SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
sharen is carenquote:
Geen probleem joh! Ik maak me daar niet druk omquote:
vertel het aan niemand zelfs niet aan je moederquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:35 schreef Ozz-03 het volgende:
Waarom zo opvallendHou het gewoon in een DM voor de vaste users.
Dadelijk komen er weer types tevoorschijn van wie ik nooit in me leven eerder hoordequote:Op zaterdag 14 september 2013 18:35 schreef Ozz-03 het volgende:
Ja, hoi!quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die eerste is nu uit de OP gehaald zie ik nu
Net als die ene paardenlul.. hoe heet hij ook al weer.. MeneervanTrepz ofoquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dadelijk komen er weer types tevoorschijn van wie ik nooit in me leven eerder hoorde
Mocht er een glitch zijn laat het dan gewoon met rust en verneuk het niet dat lijkt me een veel beter planquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:35 schreef Ozz-03 het volgende:
Hoe heet ze?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen probleem joh! Ik maak me daar niet druk om
Thanks!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mocht er een glitch zijn laat het dan gewoon met rust en verneuk het niet dat lijkt me een veel beter plan
Als die glitch er is wordt hij vroeg of laat ontdekt door mensen die wél alles verneuken dus dat kunnen we beter gehad hebbenquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mocht er een glitch zijn laat het dan gewoon met rust en verneuk het niet dat lijkt me een veel beter plan
Eens. Vorig jaar is de markt echt helemaal naar de klote gegaan. Zelf profiteren en de markt heel houden lijkt me een betere optie.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
hoiquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:40 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Nou, nu ben ik ook wel benieuwd
DM please!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |