SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht dat je van mooi voetbal hieldquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo had je dat niet verwacht?
Volgens de statistieken heeft PSV nog nooit in competitieverband gewonnen in de Grolsch Veste.quote:
Twente schijnt ook leuk en fris voetbal te spelen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dacht dat je van mooi voetbal hield
Treurig dat die gozer speciaal voor deze knullige TT een nieuw topic klaarzet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:30 schreef RensAjacied het volgende:
topic moet #65 zijn en niet #66
Mods doe wat nuttigs.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:30 schreef GGMM het volgende:
Denswil
Van Gaal maakt zichzelf volkomen belachelijk door De Vrij te blijven selecteren.
Wat had je dan verwacht van iemand die zichzelf gele zwembroek noemt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Treurig dat die gozer speciaal voor deze knullige TT een nieuw topic klaarzet.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die hoort Vermeer gewoon te hebben
Je statistieken kloppen niet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens de statistieken heeft PSV nog nooit in competitieverband gewonnen in de Grolsch Veste.
OH ja, die hebben we ook nog.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:32 schreef Cavaliers het volgende:
DenswilLekker weggegooid geld voor Van der Hoorn zo.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:32 schreef Knalerwtje het volgende:
Billenknijpen tegen Zwolle. Allemaal omdat Eriksen weg is natuurlijk.
Helemaal niet, ik wil mijn avond nog goed afsluiten. Met name een verlies van PSV en dan vanavond Stratumseindquote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:32 schreef Knalerwtje het volgende:
Billenknijpen tegen Zwolle. Allemaal omdat Eriksen weg is natuurlijk.
Wat gay ben je dan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik wil mijn avond nog goed afsluiten. Met name een verlies van PSV en dan vanavond Stratumseind
quote:
Terwijl je vuist er 50cm in zit?quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:33 schreef GGMM het volgende:
Ik knijp enorm in m'n billen op dit moment.
Ziekquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:33 schreef Tyron het volgende:
Ik zou mijn billen ook knijpen als de penis van Eriksen er niet tussen zat.
Viel wel mee, wel een overtreding.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelijk Sigthorsson aanklagen, smerige elleboog en niet beoordeeld
quote:
Toen de Jong erin kwam was het gewoon over.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:36 schreef Tchock het volgende:
Nou ja. Over de hele wedstrijd is 2-1 misschien wel terecht. PEC was dieptriest in de tweede helft, echt om te jankenEn dat afgekeurde doelpunt...
Ja gwn Zlatan er nog bij tog.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:36 schreef Amoeba het volgende:
Waarom hebben we Eriksen verkocht godverdomme. Met Eriksen, Alderweireld, Huntelaar, Suarez, Vermaelen en Vertonghen hadden we godverdomme gewoon de CL gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |