Mag ja, niet moet. Die Prius had tussendoor de Audi er wel even langs kunnen laten (mag-ie ook een boete voor krijgen), maar het kleven van de Audi is wel heel ernstig.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:20 schreef BigSmurf het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)levers_op_youtu.html
Dat filmpje erbij____!
Je mag op de A7 volgens mij gewoon 130 km/h, en dan vinden ze die Audi asociaal, terwijl die Prius op de linkerbaan blijft hangen met < 100 km/h. Bumperkleven is nooit okee, maar dit is gewoon symptoombestrijding (bumperkleven) in plaats van de oorzaak (onnodig linksrijden ver onder de maximum snelheid) aanpakken.
Inderdaad, persoonlijk begrijp ik het gedrag van de Audi rijder wel. Met 95km/h een vrachtwagen inhalen...quote:Op donderdag 19 september 2013 11:20 schreef BigSmurf het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)levers_op_youtu.html
Dat filmpje erbij____!
Je mag op de A7 volgens mij gewoon 130 km/h, en dan vinden ze die Audi asociaal, terwijl die Prius op de linkerbaan blijft hangen met < 100 km/h. Bumperkleven is nooit okee, maar dit is gewoon symptoombestrijding (bumperkleven) in plaats van de oorzaak (onnodig linksrijden ver onder de maximum snelheid) aanpakken.
quote:Op donderdag 19 september 2013 23:30 schreef Triptamine2 het volgende:
Allebei een boete: zowel de GroenLinks priusdebiel als de Audirijder die er veel te dicht op zit
En dat is geen gezeik over Priussen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:48 schreef Saysem het volgende:
Wat een gezeik over Priussen weer zeg. Die dingen zijn gewoon net zo snel als elke andere willekeurige middenklasser. Voor een deel worden ze inderdaad gereden door boomknuffelaars, maar aan de andere kant voor een nog groter deel door kantoorgaande papa's die hem alleen voor de bijtelling hebben en bij gebrek aan de echt snelle auto die ze eigenlijk hadden willen hebben het gas constant op de bodem hebben.
Zie je inderdaad echt te vaak, van die kleine puisten op wielen die dan ff denken te moeten bumperkleven terwijl je gewoon lekker beetje aan het cruisen bent met de vmax. Ondertussen slingeren ze alle kanten op omdat ze die puist met moeite in bedwang kunnen houden.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:58 schreef Saysem het volgende:
Goed punt, maar dat is meer een algemene irritatie die ook geldt voor de scenics en mazda vijfen van deze wereld.
Sowieso mensen die te hard willen met een auto die daar niet voor bedoeld is, zie ook jongetjes met een Aygo als eerste lease-auto en bestelbussen.
Kijk, voor een Quattroporte die met 200 aankomt wil ik wel aan de kant gaan, maar als je piepend en krakend per se 140 wil rijden waar je 120 mag dan wacht je maar even.
Je verteld dit verhaal alsof de maximum snelheid van een Prius 100km/h.... Als je gaat inhalen geef je ff gas bij om er niet een eeuwigheid naast te hangen, anders bleef je maar lekker rechts hangen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:48 schreef Saysem het volgende:
Wat een gezeik over Priussen weer zeg. Die dingen zijn gewoon net zo snel als elke andere willekeurige middenklasser. Voor een deel worden ze inderdaad gereden door boomknuffelaars, maar aan de andere kant voor een nog groter deel door kantoorgaande papa's die hem alleen voor de bijtelling hebben en bij gebrek aan de echt snelle auto die ze eigenlijk hadden willen hebben het gas constant op de bodem hebben.
Dat is juist precies het omgekeerde van wat ik zeg. Ik maakte bezwaar tegen de link die gelegd wordt tussen langzaam inhalen en Priussen, want in mijn ervaring is die er meestal niet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:15 schreef DDriver het volgende:
[..]
Je verteld dit verhaal alsof de maximum snelheid van een Prius 100km/h.... Als je gaat inhalen geef je ff gas bij om er niet een eeuwigheid naast te hangen, anders bleef je maar lekker rechts hangen.
Excuses, ik las 'niet' ipv 'net'quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:25 schreef Saysem het volgende:
[..]
Dat is juist precies het omgekeerde van wat ik zeg. Ik maakte bezwaar tegen de link die gelegd wordt tussen langzaam inhalen en Priussen, want in mijn ervaring is die er meestal niet.
Serieus? Wat een achterlijke aap ben jij dan.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:16 schreef DDriver het volgende:
De enige die hier een boete verdiend is die Prius rijder. Ik had 'm ook op de trekhaak gehangen!
Het gaat er niet in de eerste plaats om dat t fout is; maar dat je gevaarlijk bezig bent. De weg is geen boksring of speelplaats voor hersenloze pubertjes.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:16 schreef DDriver het volgende:
Je hebt mij niet horen zeggen dat die Audi niks fout doet hoor? Geen eigen conclusies trekken. Zou zelf inderdaad hetzelfde doen als de Audi rijder en ik weet dat het fout is en de Prius plotseling op de rem kan trappen, dat is het risico wat je neemt. Wel lief dat je je druk maakt om wat er eventueel in mijn broek zit
Als 't me te lang duurt ga ik zelf wel naar rechts...quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:28 schreef Descendent het volgende:
Blij toe dat ik beter kan rijden dan dat stuk wrakhout' en ga dr langs als ze weer naar rechts zijn.
De Priusrijder is degene die fout zit en lokt dat gedrag uit. Zo'n zelfde situatie zag ik laatst op 'blik op de weg'. Een linkshanger werd na enige tijd rechts ingehaald en het was alleen de linkshanger die een boete kreeg.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:21 schreef Descendent het volgende:
[..]
Serieus? Wat een achterlijke aap ben jij dan.
Die Prius rijder is alleen irritant; die Audi rijder is gevaarlijk en onverantwoord bezig. Lijkt me toch wel een graadje erger....![]()
Dat er hier nu achter mekaar een aantal Josti's om t hardst schreeuwen dat die Prius fout bezig -en de Audi niet tot amper- is is alleen maar bewijzen dat je een erg klein piemeltje hebt.....
Hoezo zit hij fout? Omdat hij niet de maximale snelheid rijdt?quote:Op zaterdag 21 september 2013 02:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De Priusrijder is degene die fout zit en lokt dat gedrag uit. Zo'n zelfde situatie zag ik laatst op 'blik op de weg'. Een linkshanger werd na enige tijd rechts ingehaald en het was alleen de linkshanger die een boete kreeg.
Meer regel dan uitzondering tegenwoordig ja.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:16 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Als 't me te lang duurt ga ik zelf wel naar rechts...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |