SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
sharen is carenquote:
Geen probleem joh! Ik maak me daar niet druk omquote:
vertel het aan niemand zelfs niet aan je moederquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:35 schreef Ozz-03 het volgende:
Waarom zo opvallendHou het gewoon in een DM voor de vaste users.
Dadelijk komen er weer types tevoorschijn van wie ik nooit in me leven eerder hoordequote:Op zaterdag 14 september 2013 18:35 schreef Ozz-03 het volgende:
Ja, hoi!quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die eerste is nu uit de OP gehaald zie ik nu
Net als die ene paardenlul.. hoe heet hij ook al weer.. MeneervanTrepz ofoquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dadelijk komen er weer types tevoorschijn van wie ik nooit in me leven eerder hoorde
Mocht er een glitch zijn laat het dan gewoon met rust en verneuk het niet dat lijkt me een veel beter planquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:35 schreef Ozz-03 het volgende:
Hoe heet ze?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen probleem joh! Ik maak me daar niet druk om
Thanks!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mocht er een glitch zijn laat het dan gewoon met rust en verneuk het niet dat lijkt me een veel beter plan
Als die glitch er is wordt hij vroeg of laat ontdekt door mensen die wél alles verneuken dus dat kunnen we beter gehad hebbenquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mocht er een glitch zijn laat het dan gewoon met rust en verneuk het niet dat lijkt me een veel beter plan
Eens. Vorig jaar is de markt echt helemaal naar de klote gegaan. Zelf profiteren en de markt heel houden lijkt me een betere optie.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
hoiquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:40 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Nou, nu ben ik ook wel benieuwd
DM please!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Blijkbaar zijn jullie toch slimmer dan ik dacht.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:40 schreef Zhano het volgende:
Spelers discarden die ik een uur geleden nog met moeite probeerde binnen te harken
Henriksen > eikremquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:40 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
[ afbeelding ]
Eredivisie Silvers
Gratzquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja!! Vanochtend om 8.42 geboren!
Ja.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gaat je clubvalue naar beneden als je spelers op je TP zet?
Vorig jaar wel.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gaat je clubvalue naar beneden als je spelers op je TP zet?
dit obvquote:
meteen indoctrinerenquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Morgen eerste wedstrijd van Feyenoord met mijn dochter kijken.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Morgen eerste wedstrijd van Feyenoord met mijn dochter kijken.
quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
wel jammer dat je dan 1.5 uur lang een jankend kind hebt door het afgrijselijke voetbal
Tuurlijk! Kan niet vroeg genoeg beginnen.quote:
quote:
Teringquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nice.Mijn beste pull is Iniesta.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2584610.pagequote:
Omdat Feyenoord - PEC wel vol zit natuurlijkquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Goed gevulde Arena. Op teletekst zal wel weer staan dat het uitverkocht is.
Niet zo beschamend leeg als nu bij de Arena natuurlijkquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord - PEC wel vol zit natuurlijk
hahaquote:
Als je mij bedoelt, ik zit hier al een half jaar.. post enkel niet zoveelquote:
Ik weet waar jij woontquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:53 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Als je mij bedoelt, ik zit hier al een half jaar.. post enkel niet zoveel
Dat is iets wat we vaker horen ja!quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:53 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ja jij zat hier gister ook ja.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:53 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
DS doe jij liveverslag? Heb niet de mogelijkheid om het te volgen!quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Goeie actie van Serero volgens de commentator
quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd baas!quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
"het"quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik dacht je vernoem het wel naar mij
quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:59 schreef Tim86 het volgende:
yo rijst, je vroeg laatst toch of er een nieuwe Dragonball Z film uit was?
Is dat deze toevallig? Dragon Ball Z : Battle of Gods BDRip x264 AAC-NoGRP
Heb er zelf geen verstand van, dus zou het niet weten.
klopt.. ik vertelde dat de web app het deedquote:
Is ze ook.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik dacht je vernoem het wel naar mij
quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Your English commentary brings me Joy
quote:
quote:
Ja maar mijn PS3 nog steeds niet!quote:
Ik begin me echt af te vragen hoe het kan dat er zo vaak speler geblesseerd raken bij Arsenalquote:
ahh okequote:Op zaterdag 14 september 2013 18:59 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja maar mijn PS3 nog steeds niet!
Maar ben nu weer begonnen op de fut app en dan kan ik straks mooi beginnen met fifa 14 op de ps4
How's life? Heb net even terug gekeken, ben sinds FUT13#1000 niet meer terug geweest praktisch..quote:
Je bent met 3... homo's gesignaleerd? dildos in je reet genomen?quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je bent met 3... homo's gesignaleerd? dildos in je reet genomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |