Metéén verhaal gaan halen in zo'n geval, even horen wat het probleem precies is.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:39 schreef S95Sedan het volgende:
Vanmiddag ook weer kapot geërgerd aan die debielen die je er af en toe tussen hebt zitten![]()
Zelf netjes ruimte vrijhouden op een kruispunt waar een kruis staat voor het overige verkeer waar dan zo'n kloothommel van links hem weer tussen gooit. Vervolgens bij het inparkeren achteruit eentje die geen geduld heeft en meteen begint te toeteren... omdat die dus 5 seconden stil moet staan...
Mensen zijn echt opgefokt tegenwoordig in het verkeer, totaal geen geduld meer.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:39 schreef S95Sedan het volgende:
Vanmiddag ook weer kapot geërgerd aan die debielen die je er af en toe tussen hebt zitten![]()
Zelf netjes ruimte vrijhouden op een kruispunt waar een kruis staat voor het overige verkeer waar dan zo'n kloothommel van links hem weer tussen gooit. Vervolgens bij het inparkeren achteruit eentje die geen geduld heeft en meteen begint te toeteren... omdat die dus 5 seconden stil moet staan...
Mensen zijn echt opgefokt tegenwoordig in het verkeer, totaal geen geduld meer.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:14 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Metéén verhaal gaan halen in zo'n geval, even horen wat het probleem precies is.
Eerst kijken wat er in zit. Als de bestuurder Badr Hari blijkt te zijn, lijkt het me niet zo slim om meteen erop af te stappen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:14 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Metéén verhaal gaan halen in zo'n geval, even horen wat het probleem precies is.
Tegenwoordig wel betere dingen te doen. Plus ze wachten maar.quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:14 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
ow ja, ik ben een Belgquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Is niet altijd een optie he.(denk aan drukte, andere chauffeur die opeens wegvalt door b.v. autopech of een file.)
Sara, Zone 50's hebben we hier niet. wel zone 60. Op veel van die polderwegen mag je echter 80. Als er dan iemand met 50km/u(soms zelfs nog niet eens!) voor je rijd is dat erg vervelend.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 08:33 schreef zweefbij het volgende:
[..]
Eerst kijken wat er in zit. Als de bestuurder Badr Hari blijkt te zijn, lijkt het me niet zo slim om meteen erop af te stappen.
De grap is dat jullie er kennelijk direct vanuit gaan, dat ik het in agressieve zin bedoel, en er als zodanig op reageren. "Verhaal halen" kan echter ook op een normale manier.quote:
Categorie uitstappen, rondje lopen om je auto en vervolgens vragen waar het gevaar dan was dat je acuut moest stoppen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:24 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
[..]
De grap is dat jullie er kennelijk direct vanuit gaan, dat ik het in agressieve zin bedoel, en er als zodanig op reageren. "Verhaal halen" kan echter ook op een normale manier.
En gewoon je weg vervolgen zonder je druk te maken om het ongenoegen van een ander? Karma enzo...quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:24 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
[..]
De grap is dat jullie er kennelijk direct vanuit gaan, dat ik het in agressieve zin bedoel, en er als zodanig op reageren. "Verhaal halen" kan echter ook op een normale manier.
Ik ga er niet vanuit dat jij agressief reageert. Je moet alleen even kijken wie erin zit. Want zodra jij uitstapt, heeft de ander al iets vanquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:24 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
[..]
Nee, want dat zet direct kwaad bloed, wat eerder een agressieve situatie oplevert (wat dus precies niet hetgene is wat je wilt bereiken).quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:07 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Categorie uitstappen, rondje lopen om je auto en vervolgens vragen waar het gevaar dan was dat je acuut moest stoppen?
'tuurlijk, als je liever geen conversatie aangaat is dat het alternatief. De betreffende toeteraar doet het dan echter op zeker de volgende keer weer.quote:Op maandag 7 oktober 2013 01:26 schreef Ridocar het volgende:
[..]
En gewoon je weg vervolgen zonder je druk te maken om het ongenoegen van een ander? Karma enzo...
Sinds wanneer moet iemand op de hoofdrijbaan ruimte maken voor invoegend verkeerquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:53 schreef Gwywen het volgende:
Dat doe ik soms ook, één keer gehad dat de beste man zó'n haast had dat hij maar voor de vluchtstrook ging.![]()
Vanmiddag weer zo'n dwaas die je niet laat invoegen, en naast je blijft rijden, en als je dan met halsbrekende toeren uiteindelijk ingevoegd bent, op diezelfde strook van de weg af blijkt te willen.![]()
Echt, ik begrijp zulke mensen niet, ik moet vaart maken, hij moet vaart terugnemen, is het echt zo'n probleem voor je ego om mij dan vóór te laten gaan en zelf achter mij langs uit te voegen?
Fixed.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:14 schreef Gwywen het volgende:
Was op een 80-km weg, en dan heel de invoegstrook lang naast de invoegendeal op de hoofdrijbaan rijdende auto blijven rijden, terwijl jedie invoeger er zelf aftussen moet. Ik begrijp dat echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |