http://www.psv.nl/Nieuws/(...)jd-FC-Twente-PSV.htmquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze hebben al een lange tijd niet gewonnen in Enschede. Competitie heb ik het dan over
oh net opgezocht, werkelijk nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor in je oor als je niet goed hoorde
Ik 5 keerquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had buisjes.
Fucking kut was dat altijd dat je naar ziekenhuis moest. Smerig kapje op enzo en je mocht niks eten in de ochtend.
Ik heb ook een lui rechter oog, alleen kwam daar geen operatie bij kijken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik werd op m'n 3e aan m'n luie oog geopereerd. Verder volgens mij nooit last van iets gehad
Ik ook mijn arm gebroken na een aanrijding. Moesten die mensen in het ziekenhuis het recht duwen en zag ik ze er met volle kracht op smijten, maar ik zat helemaal onder de morfinequote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Een keer mijn arm gebroken en 1x een pees in mijn vinger gescheurd.
Uhu. Kerngezond jijquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik werd op m'n 3e aan m'n luie oog geopereerd. Verder volgens mij nooit last van iets gehad
Lelijkheid valt wel wat aan te doen maar wordt niet gedekt door de verzekering dus dat is balen voor je.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb dat 3 keer opnieuw moeten doen ofzoquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Adames het volgende:
[..]
oh net opgezocht, werkelijk nog nooit van gehoord
hoestdrankjequote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik 5 keer.. elke keer ook testen doen in zo'n caravan in het ziekenhuis, was geschilderd als die van Bassie en Adriaan
![]()
3x narcose, 1x spuitje, 1x drankje.. dat drankje was goor
Ik struikelde over een glijbaan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook mijn arm gebroken na een aanrijding. Moesten die mensen in het ziekenhuis het recht duwen en zag ik ze er met volle kracht op smijten, maar ik zat helemaal onder de morfine
Ik heb ook een keer een pil in mijn reet gekregen die daarna weer terugkwamquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik 5 keer.. elke keer ook testen doen in zo'n caravan in het ziekenhuis, was geschilderd als die van Bassie en Adriaan
![]()
3x narcose, 1x spuitje, 1x drankje.. dat drankje was goor
Nee dat was geen hoestdrank brah.,. Hoest drank is wel heerlijkquote:
In m'n jeugd hequote:
Watquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer een pil in mijn reet gekregen die daarna weer terugkwam.
Ik heb trouwens ook een keer een slangetje in mijn keel gehad, als er iets kut is...
Ik zat te chillen op mijn fiets en beetje dagdromen en toen boem auto van de zijkant en ik viel. Was fucking kut. Ik kon niet eens mijn lenzen meer uitdoenquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik struikelde over een glijbaan.
![]()
Ik heb dat ook gehad. Dat is toen gelijmd ipv gehecht.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik enkel toen ik met mijn kin op de rand van een zwembad sprong. Dat heeft mij zoveel hechtingen op geleverd dat ik nog altijd een kalere plek in mijn baard heb
Voor die operatie ofzo, ze deden het bij iedereen op die kamer.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Watwaarom moest je een pil in je reet..
Vaagquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor die operatie ofzo, ze deden het bij iedereen op die kamer.
In je kont lijkt me nog kutter. Ik moest in die keel dus, en dat is echt om te kotsen. En allemaal mensen om je heen die staan toe te kijken, en mocht niet eens zelf zien wat er gefilmd werdquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:51 schreef Geo4kant het volgende:
Ik moest wel BIJNA een slang / camera in mijn reet.. om te onderzoeken of ik geen chrohn had, stik zenuwachtig zegt die arts toen ik binnen kwam "Ontspan maar want dat is niet nodig dat onderzoek" je hebt prikkelbare darmen dus niet nodig.
Opluchting yo, anal cherry nog intact
Ik was toen 4 ofzo. Dat was echt kut dat je naar het ziekenhuis moest.quote:
Denk dat in je kont mentaal erger is, lichamelijk niet.. moet je gewoon accepteren.. Maar zo in je keel lijkt me echt benauwendquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In je kont lijkt me nog kutter. Ik moest in die keel dus, en dat is echt om te kotsen. En allemaal mensen om je heen die staan toe te kijken, en mocht niet eens zelf zien wat er gefilmd werd![]()
Ik had alleen problemen met mijn oren en darmen enzo.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ik moest vroeger ook naar de logopedie.. mijn spraak was niet goed genoeg en ik kon niet fluisteren (for real) plus ik schreeuwde teveel.
en audiologisch centrum.. en enheel wat shit
In je keel is het niet fijn nee, helemaal diep in je lichaam. Brr, ik hoop dat ik nooit meer zoiets krijgquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk dat in je kont mentaal erger is, lichamelijk niet.. moet je gewoon accepteren.. Maar zo in je keel lijkt me echt benauwend
Ik heb ook een keer een slang in de keel gehad, helemaal door de maag naar de dunne darm voor m'n maag/darmonderzoekquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In je kont lijkt me nog kutter. Ik moest in die keel dus, en dat is echt om te kotsen. En allemaal mensen om je heen die staan toe te kijken, en mocht niet eens zelf zien wat er gefilmd werd![]()
Dat geloof ik meteen, lijkt me verschrikkelijkquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer een slang in de keel gehad, helemaal door de maag naar de dunne darm voor m'n maag/darmonderzoekIk heb aan één stuk liggen kokhalzen en krampachtig liggen ademhalen tot dat kutding eindelijk uit m'n strot was
Trauma inderdaad voor mij.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer een slang in de keel gehad, helemaal door de maag naar de dunne darm voor m'n maag/darmonderzoekIk heb aan één stuk liggen kokhalzen en krampachtig liggen ademhalen tot dat kutding eindelijk uit m'n strot was
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh ja. En ik ben ook een keer naar de dokter geweest voor mijn derde knie. De ziekte van Osgood-Schlatter of zo. Vage shit. Ach de pijn is weg, en zo'n derde knie hebben is best cool
Is jouw bult ook groter dan de werkelijke knie erboven? Als kind was het echt kut, na een voetbal wedstrijd kon ik geeneens meer lopen. En dan toch dusdanig fanatiek zijn om elke week weer vol te gaan.quote:
Heb je ook iets niet?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Derde knie heb ik niet, wel een groot 3e been.
Ik heb best wat ja, heb nog een aantal niet opgenoemdquote:
Ga je naar Leiden toe?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga de Spurs missenIk moet vroeg eten om richting Leiden te vertrekken.
Hier hetzelfde, de coeliakie zat niet in m'n dunne darm.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Trauma inderdaad voor mij.![]()
Het is echt een vreselijk iets, en uiteindelijk leverde het nog niks op ook
Zegt niet zoveel.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:59 schreef Geo4kant het volgende:
kan pfeiffer niet meer krijgen want al gehad maar geen last van gehad
Waarom denk je?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je naar Leiden toe?
Je weet wie daar woont he?
Dat lijkt me nou typisch zo'n spel van goede graphics, goed concept maar vrij doelloos waardoor het faalt ja..quote:
Leuk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja.
Stijn, kom je ook? Bier is al gekocht. Dus de cola komt van jouw hand.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk.Ik zal m'n oma even bellen dat er 2 jongens langskomen die ik van een internetforum ken.
vinger een keer tussen de deur gehad, hele topje van mijn middelvinger mist erafquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Een keer mijn arm gebroken en 1x een pees in mijn vinger gescheurd.
Ja, dat denken veel mensen en huisartsen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoezo? Je kan het maar 1x krijgen toch?
Oma's zijn vaak veel openminded'er dan je oudersquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk.Ik zal m'n oma even bellen dat er 2 jongens langskomen die ik van een internetforum ken.
Als ik de loterij win ga ik een Audi R8 kopenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
Als ik de loterij wint ga ik kijken om Red Alert 4 te laten ontwikkelen in 2d
Hmm waus. Maarja, als ik de eerste keer er niks van merkte hoop ik maar bij een eventuele 2e keer dat ik het ook niet merkquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dat denken veel mensen en huisartsen.
Maar in praktijk gebeurd het nog wel eens dat het weer een keer actief wordt.
Heb ik ook gehad.
Goede keuze. Maar alleen als je 5 a 10+ miljoen wint anders vind ik dat je moet leasen/huren.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik de loterij win ga ik een Audi R8 kopen
Als ik de loterij win koop ik voor jullie allemaal 5 kratten bierquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik de loterij win ga ik een Audi R8 kopen
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik de loterij wint koop ik voor jullie allemaal 5 kratten bierIets wat sommige niet zouden doen.
Beter ga je een cursus Nederlands doen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
als ik de loterij win word ik kluizenaar in texas ofzo
Omdat het spelprincipe hetzelfde blijft. Dat gaat op een gegeven moment vervelen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom denk je?
Ik denk dat hij echt super tof word en ik hou niet echt van GTA. Van wat ik van die trailers/beelden heb gezien ziet er allemaal heel goed uit.
oh er stond eerst wordtquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter ga je een cursus Nederlands doen.
GGMM in 3 .. 2. ..1..
Een Q7 is ook wel wat, maar met 5 a 10 miljoen koop ik hem niet iddquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goede keuze. Maar alleen als je 5 a 10+ miljoen wint anders vind ik dat je moet leasen/huren.
Daarom is het ook geen spel voor mij, ik vind het snel vervelen ja. En duurt altijd zo fucking lang om overal heen te moeten rijden en shit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Omdat het spelprincipe hetzelfde blijft. Dat gaat op een gegeven moment vervelen.
Zelfde geldt voor Watchdogs.
Er zit veel tijd tussen de GTA IV en GTA V. Dan is het niet zo'n probleemquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Omdat het spelprincipe hetzelfde blijft. Dat gaat op een gegeven moment vervelen.
Watchdogs = hackenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, het is zo groot als de knokkel van m'n duim. Vroeger veel last van gehad. Altijd na het sporten en ik ben toen ook gestopt met judo omdat ik niet meer op m'n knie kon zitten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is jouw bult ook groter dan de werkelijke knie erboven? Als kind was het echt kut, na een voetbal wedstrijd kon ik geeneens meer lopen. En dan toch dusdanig fanatiek zijn om elke week weer vol te gaan.
en gta 4 was ook kutquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Er zit veel tijd tussen de GTA IV en GTA V. Dan is het niet zo'n probleem
Hacken.. puh-leaseeee....quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Watchdogs = hacken
GTA is duiken, tennis, vliegen, racen etc etc
Mijn moeder heeft dat eens bij ons zonnescherm gehad dat automatisch dichtklapte met grote kracht als je de pin er van tussen haalt. Konden ze er gelukkig nog aan zetten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
vinger een keer tussen de deur gehad, hele topje van mijn middelvinger mist eraf
dat spuit bloed niet normaal
Voor 5 kratten bier mag je in onze crewquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:07 schreef Typisch het volgende:
Er zitten nu 500 missie's in GTA Online.![]()
Naast de ~80 in de singleplayer.
op je knie zitten... gekkiequote:Op zaterdag 14 september 2013 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, het is zo groot als de knokkel van m'n duim. Vroeger veel last van gehad. Altijd na het sporten en ik ben toen ook gestopt met judo omdat ik niet meer op m'n knie kon zitten.
Wat is dat GTA Online?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:07 schreef Typisch het volgende:
Er zitten nu 500 missie's in GTA Online.![]()
Naast de ~80 in de singleplayer.
Lijkt me wel echt nasty om mee te maken..quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft dat eens bij ons zonnescherm gehad dat automatisch dichtklapte met grote kracht als je de pin er van tussen haalt. Konden ze er gelukkig nog aan zetten.
Ja. Komt pas na 2 weken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is dat GTA Online?
Dat is gewoon de multiplayer in GTA 5 zelf?
Welnee, in een handdoekje gerold en naar 't ziekenhuis geraced. Hing er nog voor een stuk aan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lijkt me wel echt nasty om mee te maken..
Dan moet je toch ook dat losse stuk vinger in je bek doen om het op temperatuur te houden?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lijkt me wel echt nasty om mee te maken..
Dan moet je toch ook dat losse stuk vinger in je bek doen om het op temperatuur te houden?
1 oktober komt dat uit, iedereen met GTA 5 kan het gewoon spelen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is dat GTA Online?
Dat is gewoon de multiplayer in GTA 5 zelf?
Ik zie allemaal topics en apart gelul erover, moet je dat apart erbij kopen ofzo?
Dat is echt 10 seconden leuk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:06 schreef Doublepain het volgende:
GTA is duiken, tennis, vliegen, racen etc etc
Ah, dat had je ook in IV, gewoon free play online is het dus..quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
1 oktober komt dat uit, iedereen met GTA 5 kan het gewoon spelen.
Is in dezelfde wereld als singleplayer, maar dan kun je met maximaal 16 mensen tegelijk in die wereld. Samen missie's doen, banken overvallen, tennissen etc.
Als het echt een noodsituatie is weet ik wel wat ik moet doen en blijf ik relatief rustig. Je hersenen weten wel wanneer ze niet moeten blokkeren over 't algemeen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:09 schreef Geo4kant het volgende:
Dat soort shit heb ik gelukkig nooit mee gemaakt.. ben wel benieuwd hoe ik zou reageren. Op Decibel toen die vent dood lag te gaan vond ik het maar raar hoe nuchter ik bleef
Daar kon je niet samen missie's doen en banken overvallen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah, dat had je ook in IV, gewoon free play online is het dus..
samen base jumpen enzo was altijd wel tof
Jep, maar dan uiteraard nog meer en beter dan in IV. Er is ook een FOK!crew zag ik.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah, dat had je ook in IV, gewoon free play online is het dus..
samen base jumpen enzo was altijd wel tof
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:10 schreef Geo4kant het volgende:
Bij mij op de middelbare school was ooit een meisje met een kolomboor bezig en haar haar kwam in de boor en heeft toen het huid/haar voor de helft van haar schedel getrokken voordat iemand op de noodstopknop duwde..damn dat moet ook echt nasty zijn geweest..
Echt welquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Daar kon je niet samen missie's doen en banken overvallen.
Dat is echt gebeurd of vertellen alle techniekleraren dit aan hun klas? Want ditzelfde verhaal vertelde die gast van ons dus ook.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:10 schreef Geo4kant het volgende:
Bij mij op de middelbare school was ooit een meisje met een kolomboor bezig en haar haar kwam in de boor en heeft toen het huid/haar voor de helft van haar schedel getrokken voordat iemand op de noodstopknop duwde..damn dat moet ook echt nasty zijn geweest..
Ligt denk ik ook wel aan de persoon.. sommige kunnen goed helemaal 'bevriezen' van angst/schok.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als het echt een noodsituatie is weet ik wel wat ik moet doen en blijf ik relatief rustig. Je hersenen weten wel wanneer ze niet moeten blokkeren over 't algemeen.
Dat geloof ik wel, 500 is best ziek veelquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jep, maar dan uiteraard nog meer en beter dan in IV. Er is ook een FOK!crew zag ik.
De leraar vertelde het.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is echt gebeurd of vertellen alle techniekleraren dit aan hun klas? Want ditzelfde verhaal vertelde die gast van ons dus ook.
wel eens gehad ja, midden op een drukke weg met mijn fiets stil gaan staan, kwam een auto aanrijden die ook pas op het laatste moment ging remmen. helemaal verstijfd van angstquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ligt denk ik ook wel aan de persoon.. sommige kunnen goed helemaal 'bevriezen' van angst/schok.
Hoi Tyronquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Eriksen, fap fap fap fap. Ik dacht dat de wedstrijd om 17:00 was
[ afbeelding ]
Goede abs wel. Niet overdreven maar goed.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Eriksen, fap fap fap fap. Ik dacht dat de wedstrijd om 17:00 was
[ afbeelding ]
Moet je dan 3 games inleveren van minimaal 10 euro waarde?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:15 schreef Geo4kant het volgende:
Hmm ik kan ook GTA V halen van mijn gamemania tegoed (met bijbetaling), opzich wel een goed idee.
Geen idee, ik heb nog een tegoed bon liggen van 27,50quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet je dan 3 games inleveren van minimaal 10 euro waarde?
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=743quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog een tegoed bon liggen van 27,50
Mja.. weet niet of ik er 3 heb.. Fifa 13, God of war 4 en.. verder denk ik niet dat het gaat lukken. Maar dan heb ik weer een PS3 spel lol die heb ik nog genoeg die ik moet spelen via PS+..quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=743
People in remote areas and Ireland are getting delivery today [Amazon expedited it to them, and they were priority because of location, as they are more prone to delays]quote:
dus als je bewust in de 3e wereld woont krijg je eerderquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
People in remote areas and Ireland are getting delivery today [Amazon expedited it to them, and they were priority because of location, as they are more prone to delays]
People in mainland but in the country [Non-city area] would have had "dispatching soon" or "dispatched" and they'll get it on Monday, as they are still likely to have postage delays.
People in city are will have "dispatching soon" today or "dispatched" status today or first thing Monday. And they'll get it Tuesday, as they are minimal risk to postal delays.
Spoiled little bratquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dus als je bewust in de 3e wereld woont krijg je eerder
fucked up.
Op een eiland wonen en klagen dat je alles later krijgtquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dus als je bewust in de 3e wereld woont krijg je eerder
fucked up.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Op een eiland wonen en klagen dat je alles later krijgt
Ieren.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:32 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga waarschijnlijk volgend jaar naar Ierlandben benieuwd
Ik zou passen of in het normale publiek gaan zitten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:33 schreef Typisch het volgende:
Mijn pa die vraagt of ik mee wil naar Celtic-Ajax.Wil wel eens naar een Celtic wedstrijd, maar om daar nu in het uitvak met ajacieden te gaan zitten.
Ja, mijn oom werkt met een van de sponsoren van Celtic oid dus maybe heeft hij het wel over andere kaarten dan het uitvak. In het thuis publiek ga ik sowieso wel mee.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou passen of in het normale publiek gaan zitten.
Nee.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:36 schreef Geo4kant het volgende:
Kapi vind je dat wijf die ik net postte niet fucking geil ?
Halle Berry is 1 jaar jonger dan mijn moederquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:36 schreef Geo4kant het volgende:
Kapi vind je dat wijf die ik net postte niet fucking geil ?
Ik vind de content in Europa mager.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:38 schreef Typisch het volgende:
ik vind netflix wel fijn
einde bericht
Hola al geinstalleerd? Dan is het pas echt fijn met je IP naar US.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:38 schreef Typisch het volgende:
ik vind netflix wel fijn
einde bericht
Jeetje heb je weer digitale alcohol genuttigd?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt omadt je naar haar naam hebt gekekekn heje witl niet in de val lopen, ik weet het wel
ik heb gewoon de amerikaanse bibliotheekquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind de content in Europa mager.
Dat is jammer.
En bijna gescoord na een soloquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:39 schreef AFCNiels het volgende:
Eriksen heeft zijn eerste assist al gegeven zie ik.
Ik ook op pc, maar weet niet hoe je dat krijgt op andere apparaten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb gewoon de amerikaanse bibliotheek
Ik ben net terug, ik heb het begin gemist.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En bijna gescoord na een solo
Nee? Hoezo?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje heb je weer digitale alcohol genuttigd?
Ik heb die site nog nooit bezocht.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:44 schreef Doublepain het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan de nieuwe website van VI, aids dat het is
Eens. Sowieso hele andere kleuren maar heel die site is echt kut.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:44 schreef Doublepain het volgende:
Het is inderdaad veel slechter geworden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:44 schreef Doublepain het volgende:
De iPad app ook helaas, zwaar kut inderdaad.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is inderdaad veel slechter geworden.
Sooowquote:Rechtstreeks verslag van de Match of the Day, Villlarreal - Real Madrid, twee ploegen die dit seizoen nog zonder puntverlies zijn in de Primera Division. Met commentaar van Sierd de Vos + Wim Kieft.
Weet niet of ik Kaka hier nou bij vind passen..quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:49 schreef Doublepain het volgende:
Vanavond debuut Bale
[ afbeelding ]
Wat staat er? GGMM vertaal eens.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:49 schreef Doublepain het volgende:
Vanavond debuut Bale
[ afbeelding ]
Zeker omdat z'n rechterarm is geamputeerd he?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet niet of ik Kaka hier nou bij vind passen..
Alle foto's zijn de foto's bij hun debuut, best grappigquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet niet of ik Kaka hier nou bij vind passen..
Meest magistrale opstelling aller tijdenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat staat er? GGMM vertaal eens.
Nee omdat hij het toch niet helemaal waar heeft gemaaktquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker omdat z'n rechterarm is geamputeerd he?
Ja ga maar spelen zonder verdediging.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meest magistrale opstelling aller tijden
Neequote:Op zaterdag 14 september 2013 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meest magistrale opstelling aller tijden
Nee. Wie is het?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt omadt je naar haar naam hebt gekekekn heje witl niet in de val lopen, ik weet het wel
Ik steun je Davy.quote:
wat.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik steun je Davy.
Geo heeft vast een familie die mepperig wordt als ze uitslagen voor 19:00 te weten komen.
Bedankt maat.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik steun je Davy.
Geo heeft vast een familie die mepperig wordt als ze uitslagen voor 19:00 te weten komen.
Je bent niet goed in je hoofdquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Vandaar dat ik haar niet zo bijzonder vind.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wees blij dat jij nu een fractie meer kans maakt.
With pleasure.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:02 schreef Geo4kant het volgende:
Take.. me.. to.. the.. HOSPITAAAAAAAAALLLLLLLLLLL
2-2quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:05 schreef Geo4kant het volgende:
Wat gaat PSV doen vanavond Daivee?
en Ajax?quote:
XTC loveeeeeeeeeeeee yeahhhquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:07 schreef RensAjacied het volgende:
I can see your stars all shine on me.
When I dream my little fantasy.
When I fly in the sky with the birds so high.
And it makes me feel like XTC.
pillen kopen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:07 schreef RensAjacied het volgende:
When I dream my little fantasy.
When I fly in the sky with the birds so high.
And it makes me feel like XTC.
4 Tune Fairytalesquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:07 schreef RensAjacied het volgende:
Do you think we can fly? Well i do.. COME ONE.. FLY!quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
4 Tune Fairytales
TMF jaarmix 96
Ik hoop het.quote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Do you think we can fly? Well i do.. COME ONE.. FLY!
Welke is dit , zonderte googlen
We don't give a fuck and we wont ever give a fuck.. until you.. give a fuck about me, and my generation!quote:
I'm here to tear down everything around you,quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We don't give a fuck and we wont ever give a fuck.. until you.. give a fuck about me, and my generation!
Limp Bizkit - My generation
This music's who we arequote:Op zaterdag 14 september 2013 17:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Limp Bizkit live @ Rock AM Ring
Geen idee..quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
I'm here to tear down everything around you,
And you know what i'm going to replace it with?
God. the world of god.
So take your bread and give it to the poor.
What difference does it matter what you own?
You have gold and silver it's going to rot,
And that rot is going to eat away your heart.
All of you. there will be a flood and there will be a fire.
Everything will be destroyed.
But there will be a new ark riding on that fire and i hold the keys,
And i open the door, and i decide who goes in and who doesn't.
Viper ft Nosferatu - Who we arequote:Op zaterdag 14 september 2013 17:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
This music's who we are
And no matter near or far
We have been here from the start
It's who we are
Herken je hem?
Lekkah GEO!quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee..
[..]
Viper ft Nosferatu - Who we are
Art of fighters of Mad dog voor mij.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:15 schreef RensAjacied het volgende:
3 Steps Ahead blijft kanjer baas!
quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:15 schreef RensAjacied het volgende:
3 Steps Ahead blijft kanjer baas!
Op Youtube zag ik dat tijdens die tribute aan hem 90% aan het filmen was en 10% los aan het gaan was. Zonde.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Afgelopen Thunderdome met drie klinkers in m'n mik draaiden ze een tribute aan hem, dat was best oké
iddquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op Youtube zag ik dat tijdens die tribute aan hem 90% aan het filmen was en 10% los aan het gaan was. Zonde.
Is tegenwoordig overal..quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op Youtube zag ik dat tijdens die tribute aan hem 90% aan het filmen was en 10% los aan het gaan was. Zonde.
Ik kon toen echt geen telefoon neer bedienenquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
KANJER ZONDE MAN! Echt iedereen staat daar stil met zijn mobieltje in zijn of haar hand.quote:
Ik wil eigenlijk wel weer eens naar een goed feest toe, lang geleden... Komt er nog iets tofs? Hardcore dan hequote:
zo zonde man, lekker genieten en vergeten is t voor mij. nooit de behoefte om een telefoon te pakkenquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is tegenwoordig overal..![]()
Ik maak me er ook schuldig aan, kijk de filmpjes nooit terug.. gewoon zonde want dan krijg je amper awt mee
Is er hardcore bij het ADE?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel weer eens naar een goed feest toe, lang geleden... Komt er nog iets tofs? Hardcore dan he
Amateur.. i'm not in the money business.. i'm in the empire business!quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Kan ik niet betalen man maar als je er 100 wil
oh nee ik heb nog genoegquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Kan ik niet betalen man maar als je er 100 wil
Biggie zei nog zo dat je van je eigen supply af moet blijvenquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Amateur.. i'm not in the money business.. i'm in the empire business!
amsterdam dance event, zat te denken om te gaan omdat richie hawtin met zijn label een avond optreedtquote:
Ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Biggie zei nog zo dat je van je eigen supply af moet blijven
schaamteloos gejat van Elvira Hancockquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Biggie zei nog zo dat je van je eigen supply af moet blijven
Veel te kort die.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:23 schreef RensAjacied het volgende:
Vanmiddag bij een vriend deze nog door de woonkamer heen gepompt:
niet dat ik weet, ken alleen een goede op de grote bergquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:23 schreef Saind het volgende:
Adames zit er een sigarenzaak in Woensel? Moet zo op de kruisstraat zijn en wil roken
Heerlijk setje, maar hij draait hopelijk wel langer dan die 10 minuten? Is er ook de complete versie beschikbaar op internet?quote:
Ja daar fiets ik iedere dag langs maar dat is zo ver om vanaf t station. Primera it is thenquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:24 schreef Adames het volgende:
[..]
niet dat ik weet, ken alleen een goede op de grote berg
Ja man, draait altijd ander half a 2 uur. Maar denk niet dat hele versie want op die decibel dvd knippen ze veelquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerlijk setje, maar hij draait hopelijk wel langer dan die 10 minuten? Is er ook de complete versie beschikbaar op internet?
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
is toch niet te vergelijken met rowwen hezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.170 nummers hoppa en alleen maar kwaliteit (dus alleen goede nummers helemaal uitgezocht). Lekker hoor
AFCA!
Misschien tijdens ADE in oktober.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel weer eens naar een goed feest toe, lang geleden... Komt er nog iets tofs? Hardcore dan he
zet hem op kanjerquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:27 schreef Saind het volgende:
Joepie ik ben weer in Eindje, ik zet het op een zuipen jongens
tja dat snap ik niet..quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:29 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind hardcore toch net ff té. Gaat vaak nergens meer over, de gabber hardcore dan.
wat dan wel?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:29 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind hardcore toch net ff té. Gaat vaak nergens meer over, de gabber hardcore dan.
Geef mij maar goede hardstylequote:
Goed gemixed. Je hoort drop like its hot van Snoop Dogg en dan gelijk een remix van Drop it.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van dat soort nummers ga ik altijd waus doen en in die lampen staren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |