het gaat wel beter, maar het is het nog niet helemaal.quote:
ja van die groene rubber dingetjesquote:Op zondag 15 september 2013 10:39 schreef amaranta het volgende:
Oh zwart ja?
Wat voor ragertjes? Van die gumcare dingen?
Ik heb ze in twee maten, omdat de pockets tussen mn tanden niet overal even diep zijn .Ze zijn fijn ja!quote:Op zondag 15 september 2013 12:05 schreef Leandra het volgende:
Oh, die vind ik geweldig.... terwijl ik altijd heel veel moeite heb gehad met flossen, en van die flosstokjes gebruikte, maar daar was mijn tandarts niet zo'n fan van
Die Sunstar gum soft-picks zijn super.
daar had mijn tandarts ook zo'nquote:Op zondag 15 september 2013 12:05 schreef Leandra het volgende:
Oh, die vind ik geweldig.... terwijl ik altijd heel veel moeite heb gehad met flossen, en van die flosstokjes gebruikte, maar daar was mijn tandarts niet zo'n fan van
Die Sunstar gum soft-picks zijn super.
ik heb mijn halve tandvlees aan gort gepoetst met de elektrische tandenborstel. het blijkt dat 2 minuten genoeg is. ik was zeker een kwartier bezig. volgens de mondhygiëniste zit mijn halve tandvlees onder de littekensquote:Op zondag 15 september 2013 21:09 schreef moussy het volgende:
ik heb ooit eens zo'n tandenstokertic gehad dat ik haast mn tandvlees weg zat te lepelen
wat is er gebeurd, livelink? naar weekend gehad?quote:Op zondag 15 september 2013 21:18 schreef livelink het volgende:
Heeft iemand iets grappigs te melden? Of weet van een grappig topic ergens? Ik heb erg behoefte aan vrolijkheid en afleiding.
nintendo entertainment systemquote:Op zondag 15 september 2013 21:39 schreef livelink het volgende:
Wat is een nes? Ik ben niet zo retro, vrees ik.
Ik zie op tegen morgen, ik voel me even niet zo opgewassen tegen weer een nieuwe week. Vandaar de behoefte aan afleiding en lol.
oproepje in v&a plaatsen?quote:Op zondag 15 september 2013 21:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nintendo entertainment system
en dan in ieder geval duckhunt erbij met een zapper
dus mocht iemand er nog een weten voor een schappelijk prijsje
ik kan me je gevoel wel voorstellen, livelink. maar ik probeer altijd de problemen van morgen de dag van vandaag niet te laten verpesten. niet dat ik daar goed in ben overigensquote:Op zondag 15 september 2013 21:39 schreef livelink het volgende:
Wat is een nes? Ik ben niet zo retro, vrees ik.
Ik zie op tegen morgen, ik voel me even niet zo opgewassen tegen weer een nieuwe week. Vandaar de behoefte aan afleiding en lol.
ik heb geen flauw idee wat zoiets moet kosten en hij moet eerst nog even sparen van me.quote:
die vind ik wel leukquote:Op zondag 15 september 2013 21:44 schreef snoopy het volgende:
Een hele flauwe dan voor livelink omdat ik even niets anders kan verzinnen:
[ afbeelding ]
http://www.next-level.nl/(...)Main=61&sub=Hardwarequote:Op zondag 15 september 2013 21:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee wat zoiets moet kosten en hij moet eerst nog even sparen van me.
wie weet is het volgende week weer wat anders.
nog even en zijn kamer is een nintendo-museum op zich
Vandaar dat ik geen last had van rookquote:Haaksbergen - Vanavond om 18:54 uur kregen de hulpdiensten een melding van een automatisch alarm aan de Industriestraat in Haaksbergen. Ter plaatse bleek er wederom sprake van een brand bij Langezaal Afvalverwerking. Vervolgens is er opgeschaald naar middelbrand. Volgens de brandweer stond binnen in het pand een berg afval van 10 bij 10 meter in brand. De brand is inmiddels geblust.
De brandweer is enkele uren bezig geweest met met bluswerkzaamheden. De rook trok richting de Beatrixstraat. De brandweer liet weten dat er geen verhoogde concentraties gevaarlijke stoffen werden gemeten maar dat de rook wel hinderlijk kon zijn. De brandweer adviseerde in dat geval uit de rook te blijven. Afgelopen vrijdag was er ook al een brand bij het zelfde bedrijf. De Kruislandstraat/Industriestraat was enige tijd afgesloten.
dat was de bedoeling, je wou toch iets waar je vrolijk van wordt?quote:Op zondag 15 september 2013 22:27 schreef livelink het volgende:
Wat praat die Sternetter staccato. Of is dat typisch Haaksbergs?
En wat een leuke dierentuin, Lady. Alleen van het kijken naar die kippen word je al vrolijk.
Ja, helemaal goed. Jouw kips zijn echt grappig om te zien.quote:Op zondag 15 september 2013 22:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat was de bedoeling, je wou toch iets waar je vrolijk van wordt?
niks voor jullie in de tuin, kippies?quote:Op zondag 15 september 2013 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, helemaal goed. Jouw kips zijn echt grappig om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |