SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik merk nu die penis pas op bij Trapz zn stukje
je bent het ei vergetenquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Toch wel met pindakaas hè?
[ afbeelding ]
Wie maakt dit soort gifjesquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neen, want op beschuitquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lindgren.quote:
Op PS3 is die er gewoon hoor.. LWquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:48 schreef Lindgren. het volgende:
Xboxers, kunnen jullie deze vinden op de webapp?
[ afbeelding ]
Dat is een LWquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:48 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik merk nu die penis pas op bij Trapz zn stukje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Proficiat jongen!quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Vanochtend om 08.42 is onze dochter geboren!![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stukje is wel erg kort voor de baasheid van Trapz trouwens. Wie heeft deze kanslozie gemaakt?Ah okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
"Eén van de jongens"quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Proficiat jongen!![]()
![]()
![]()
![]()
Welkom bij de club(
)
Heb hem maar even opgepikt voor 2k.. kan nooit veel minder waard worden als 5* skillerquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:48 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Hazard is door Djeetje gepulld geloof ik.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Iemand al een goede speler met de web-app? Haalde Samuel uit mijn 1e pakje. Geen toppertje maar ook niet heel slecht.
Ik heb 2 Machado's opgepikt. 1 voor 1k en de ander voor 550 coins. Hij is volgens mij iets van 3-4k of zo.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Iemand al een goede speler met de web-app? Haalde Samuel uit mijn 1e pakje. Geen toppertje maar ook niet heel slecht.
En anders binnen 14 dagen ruilen in ongeopende verpakkingquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gefeli Trapz
Veel Joy ermee
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gefeli Trapz
Veel Joy ermee
Hoesenquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:01 schreef Revontulet het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/256592/
Wie in de spits?
die Paredes is toch CAM?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
En anders binnen 14 dagen ruilen in ongeopende verpakking
[ afbeelding ]
Dit was het team wat ik kon maken van mn packs. Best ok nog.
Emnes.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:01 schreef Revontulet het volgende:
Wie in de spits?
Verhoevenquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:01 schreef Revontulet het volgende:
Topkeeperquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:01 schreef Revontulet het volgende:
Wie in de spits?
Jammer dat Bakkali Belg is, anders Emnes. Nu Siggy, Castaignos, Hoesen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:01 schreef Revontulet het volgende:
Wie in de spits?
Of Matavz...quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jammer dat Bakkali Belg is, anders Emnes. Nu Siggy, Castaignos, Hoesen?
Op die 4* WF zie ik dus niks speciaals in hem eigenlijk.quote:
Kan niet met chem, krijgt Bakkali niet genoegquote:
quote:
quote:
Casta is verziektquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jammer dat Bakkali Belg is, anders Emnes. Nu Siggy, Castaignos, Hoesen?
Check dan Matavz. Geen skills, maar wel 4* wf...quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:06 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Op die 4* WF zie ik dus niks speciaals in hem eigenlijk.
[..]
Kan niet met chem, krijgt Bakkali niet genoeg
[..]
[..]![]()
![]()
[..]
Casta is verziektM/H. Siggy nog niet naar gekeken, even doen
Whehe herkenbaar.quote:
Gefeliciteerd papa Traps.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Vanochtend om 08.42 is onze dochter geboren!![]()
Of gewoon die kale gek in de spits, die heb ik al in m'n clubquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Check dan Matavz. Geen skills, maar wel 4* wf...
Ikke niet begrijp?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:11 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Of gewoon die kale gek in de spits, die heb ik al in m'n club
Geen 4-2-2-2?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik begin wel gewoon met brons
[ afbeelding ]
Ik kocht net die middenvelder Wesley voor 500 coins, geen idee wat hij waard isquote:
Dan heeft de koper hem gequickselled (of hoe de fuck je dat ook schrijft)quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dezen?
Same here: bronze teampje al klaarquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik begin wel gewoon met brons
[ afbeelding ]
Ah keequote:Op zaterdag 14 september 2013 15:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dan heeft de koper hem gequickselled (of hoe de fuck je dat ook schrijft)
divisies zal wel stuk meer opleveren toch..+ 10 divisies. Waarom bronzes dan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Same here: bronze teampje al klaar
Die ene met grootheidswaanzin, uit den boschquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ikke niet begrijp?![]()
Laatste poging tot meedenken: Locadia.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:14 schreef wonton het volgende:
Ik heb 3500 en heb geen idee hoe ik dit moet uitbreiden
Omdat ze goedkoop zijn, snel spelplezier opleveren, en bronzen contracten cheap zijnquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
divisies zal wel stuk meer opleveren toch..+ 10 divisies. Waarom bronzes dan?
Of doorverkochtquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dan heeft de koper hem gequickselled (of hoe de fuck je dat ook schrijft)
Zag 'm net toevallig ook. Waarschijnlijk gewoon een tweede account?quote:
Die grootheidswaanzin moet je me toch eens uitleggenquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:15 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Die ene met grootheidswaanzin, uit den bosch
Ik zit nu inderdaad een paar te vergelijken. Hoesen heeft in mijn opinie niet echt iets wat er uit springt. Matavz zelfde probleem, die twee hebben alleen de 4* WF. Locadia en Siggy zien er ook goed uit, zeker Locadia, groot, redelijk snel en ook 4*WF.
Geen goede spelersquote:
Bug. EA moet nog fiksen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Geen goede spelers![]()
Ik kan overigens niet meer op mijn 2e account. Zeg dat mijn security question niet goed is...
Je ondertitel zegt al genoegquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die grootheidswaanzin moet je me toch eens uitleggen
Als ik mocht kiezen, zou mijn eerste optie nu ook Locadia zijn denk ik...maar lastig te zeggen zonder enige ervaring in het spel.
Ja, dat begreep ik.quote:
Meh... dat zal wel even duren...quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bug. EA moet nog fiksen.
Letterlijk vertaald is het inderdaad tempo.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik.Maar is dat pace in het Nederlands?
Normaal is dat toch SNL? En waarom staat 'ie in godsnaam op Nederlands?
Geloof jij echt dat hij dat gezegd zou hebben, op die avond?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:18 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Je ondertitel zegt al genoegIk denk inderdaad dat het Locadia wordt, wel een volledige PSV aanval dan met Depay - Locadia - Bakkali .
Zat net de kutten met RV & LV. Ook zo zuur.quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Letterlijk vertaald is het inderdaad tempo.
zet hem dan op engelsquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Zat net de kutten met RV & LV. Ook zo zuur.
Nee, vanavond is maintenance.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Meh... dat zal wel even duren...
In Futhead is Duarte nog LM, maar ingame is hij CAM. dus gewoon 10 chem. Ga trouwens de opstelling omgooien naar 4-3-3(4) dus met een CAM en 2 cm's. Lijkt me iets meer in balans.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geloof jij echt dat hij dat gezegd zou hebben, op die avond?
Hoeveel chem krijgt Duarte daarmee?
Niksquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:23 schreef KennySteppe het volgende:
Zit nu op de Webapp. Iemand die mij in het kort kan uitleggen wat er verandert is wat betreft chemistry?
Nog even terugkomend op die grootheidswaanzin: Lurling is serieus een van de weinige spelers die de tijd neemt om een praatje te maken met supporters, en een biertje met ze te drinken. De rest weet niet hoe snel ze moeten wegwezen, als er enkele tientallen 8-jarige kids op ze af komt, met vragen naar een handtekeningquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:22 schreef Revontulet het volgende:
[..]
In Futhead is Duarte nog LM, maar ingame is hij CAM. dus gewoon 10 chem. Ga trouwens de opstelling omgooien naar 4-3-3(4) dus met een CAM en 2 cm's. Lijkt me iets meer in balans.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:14 schreef wonton het volgende:
Ik heb 3800 en heb geen zin om er moeite in te stoppen om het uittebreiden
Kenny Steppequote:Op zaterdag 14 september 2013 15:23 schreef KennySteppe het volgende:
Zit nu op de Webapp. Iemand die mij in het kort kan uitleggen wat er verandert is wat betreft chemistry?
nope te laatquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:25 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik nu nog geen 2e account aanmaken??
Kakquote:
Waarom eigenlijk niet?quote:
nicequote:
Uiteraard direct gedaan.quote:
Dit is pas 37 keer hier gevraagd en daarna uitgelegdquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:28 schreef strakkeman het volgende:
waarom krijg je geen coins als je bronzen kaarten discard?
Mensen zoals ikquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Omdat anders iedereen nu accounts gaat maken voor free packs.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:23 schreef KennySteppe het volgende:
Zit nu op de Webapp. Iemand die mij in het kort kan uitleggen wat er veranderd is wat betreft chemistry?
NIKS!!quote:
Je hebt league kaartjes voor managersquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:30 schreef jackson het volgende:
Is er een Spaanse manager die ook in de BBVA league traint? Ja, toch? Nog niet te koop zie ik.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Bam bam bam bam bam
15k![]()
![]()
![]()
Kijk! Dank voor de infoquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Je hebt league kaartjes voor managers
als je 6,3k hebt kan je al een fatsoenlijk team maken dat all gold isquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Volgens mij kan je prima je spelers discarden en een leuk team samenstellen met spelers die 300c kosten.
Dat je de tijd had om nog te bedenken of je hem wilde kopenquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:34 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik twijfelde eerst of ik hem moest kopen.Ik had ook niet genoeg coins dus heb Diakité maar gediscard.
[ afbeelding ]
Bam bam bam bam bam
15k![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Bam bam bam bam bam
15k![]()
![]()
![]()
wefut danquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:35 schreef Tim86 het volgende:
Futhead is traag met updaten van de database
Nog altijd sneller dan wefutquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:35 schreef Tim86 het volgende:
Futhead is traag met updaten van de database
Waarom doen jullie er niks aan?quote:
jaloers!!quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Bam bam bam bam bam
15k![]()
![]()
![]()
damn nice !, xbox of ps3 ?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Bam bam bam bam bam
15k![]()
![]()
![]()
* Werptquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
PS3. 59th minute levert zijn vruchten af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Damn. Ik zat het afgelopen kwartier ook in de BPL 59' minute.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
PS3. 59th minute levert zijn vruchten af.
Ricky speelt in de Championshipquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Damn. Ik zat het afgelopen kwartier ook in de BPL 59' minute.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
* WerptSorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drenthe speelt niet in de BPL hequote:Op zaterdag 14 september 2013 15:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vandaar dat je m niet tegen kwamquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Godverdomme ik zit te shaken.
Ik hoorde het welbekende geplof van een pakketje op de deurmat, ter grootte van een flink boek. Ik kijk naar beneden en daar ligt ie. Een rechthoekige bubbelenvelop.
Met knikkende knieën loop ik naar beneden, denkende, ''zou het hem zijn?''
Ik raap de envelop op en...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
10/10 would read again
Ik hoorde het welbekende geplof van een pakketje op de deurmat, ter grootte van een flink boek. Ik kijk naar beneden en daar ligt ie. Een rechthoekige bubbelenvelop.
Ik raap de envelop op en...Hehe, nice. Al wist ik wel al voor de spoiler dat t em niet wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik raap de envelop op en...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ja, als het goed is wel.quote:
quote:
twitter:SpursOfficial twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 15:48:00Ten minutes until kick-off. RT if you're excited to see this man's Spurs debut today #THFC http://t.co/ND3yFYNpJc reageer retweet
pack volgens mijquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zit het ook alweer met die loyalty (dat schildje dat bij de ene groen is, en bij de ander wit)?
Issie al verkocht dan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:50 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
weer wat winst, werkt wel bij het uur zitten
Klopt. Degene met groene schildjes zijn de spelers uit mijn starters pack. Maar wat levert het op?quote:
quote:
quote:
1 chem puntquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Degene met groene schildjes zijn de spelers uit mijn starters pack. Maar wat levert het op?
TERING.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:54 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Nicky Hofs geniet van het leven
Hij was al niet fit, maar toch knap dat hij dit in 1 zomer voor elkaar heeft gekregen
Die man gooit zelfs zijn ontbijt in de frituur.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:54 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was al niet fit, maar toch knap dat hij dit in 1 zomer voor elkaar heeft gekregen
Ho-ly mekquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:54 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Golfquote:
Mother of godquote:
Hij mag ze niet eens nemenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
Eriksen scoort uit een vrije trap vandaag!
Wie moet ze dan nemen?quote:
Vorig jaar waren het vooral Bale en Dembele. Soms ook die ijslander.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wie neemt de vrije trappen bij Spurs eigenlijk?
Problemen met afwateringssysteem.quote:
Puur uit eigenbelang zeg ik packs.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:06 schreef Confetti het volgende:
36k coins.
Yolo-pakjes-opening of verstandig investeren?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Puur uit eigenbelang zeg ik packs.
Pakjes natuurlijk. Puur voor het spektakel.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:06 schreef Confetti het volgende:
36k coins.
jaquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hee hallo. Trapz is je vrouw al bevallen?
fuck traden. voetbal kijkenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Clubs?Of is iedereen no-life aan het traden voor max 500c winst?
Walker of die Ijslanderquote:
hoe.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:06 schreef Confetti het volgende:
36k coins.
Er is een kleine TrapZ geboren jaquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hee hallo. Trapz is je vrouw al bevallen?
Goed bezig.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het gaat bij mij steeds beter. Ik heb:
[ afbeelding ] + 12k, Beister, Coke, Wesley en Fernandez die nog verkocht moeten worden.
/geenshowoff
Ah oke.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:14 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga nu ook wel lekker qua handelen. Als alles verkoopt, heb ik zo'n 15k.
dat is back up sexy Rodriguezquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goed bezig.Die linksback ken ik helemaal niet. Leuke stats.
Keurig.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:16 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan weinig aan misgaan me dunkt...
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is back up sexy Rodriguez
Die zag ik gisteren voor 2k gaan dus toen kocht ik hem voor 750c maar hij blijkt nu minder dan 1k waard te zijn. Maar hij wordt toch wel duurder.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goed bezig.Die linksback ken ik helemaal niet. Leuke stats.
Daar had ik hem gisteren ook voor maar ik kon hem nog niet verkopen voor 2k.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:16 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan weinig aan misgaan me dunkt...
Je moest eens weten hoeveel we eraan doen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Waarom doen jullie er niks aan?aan de site dus obv.
Kan toch gewoon stats van futhead enzo overnemen?
Ik zag m bij jou staan, dus ik keek ff bij de BINs. Er was er 1 van 8k en deze. Dus op hoop van zegen...quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die zag ik gisteren voor 2k gaan dus toen kocht ik hem voor 750c maar hij blijkt nu minder dan 1k waard te zijn. Maar hij wordt toch wel duurder.
[..]
Daar had ik hem gisteren ook voor maar ik kon hem nog niet verkopen voor 2k.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:20 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Het zit continu tegen.
ohh, indicatie wanneer het klaar is?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel we eraan doen.
iddquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:19 schreef BDIL het volgende:
Ik vind het wel grappig dat mensen al die moeite doen om te traden terwijl dadelijk 100k voor 12,50 euro zal gaan
quote:Het valt opnieuw niet mee met de publieke belangstelling voor de Europa League. Ruim 4.000 verkochte kaarten voor de thuisduels met PFK Ludogorets, Chornomorets Odessa en Dinamo Zagreb. Niet best, maar wel te verwachten.
Ik heb nog niet besloten wat voor teams ik ga maken. Maar hij en Grabban zijn nog steeds bronzequote:Op zaterdag 14 september 2013 16:19 schreef Dudeweiser het volgende:
hee DS wil je nog een Nouble van me kopen?
4000 Passe partouts ging het toch om? Niet 4000 losse kaarten over 3 wedstrijden. Daarnaast is de losse verkoop nog niet ingegaan. Correct me if I'm wrongquote:
Ik bedoel ik begrijp het wel dat je trade, maar het gaat nu om weinig coins en teveel tijd die je erin steektquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ohh, indicatie wanneer het klaar is?
[..]
idd
Ik kreeg nog een bak water over me heen op het veldquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:21 schreef Djeetje het volgende:
0-1 gewonnen wat een konko wedstrijd
Geen idee. Stemmingmakerij dan wellichtquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
4000 Passe partouts ging het toch om? Niet 4000 losse kaarten over 3 wedstrijden. Daarnaast is de losse verkoop nog niet ingegaan. Correct me if I'm wrong
Nope, want pazzl is opeens van de aardbodem verdwenen. Maar alles staat op de nieuwe server, vandaar dat jullie nog niks van de veranderingen kunnen zien.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ohh, indicatie wanneer het klaar is?
Als iedereen hem had gemist was dit gewoon een doelpunt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:24 schreef Lindgren. het volgende:
Eriksen eist even de vrije trappen op.
mee eens jaquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik bedoel ik begrijp het wel dat je trade, maar het gaat nu om weinig coins en teveel tijd die je erin steektKoop dadelijk 200k en maak er 1 miljoen van
Ik uit de wolken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik kreeg nog een bak water over me heen op het veld
en er gaat sowieso nog weken inzitten om stats in te voeren?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nope, want pazzl is opeens van de aardbodem verdwenen. Maar alles staat op de nieuwe server, vandaar dat jullie nog niks van de veranderingen kunnen zien.
Zet Kovacic CAM, betere stats dan Alvarez.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:26 schreef Tobi-wan het volgende:
Ga denk zoiets maken om mee te beginnen.
[ afbeelding ]
Gewoon een tikjequote:
Hij is niet eens een Nederlanderquote:
Zal even kijken hoe dat met chemistry zit...quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zet Kovacic CAM, betere stats dan Alvarez.
Het zet de Eredivisie wel op de kaart.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij is niet eens een NederlanderAnders had ik het nog ergens begrepen
Nopequote:Op zaterdag 14 september 2013 16:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het zet de Eredivisie wel op de kaart.![]()
Hij speelt echt geniaal.
Wist niet dat je alleen fan mag zijn van Nederlanders. Sorry, het zal niet nog een keer gebeuren.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij is niet eens een NederlanderAnders had ik het nog ergens begrepen
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Elyounoussi 600c BINDie levert minstens 5k op.
Als het een Feyenoorder was, waren het niet zoveel fanboys. Alleen omdat hij bij Ajax heeft gespeeldquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wist niet dat je alleen fan mag zijn van Nederlanders. Sorry, het zal niet nog een keer gebeuren.
Kijk maar naar Fer.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als het een Feyenoorder was, waren het niet zoveel fanboys. Alleen omdat hij bij Ajax heeft gespeeld![]()
Er zitten hier nou eenmaal meer Ajacieden dan Feyenoorders..dat is altijd zo geweest.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als het een Feyenoorder was, waren het niet zoveel fanboys. Alleen omdat hij bij Ajax heeft gespeeld![]()
Die RB is 10 chem de anderen 9quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:32 schreef n0ir het volgende:
Hey maar is het jullie opgevallen dat als je meer links gebruikt dan nodig je speler meer statsboots krijgt zoals hier:
[ afbeelding ]
Die RB heeft op elke stat een upgrade maar die anderen (met maximale chem) krijgen geen groen pijltje bij shooting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |