abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 september 2013 @ 09:51:01 #126
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_131611149
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 09:49 schreef Salmannassar het volgende:

[..]
doodsverwensing
Ga vooral door, vriend. Ik verwacht niet anders dan dat het merendeel van je geloofsgenoten zich kapot voor je zouden schamen.

[ Bericht 15% gewijzigd door speknek op 27-09-2013 10:03:13 ]
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 27 september 2013 @ 09:54:05 #127
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_131611204
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 27 september 2013 @ 10:00:07 #128
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_131611320
Excuses
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  † In Memoriam † vrijdag 27 september 2013 @ 10:04:48 #129
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131611429
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 september 2013 09:51 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ga vooral door, vriend. Ik verwacht niet anders dan dat het merendeel van je geloofsgenoten zich kapot voor je zouden schamen.
Zeker weten want wat is het geval
Wat ik schrijf dat is niet halal
spelen op de man, niet de bal
Omdat ik zijn ideeën stal
Gestolen goed gedijdt dus niet
Beter rook ik nog wat goede wiet
Dan dat ik mij waag aan dat head van meat
Dat ons Moslims verraadde en verried
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  † In Memoriam † vrijdag 27 september 2013 @ 10:13:42 #130
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131611645
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 september 2013 10:00 schreef SpecialK het volgende:
Excuses
Graag gedaan.
  † In Memoriam † zaterdag 28 september 2013 @ 11:57:57 #131
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131641708
Beste Mods. Verkaar nou eens GOED beargumenteerd waarom jullie mijn vorige posts verwijderden. Zijn jullie soms bevooroordeelde fans van Wilders? Moslimhaters m.a.w.? Niemand ziet graag de vruchten van zijn creativiteit in de prullenbak gegooid worden en ik dus ook niet. Wat mij betreft is wat ik deed gewoon 'Wilders bashing'.
Dat daaruit bleek dat ik hem liever dood dan levend zie is geen bijzonderheid. Dat doet ieder weldenkend mens. Puur patriotisme. En denk hier nou maar eens goed over na voordat jullie dit ook weer onder het mom van "doodsverwensing" verwijderen. Modden is een zware verantwoordelijkheid die je dan dus ook moet nemen. Zonder zelfvoldaanheid dus en elke toets der kritiek doorstaande. Een mod is de god van de vrijheid van meningsuiting en mijn mening uiten is alles wat ik deed. Ik riep dus niet op Wilders te vermoorden. Het was een 'best case scenario'. Een gebed a.h.w. waarbij ik mijn fantasie de vrije loop liet.
En als dat nou de fantasie van een pedofiel was haddden jullie een punt. Maar ik durf te stellen dat ik mijn best doe een weldenkend Mens te zijn en van mods verwacht ik hetzelfde. Het verwijderen van mijn posts is alleen maar een manier de discussie over de inhoud bij voorbaat te torpederen. Waarom? Bang voor mijn scherpe tong? Zoals iedereen hier? Want een discussie met mij overleef je niet. Zeker niet als je een ego zo groot als het mijne hebt. Verwijder btw ook FF de posts die mij tot ziek individu veroordelen.
Wel zo rechtvaardig en als service naar latere lezers van dit topic die anders met vragen blijven zitten over waarop dan wel zo werd gereageerd. En naar mij want ik kan mij bij gebrek aan bewijs, dat door jullie immers werd vernietigd, niet adequaat verdedigen tegen o.a. het laffe machtsmisbruik dat jullie in mijn ogen maken. Modden is een kunst. Ik versta die. Dat durf ik te stellen. Of jullie dat ook doen zal blijken uit jullie respons want tot nu toe is dat dus nog niet gebleken. Dat is mijn mening, ik ben benieuwd wat jullie ermee doen. De tijd zal het leren. Laat je kennen. Doe ik ook. Ongeacht de consequenties want ik ben een man van eer en sta voor wat ik zeg en doe. Laat maar zien dat jullie ook tot die categorie behoren. Dat zouden Mods wel moeten doen n.l. Of ben ik nu iets te veeleisend en perfectionistisch?
Nou ja, de handschoen is geworpen i.i.g. Wie durft het duel aan? Wie is er zo onbescheiden?
Welke Mod ontbreekt het niet aan (zelf)respect?

[ Bericht 1% gewijzigd door Salmannassar op 28-09-2013 12:04:49 ]
pi_131642619
Het wilders bashen zelf moet je lekker op een kinderforum doen. Daar begrijpen ze ook nog heel weinig van politiek en roepen ze dus de massa na.
Conscience do cost.
pi_131642640
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 13:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
TS wil eigenlijk gewoon een islambashing topic openen, zie ik.
Inderdaad. TS is een wilders tokkie
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  † In Memoriam † zaterdag 28 september 2013 @ 13:18:58 #134
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131643209
Wilders in de hakselaar, knoppie om en draaien maar
Resten strooien over land, vruchtbaar maken van wat zand
Tanden in een kunstgebit, voor een Moslima die erg krap zit.
Of in een pan op vuur, koken laten uur na uur
Skelet nog nuttig voor het merg, zie je wel? Het is niet erg.
En tot nut van algemeen, knagen honden op het been
En het vlees, vuil bij vuil, in een giftige slangenkuil
Allemaal in het landsbelang, vanwege zijn dadendrang
Alle ideeën, doorverteld, horen op de vuilnisbelt
Zijn manier van politiek maakt democratieën ziek
Demagoog vol van pur sang, nagels uittrekken met een tang
Vanwege Moslims maken zwart, behandelen we hem dus heel apart
Grenzeloos gebrek aan respect maakt hem tot mijn lustobject
Uitleven van fantasie op een heuse crypto nazi
Is dus moreel verantwoord, vergelding van moord met moord
Ben benieuwd of jullie Mods, in je rol van forumgods
Hebben de euvele moed, dit desondanks te keuren goed?
Want er vloeit hierbij geen bloed, en dat is zoals het moet
Heb bij deze woordenstrijd, aan mijn opinie niet volledig schijt
Laat mijn woorden lekker staan, zoek anders een andere 'baan'
Staak hierbij tot zover mijn betoog waarbij ik geen woordje loog
Zorg dus dat ik mij niet vermaak met het falen in je taak
Sta dus voor discussie open omdat jullie anders vrijheid slopen
Wees dus heel consequent, anders komt hieraan geen end
Wil alleen opinie spuien, vergelijk het maar met klokken luien
Ik geef mij volledig bloot, terwijl ik je met rappen dood.
Verleen mij dus deze gunst, want sommigen noemen dit Kunst.

[ Bericht 0% gewijzigd door Salmannassar op 28-09-2013 15:28:30 ]
  † In Memoriam † zaterdag 28 september 2013 @ 13:32:54 #135
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131643563
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 12:54 schreef ems. het volgende:
Het wilders bashen zelf moet je lekker op een kinderforum doen. Daar begrijpen ze ook nog heel weinig van politiek en roepen ze dus de massa na.
Het topic heet "Wilders bashing" en dat doe ik dus ook. En ook hier is het de massa die roept btw.
En van wat ik begrijp en niet begrijp heb jij voorlopig nog geen idee. Meer dan je nu denkt i.i.g..

[ Bericht 0% gewijzigd door Salmannassar op 28-09-2013 15:13:56 ]
pi_131644108
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 13:32 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Het topic heet "Wilders bashen" en dat doe ik dus ook.
Daarom is het handig om ook de TS te lezen gezien een topictitel niet altijd de inhoud verklapt.
quote:
En ook hier is het de massa die roept btw.
Klopt. Ook hier zijn een hoop mensen die alleen maar anderen kunnen nabalken.
quote:
En van wat ik begrijp en niet begrijp heb jij voorlopig nog geen idee. Meer dan je nu denkt i.i.g..
De zoveelste Wilders-basher heb ik begrepen? Vertel me meer over jouw intensieve politieke kennis dat je je met zoiets onbegrensd interessants bezigt.
Conscience do cost.
  † In Memoriam † zaterdag 28 september 2013 @ 14:22:44 #137
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131644680
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 13:54 schreef ems. het volgende:

[..]

Daarom is het handig om ook de TS te lezen gezien een topictitel niet altijd de inhoud verklapt.

[..]

Klopt. Ook hier zijn een hoop mensen die alleen maar anderen kunnen nabalken.

[..]

De zoveelste Wilders-basher heb ik begrepen? Vertel me meer over jouw intensieve politieke kennis dat je je met zoiets onbegrensd interessants bezigt.
Politiek raakt ons allemaal. In zoverre is dit onbegrensd interessant ( niet het bashen zelf ("zoiets")) en bezig ik mij ermee. Ik beweer niet dat ik er meer vanaf weet dan jij, dat weet ik immers niet. Met jouw stellingname doe jij dat wel. Dus vertel mij liever over jouw "intensieve" politieke kennis. En wat weet je over goed en kwaad? Want daar gaat het wezenlijk over in de politiek(e wetenschappen). Waarom zijn bv niet alle politici politicologen?
Anyway, Wilders is een mongool met macht en invloed. Dat zou niet zo moeten zijn imo. Hij is een politiek probleem van de multiculturele samenleving die wij pretenderen te zijn. Hij staat voor stagnatie en regressie. Ik sta achter de evolutie (progressie dus) en diversificatie hoort daarbij. De moslims zijn niet het probleem, Wilders is dat. En hij dient te vuur en te zwaard bestreden te worden. Niet onderschat of zelfs geprezen. Ben jij wel een fan dan?

[ Bericht 1% gewijzigd door Salmannassar op 28-09-2013 15:16:13 ]
  † In Memoriam † zaterdag 28 september 2013 @ 14:48:05 #138
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131645167
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:23 schreef rootus het volgende:
Wilders bashing is voor velen een geliefd topic.
Prima, hoe meer hoe beter.( aan dat verzoek heb ik voldaan, en graag)Ik heb hem dus wél gelezen, ems

Wat ik hier echter in de groep wil gooien:
Wilders ziet een gevaar voor de vrije wereld namelijk de Islam.
Hij doet er alles ( inclusief valsspelen) aan om de islam in een verdomhoekje te zetten en wordt daarom door een bepaalde groep mensen in het hokje intolerante fascist gezet.

Als iemand een fascist is dan is natuurlijk alles geoorloofd.

Wat er nu gebeurd:
1 Wilders vecht tegen een intolerante fascistische godsdienst/doctrine.(Denk jij ook zo over de Islam? Want dan hoor je in het Wilders kamp thuis...)
2 Wilders en zijn aanhangers worden daarom in het verdomhoekje intolerante fascisten gezet. Niet "daarom" maar door de argumentatie en stijl die hij hanteerd.

Als je 1 of 2 doet, doe je dan niet precies hetzelfde als wilders?Nee, dat kan op vele manieren, bv. de mijne.
Hoor je dan ook thuis in de hoek van "intolerante fascist" waarin alles geoorloofd is?Wie doet en spreekt als Wilders hoort daar idd thuis.

[ Bericht 0% gewijzigd door Salmannassar op 28-09-2013 15:07:52 ]
  † In Memoriam † zaterdag 28 september 2013 @ 15:23:09 #139
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131646055
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 12:55 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

Inderdaad. TS is een wilders tokkie
Ik dacht dat Wilders tokkies fan waren?
pi_131646373
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 11:57 schreef Salmannassar het volgende:
Beste Mods. Verkaar nou eens GOED beargumenteerd waarom jullie mijn vorige posts verwijderden. Zijn jullie soms bevooroordeelde fans van Wilders? Moslimhaters m.a.w.? Niemand ziet graag de vruchten van zijn creativiteit in de prullenbak gegooid worden en ik dus ook niet. Wat mij betreft is wat ik deed gewoon 'Wilders bashing'.
Dat daaruit bleek dat ik hem liever dood dan levend zie is geen bijzonderheid. Dat doet ieder weldenkend mens. Puur patriotisme. En denk hier nou maar eens goed over na voordat jullie dit ook weer onder het mom van "doodsverwensing" verwijderen. Modden is een zware verantwoordelijkheid die je dan dus ook moet nemen. Zonder zelfvoldaanheid dus en elke toets der kritiek doorstaande. Een mod is de god van de vrijheid van meningsuiting en mijn mening uiten is alles wat ik deed. Ik riep dus niet op Wilders te vermoorden. Het was een 'best case scenario'. Een gebed a.h.w. waarbij ik mijn fantasie de vrije loop liet.
En als dat nou de fantasie van een pedofiel was haddden jullie een punt. Maar ik durf te stellen dat ik mijn best doe een weldenkend Mens te zijn en van mods verwacht ik hetzelfde. Het verwijderen van mijn posts is alleen maar een manier de discussie over de inhoud bij voorbaat te torpederen. Waarom? Bang voor mijn scherpe tong? Zoals iedereen hier? Want een discussie met mij overleef je niet. Zeker niet als je een ego zo groot als het mijne hebt. Verwijder btw ook FF de posts die mij tot ziek individu veroordelen.
Wel zo rechtvaardig en als service naar latere lezers van dit topic die anders met vragen blijven zitten over waarop dan wel zo werd gereageerd. En naar mij want ik kan mij bij gebrek aan bewijs, dat door jullie immers werd vernietigd, niet adequaat verdedigen tegen o.a. het laffe machtsmisbruik dat jullie in mijn ogen maken. Modden is een kunst. Ik versta die. Dat durf ik te stellen. Of jullie dat ook doen zal blijken uit jullie respons want tot nu toe is dat dus nog niet gebleken. Dat is mijn mening, ik ben benieuwd wat jullie ermee doen. De tijd zal het leren. Laat je kennen. Doe ik ook. Ongeacht de consequenties want ik ben een man van eer en sta voor wat ik zeg en doe. Laat maar zien dat jullie ook tot die categorie behoren. Dat zouden Mods wel moeten doen n.l. Of ben ik nu iets te veeleisend en perfectionistisch?
Nou ja, de handschoen is geworpen i.i.g. Wie durft het duel aan? Wie is er zo onbescheiden?
Welke Mod ontbreekt het niet aan (zelf)respect?
Ben je weer 'ubermanisch' ofzo ? slik die lithium toch eens man
pi_131646817
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 14:22 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Politiek raakt ons allemaal. In zoverre is dit onbegrensd interessant ( niet het bashen zelf ("zoiets")) en bezig ik mij ermee. Ik beweer niet dat ik er meer vanaf weet dan jij, dat weet ik immers niet. Met jouw stellingname doe jij dat wel. Dus vertel mij liever over jouw "intensieve" politieke kennis.
Ik focus me liever op politieke partijen die met oplossingen komen. Wat jij (en een groot deel van de politici) doen is focussen op iemand die je helemaal geen aandacht moet geven. In plaats van je te concentreren op oplossingen en alternatieven ben je eigenlijk alleen maar bezig met iemand anders afkraken en indirect die persoon populairder te maken.

Pechtold is daar ook zo'n voorbeeld van. De helft van de keren dat ik hem zie is het altijd "Wilders dit, Wilders dat". Ik weet ondertussen meer over wat de D66 allemaal niet wil dan wat ze -wel- willen.

Ik zeg verder niet dat je niets weet van politiek. Ook mensen die hersenloos Wilders bashen kunnen enige kennis wat dat betreft opgebouwd hebben. Maar ik blijf me afvragen waarom ze dan moedwillig zoveel aandacht aan hem blijven schenken. Daarom valt het wat mij betreft buiten 'intelligente' politiek. Je bent niet bezig met oplossingen, je bent alleen maar bezig met zeuren.

Het is ook vermoeiend om op politiek en N&A allemaal interessante topics te zien verdwijnen na één, hoogstens twee pagina's maar als die clown weer eens een opmerking maakt treed heel het forum en hun moeders aan om even te zeggen dat Wilders stout is.
quote:
En wat weet je over goed en kwaad? Want daar gaat het wezenlijk over in de politiek(e wetenschappen).
Ik weet dat goed en kwaad subjectieve begrippen zijn.
quote:
Waarom zijn bv niet alle politici politicologen?
:?
quote:
Anyway, Wilders is een mongool met macht en invloed. Dat zou niet zo moeten zijn imo. Hij is een politiek probleem van de multiculturele samenleving die wij pretenderen te zijn. Hij staat voor stagnatie en regressie. Ik sta achter de evolutie (progressie dus) en diversificatie hoort daarbij. De moslims zijn niet het probleem, Wilders is dat. En hij dient te vuur en te zwaard bestreden te worden. Niet onderschat of zelfs geprezen. Ben jij wel een fan dan?
Integendeel, ik vind het een randdebiel. Daarom negeer ik hem liever. Laat hem lekker geprezen worden. De manier om hem te bestrijden is door met betere partijen, standpunten en oplossingen te komen, niet door hem bij elke kans die je hebt af te kraken. Gebleken is dat dat alleen maar contraproductief werkt.
Conscience do cost.
  † In Memoriam † zaterdag 28 september 2013 @ 16:05:44 #142
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131646935
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:35 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Ben je weer 'ubermanisch' ofzo ? slik die lithium toch eens man
Kan je geen betere tegenargumenten verzinnen? Je weet niet eens wat manisch inhoudt, laat staan "übermanisch". Bovendien hoeft manisch helemaal niet te betekenen dat je lariekoek verkoopt.
Vele groten der Aarde waren en zijn bipolair.FIY. Dat ik nu manisch zou zijn is dan ook een onterechte conclusie gevoed door je frustratie. Wil je mij de les lezen? En dat wil je, dan pak je het helemaal verkeerd aan. Dan moet je praten met meer verstand van zaken dan ik. Alleen daar buig ik voor, en diep!
Dus waag gerust een sereus te nemen poging. Daar heb ik respect voor. Niet voor gezeur van een amateur. But you are out of your league, trust me. Ik weet waar ik het over heb, jij niet.
En dat smerige lithium slik je maar lekker zelf. Ik ben aan de depakine.
pi_131646977
ga je nou weer een lijst met wereldleider/artiesten/wetenschappers plaatsen die manisch-depressief waren ofzo
  † In Memoriam † zaterdag 28 september 2013 @ 16:20:21 #144
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131647186
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:08 schreef arjan1112 het volgende:
ga je nou weer een lijst met wereldleider/artiesten/wetenschappers plaatsen die manisch-depressief waren ofzo
Nee, niet nodig. Doe ik alleen als dat relevant is. En daar heb ik het ook gedaan. Bovendien weet ik dat jij de lijst al kent maar er dus niets van geleerd hebt. Maar waar blijven je argumenten? Waarom zou ik "übermanisch" zijn?. En mijn pillen niet slikken? Het is trouwens puur misbruik maken van (persoonlijke) informatie. Nogmaals, ik wil best een inhoudelijke disccussie aangaan met je maar weet waar je aan begint. Als je om te beginnen al geen gelijk hebt, en jij dus kansloos bent, slacht ik je publiekelijk helemaal af. Heb je gelijk, dan krijg je het. Zo werkt dat met mij. Fair & square.
pi_131647308
Je hele manier van reageren zegt mij dat je manisch bent; als je depressief zou zijn, dan zou je helemaal niet reageren
  † In Memoriam † zaterdag 28 september 2013 @ 16:46:12 #146
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131647661
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:58 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik focus me liever op politieke partijen die met oplossingen komen. Wat jij (en een groot deel van de politici) doen is focussen op iemand die je helemaal geen aandacht moet geven. In plaats van je te concentreren op oplossingen en alternatieven ben je eigenlijk alleen maar bezig met iemand anders afkraken en indirect die persoon populairder te maken.
Als je hem goed afkraakt niet.
Pechtold is daar ook zo'n voorbeeld van. De helft van de keren dat ik hem zie is het altijd "Wilders dit, Wilders dat". Ik weet ondertussen meer over wat de D66 allemaal niet wil dan wat ze -wel- willen.
Heeft het dus toch zin. D66 profileert zich aldus en aldoende
Ik zeg verder niet dat je niets weet van politiek. Ook mensen die hersenloos Wilders bashen kunnen enige kennis wat dat betreft opgebouwd hebben. Maar ik blijf me afvragen waarom ze dan moedwillig zoveel aandacht aan hem blijven schenken. Daarom valt het wat mij betreft buiten 'intelligente' politiek. Je bent niet bezig met oplossingen, je bent alleen maar bezig met zeuren.
Onder oplossen valt intelligent bestrijden van het probleem, "zeuren" over Wilders is onvermijdelijk.
Het is ook vermoeiend om op politiek en N&A allemaal interessante topics te zien verdwijnen na één, hoogstens twee pagina's maar als die clown weer eens een opmerking maakt treed heel het forum en hun moeders aan om even te zeggen dat Wilders stout is.
Dat zegt meer over wat jij interessant vind dan of over Wilders zeuren zinvol zou zijn of niet.
[..]

Ik weet dat goed en kwaad subjectieve begrippen zijn.
En we zijn allen subjectief. Toch moeten we oordelen. Daar heb we ons hart en verstand voor.
[..]

:? Die hebben immers veel verstand van politiek. Het was ook maar een balletje wat ik opgooide. Niet echt over nagedacht. Moet ik uit je :? afleiden dat je het onzin vind of is het omdat je geen idee hebt waarom dat zo zou zijn?

[..]

Integendeel, ik vind het een randdebiel. Daarom negeer ik hem liever. Laat hem lekker geprezen worden. De manier om hem te bestrijden is door met betere partijen, standpunten en oplossingen te komen, niet door hem bij elke kans die je hebt af te kraken. Gebleken is dat dat alleen maar contraproductief werkt.
Zal het kort houden: kanker negeren werkt ook contraproductief. Je moet op beide fronten strijden.
Alleen je lichaam verbeteren zal niet helpen. De 'tumor' moet aangepakt worden. Met alle mogelijke middelen, inclusief (forum)gezeur en antipropaganda in de politieke arena. Dat werkt niet "alleen maar contraproductief". Het heeft ook positieve effecten
.
.

[ Bericht 0% gewijzigd door Salmannassar op 28-09-2013 18:31:34 ]
  † In Memoriam † zaterdag 28 september 2013 @ 16:50:08 #147
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131647727
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:26 schreef arjan1112 het volgende:
Je hele manier van reageren zegt mij dat je manisch bent; als je depressief zou zijn, dan zou je helemaal niet reageren
Sinds wanneer ben jij de Salmannassar specialist? _O-
Maar ik ben idd niet depressief, maar 'normaal'. Niet manisch, niet depressief.
pi_131647734
dat kan niet
  † In Memoriam † zaterdag 28 september 2013 @ 17:06:15 #149
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_131648028
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:50 schreef arjan1112 het volgende:
dat kan niet
Dat kan niet? De beslistheid waarmee je dat zegt... _O- :N 8)7
Ga jij het héle dossier over de bipolaire stoornis nog maar eens doorlezen. Dan rest je nog maar 1 mogelijkeid. Je volgende post dient dan "Sorry, Salmannassar ( en de andere bipolairen) Ik had ongelijk"
te zijn.
Doe nou eens een beetje best. Zo maak je jezelf alleen maar belachelijk. Post je stelling maar eens in het bipolair-topic en wacht de storm van protest en kritiek maar af die gegarandeerd zal volgen. Heel leerzaam.
pi_131648064
ik ben zelf ook bipolair
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')