SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige seizoenen zat dat vol met Feijenoorders. NEC wilde dat niet meer hebben, gooide de kaartverkoop zo ongeveer op slot. Dus nu ook bijna geen NEC fans met een los kaartje.quote:Op zondag 15 september 2013 12:57 schreef Cavaliers het volgende:
Die twee vakken naast het uitvak.Daar zit gewoon helemaal niemand.
mietjequote:Op zondag 15 september 2013 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke.
Tenzij deze over mij gaat uiteraard.
Jeetje, dit past net in de TTquote:Op zondag 15 september 2013 13:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vorige seizoenen zat dat vol met Feijenoorders. NEC wilde dat niet meer hebben, gooide de kaartverkoop zo ongeveer op slot. Dus nu ook bijna geen NEC fans met een los kaartje.
Onze verdediging
Ik zag 'm er ook in vliegenquote:
Prachtig toch. Niets presteren en dan wel Feyenoord kapot spelen. Bazenactie.quote:Op zondag 15 september 2013 13:15 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
daarom staan ze onderaan zeker
Het is ze gegundquote:Op zondag 15 september 2013 13:15 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
daarom staan ze onderaan zeker
De bal is Immers rondquote:Op zondag 15 september 2013 13:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kan ook zomaar zijn dat NEC wint.
Gaan ze te Fer?quote:Op zondag 15 september 2013 13:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Deze grappen zijn nergens Foor nodig.
Ik vind het zo grappig, daar krijgt een paard de Higdon van.quote:Op zondag 15 september 2013 13:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Deze grappen zijn nergens Foor nodig.
Wel echt een typisch doelpunt van Immersquote:Op zondag 15 september 2013 13:20 schreef Cavaliers het volgende:
In het kader open deuren: Feyenoord speelt antivoetbal. Dankje, Jan.
PEC was heel vaak gewoon de betere ploegquote:Op zondag 15 september 2013 13:28 schreef hafcfan het volgende:
Was Ajax echt zo slecht gisteren? Dat word wat woensdag.
We gaan met minimaal 8-0 verliezen jaquote:Op zondag 15 september 2013 13:28 schreef hafcfan het volgende:
Ik hoop nog steeds 4-0quote:Op zondag 15 september 2013 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We gaan met minimaal 8-0 verliezen ja![]()
Dan zullen ze wel wat scherper zijn maar desondanks dik de boot ingaanquote:Op zondag 15 september 2013 13:28 schreef hafcfan het volgende:
Zwarte dag weer voor het Nederlands voetbal woensdag.quote:Op zondag 15 september 2013 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We gaan met minimaal 8-0 verliezen ja![]()
Griepjequote:
Ik had precies hetzelfdequote:Op zondag 15 september 2013 13:06 schreef Celeritas het volgende:
Ik ga weer even weg. Graag nog een keer scoren terwijl ik niet kijk, Feyenoord.
Jep zeker.quote:Op zondag 15 september 2013 13:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zwarte dag weer voor het Nederlands voetbal woensdag.
Al scoorde Barcelona gisteren ook pas in de 94e minuut de winnende, ik vrees toch het ergste.quote:Op zondag 15 september 2013 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan zullen ze wel wat scherper zijn maar desondanks dik de boot ingaan
Ik denk de laatste 20 minuten.quote:
Wedstrijd legt ook maar weer eens duidelijk bloot dat het probleem bij Feyenoord het gebrek aan scorend vermogen isquote:Op zondag 15 september 2013 13:39 schreef Seam het volgende:
wel een leuke wedstrijd zo. 1-1, de wedstrijd kan nog alle kanten op.
Das ook een goeie speler. Kan makkelijk hoger op.quote:Op zondag 15 september 2013 13:40 schreef debeterebob het volgende:
Die Jantscher is de beste man van het veld
Kon ie niet naar Werder of Stuttgart of zo?quote:Op zondag 15 september 2013 13:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Das ook een goeie speler. Kan makkelijk hoger op.
Niet als hij zo blijft missenquote:Op zondag 15 september 2013 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
Pelle wordt topscorer dit seizoen.
Laat het denken maar aan anderen over.quote:Op zondag 15 september 2013 13:46 schreef Celeritas het volgende:
Schaken? Ik dacht toch eerder aan Armenteros...
Dan moet je niet naar Nec - Feyenoord kijken.quote:Op zondag 15 september 2013 13:51 schreef Celeritas het volgende:
Waarom vindt de commentator het leuk als het verdedigend poep is? Alleen maar omdat er dan goals kunnen vallen? Ik zie liever goed voetbal
Wss omdat hij geen fuck te zeggen heeft als er wel goed gevoetbald wordtquote:Op zondag 15 september 2013 13:51 schreef Celeritas het volgende:
Waarom vindt de commentator het leuk als het verdedigend poep is? Alleen maar omdat er dan goals kunnen vallen? Ik zie liever goed voetbal
Boetius!quote:Op zondag 15 september 2013 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet je niet naar Nec - Feyenoord kijken.
quote:Op zondag 15 september 2013 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet je niet naar de eredivsie kijken
Nee Ajax speelde lekker?quote:Op zondag 15 september 2013 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet je niet naar Nec - Feyenoord kijken.
Hij had er vol op moeten klappen. Vrije trap meequote:Op zondag 15 september 2013 13:55 schreef RvLaak het volgende:
Mulder bijna tegen zijn vuist aangetrapt... Blijf de meeste keepers dapper vinden
Van Gastel? Die heeft echt een enorm dikke kop gekregen ja.quote:Op zondag 15 september 2013 13:56 schreef debeterebob het volgende:
Wat een groot hoofd heeft die assistent van Koeman
quote:Op zondag 15 september 2013 13:56 schreef debeterebob het volgende:
Wat een groot hoofd heeft die assistent van Koeman
Als je aanleg voor emo-eten hebt gaat dat vanzelf bij Feyenoord.quote:Op zondag 15 september 2013 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van Gastel? Die heeft echt een enorm dikke kop gekregen ja.
Die ja.quote:Op zondag 15 september 2013 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van Gastel? Die heeft echt een enorm dikke kop gekregen ja.
Als straks die xxl frikandellenkraam ook nog naar Feyenoord komt zal het niet snel beter worden.quote:Op zondag 15 september 2013 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je aanleg voor emo-eten hebt gaat dat vanzelf bij Feyenoord.
Als je goed voetbal wilt heb je in de Eredivisie weinig te zoeken dit jaar.quote:Op zondag 15 september 2013 13:57 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Waar moet je anders naar kijken?
Koeman zelf is meer van de broodjes kroket naar verluidt.quote:Op zondag 15 september 2013 13:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als straks die xxl frikandellenkraam ook nog naar Feyenoord komt zal het niet snel beter worden.
quote:Op zondag 15 september 2013 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je goed voetbal wilt heb je in de Eredivisie weinig te zoeken dit jaar decennium.
Feyenoord goal daarnet kwam uit een mooie aanval.quote:Op zondag 15 september 2013 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je goed voetbal wilt heb je in de Eredivisie weinig te zoeken dit jaar.
quote:Op zondag 15 september 2013 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je goed voetbal wilt heb je in de Eredivisie weinig te zoeken ..
Ik vrees dat ik dinsdag ook weinig goed voetbal te zien krijg in de champions league. Eerder een kat- en muisspelquote:Op zondag 15 september 2013 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je goed voetbal wilt heb je in de Eredivisie weinig te zoeken dit jaar.
Is wel ongeveer het gemiddelde in de eredivisie... 1, 2 misschien 3 mooie aanvallen in het hele weekendquote:Op zondag 15 september 2013 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feyenoord goal daarnet kwam uit een mooie aanval.
Eén goede aanval maakt nog geen goede wedstrijd.quote:Op zondag 15 september 2013 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie zenden ze uit?quote:Op zondag 15 september 2013 13:59 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dinsdag ook weinig goed voetbal te zien krijg in de champions league. Eerder een kat- en muisspel
Mooi gesproken, René. Mooi gesproken.quote:Op zondag 15 september 2013 13:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén goede aanval maakt nog geen goede wedstrijd.
Spijtig genoeg wel ja.quote:Op zondag 15 september 2013 13:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is wel ongeveer het gemiddelde in de eredivisie... 1, 2 misschien 3 mooie aanvallen in het hele weekend
Vooral die loopactie van Boetius was prima.quote:Op zondag 15 september 2013 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
NEC uit, altijd lastig.quote:
Leer sarcasme herkennen.quote:Op zondag 15 september 2013 14:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vandaar dat ze niet buiten De Kuip weten te winnen.
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 15 september 2013 14:03 schreef Doublepain het volgende:
Ik dacht dat FFP de Eredivisie flink zou helpen omdat het dan eerlijker gaat, blijkbaar gaan we meer donkere jaren krijgen.
Jammer dat hier geen Benfica of Porto bestuur is, prijskaartje van minimaal 50 miljoen anders blijft ie gewoon. Hier staat men al te springen voor 10 miljoen voor een spelerZo kan je nooit een goede ploeg behouden
Wishfull Thinking.quote:
Benfica en Porto hebben zelf nauwelijks geld meer joh en verdienen niks aan die spelers. Dat moet je ook niet willen. We moeten er gewoon mee leven dat we in een klein landje leven.quote:Op zondag 15 september 2013 14:03 schreef Doublepain het volgende:
Ik dacht dat FFP de Eredivisie flink zou helpen omdat het dan eerlijker gaat, blijkbaar gaan we meer donkere jaren krijgen.
Jammer dat hier geen Benfica of Porto bestuur is, prijskaartje van minimaal 50 miljoen anders blijft ie gewoon. Hier staat men al te springen voor 10 miljoen voor een spelerZo kan je nooit een goede ploeg behouden
Had gekund.quote:Op zondag 15 september 2013 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Grappig, het had Ajax gister in eigen huis ook tegen PEC kunnen overkomen.
A.u.b. geen Strootman in dat rijtje plaatsen.quote:Op zondag 15 september 2013 14:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het niveau van de Eredivisie, geen Bony, Eriksen, Strootman
FFP is nog niet eens van start gegaan toch?quote:Op zondag 15 september 2013 14:03 schreef Doublepain het volgende:
Strooman kan der ook niks van.quote:Op zondag 15 september 2013 14:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat het hier over de wedstrijden van vandaag ging.quote:Op zondag 15 september 2013 14:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel hoor. Sinds dit jaar.quote:Op zondag 15 september 2013 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
FFP is nog niet eens van start gegaan toch?
Die hebben bizar weinig over gehouden van hun toptransfers andersquote:Op zondag 15 september 2013 14:03 schreef Doublepain het volgende:
Maar het gebeurt Feyenoord.quote:Op zondag 15 september 2013 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 september 2013 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar het gebeurt Feyenoord.
Hey, je hebt gelijk, dat ís grappig.
Volgensmij al een tijdjequote:Op zondag 15 september 2013 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
FFP is nog niet eens van start gegaan toch?
quote:Michel Platini heeft goed nieuws over het Financial Fair Play-systeem. Volgens de UEFA-voorzitter is de schuldenlast van het Europese topvoetbal enorm gedaald
Die zijn toch wel een stuk beter dan NEC.quote:Op zondag 15 september 2013 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen kleine clubjes worden uitgesloten ja.quote:Op zondag 15 september 2013 14:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk onder 'verzwakt' regime.
Die spelen wel jaarlijks CLquote:Op zondag 15 september 2013 14:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die hebben bizar weinig over gehouden van hun toptransfers anders
Klinkt enorm geloofwaardig dat laatste.quote:Op zondag 15 september 2013 14:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij al een tijdje
Platini gisteren:
[..]
Het wordt volgens mij in gedeeltes heel geleidelijk ingevoerd.quote:
Zolang Barca en Real maar mee blijven doen, toch ?quote:Op zondag 15 september 2013 14:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt volgens mij in gedeeltes heel geleidelijk ingevoerd.
Er komt toch geen reet van terecht. Er moeten andere regels worden ingesteld. Transferplafonds en salarisplafonds ofzo.quote:Op zondag 15 september 2013 14:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ag ga toch weg er veranderd toch niks. Die geldschieters betalen alles netjes af en anders kopen ze de uefa om.quote:Op zondag 15 september 2013 14:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon niet doen, simpelquote:Op zondag 15 september 2013 14:09 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Als je dat dan doet moet je ook scoren
Ze missen de sportiviteit die een koploper als PEC wel heeft. Hier zie je duidelijk het verschil tussen top en subtop.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 14:09 schreef newguy3000 het volgende:
vroeg in't jaar deze degradatiekraker
quote:Op zondag 15 september 2013 14:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze missen de sportiviteit die een koploper als PEC wel heeft. Hier zie je duidelijk het verschil tussen top en subtop.
020 zeggenquote:Op zondag 15 september 2013 14:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nog altijd minder erg dan die club uit 020.
inb4 020 zeggen
Op zich terecht. Ik ga kijkenquote:Op zondag 15 september 2013 14:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens tvgids trouwens wel.
http://www.tvgids.nl/arti(...)icht_op_Gareth_Bale/
De bal niet teruggeven is gewoon dieptriest. Niks met toneel te maken.quote:Op zondag 15 september 2013 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
René. Je zondagse toneelspel begint wel héél erg voorspelbaar te worden.
Jammer.quote:Op zondag 15 september 2013 14:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens tvgids trouwens wel.
http://www.tvgids.nl/arti(...)icht_op_Gareth_Bale/
Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op zondag 15 september 2013 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit was gewoon erg onsportief.quote:Op zondag 15 september 2013 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En die speler die op de grond tijd ligt te rekken is spelbederf. Dat is nog triester.quote:Op zondag 15 september 2013 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
De bal niet teruggeven is gewoon dieptriest. Niks met toneel te maken.
quote:Op zondag 15 september 2013 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En die speler die op de grond tijd ligt te rekken is spelbederf. Dat is nog triester.
Jullie tegen een of andere verlepte Oostblokkerquote:Op zondag 15 september 2013 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met Barca in de beentjes, niks mis mee.
Dat heeft er natuurlijk geen kut mee te maken.quote:Op zondag 15 september 2013 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En die speler die op de grond tijd ligt te rekken is spelbederf. Dat is nog triester.
Hij had pijn.quote:Op zondag 15 september 2013 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Frank weet precies wat er nodig is om zo'n potje te winnen. Geen probleem.quote:Op zondag 15 september 2013 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik lieg niet![]()
Oeh ah volgende week PSV-Ajax
Gewoon met Jong ajax spelen in Barcelona, je hebt daar verder toch niks te zoekenquote:Op zondag 15 september 2013 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, thuis lekker prijsschietenquote:Op zondag 15 september 2013 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie tegen een of andere verlepte Oostblokker
Niks mee te maken, je hoort de bal gewoon terug te geven.quote:Op zondag 15 september 2013 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar we hebben geen Eriksen meerquote:Op zondag 15 september 2013 14:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Frank weet precies wat er nodig is om zo'n potje te winnen. Geen probleem.
PSV treft PFK Ludogrets, dat is vele malen zwaarder.quote:Op zondag 15 september 2013 14:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met Ludo wil je geen ruziequote:Op zondag 15 september 2013 14:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
PSV treft PFK Ludogrets, dat is vele malen zwaarder.
Gewoon dichtgooien in de 16.quote:Op zondag 15 september 2013 14:13 schreef AFCNiels het volgende:
Als ik NEC was zou ik nu echt maximaal tijd gaan rekken, maar ze houden het netjes.
okéquote:Op zondag 15 september 2013 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of op je smoel gaan door een paar kutcounters.
Alsof dat stadion vol zit...quote:Op zondag 15 september 2013 14:13 schreef FL_Freak het volgende:
Ben benieuwd of ze het uitvak gewoon aan PSV supporters verkopen als ze echt niet kunnen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |