondag 15 september 2013 14:28 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Hoezo? Ze hebben nog geen enkele wedstrijd goed gespeeld. Thuis twee uitermate zwakke tegenstanders verslagen met niet al te denderend spel en de eerstvolgende uitwedstrijd is het weer drama.
niet alleen op papier nietzeggendsquote:Op zondag 15 september 2013 14:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik kan er met m'n hoofd niet bij dat we steeds van dit soort op papier nietszeggende tegenstanders verliezen. Hopelijk wordt het spel iets beter met Bakkal erbij.
Die moet je gewoon wisselen.quote:Op zondag 15 september 2013 14:39 schreef Muto het volgende:
Maar De Vrij grijpt vandaag twee of drie keer totaal niet in. Bij de 1-1 blijft hij zitten, terwijl zijn directe tegenstander wel opstaat. Bij de 2-2 gaat hij op zijn knieën in plaats van te sliden. En dan nog die paar keer dat hij balverlies leed/zijn man kwijt was. Dat kan echt niet meer. Het is tegenwoordig niet één foutje per wedstrijd, maar minimaal 3.
Typisch vrouwen weerquote:Op zondag 15 september 2013 14:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je hebt niet verloren, je speelt gelijk. Wees blij
Klopt, maar je mag er never nooit drie tegen krijgen in de eerste plaats.quote:Op zondag 15 september 2013 14:36 schreef Slobeend het volgende:
Pelle had er gewoon twee in het mandje moeten leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |