abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131343639
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 11:20 schreef BigSmurf het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)levers_op_youtu.html

Dat filmpje erbij :')____!

Je mag op de A7 volgens mij gewoon 130 km/h, en dan vinden ze die Audi asociaal, terwijl die Prius op de linkerbaan blijft hangen met < 100 km/h. Bumperkleven is nooit okee, maar dit is gewoon symptoombestrijding (bumperkleven) in plaats van de oorzaak (onnodig linksrijden ver onder de maximum snelheid) aanpakken.
Mag ja, niet moet. Die Prius had tussendoor de Audi er wel even langs kunnen laten (mag-ie ook een boete voor krijgen), maar het kleven van de Audi is wel heel ernstig.
[/knuppel in hoenderhok]
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_131346571
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 11:20 schreef BigSmurf het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)levers_op_youtu.html

Dat filmpje erbij :')____!

Je mag op de A7 volgens mij gewoon 130 km/h, en dan vinden ze die Audi asociaal, terwijl die Prius op de linkerbaan blijft hangen met < 100 km/h. Bumperkleven is nooit okee, maar dit is gewoon symptoombestrijding (bumperkleven) in plaats van de oorzaak (onnodig linksrijden ver onder de maximum snelheid) aanpakken.
Inderdaad, persoonlijk begrijp ik het gedrag van de Audi rijder wel. Met 95km/h een vrachtwagen inhalen... 8)7
Don't let my username fool you...
  donderdag 19 september 2013 @ 23:16:04 #53
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_131368550
De enige die hier een boete verdiend is die Prius rijder. Ik had 'm ook op de trekhaak gehangen!
Werken is gezond, laat het over aan de zieken.
pi_131369065
idd, wat een prutser die Prius. Die zou ik alleen al uit principe gaan bumperkleven. Vanwege zn lage snelheid en sowieso horen dat soort koekblikken niet op de linkerbaan thuis.. :')
pi_131369084
Allebei een boete: zowel de GroenLinks priusdebiel als de Audirijder die er veel te dicht op zit
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  vrijdag 20 september 2013 @ 00:03:59 #56
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_131370183
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:30 schreef Triptamine2 het volgende:
Allebei een boete: zowel de GroenLinks priusdebiel als de Audirijder die er veel te dicht op zit
Ok stelletje hokboeren
pi_131375512
Wat een gezeik over Priussen weer zeg. Die dingen zijn gewoon net zo snel als elke andere willekeurige middenklasser. Voor een deel worden ze inderdaad gereden door boomknuffelaars, maar aan de andere kant voor een nog groter deel door kantoorgaande papa's die hem alleen voor de bijtelling hebben en bij gebrek aan de echt snelle auto die ze eigenlijk hadden willen hebben het gas constant op de bodem hebben.
  vrijdag 20 september 2013 @ 10:51:10 #58
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_131375581
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:48 schreef Saysem het volgende:
Wat een gezeik over Priussen weer zeg. Die dingen zijn gewoon net zo snel als elke andere willekeurige middenklasser. Voor een deel worden ze inderdaad gereden door boomknuffelaars, maar aan de andere kant voor een nog groter deel door kantoorgaande papa's die hem alleen voor de bijtelling hebben en bij gebrek aan de echt snelle auto die ze eigenlijk hadden willen hebben het gas constant op de bodem hebben.
En dat is geen gezeik over Priussen? :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_131375783
Goed punt, maar dat is meer een algemene irritatie die ook geldt voor de scenics en mazda vijfen van deze wereld.

Sowieso mensen die te hard willen met een auto die daar niet voor bedoeld is, zie ook jongetjes met een Aygo als eerste lease-auto en bestelbussen.

Kijk, voor een Quattroporte die met 200 aankomt wil ik wel aan de kant gaan, maar als je piepend en krakend per se 140 wil rijden waar je 120 mag dan wacht je maar even.
pi_131376018
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:58 schreef Saysem het volgende:
Goed punt, maar dat is meer een algemene irritatie die ook geldt voor de scenics en mazda vijfen van deze wereld.

Sowieso mensen die te hard willen met een auto die daar niet voor bedoeld is, zie ook jongetjes met een Aygo als eerste lease-auto en bestelbussen.

Kijk, voor een Quattroporte die met 200 aankomt wil ik wel aan de kant gaan, maar als je piepend en krakend per se 140 wil rijden waar je 120 mag dan wacht je maar even.
Zie je inderdaad echt te vaak, van die kleine puisten op wielen die dan ff denken te moeten bumperkleven terwijl je gewoon lekker beetje aan het cruisen bent met de vmax. Ondertussen slingeren ze alle kanten op omdat ze die puist met moeite in bedwang kunnen houden. :')
  vrijdag 20 september 2013 @ 11:08:17 #61
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_131376061
Aparte insteek.

Voor iedereen die harder wil als ik ga ik gewoon aan de kant zodra er ruimte is; al rijdt ie in een ge-Busa'de brommobiel.. Ik hoef eigenlijk bijna nooit aan de kant, want ik houd sowieso altijd wel aardig rechts, óók als ik 180 knal..
Mijn stelregel; als ik langer als 10 seconden rechts kan blijven rijden is het gat groot genoeg om naar rechts te gaan. Sowieso wordt je tijdens motorrijles geleerd om regelmatig van rijstrook te wisselen, omdat je dan zichtbaar bent én blijft voor andere weggebruikers; dat werkt beter als zo'n gay schijthesje.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 20 september 2013 @ 11:44:03 #62
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_131377074
Ik rijd meestal ook rechts waar mogelijk, maar als ik écht harder ga rijden dan toegestaan (160+) blijf ik toch liever op de linkerbaan hangen.
De reden hiervan is simpel, als mensen in hun spiegel kijken en jouw rechts zien rijden verwachten ze minder snel dat je harder rijdt dan dat je links 'plakt'. Ze zien dus niet dat jij gigantisch in de remmen moet als ze gaan besluiten de vrachtwagen in te halen die nog wat verder weg rijdt.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_131377190
in navolging op het ruimte maken voor invoegend verkeer:

Gisteren op de A4/A58, vlakbij knooppunt Zoomland. Invoegende auto geeft richting aan en begint naar links te 'kruipen' naar de rechter rijstrook. Ik rij daar met 110. Gewoon bij wijze van experiment was ik op de rechter rijstrook blijven hangen. (normaal gesproken had ik even het gas losgelaten) Had mongoloïde bestuurder doorgezet, dan was ik wel aan de kant gegaan (alles om een aanrijding te voorkomen), maar zoveel ballen had 'ie ook weer niet.

Conclusie: Het is zo erg gesteld met de informele regelgeving dat invoegende bestuurders verwachten dat het verkeer op de doorgaande rijbaan aan de kant gaat.

Ik bedoel, je ziet me op de meest rechtse rijstrook, tijd en ruimte genoeg om je snelheid zodanig aan te passen zodat je voor of achter me in kan voegen, en toch zo uitkomen dat je naast me je auto naar links wilt smijten.... Dan heb je gefaald als bestuurder en mag je wmb jezelf een levenslang rijverbod opeggen....

[ Bericht 11% gewijzigd door Ridocar op 20-09-2013 11:56:55 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  vrijdag 20 september 2013 @ 12:15:51 #64
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_131377854
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:48 schreef Saysem het volgende:
Je verteld dit verhaal alsof de maximum snelheid van een Prius 100km/h.... Als je gaat inhalen geef je ff gas bij om er niet een eeuwigheid naast te hangen, anders bleef je maar lekker rechts hangen.
pi_131378104
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 september 2013 12:15 schreef DDriver het volgende:

[..]

Je verteld dit verhaal alsof de maximum snelheid van een Prius 100km/h.... Als je gaat inhalen geef je ff gas bij om er niet een eeuwigheid naast te hangen, anders bleef je maar lekker rechts hangen.
Dat is juist precies het omgekeerde van wat ik zeg. Ik maakte bezwaar tegen de link die gelegd wordt tussen langzaam inhalen en Priussen, want in mijn ervaring is die er meestal niet.
  vrijdag 20 september 2013 @ 12:26:38 #66
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_131378117
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 12:25 schreef Saysem het volgende:

[..]

Dat is juist precies het omgekeerde van wat ik zeg. Ik maakte bezwaar tegen de link die gelegd wordt tussen langzaam inhalen en Priussen, want in mijn ervaring is die er meestal niet.
Excuses, ik las 'niet' ipv 'net' :s)
  vrijdag 20 september 2013 @ 16:21:49 #67
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_131384790
quote:
2s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:16 schreef DDriver het volgende:
De enige die hier een boete verdiend is die Prius rijder. Ik had 'm ook op de trekhaak gehangen!
Serieus? Wat een achterlijke aap ben jij dan.
Die Prius rijder is alleen irritant; die Audi rijder is gevaarlijk en onverantwoord bezig. Lijkt me toch wel een graadje erger.... :{

Dat er hier nu achter mekaar een aantal Josti's om t hardst schreeuwen dat die Prius fout bezig -en de Audi niet tot amper- is is alleen maar bewijzen dat je een erg klein piemeltje hebt.....
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
  vrijdag 20 september 2013 @ 19:16:16 #68
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_131389282
Je hebt mij niet horen zeggen dat die Audi niks fout doet hoor? Geen eigen conclusies trekken. Zou zelf inderdaad hetzelfde doen als de Audi rijder en ik weet dat het fout is en de Prius plotseling op de rem kan trappen, dat is het risico wat je neemt. Wel lief dat je je druk maakt om wat er eventueel in mijn broek zit ;)
  vrijdag 20 september 2013 @ 19:28:21 #69
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_131389720
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 september 2013 19:16 schreef DDriver het volgende:
Je hebt mij niet horen zeggen dat die Audi niks fout doet hoor? Geen eigen conclusies trekken. Zou zelf inderdaad hetzelfde doen als de Audi rijder en ik weet dat het fout is en de Prius plotseling op de rem kan trappen, dat is het risico wat je neemt. Wel lief dat je je druk maakt om wat er eventueel in mijn broek zit ;)
Het gaat er niet in de eerste plaats om dat t fout is; maar dat je gevaarlijk bezig bent. De weg is geen boksring of speelplaats voor hersenloze pubertjes.

En wat bereik je ermee? Geen moer; mensen gaan echt niet sneller rijden als je bumperkleeft bij ze; eerder langzamer.
Zo'n hippie in de Prius heeft zonder dat debiele gekleef ook wel door dat ie langzaam rijdt (en irritant is). Zodra ze weer de rechterbaan op zijn er gewoon langs en je hebt welgeteld 0 seconden verloren.

Tuurlijk; ik irriteer me ook vaak genoeg aan dat soort slomo's; maar dan denk ik iets als: Blij toe dat ik beter kan rijden dan dat stuk wrakhout' en ga dr langs als ze weer naar rechts zijn.
Maar nog irritanter vind ik de bumperklevende en a-sociaal rijdende aapjes op de weg.

Maar dat 'stoere' gedoe op de weg: Echt.... :')
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
  FOK!fotograaf vrijdag 20 september 2013 @ 20:16:02 #70
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_131391507
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 september 2013 19:28 schreef Descendent het volgende:
Blij toe dat ik beter kan rijden dan dat stuk wrakhout' en ga dr langs als ze weer naar rechts zijn.
Als 't me te lang duurt ga ik zelf wel naar rechts...
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_131402284
Nah, ik rij ook een Prius. Maar rijd gewoon 120-130 op de snelweg. En hij haalt toch 200km/h op de snelweg. Dus het kán gewoon wel.
pi_131404885
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 september 2013 16:21 schreef Descendent het volgende:

[..]

Serieus? Wat een achterlijke aap ben jij dan.
Die Prius rijder is alleen irritant; die Audi rijder is gevaarlijk en onverantwoord bezig. Lijkt me toch wel een graadje erger.... :{

Dat er hier nu achter mekaar een aantal Josti's om t hardst schreeuwen dat die Prius fout bezig -en de Audi niet tot amper- is is alleen maar bewijzen dat je een erg klein piemeltje hebt.....
De Priusrijder is degene die fout zit en lokt dat gedrag uit. Zo'n zelfde situatie zag ik laatst op 'blik op de weg'. Een linkshanger werd na enige tijd rechts ingehaald en het was alleen de linkshanger die een boete kreeg.
pi_131404999
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 02:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

De Priusrijder is degene die fout zit en lokt dat gedrag uit. Zo'n zelfde situatie zag ik laatst op 'blik op de weg'. Een linkshanger werd na enige tijd rechts ingehaald en het was alleen de linkshanger die een boete kreeg.
Hoezo zit hij fout? Omdat hij niet de maximale snelheid rijdt?
En hij durft niet naar rechts vanwege de invoegende vrachtwagen (dat is niet zo gek, alleen suïcidale mafketels gaan met hun auto tussen vrachtwagens rijden). En zo lang blijft onze Prius dwaas niet links hangen (in het filmpje) vind ik. Die Audi moet niet zo opgefokt doen, dat is gevaarlijk en wekt meer irritatie op.
Niet dat ik veel roomser ben
pi_131405099
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 20:16 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Als 't me te lang duurt ga ik zelf wel naar rechts...
Meer regel dan uitzondering tegenwoordig ja.
sig verwijderd door FA
pi_131405328
Gisterenavond op de A16, een Opel Nogwat (volgens mij een Agila) dat 70 rijdt, en bij wegwerkzaamheden terugzakte naar 55.
Toch maar ingehaald, ondanks het inhaalverbod.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')