het gaat wel beter, maar het is het nog niet helemaal.quote:
ja van die groene rubber dingetjesquote:Op zondag 15 september 2013 10:39 schreef amaranta het volgende:
Oh zwart ja?
Wat voor ragertjes? Van die gumcare dingen?
Ik heb ze in twee maten, omdat de pockets tussen mn tanden niet overal even diep zijn .Ze zijn fijn ja!quote:Op zondag 15 september 2013 12:05 schreef Leandra het volgende:
Oh, die vind ik geweldig.... terwijl ik altijd heel veel moeite heb gehad met flossen, en van die flosstokjes gebruikte, maar daar was mijn tandarts niet zo'n fan van
Die Sunstar gum soft-picks zijn super.
daar had mijn tandarts ook zo'nquote:Op zondag 15 september 2013 12:05 schreef Leandra het volgende:
Oh, die vind ik geweldig.... terwijl ik altijd heel veel moeite heb gehad met flossen, en van die flosstokjes gebruikte, maar daar was mijn tandarts niet zo'n fan van
Die Sunstar gum soft-picks zijn super.
ik heb mijn halve tandvlees aan gort gepoetst met de elektrische tandenborstel. het blijkt dat 2 minuten genoeg is. ik was zeker een kwartier bezig. volgens de mondhygiëniste zit mijn halve tandvlees onder de littekensquote:Op zondag 15 september 2013 21:09 schreef moussy het volgende:
ik heb ooit eens zo'n tandenstokertic gehad dat ik haast mn tandvlees weg zat te lepelen
wat is er gebeurd, livelink? naar weekend gehad?quote:Op zondag 15 september 2013 21:18 schreef livelink het volgende:
Heeft iemand iets grappigs te melden? Of weet van een grappig topic ergens? Ik heb erg behoefte aan vrolijkheid en afleiding.
nintendo entertainment systemquote:Op zondag 15 september 2013 21:39 schreef livelink het volgende:
Wat is een nes? Ik ben niet zo retro, vrees ik.
Ik zie op tegen morgen, ik voel me even niet zo opgewassen tegen weer een nieuwe week. Vandaar de behoefte aan afleiding en lol.
oproepje in v&a plaatsen?quote:Op zondag 15 september 2013 21:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nintendo entertainment system
en dan in ieder geval duckhunt erbij met een zapper
dus mocht iemand er nog een weten voor een schappelijk prijsje
ik kan me je gevoel wel voorstellen, livelink. maar ik probeer altijd de problemen van morgen de dag van vandaag niet te laten verpesten. niet dat ik daar goed in ben overigensquote:Op zondag 15 september 2013 21:39 schreef livelink het volgende:
Wat is een nes? Ik ben niet zo retro, vrees ik.
Ik zie op tegen morgen, ik voel me even niet zo opgewassen tegen weer een nieuwe week. Vandaar de behoefte aan afleiding en lol.
ik heb geen flauw idee wat zoiets moet kosten en hij moet eerst nog even sparen van me.quote:
die vind ik wel leukquote:Op zondag 15 september 2013 21:44 schreef snoopy het volgende:
Een hele flauwe dan voor livelink omdat ik even niets anders kan verzinnen:
[ afbeelding ]
http://www.next-level.nl/(...)Main=61&sub=Hardwarequote:Op zondag 15 september 2013 21:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee wat zoiets moet kosten en hij moet eerst nog even sparen van me.
wie weet is het volgende week weer wat anders.
nog even en zijn kamer is een nintendo-museum op zich
Vandaar dat ik geen last had van rookquote:Haaksbergen - Vanavond om 18:54 uur kregen de hulpdiensten een melding van een automatisch alarm aan de Industriestraat in Haaksbergen. Ter plaatse bleek er wederom sprake van een brand bij Langezaal Afvalverwerking. Vervolgens is er opgeschaald naar middelbrand. Volgens de brandweer stond binnen in het pand een berg afval van 10 bij 10 meter in brand. De brand is inmiddels geblust.
De brandweer is enkele uren bezig geweest met met bluswerkzaamheden. De rook trok richting de Beatrixstraat. De brandweer liet weten dat er geen verhoogde concentraties gevaarlijke stoffen werden gemeten maar dat de rook wel hinderlijk kon zijn. De brandweer adviseerde in dat geval uit de rook te blijven. Afgelopen vrijdag was er ook al een brand bij het zelfde bedrijf. De Kruislandstraat/Industriestraat was enige tijd afgesloten.
dat was de bedoeling, je wou toch iets waar je vrolijk van wordt?quote:Op zondag 15 september 2013 22:27 schreef livelink het volgende:
Wat praat die Sternetter staccato. Of is dat typisch Haaksbergs?
En wat een leuke dierentuin, Lady. Alleen van het kijken naar die kippen word je al vrolijk.
Ja, helemaal goed. Jouw kips zijn echt grappig om te zien.quote:Op zondag 15 september 2013 22:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat was de bedoeling, je wou toch iets waar je vrolijk van wordt?
niks voor jullie in de tuin, kippies?quote:Op zondag 15 september 2013 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, helemaal goed. Jouw kips zijn echt grappig om te zien.
Dat soort dingen staan ook wel op netflix..quote:Op maandag 16 september 2013 07:54 schreef livelink het volgende:
Nee, geen Netflix. Maar 's nachts kan ik altijd wel naar TLC of Comedy Central kijken. Op films en series kan ik me toch niet concentreren.
Niet niet niet doen want ik wol hem echtquote:Op maandag 16 september 2013 08:34 schreef moussy het volgende:
Zal ik er nog ff een kip in gooien? Mini-haan met mini-geluid
oh! Da's al beter. Hier van die f*cking beesten die om 4 uur al beginnen te kokkelu-en. Haat.quote:Op maandag 16 september 2013 08:43 schreef moussy het volgende:
Deze komen (als het goed is!) niet aan de LUUUUUUU! Dit is het
hier ookquote:Op maandag 16 september 2013 11:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh! Da's al beter. Hier van die f*cking beesten die om 4 uur al beginnen te kokkelu-en. Haat.
Ik ga kippesoep recepten liggen bedenken als ik dan toch wakker ben.quote:
Maar het zijn toch hanen?quote:Op maandag 16 september 2013 13:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ga kippesoep recepten liggen bedenken als ik dan toch wakker ben.
klopt. Dat zijn kippen. Hanen de jongetjes hennen de meisjes.quote:
nee, kippen zijn alleen vrouwtjes.quote:Op maandag 16 september 2013 15:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
klopt. Dat zijn kippen. Hanen de jongetjes hennen de meisjes.
Hennen zijn vrouwelijke kippen toch?quote:Op maandag 16 september 2013 15:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
nee, kippen zijn alleen vrouwtjes.
dus jij maakt hanensoep.
quote:Op maandag 16 september 2013 15:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Moet je bij een geit niet proberen trouwens
Braadhaantjequote:Op maandag 16 september 2013 15:47 schreef Ticootje het volgende:
maar opzich hebben we meer vrouwenkippen nodig omdat die eieren maken... Dus het meeste vlees is mannenkip?
Plofkip is het meeste vlees, dat wordt niet oud, dat is beide geslachtenquote:Op maandag 16 september 2013 15:47 schreef Ticootje het volgende:
maar opzich hebben we meer vrouwenkippen nodig omdat die eieren maken... Dus het meeste vlees is mannenkip?
quote:Op maandag 16 september 2013 15:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hennen zijn vrouwelijke kippen toch?
quote:
Oh dat was een grapje?quote:Op maandag 16 september 2013 15:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
nee, kippen zijn alleen vrouwtjes.
dus jij maakt hanensoep.
Ja...quote:Op maandag 16 september 2013 15:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat was een grapje?
Haha!
I guess
tot een maand of 9 zijn ze wel te pruimen. Als ze gaan stinken is het vlees oneetbaar.quote:Op maandag 16 september 2013 15:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]Is dat zo?
Zijn bokjes niet te nassen?
Geitensaté is het lekkerste eten op aarde bijna geloof ik
Ik had piepkuikenquote:Op maandag 16 september 2013 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]Had ik gisteren in den oven.
Ow nee, een braadkuiken!
Oh weer wat geleerd!quote:Op maandag 16 september 2013 15:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
tot een maand of 9 zijn ze wel te pruimen. Als ze gaan stinken is het vlees oneetbaar.
quote:Op maandag 16 september 2013 15:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik had piepkuikenen dan met z`n allen aan tafel polonaise lopen met je kuiken
Alleen als stoofvlees, maar wie wil dat nou? Daar neem ik liever paard voorquote:Op maandag 16 september 2013 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh weer wat geleerd!
Maar zulke dieren smaken toch het lekkerst jong denk ik hoor, zo een oude damesgeit lijkt me ook niks meer toch?
Geitenrendangquote:Op maandag 16 september 2013 15:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Alleen als stoofvlees, maar wie wil dat nou? Daar neem ik liever paard voor
nou, daarvoor ook al hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 15:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
tot een maand of 9 zijn ze wel te pruimen. Als ze gaan stinken is het vlees oneetbaar.
quote:
het zijn net hondjes, keutelen achter je aan, lopen voor je poten, passen psies onder een voet, springen op schoot, lopen door het huis, ze zijn zoo leukquote:Op maandag 16 september 2013 17:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als ik nog eens aan kippen begin zijn serama's goede kanshebbers iig
dat deden mijn hanen ook. hoe donker ik ze ook opborg en overdag ook urenlang achter elkaar.quote:Op maandag 16 september 2013 11:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh! Da's al beter. Hier van die f*cking beesten die om 4 uur al beginnen te kokkelu-en. Haat.
dat is wel een stuk makkelijker schoonmaken, denk ik.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet dat bij mijn laptop ook eens doen maar ik durf het niet!
nou, voor álle kinderen en begeleiding voor 3 dagen, 2 nachten. dus. oh, misschien wel leuk om ook even iets lekkers te halen voor onderweg morgen, voor z'n lunchpakket.quote:
samen met mijn vriendin met een whiplash.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En waarom moest jij dat doen joh? Kon je weer geen nee zeggen?
ik deel je frustratie.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:33 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Goedenavond,
Waarom zijn kinderschoenen zo belachelijk duur? Ik wil zo graag dat mijn kinderen er leuk uitzien, maar ik ga echt geen 100 euro aan een paar winterschoenen uitgeven, waar ze maar één seizoen mee doen. Bluh, domme frustraties ook.
Ik zou dat geen leuk kadootje vinden voor mn kinderenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik deel je frustratie.
Mijn oudste is binnenkort jarig en meestal vraag ik aan mijn ouders nieuwe laarzen of een winterjas..
ze krijgen er ook ngo wat bij hoor. het is niet alleen schoenen of een jas..quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:48 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik zou dat geen leuk kadootje vinden voor mn kinderen
Mijn ouders en schoonouders weigeren pertinent kleding als verjaardagkado te geven. Gevalletje jeugdtrauma's van vroeger...quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:48 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik zou dat geen leuk kadootje vinden voor mn kinderen
Ja hier moesten we er ook weer aan geloven; nieuwe winterschoenen. Maar voor 39 euro geslaagd dus dat vond ik vrij netjes moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:33 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Goedenavond,
Waarom zijn kinderschoenen zo belachelijk duur? Ik wil zo graag dat mijn kinderen er leuk uitzien, maar ik ga echt geen 100 euro aan een paar winterschoenen uitgeven, waar ze maar één seizoen mee doen. Bluh, domme frustraties ook.
En nou komen 'ze' ook nog aan de kinderbijslag volgend jaarquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:10 schreef moussy het volgende:
Mijn oma ging altijd met me mee als René schoenen nodig had. Vroeger kocht mijn opa onze schoenen, voor de zo maar, dus niet voor een verjaardag, vond hij leuk. Mijn oma heeft voor mijn opa zijn dood beloofd dat zij het voor mijn kinderen zou doen, gewoon, traditie. Nu is mijn oma ook overleden, helaas heeft mijn moeder het niet overgenomenMaar goed, kinderbijslag komt er weer aan, das mooi voor de schoenen.
Ik ben niet gewend om meer te krijgen dan ik nu krijg voor de jongens, Ruben wordt pas in januari 6, dus heel veel verschil zal ik niet merken. Ik heb ook liever dat ze ergens anders gaan hakken, waar de mensen met een laag inkomen minder last van hebben dan juist deze dingen waar die mensen juist heel veel last van hebben, maar er zal toch ook gewoon ergens geld weggehaald moeten worden. 't Is alleen jammer dat ze het nog steeds niet weghalen bij het betaald voetbalquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:12 schreef flowerbox het volgende:
[..]
En nou komen 'ze' ook nog aan de kinderbijslag volgend jaar
of dat ze 30 miljoen/miljard steken in de JSF...quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben niet gewend om meer te krijgen dan ik nu krijg voor de jongens, Ruben wordt pas in januari 6, dus heel veel verschil zal ik niet merken. Ik heb ook liever dat ze ergens anders gaan hakken, waar de mensen met een laag inkomen minder last van hebben dan juist deze dingen waar die mensen juist heel veel last van hebben, maar er zal toch ook gewoon ergens geld weggehaald moeten worden. 't Is alleen jammer dat ze het nog steeds niet weghalen bij het betaald voetbal
Zelfs daar heb ik meer mee dan met het betaald voetbalquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
of dat ze 30 miljoen/miljard steken in de JSF...
waterschoentjes dus de volgende jarenquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:12 schreef flowerbox het volgende:
[..]
En nou komen 'ze' ook nog aan de kinderbijslag volgend jaar
eurhm.....quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:33 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Goedenavond,
nee jonguh. De jongste is 9. Nikes. Het antwoord op alles.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar Buuf, de jounesen zijn al echte grote mensen bijna. Die van mij zijn nog maar van die prupkes. Het slaat gewoon nergens op.
Of slippers met zo'n vachtje erinquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:36 schreef moussy het volgende:
[..]
waterschoentjes dus de volgende jaren
Oh ja, 9 is ook nog prupperig. Maar ehm, mijn dochter gaat niet op nikes :-p. Dus ik zoek nog even verder. Voorlopig nog even sandaaltjes over haar maillotsquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee jonguh. De jongste is 9. Nikes. Het antwoord op alles.
je hebt ook leuke. Meer oldskool. Van die hoge met roze? Maar goed, mijnese hebben lastige voeten dus ik ben blij met sportschoenen die passen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:11 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Oh ja, 9 is ook nog prupperig. Maar ehm, mijn dochter gaat niet op nikes :-p. Dus ik zoek nog even verder. Voorlopig nog even sandaaltjes over haar maillots
Klopt daar zijn wij dus ook geslaagd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:15 schreef lily het volgende:
Bristol heeft superleuke meisjeslaarzen, groofs
Oh, die zijn mooi!quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:26 schreef lily het volgende:
nou ok, deze dan; het duurste paar bij Bristol![]()
http://www.bristol.nl/nld(...)nac-10201354-17.html
ow, tot maat 32
Ja, ik ook hoor. Het is ff wennen. Sowieso mogen ze op de kernvakken nederlands engels wiskunde maar een vijf. Mits gecompenseerd ergens anders. Daarbij nog allemaal opdrachten die 'naar behoren' afgerond moeten zijn, voldoendes voor gym enzo.. Het is echt wel streng hoor. Wel goed maar het idee dat 'de jeugd van tegenwoordig' maar wat doet enzo. Ik zie het niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:04 schreef snoopy het volgende:
Wat jammer lilyheeft hij wel goede begeleiding op school?
Hier hadden we informatieavond op school van L. Old skool juf, heerlijk!
Buuf, ik vind het eigenlijk wel een goeie dat ze het niet alleen op het laatste jaar aan laten komen eigenlijk.
zo is t.quote:
gaaaaaaaaaf! zijn die er ook in volwassen maten?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:00 schreef Pvoesss het volgende:
Toen ze nog heel klein waren en net gingen stappen kocht ik wel dure verantwoorde schoenen maar nu koop ik gewoon wat ze leuk vinden en als het maar geen hak heeft en de voeten droog blijven
[ afbeelding ]
Dit zijn nu de schoenen die ze wil![]()
![]()
ze zijn 8 euro
![]()
Ik vind ze nog erger dan de schoenen van vorig jaar, dat was met jaguar print![]()
Maar zij zoekt een paar uit en ik zoek een paar uit en dan mag ze eerst deze stuk lopen.
had je al met school gesproken? hulp kan uit onverwacht hoek komenquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:36 schreef lily het volgende:
nee, niet bepaald... gaat niet zo lekker
de omslag met alles wat daarbij komt kijken is op dit moment teveel
terug naar af
mijn kind zit in 3 havoquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:25 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Haha, die jeugd van tegenwoordig.
Ik was zo blij dat ik dit jaar geen 3 havo-klas erbij had. Moest ik gisteren een les invallen bij een 3 havo-klas, bleken het allemaal lieve, makke lammetjes dit jaar.
Heb je al gekeken bij de V&D. Ik heb daar laatst voor mijn jochie van 11 hele leuke gekocht. Ze vallen redelijk smal, er zijn er ook zonder afbeeldingen en teksten en ook niet geheel onbelangrijk aantrekkelijk geprijst.quote:Op woensdag 18 september 2013 08:19 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een missie de komende weken
gezocht: hoodies. L. heeft besloten dat zijn garderobe moet bestaan uit hoodies (sweaters met capuchon) probleem is dat de kindermaten meestal te kinderachtig zijn (zijn er werkelijk jonge kinderen met maat 158?) en S veel te groot.
XS is voor mij aanvaardbaar te groot, dus dat moeten we hebben.
ik heb er nu één kunnen scoren bij primark () de andere twee truien die ik meegenomen had, mogen terug.
en drie keer achter elkaar verkouden zijn is niet goed he? moet ik hem toch maar extra multivitamines geven?
en wat betreft het schoenenprobleem: misschien schoenen in het buitenland kopen?
ik sleep mezelf maar naar amsterdam van de week. hier in zaanstad hebben we alleen mini-versiesquote:Op woensdag 18 september 2013 08:58 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Heb je al gekeken bij de V&D. Ik heb daar laatst voor mijn jochie van 11 hele leuke gekocht. Ze vallen redelijk smal, er zijn er ook zonder afbeeldingen en teksten en ook niet geheel onbelangrijk aantrekkelijk geprijst.
Wel even in een grote vestiging kijken want het aanbod online is bedroevend.
Eh, een hoodie?quote:Op woensdag 18 september 2013 09:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en pierrrrrre wat heb ik gewonnen?
C&Aquote:Op woensdag 18 september 2013 09:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik sleep mezelf maar naar amsterdam van de week. hier in zaanstad hebben we alleen mini-versies
spijtig iddquote:Op woensdag 18 september 2013 09:24 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben gisteren wezen condoleren vanwege mijn buurvrouw.
onvoorstelbaar ruim twee weken van ziekworden naar overlijden
zat anderhalf jaar voor dr pensioen en buurman was net gepensioneerd
plannen voor leuke dingen waren al gemaakt en dan dit
triest
ik heb er net twee meegenomen bij c&aquote:
ah dat biedt perspectief. blijft de print wel heel of slijt die er ook snel af?quote:Op woensdag 18 september 2013 14:56 schreef moussy het volgende:
S van takko is na een rondje droger XS
nee die blijft keurig mooi, ook het model en zo, maar gewoon toch wat krimp gevoelig.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ah dat biedt perspectief. blijft de print wel heel of slijt die er ook snel af?
mooi, morgen kijken of ze die S nog hebben. één van de longsleeves is afgekeurd, dus ik moet er toch heen (de hoodie van de primark is ook afgekeurd en die zit tegenover takko)quote:Op woensdag 18 september 2013 16:14 schreef moussy het volgende:
[..]
nee die blijft keurig mooi, ook het model en zo, maar gewoon toch wat krimp gevoelig.
Oe, oe, oe, die zijn hier goedkoop jonguh!quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee jonguh. De jongste is 9. Nikes. Het antwoord op alles.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)zaakt-braakneigingenquote:Op woensdag 18 september 2013 19:23 schreef Vlindur het volgende:
Weet iemand hier iets over de Wicky Framboos?
Er gaat op facebook rond dat de kinderen er ziek van kunnen raken, maar degene die het plaatsen, plaatsen elke hoax door.
Ik zit nu even niet achter de laptop, dus ik hoop dat jullie een link oid hebben.
Kan jij geen handeltje voor ons opzetten?quote:Op woensdag 18 september 2013 17:18 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Oe, oe, oe, die zijn hier goedkoop jonguh!
Dank je!quote:Op woensdag 18 september 2013 19:26 schreef Troel het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)zaakt-braakneigingen
o wat erg. ik voel met je mee, ik ben ook aan het kloten met mijn gebit, maar vergeleken bij jou zijn mijn problemen peanuts.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:31 schreef Saffier het volgende:
Ik mocht vandaag weer eens naar de tandarts voor gewone controle. Maar DE kies blijft zeuren. Laatste en enige optie volgens kaakchirurg was eruit trekken. Ik ben het spuugzat dus meteen tegen de tandarts gezegd dat ze hem eruit mag halen. Ik wil rust in mijn mond.
Twee tandartsen erbij; trekken is absoluut geen optie; het is een andere kies.
Inmiddels ben ik licht panisch voor tand en kiespijn geworden. Toen ze alleen maar de optie zenuwbehandeling met me probeerden te bespreken zag ik het even niet meer zitten en kon ik mijn tranen niet meer binnenhouden.
Optie kalm besproken (). Over 2 weken zenuwbehandeling. Om rust in mijn mond te creëren. Er zit een mini gaatje en de kies is hypergevoelig. Dus boren moet ze toch al.
Adem in. Adem uit.
Voor het eerst een zenuwbehandeling zonder dat die zenuw op dit moment vet ontstoken is, ze heeft me daarom beloofd dat het veel minder erg is.
Het tandsteen verwijderen heeft ze maar laten gaan vandaag
Sorry. Egopost
Ja dat mag gewoon. Alleen het ontstoken deel krijgen ze maar moeilijk ( of helemaal niet) verdoofd. Dat is de enige 'maar' eraan. Met tandvlees ontsteking zou ik gewoon laten trekken overigens.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o wat erg. ik voel met je mee, ik ben ook aan het kloten met mijn gebit, maar vergeleken bij jou zijn mijn problemen peanuts.
er zit een flinke ontsteking tussen mijn twee laatste kiezen (een daarvan is een verstandskies die er volgens de tandarts best uit mag, maar verder geen problemen heeft.
ik kan er heel slecht bij om te ragen/flossen en stoken. ik denk dat het daardoor zo ontstoken is.
hoe panisch ik ben van het trekken van kiezen, ik begin nu te neigen naar het laten weghalen van het ding, enkel en alleen al omdat het dan waarschijnlijk beter schoon te houden is.
maar mag je een kies laten trekken als het eromheen ontstoken is?
Ik ben net terug.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij hadden mentoravond van mijn (best wel maar toch nog niet heel erg) grote. Damn! Die eisen zijn veel strenger zeg. En vakken uit de vierde tellen gewoon al voor je examen? Ikwistdatheulemaalnie?
ik had vandaag de tweede. Van mijn brugger. Allemachtig wat een zit. Elke leraar 7 minuten aan t woord. Je kan wel een embolie oplopen jonguh. Maar idd heftig.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:12 schreef lily het volgende:
[..]
Ik ben net terug.
De eisen zijn inderdaad strenger geworden.
Het ministerie heeft ze dat opgelegd gezien het feit dat maar door 22% van de studenten op een universiteit de propedeuse binnen een jaar met succes wordt afgerond.
Volgens de directeur van de school zou dat niet veel helpen maar ze zitten nu hoe dan ook aan die strengere eisen.
Ik vond het wel "heftig".
Gewoon...emotioneel eigenlijk. Het gaat wel om mijn lieve, zeer kwetsbare eerstgeborene...
Ik vind het niet gek dat hij in de stress schiet...man, wat er nu allemaal op ze af komt...ik schiet er zelf van in de stress.
Maar ook gewoon tof.
Zijn mentor is echt superleuk! Een twentse. Moeder van twee zonen en een dochter waarvan de laatste net de middelbare school heeft afgerond dus ze kent het klappen van de zweep wel (met de bijkomende toestanden).
Slim, vakvrouw, nuchter, niet op haar mondje gevallen en lief. Beter kan hij het niet treffen.
hahaquote:Op woensdag 18 september 2013 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En ik word oud. Het lerarenkorps is echt superjong. En een soort Barbie die haar naam van t lijstje las, en ons vooroordeel niet wist weg te nemen omdat ze echt het slapste verhaal ooit had.![]()
Ik ook, of ik zou juist 4 paarse en 2 blauwe te pakkenquote:Op donderdag 19 september 2013 16:37 schreef simmu het volgende:
ik zou iig een tegengestelde kleur nemen dan die van de muur. mijn keus zou dan paars zijn (maar die vond je niks), misschien oranje dan?
Bedoelde het niet lullig hoor, maar het zou voor mij echt te druk zijnquote:Op donderdag 19 september 2013 17:07 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, de hysterische bank is nu weg en daar staat een mooie donkergrijze voor in de plaats. Dus er mag wel weer wat hysterie terug.![]()
Voorlopig komen er sws 4 plus twee tripp trapps te staan.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:09 schreef moussy het volgende:
Ik zou de donkerste kiezen met kinderen
en gij denkt dat de kinderen er dan niks op kunnen smeren? Heb je nog katten?quote:Op donderdag 19 september 2013 17:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap je hoor Troel.Hij was voor veel mensen te hysterisch.
[..]
Voorlopig komen er sws 4 plus twee tripp trapps te staan.![]()
Oh ja, ik voorzie vooral veel snot van Oscar.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:41 schreef moussy het volgende:
[..]
en gij denkt dat de kinderen er dan niks op kunnen smeren? Heb je nog katten?
dat, maar ik wissel wel graag af hoorquote:Op donderdag 19 september 2013 17:55 schreef livelink het volgende:
Kinderen en katten bepalen ook mijn keuzes, maar ik vind deze ongelooflijk leuk. En af en toe zou ik wel eens uit de band willen springen, maar de praktische bezwaren overheersen.
Dan ook andere stoelen in onderling aparte kleurenquote:
Dit!quote:Op donderdag 19 september 2013 17:28 schreef livelink het volgende:
Ik zou voor 6 verschillende kleuren gaan en dan ook echte kleuren, dus geen grijs en donker. Lijkt me echt heel leuk!
Met jullie hulp he!quote:Op donderdag 19 september 2013 18:55 schreef livelink het volgende:
Gefeliciteerd BE!![]()
Jij bent echt goed in het nemen van beslissingen
Cool. Leuk ook al die kleurtjes!quote:Op donderdag 19 september 2013 18:52 schreef Brighteyes het volgende:
Hysterisch for the win!
Ze zijn besteld.
[ afbeelding ]
Op zich snap ik wel wat je zegt Mous, maar toch... Ik wilde zulk soort stoelen al vrij lang en nu was er nog eens een extra kortingscode dus het kwam op 513 euro en dat vind ik voor 6 stoelen nog best meevallen. En er was een potje voor, dat helpt ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True. Maar toch....quote:Op donderdag 19 september 2013 19:23 schreef laziness het volgende:
Door wie je hem in laat vullen zou geen hol uit moeten maken voor wat je moet betalen natuurlijk
Je kan beter kijken waarom je moet betalen en dat oplossen.
Maar goed dat is makkelijk zeggen voor twee financiele mensen hier thuis.
Sparen is een groot woord, dit was meer het nog niet uitgegeven belastinggeld. Maar goed, dat is ok een soort v sparen, toch?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:25 schreef laziness het volgende:
En BE lukt sparen tegenwoordig? Dat is fijn want dan kan je dus toffe stoelen kopen
Toeslagen is wat anders dan je IB. Je bedoelt je voorlopige teruggaaf?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
True. Maar toch....
Maar dat je meer toeslag moet terug betalen dan dst je uberhaubt hebt ontvangen kan toch niet goed zijn?
Dit is een erg mooi doel. Ik heb ze hier zelf ook al eens voorgesteld.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sparen is een groot woord, dit was meer het nog niet uitgegeven belastinggeld. Maar goed, dat is ok een soort v sparen, toch?
kinderopvangtoeslagquote:Op donderdag 19 september 2013 23:57 schreef laziness het volgende:
[..]
Toeslagen is wat anders dan je IB. Je bedoelt je voorlopige teruggaaf?
Ik ken jullie werksituaties niet. Het is in theorie mogelijk maar vrij bijzonder is het wel.
Mijn vent vult IB's in voor zijn werk dus mocht je er naar willen laten kijken stuur je maar een pm hoor. Want zuur is het wel dat terug betalen!
Ja, ik heb ze woensdag gelijk gebeld, ze bellen binnen 5 werkdagen terug.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:35 schreef mefke79 het volgende:
Amarantha toeslagen gebeld? Er zijn foute brieven verstuurd de laatste week. Collega had em ook, heel 2013 terugbetalen. En na telefoontje bleek het een foutje. Kijk maar eens op Twitter er zijn meer slachtoffers. Wat meer toeslag terug moeten betalen dan ontvangen kan eigenlijk niet.
Als je het niet vertrouwt moet je er ff nog een keer naar laten kijken hoorquote:Op vrijdag 20 september 2013 08:33 schreef amaranta het volgende:
En voorlopige teruggaaf idem. Echt een absurd hoog bedrag.
Ja, daar twijfel ik over, of die goed of fout is. Ivm te laag doorgegeven inkomen van mijn man. Dan nog vind ik het een erg hoog bedrag. Wat op zich, zou kunnen. Maar er naar laten kijken kan natuurlijk nooit kwaad.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:59 schreef laziness het volgende:
[..]
Als je het niet vertrouwt moet je er ff nog een keer naar laten kijken hoor
Ja, fijn! Thanx.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:00 schreef mefke79 het volgende:
Haal maar adem, dit is precies wat mijn collega ook vertelde. Iets mis met het betalingssysteem.
Alleen de wijziging van het salaris. En het daarbij nieuwe te ontvangen bedrag.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:03 schreef mefke79 het volgende:
Al ingelogd op toeslagen? Staat daar iets raars?
Thanx! Het is niet ik er wakker van lag. Maar buikpijn wel.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:09 schreef mefke79 het volgende:
Zowel...als constructie is volgens mij enkelvoud.
Amarantha dan kun je echt opgelucht adem halen. Iets met leuker kunnen we niet maken...
Toch wel?quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:09 schreef mefke79 het volgende:
Zowel...als constructie is volgens mij enkelvoud.
Amarantha dan kun je echt opgelucht adem halen. Iets met leuker kunnen we niet maken...
Ghegheghe of een paar dingen uit de supermarkt. Een pot pindakaas en wat crackers.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:14 schreef -Spring het volgende:
[..]
Toch wel?
Wij gaan vanmiddag op verjaardag bij een ventje dat vijf wordt. En ik moet nog een cadeautje kopen. Zn moeder heeft alleen geen tips. 'Hij vindt alles leuk.'Ik ken het joch nauwelijks, heb m één keer gezien.
Jullie ideeën? Ik ben in staat een prinsessenjurk voor m te kopen. Of een make up-pop.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:15 schreef Luigi het volgende:
Gewoon een brandweerauto, een doos duplo/lego of speelfiguurtjes toch? Waarom is dat nou zo moeilijk? Of moet het weer rete origineel zijn?
Dit jongetje had (en heeft) een oudere broer. Mijnese hebben ook nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:27 schreef Troel het volgende:
Die mijne van 5 heeft nog nooit van Skylanders gehoord voor zover ik weet. Ik niet in ieder geval. Hier in de klas is het voornamelijk Angrybirds
Mijn 3 jarige wil een drakenfiets voor zijn verjaardagquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:30 schreef oh-oh het volgende:
Dino's en draken doen het ook goed op die leeftijd toch?
Ja, toch wel? Da's nou echt iets waarvan ik dacht dat ze daar al te oud voor waren. Aanname, hoor. Komt denk ik omdat vroegere buurjongetje er al weg van was toen ie drie was.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:30 schreef oh-oh het volgende:
Dino's en draken doen het ook goed op die leeftijd toch?
Er zijn al spulletjes van Planes te koop, een nieuwe cars-achtige disney film die over een paar weken in premiere gaat, dat was hier een schot in de roos bij mijn jongetjes van 4 en 5,5.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:24 schreef -Spring het volgende:
Ah, goeie tip. Kan ik wat gerichter op zoek straks. Thanks!
Ook leuk! Kijken of ze dat hebben zo.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er zijn al spulletjes van Planes te koop, een nieuwe cars-achtige disney film die over een paar weken in premiere gaat, dat was hier een schot in de roos bij mijn jongetjes van 4 en 5,5.
http://www.disney.nl/films/planes
Bij de intertoys heb ik net nog een puzzeldoos zien staanquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:03 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ook leuk! Kijken of ze dat hebben zo.
Ik vraag me af hoe een klein kind zoveel te zwaar kan zijn? Daar moet toch haast een ander probleem achter zitten?quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:13 schreef lady-wrb het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)agverkleining__.html
ik kon het me ook al niet voorstellen. dan zou hij toch de hele dag lopen te eten? (of eerder zitten te eten)quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe een klein kind zoveel te zwaar kan zijn? Daar moet toch haast een ander probleem achter zitten?
Tja, het is Telegraaf. Het kan zijn dat ze met opzet hebben weggelaten dat het kind een ziekte heeft vanwege de smeuigheid, maar de ouders schijnen wel dieetpogingen gedaan te hebben, wat klinkt alsof het kind gewoon verkeerd te eten kreeg. Vandaar ook de begeleiding die nodig isquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hoe heb je daar als ouders geen controle over? Ik bedoel het kind is 2, het is niet dat hij zijn auto pakt en van zijn salaris chips, pizza en cola koopt?
Maar onder stricte begeleiding zou een maagverkleining überhaupt niet nodig zijn, toch? ik bedoel, als die ingreep de oplossing is, is de oorzaak dat er simpelweg teveel wordt gegeten, lijkt me.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:27 schreef Troel het volgende:
Overigens kan ik me heel goed voorstellen dat juist bij deze kinderen een maagverkleining (dus echt puur het verkleinen van de maag, zonder andere rare zaken), een uitkomst kan zijn. Maar dan wel onder streng regime voor wat betreft begeleiding.
Dank je!quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bij de intertoys heb ik net nog een puzzeldoos zien staan
Maar zelfs als de oorzaak ligt bij teveel eten, kan een maagverkleining de beste manier zijn om af te vallen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:31 schreef -Spring het volgende:
[..]
Maar onder stricte begeleiding zou een maagverkleining überhaupt niet nodig zijn, toch? ik bedoel, als die ingreep de oplossing is, is de oorzaak dat er simpelweg teveel wordt gegeten, lijkt me.
Niks ontvangen hier, maar ook helemaal geen toeslag nog, ook al staat er op de site dat het wel uitbetaald isquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:31 schreef lady-wrb het volgende:
http://www.telegraaf.nl/o(...)oop_toeslagen__.html
En dan claimen ze dat het door een tikfout van een medewerker komt?quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:31 schreef lady-wrb het volgende:
http://www.telegraaf.nl/o(...)oop_toeslagen__.html
En waarom wordt dat niet gecontroleerd als dat zo snel fout gaatquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan claimen ze dat het door een tikfout van een medewerker komt?
Hoe kun je in hemelsnaam een tikfout maken waardoor bijna 30.000 mensen een schrijven krijgen??
Dat, en dan vraag ik me af of er een fout als 34.000 ipv 43.000 (als inkomen voor toeslagen) is ingevoerd in het systeem, maar dan nog zou het absurd zijn als zoiets (gebaseerd op pure regelgeving), idd alleen maar door 1 persoon ingevoerd en gecontroleerd wordt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:38 schreef Troel het volgende:
[..]
En waarom wordt dat niet gecontroleerd als dat zo snel fout gaat
kamervraag!quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat, en dan vraag ik me af of er een fout als 34.000 ipv 43.000 (als inkomen voor toeslagen) is ingevoerd in het systeem, maar dan nog zou het absurd zijn als zoiets (gebaseerd op pure regelgeving), idd alleen maar door 1 persoon ingevoerd en gecontroleerd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |