SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht dat je van mooi voetbal hieldquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo had je dat niet verwacht?
Volgens de statistieken heeft PSV nog nooit in competitieverband gewonnen in de Grolsch Veste.quote:
Twente schijnt ook leuk en fris voetbal te spelen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dacht dat je van mooi voetbal hield
Treurig dat die gozer speciaal voor deze knullige TT een nieuw topic klaarzet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:30 schreef RensAjacied het volgende:
topic moet #65 zijn en niet #66
Mods doe wat nuttigs.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:30 schreef GGMM het volgende:
Denswil
Van Gaal maakt zichzelf volkomen belachelijk door De Vrij te blijven selecteren.
Wat had je dan verwacht van iemand die zichzelf gele zwembroek noemt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Treurig dat die gozer speciaal voor deze knullige TT een nieuw topic klaarzet.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die hoort Vermeer gewoon te hebben
Je statistieken kloppen niet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens de statistieken heeft PSV nog nooit in competitieverband gewonnen in de Grolsch Veste.
OH ja, die hebben we ook nog.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:32 schreef Cavaliers het volgende:
DenswilLekker weggegooid geld voor Van der Hoorn zo.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:32 schreef Knalerwtje het volgende:
Billenknijpen tegen Zwolle. Allemaal omdat Eriksen weg is natuurlijk.
Helemaal niet, ik wil mijn avond nog goed afsluiten. Met name een verlies van PSV en dan vanavond Stratumseindquote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:32 schreef Knalerwtje het volgende:
Billenknijpen tegen Zwolle. Allemaal omdat Eriksen weg is natuurlijk.
Wat gay ben je dan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik wil mijn avond nog goed afsluiten. Met name een verlies van PSV en dan vanavond Stratumseind
quote:
Terwijl je vuist er 50cm in zit?quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:33 schreef GGMM het volgende:
Ik knijp enorm in m'n billen op dit moment.
Ziekquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:33 schreef Tyron het volgende:
Ik zou mijn billen ook knijpen als de penis van Eriksen er niet tussen zat.
Viel wel mee, wel een overtreding.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelijk Sigthorsson aanklagen, smerige elleboog en niet beoordeeld
quote:
Toen de Jong erin kwam was het gewoon over.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:36 schreef Tchock het volgende:
Nou ja. Over de hele wedstrijd is 2-1 misschien wel terecht. PEC was dieptriest in de tweede helft, echt om te jankenEn dat afgekeurde doelpunt...
Ja gwn Zlatan er nog bij tog.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:36 schreef Amoeba het volgende:
Waarom hebben we Eriksen verkocht godverdomme. Met Eriksen, Alderweireld, Huntelaar, Suarez, Vermaelen en Vertonghen hadden we godverdomme gewoon de CL gewonnen.
Waarom zo negatiefquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:36 schreef Tchock het volgende:
Nou ja. Over de hele wedstrijd is 2-1 misschien wel terecht. PEC was dieptriest in de tweede helft, echt om te jankenEn dat afgekeurde doelpunt...
Pino112 vindt dit niet interessant.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:36 schreef GGMM het volgende:
Ik ga eens even kijken of de oven beschikbaar is, dan ga ik namelijk een pizza maken.
En Steek, van der Vaart, Sneijder. Kluivert en van der Sar. Wat loop je nou clichématig te lullen man?quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:36 schreef Amoeba het volgende:
Waarom hebben we Eriksen verkocht godverdomme. Met Eriksen, Alderweireld, Huntelaar, Suarez, Vermaelen en Vertonghen hadden we godverdomme gewoon de CL gewonnen.
Ik vind het interessanter of hij er ook een glas melk bij heeft.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pino112 vindt dit niet interessant.
Sorry davy , mijn excuses.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vind dit geen leuke kant van jou.
Je vergeet van Batsen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Steek, van der Vaart, Sneijder. Kluivert en van der Sar. Wat loop je nou clichématig te lullen man?
Omdat ik gigantisch baal. Als er één dag was waarop er uit van Ajax gewonnen kon worden was het vandaag, en dan verneuk je het zo voor jezelf. Als je tegen NEC dit soort kansen af kunt maken moet je het ook tegen Ajax doen, niets drie sterren en groot stadion-gejank.quote:
PSV.quote:
Jawel hoor, ik.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen neemt niemand jou serieus.
Bedankt voor deze nuttige informatie.quote:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 20:40:43Ik geloof niet dat de scouts van #PSV erg onder de indruk zullen zijn geweest van #Ajax. Volgende week #PSV-#Ajax. #topper reageer retweet
Klopttwitter:
Wij hebben op ons werk een scanner waar je mee kan mailen. Ik heb dan altijd enorm veel zin om m'n gezicht onder de scanner te leggen, dat in te scannen en naar iemand toe te sturen.quote:
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij hebben op ons werk een scanner waar je mee kan mailen. Ik heb dan altijd enorm veel zin om m'n gezicht onder de scanner te leggen, dat in te scannen en naar iemand toe te sturen.
maar dat geheel terzijde.
Ja... je 'gezicht'..quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij hebben op ons werk een scanner waar je mee kan mailen. Ik heb dan altijd enorm veel zin om m'n gezicht onder de scanner te leggen, dat in te scannen en naar iemand toe te sturen.
Zeer herkenbaarquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien heeft je zus d'r gezicht er op gelegd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit een roze veeg op mijn scanner, verdomme.
echt boeiend ditquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit een roze veeg op mijn scanner, verdomme.
Dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien heeft je zus d'r gezicht er op gelegd.
Zegt een ajacied.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:44 schreef Gramulanion het volgende:
Wat een middelmaat die verdediging van PSV.
Idd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:44 schreef Gramulanion het volgende:
Wat een middelmaat die verdediging van PSV.
Tifo van Ajax wordt al gekopieerd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat leuk, ook in Enschede verkleden mensen zich als stoeltje.
Twente kan ook niets zelf, hé.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tifo van Ajax wordt al gekopieerd.
In Volendam zijn er wel eens neven en nichten geweest die daar pas achterkwamen na hun 3de kind.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:49 schreef debeterebob het volgende:
Neven die elkaar kennen; wat bijzonder
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
In Volendam zijn er wel eens neven en nichten geweest die daar pas achterkwamen na hun 3de kind.
hij wil middenvelder zijnquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Achteraf is de Bazoer toch best een lul. Die had nu gewoon in de basis kunnen staan na de beleidsommekeer bij PSV
Waar precies dan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Achteraf is de Bazoer toch best een lul. Die had nu gewoon in de basis kunnen staan na de beleidsommekeer bij PSV
Omdat hij de bal speelt?quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe was dat geen overtreding van Park?
Dat is zijn eigen fout.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Gutierrez vliegt zomaar 10 meter de lucht in.
Ja, laten we alles affluiten waar contact bij komt kijken. Goed plan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Gutierrez vliegt zomaar 10 meter de lucht in.
Omdat het Park is, die mag dat, want Park is coolquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe was dat geen overtreding van Park?
Vers van het hockeyveldquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Hendrix ziet eruit als een balletje die door omkoping in het eerste is gekomen
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
Ik snap niet dat PSV Hendrix heeft gekocht. In de jeugdopleiding moet toch wel een speler lopen die beter kan verdedigen dan Hendrix?
Dat sowieso, als je dan bijv. die Drost van Zwolle ziet lopen. De tering...quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beter dan al die mbo'ertjes toch
Hahahahahahahaha!quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
Ik snap niet dat PSV Hendrix heeft gekocht. In de jeugdopleiding moet toch wel een speler lopen die beter kan verdedigen dan Hendrix?
Ajax heeft hem nog geprobeerd te halen toch?quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
Dat is tegenwoordig hip. Al je zijkanten en achterkanten opscheren zodat het lijkt dat je een duif op je hoofd hebt zitten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dat sowieso, als je dan bijv. die Drost van Zwolle ziet lopen. De tering...
Waarom dat?quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ajax heeft hem nog geprobeerd te halen toch?
Uh, oke.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat de PSV jeugd beter is dan de Ajax jeugd
En Strootman kijkt boos.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat de PSV jeugd beter is dan de Ajax jeugd
In 2004 gekocht van SV Panningen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
Zoals Zoet?quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig hip. Al je zijkanten en achterkanten opscheren zodat het lijkt dat je een duif op je hoofd hebt zitten.
Zo'n pauperpolen kapsel zoals Tytonquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig hip. Al je zijkanten en achterkanten opscheren zodat het lijkt dat je een duif op je hoofd hebt zitten.
Gewoon een Duitse look. Niet per se tokkie.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh daar lag het aan dusquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:01 schreef Cavaliers het volgende:
1-0. Lekker dat balverlies omdat de scheidsrechter in de weg loopt
is inderdaad wel duidelijk, speelde alleen goed toen hij 16 was en toevallig al wat eerder volwassen wasquote:
Roda JC heeft een goede verdediging, hoor.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:03 schreef Kopsterk het volgende:
PSV zonder Rekik is verdedigend van het niveau Roda JC.
AjaKS hahahaha ik snap hem.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat twente kan zomaar eens kampioen worden.![]()
Maarja alles beter dan de Ajaksen he
nee op verkeerde positie en sowieso behoorlijk matig zijnquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
Beter gaat Maher eens normaal doen. Dit heeft niet eens iets met uit vorm of moet wennen te maken.
Wie laf joe Faainoord, wie doequote:Op zaterdag 14 september 2013 21:04 schreef Adames het volgende:
[..]
het is een feyenoorder, kan je niet zo veel kwalijk nemen
Vorige week was het ook tijd voor Bakkali en schoot hij er niets in tegen Cambuur.quote:
Bij AZ had hij goede spelers om zich heen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
Beter gaat Maher eens normaal doen. Dit heeft niet eens iets met uit vorm of moet wennen te maken.
Ja, want vorige week speelde PSV niet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorige week was het ook tijd voor Bakkali en schoot hij er niets in tegen Cambuur.
Kan jij dit verklaren?
Tja, die heeft altijd als 10 gespeeld.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
was niet voor niks 4e keus bij Ajaxquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:05 schreef RetRy32 het volgende:
Florian moet op rechts nu.
Koppers is fokkin traag.
Koppers is verdedigend heel aardig.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:05 schreef RetRy32 het volgende:
Florian moet op rechts nu.
Koppers is fokkin traag.
Goede analyse.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, want vorige week speelde PSV niet.
Sorry.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, want vorige week speelde PSV niet.
Boeiend.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Koppers is verdedigend heel aardig.
Een beetje FIFA-logica dit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Boeiend.
Steekpass op Jozefszoon en weg...
Zeg het maar.twitter:arnovermeulen twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 21:05:44Waarom staakt Stijn Schaars de achtervolging op Eghan bij de 1-0 ?#twepsv reageer retweet
Omdat hij er niks van kan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:07 schreef Gramulanion het volgende:
Zeg het maar.twitter:arnovermeulen twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 21:05:44Waarom staakt Stijn Schaars de achtervolging op Eghan bij de 1-0 ?#twepsv reageer retweet
wat een fijne analist, ik kan niet wachten tot morgenavondquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:07 schreef Gramulanion het volgende:
Eghan was hem te snel af.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:07 schreef Gramulanion het volgende:
Dat is ook je lulquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ruik de geur van een Babelfan.
Vermeer is er wel bij.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:08 schreef GGMM het volgende:
Rekik is er niet bij tegen Ajax zie ik nu.
hopelijk Bruma welquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:08 schreef GGMM het volgende:
Jij krijgt krant altijd twee weken later?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:08 schreef GGMM het volgende:
Eriksen ook nietquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:08 schreef GGMM het volgende:
Wat een niveau, het is dat er geen mod met ballen is, anders zou dit topic gesloten worden.quote:
Is dit beledigen dan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:08 schreef Adames het volgende:
[..]
mensen beledigen ligt je niet echt, beter hou je er mee op
Nee, PSV boeit me geen reet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij krijgt krant altijd twee weken later?
Eriksen debuteerde prima vandaagquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eriksen ook niet
Was net wel pijnlijk duidelijk dat het zonder Eriksen weinig is.
Ja, voor Twente.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel naar de wedstrijd kijken. Is goed Frits.
Je keek ook naar de wedstrijd tegen Cambuur. In before ''ja, voor Cambuur''.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, voor Twente.
Die zie ik toch wel als titelconcurrent van Ajax.
Ga er even serieus op inquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je keek ook naar de wedstrijd tegen Cambuur.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je keek ook naar de wedstrijd tegen [willekeurige tegenstander].
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een serieus topic was? Als mod heb je een voorbeeldfunctie.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:12 schreef AFCNiels het volgende:
PSV heeft geluk dat Castagnos in de spits bij Twente staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |