SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige seizoenen zat dat vol met Feijenoorders. NEC wilde dat niet meer hebben, gooide de kaartverkoop zo ongeveer op slot. Dus nu ook bijna geen NEC fans met een los kaartje.quote:Op zondag 15 september 2013 12:57 schreef Cavaliers het volgende:
Die twee vakken naast het uitvak.Daar zit gewoon helemaal niemand.
mietjequote:Op zondag 15 september 2013 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke.
Tenzij deze over mij gaat uiteraard.
Jeetje, dit past net in de TTquote:Op zondag 15 september 2013 13:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vorige seizoenen zat dat vol met Feijenoorders. NEC wilde dat niet meer hebben, gooide de kaartverkoop zo ongeveer op slot. Dus nu ook bijna geen NEC fans met een los kaartje.
Onze verdediging
Ik zag 'm er ook in vliegenquote:
Prachtig toch. Niets presteren en dan wel Feyenoord kapot spelen. Bazenactie.quote:Op zondag 15 september 2013 13:15 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
daarom staan ze onderaan zeker
Het is ze gegundquote:Op zondag 15 september 2013 13:15 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
daarom staan ze onderaan zeker
De bal is Immers rondquote:Op zondag 15 september 2013 13:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kan ook zomaar zijn dat NEC wint.
Gaan ze te Fer?quote:Op zondag 15 september 2013 13:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Deze grappen zijn nergens Foor nodig.
Ik vind het zo grappig, daar krijgt een paard de Higdon van.quote:Op zondag 15 september 2013 13:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Deze grappen zijn nergens Foor nodig.
Wel echt een typisch doelpunt van Immersquote:Op zondag 15 september 2013 13:20 schreef Cavaliers het volgende:
In het kader open deuren: Feyenoord speelt antivoetbal. Dankje, Jan.
PEC was heel vaak gewoon de betere ploegquote:Op zondag 15 september 2013 13:28 schreef hafcfan het volgende:
Was Ajax echt zo slecht gisteren? Dat word wat woensdag.
We gaan met minimaal 8-0 verliezen jaquote:Op zondag 15 september 2013 13:28 schreef hafcfan het volgende:
Was Ajax echt zo slecht gisteren? Dat word wat woensdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |