Vals om zo over marcodj z'n vader te praten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:58 schreef alors het volgende:
[..]
Die dochter is niet van hem, maar van een andere man. Hij heeft slechte genen gezien die zoon van hem...
Dat zie je opvallend vaak bij ik vertrekquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:57 schreef vuvuzela het volgende:
Ga je voor de omgeving daar heen.. ben je alleen aan het werken
quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Vals om zo over marcodj z'n vader te praten.
Die zoon was wel extreem jaquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:58 schreef alors het volgende:
[..]
Die dochter is niet van hem, maar van een andere man. Hij heeft slechte genen gezien die zoon van hem...
Juist daardoor man! Zij leek ook wel wat op onze Staceyquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:25 schreef TUFKAL het volgende:
Ondanks het accent zou ik die dochter keihard doen
Ze kan desondanks beter dr mond houden en enkel wat kreunen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Juist daardoor man! Zij leek ook wel wat op onze Stacey
kantoor"humor". Wel leuke afscheidsborrel op 't werkquote:Op zaterdag 21 september 2013 22:45 schreef marcodej het volgende:
"Toen heb ik toch besloten ontslag te nemen na 31 jaar."
En dan dat bordje: "Eindelijk. Hiep Hiep Hoera."
quote:
quote:Oze koffie wordt bereid van koffiebonen van de Firma Douwe Egberts
Vorige week tochquote:Op zondag 22 september 2013 00:07 schreef borisz het volgende:
Wordt wel weer een tijd voor een uitzending waarin alles mis gaat.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die zoon was wel extreem ja
Dacht even dat Heino binnenkwam.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:58 schreef alors het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
Als je t leuk vind n succesverhaal te zienquote:Op zondag 22 september 2013 01:18 schreef Karina het volgende:
Waard om terug te kijken? Of was het niet zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |