http://www.psv.nl/Nieuws/(...)jd-FC-Twente-PSV.htmquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze hebben al een lange tijd niet gewonnen in Enschede. Competitie heb ik het dan over
oh net opgezocht, werkelijk nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor in je oor als je niet goed hoorde
Ik 5 keerquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had buisjes.
Fucking kut was dat altijd dat je naar ziekenhuis moest. Smerig kapje op enzo en je mocht niks eten in de ochtend.
Ik heb ook een lui rechter oog, alleen kwam daar geen operatie bij kijken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik werd op m'n 3e aan m'n luie oog geopereerd. Verder volgens mij nooit last van iets gehad
Ik ook mijn arm gebroken na een aanrijding. Moesten die mensen in het ziekenhuis het recht duwen en zag ik ze er met volle kracht op smijten, maar ik zat helemaal onder de morfinequote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Een keer mijn arm gebroken en 1x een pees in mijn vinger gescheurd.
Uhu. Kerngezond jijquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik werd op m'n 3e aan m'n luie oog geopereerd. Verder volgens mij nooit last van iets gehad
Lelijkheid valt wel wat aan te doen maar wordt niet gedekt door de verzekering dus dat is balen voor je.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb dat 3 keer opnieuw moeten doen ofzoquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Adames het volgende:
[..]
oh net opgezocht, werkelijk nog nooit van gehoord
hoestdrankjequote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik 5 keer.. elke keer ook testen doen in zo'n caravan in het ziekenhuis, was geschilderd als die van Bassie en Adriaan
![]()
3x narcose, 1x spuitje, 1x drankje.. dat drankje was goor
Ik struikelde over een glijbaan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook mijn arm gebroken na een aanrijding. Moesten die mensen in het ziekenhuis het recht duwen en zag ik ze er met volle kracht op smijten, maar ik zat helemaal onder de morfine
Ik heb ook een keer een pil in mijn reet gekregen die daarna weer terugkwamquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik 5 keer.. elke keer ook testen doen in zo'n caravan in het ziekenhuis, was geschilderd als die van Bassie en Adriaan
![]()
3x narcose, 1x spuitje, 1x drankje.. dat drankje was goor
Nee dat was geen hoestdrank brah.,. Hoest drank is wel heerlijkquote:
In m'n jeugd hequote:
Watquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer een pil in mijn reet gekregen die daarna weer terugkwam.
Ik heb trouwens ook een keer een slangetje in mijn keel gehad, als er iets kut is...
Ik zat te chillen op mijn fiets en beetje dagdromen en toen boem auto van de zijkant en ik viel. Was fucking kut. Ik kon niet eens mijn lenzen meer uitdoenquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik struikelde over een glijbaan.
![]()
Ik heb dat ook gehad. Dat is toen gelijmd ipv gehecht.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik enkel toen ik met mijn kin op de rand van een zwembad sprong. Dat heeft mij zoveel hechtingen op geleverd dat ik nog altijd een kalere plek in mijn baard heb
Voor die operatie ofzo, ze deden het bij iedereen op die kamer.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Watwaarom moest je een pil in je reet..
Vaagquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor die operatie ofzo, ze deden het bij iedereen op die kamer.
In je kont lijkt me nog kutter. Ik moest in die keel dus, en dat is echt om te kotsen. En allemaal mensen om je heen die staan toe te kijken, en mocht niet eens zelf zien wat er gefilmd werdquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:51 schreef Geo4kant het volgende:
Ik moest wel BIJNA een slang / camera in mijn reet.. om te onderzoeken of ik geen chrohn had, stik zenuwachtig zegt die arts toen ik binnen kwam "Ontspan maar want dat is niet nodig dat onderzoek" je hebt prikkelbare darmen dus niet nodig.
Opluchting yo, anal cherry nog intact
Ik was toen 4 ofzo. Dat was echt kut dat je naar het ziekenhuis moest.quote:
Denk dat in je kont mentaal erger is, lichamelijk niet.. moet je gewoon accepteren.. Maar zo in je keel lijkt me echt benauwendquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In je kont lijkt me nog kutter. Ik moest in die keel dus, en dat is echt om te kotsen. En allemaal mensen om je heen die staan toe te kijken, en mocht niet eens zelf zien wat er gefilmd werd![]()
Ik had alleen problemen met mijn oren en darmen enzo.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ik moest vroeger ook naar de logopedie.. mijn spraak was niet goed genoeg en ik kon niet fluisteren (for real) plus ik schreeuwde teveel.
en audiologisch centrum.. en enheel wat shit
In je keel is het niet fijn nee, helemaal diep in je lichaam. Brr, ik hoop dat ik nooit meer zoiets krijgquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk dat in je kont mentaal erger is, lichamelijk niet.. moet je gewoon accepteren.. Maar zo in je keel lijkt me echt benauwend
Ik heb ook een keer een slang in de keel gehad, helemaal door de maag naar de dunne darm voor m'n maag/darmonderzoekquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In je kont lijkt me nog kutter. Ik moest in die keel dus, en dat is echt om te kotsen. En allemaal mensen om je heen die staan toe te kijken, en mocht niet eens zelf zien wat er gefilmd werd![]()
Dat geloof ik meteen, lijkt me verschrikkelijkquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer een slang in de keel gehad, helemaal door de maag naar de dunne darm voor m'n maag/darmonderzoekIk heb aan één stuk liggen kokhalzen en krampachtig liggen ademhalen tot dat kutding eindelijk uit m'n strot was
Trauma inderdaad voor mij.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer een slang in de keel gehad, helemaal door de maag naar de dunne darm voor m'n maag/darmonderzoekIk heb aan één stuk liggen kokhalzen en krampachtig liggen ademhalen tot dat kutding eindelijk uit m'n strot was
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh ja. En ik ben ook een keer naar de dokter geweest voor mijn derde knie. De ziekte van Osgood-Schlatter of zo. Vage shit. Ach de pijn is weg, en zo'n derde knie hebben is best cool
Is jouw bult ook groter dan de werkelijke knie erboven? Als kind was het echt kut, na een voetbal wedstrijd kon ik geeneens meer lopen. En dan toch dusdanig fanatiek zijn om elke week weer vol te gaan.quote:
Heb je ook iets niet?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Derde knie heb ik niet, wel een groot 3e been.
Ik heb best wat ja, heb nog een aantal niet opgenoemdquote:
Ga je naar Leiden toe?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga de Spurs missenIk moet vroeg eten om richting Leiden te vertrekken.
Hier hetzelfde, de coeliakie zat niet in m'n dunne darm.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Trauma inderdaad voor mij.![]()
Het is echt een vreselijk iets, en uiteindelijk leverde het nog niks op ook
Zegt niet zoveel.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:59 schreef Geo4kant het volgende:
kan pfeiffer niet meer krijgen want al gehad maar geen last van gehad
Waarom denk je?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je naar Leiden toe?
Je weet wie daar woont he?
Dat lijkt me nou typisch zo'n spel van goede graphics, goed concept maar vrij doelloos waardoor het faalt ja..quote:
Leuk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja.
Stijn, kom je ook? Bier is al gekocht. Dus de cola komt van jouw hand.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk.Ik zal m'n oma even bellen dat er 2 jongens langskomen die ik van een internetforum ken.
vinger een keer tussen de deur gehad, hele topje van mijn middelvinger mist erafquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Een keer mijn arm gebroken en 1x een pees in mijn vinger gescheurd.
Ja, dat denken veel mensen en huisartsen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoezo? Je kan het maar 1x krijgen toch?
Oma's zijn vaak veel openminded'er dan je oudersquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk.Ik zal m'n oma even bellen dat er 2 jongens langskomen die ik van een internetforum ken.
Als ik de loterij win ga ik een Audi R8 kopenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
Als ik de loterij wint ga ik kijken om Red Alert 4 te laten ontwikkelen in 2d
Hmm waus. Maarja, als ik de eerste keer er niks van merkte hoop ik maar bij een eventuele 2e keer dat ik het ook niet merkquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dat denken veel mensen en huisartsen.
Maar in praktijk gebeurd het nog wel eens dat het weer een keer actief wordt.
Heb ik ook gehad.
Goede keuze. Maar alleen als je 5 a 10+ miljoen wint anders vind ik dat je moet leasen/huren.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik de loterij win ga ik een Audi R8 kopen
Als ik de loterij win koop ik voor jullie allemaal 5 kratten bierquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik de loterij win ga ik een Audi R8 kopen
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik de loterij wint koop ik voor jullie allemaal 5 kratten bierIets wat sommige niet zouden doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |