SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk, leg die druk maar weer op mijn schouders.quote:
Blij? Is gewoon grappig. Alle Ajacieden denken dat het een geweldenaar is, maar die jongen kan er geen kut van.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vreemd dat je daar als PSVer blij om bent.²
Random woord: Weddenschap.
Aha, dat zal ik gemist hebben.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:15 schreef tompsv18 het volgende:
Alle Ajacieden denken dat het een geweldenaar is
Lekker hé, snuiven?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Blij? Is gewoon grappig. Alle Ajacieden denken dat het een geweldenaar is, maar die jongen kan er geen kut van.
Al is Sana natuurlijk wel een geduchte concurrent.
Och jee, Tom begint weer over voetbal. Bewaar die onzin alsjeblieft voor psv.netwerk.to.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Blij? Is gewoon grappig. Alle Ajacieden denken dat het een geweldenaar is, maar die jongen kan er geen kut van.
Al is Sana natuurlijk wel een geduchte concurrent.
Misschien moet je even een jeugdspeler gaan ophemelen op Ajax.netwerk.toquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Och jee, Tom begint weer over voetbal. Bewaar die onzin alsjeblieft voor psv.netwerk.to.
Dat heb je toch weer goed gezien.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Of jij kraamt onzin uit, alweer.
Maar dat zal dit keer wel niet.
Zal zo wat posten over Bazoer. Komt goed.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Misschien moet je even een jeugdspeler gaan ophemelen op Ajax.netwerk.to
touchéquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Misschien moet je even een jeugdspeler gaan ophemelen op Ajax.netwerk.to
Die is nooit opgehemeld.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:20 schreef Cavaliers het volgende:
Ik verwacht een A4 verslag over Vincent Vermeij, de nieuwe Kluivert.
Ah, daar ben je weer.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:20 schreef Cavaliers het volgende:
Ja, dat is meteen de beste speler daar. En die komt dan ook nog van PSV. Wat een armoe toch die jeugdopleiding.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zal zo wat posten over Bazoer. Komt goed.
Oke man, totaal niet obsessief bezig ben jij.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:20 schreef Cavaliers het volgende:
Heb je gemist dat de jeugdopleiding op de schop gaat?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, dat is meteen de beste speler daar. En die komt dan ook nog van PSV. Wat een armoe toch die jeugdopleiding.
De tijd zal het leren.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Cambuur - Heracles een leuke wedstrijd kán worden.
Ik denk dat het nogal verdrietig wordt. Cambuur speelt heel defensief en Heracles heeft nauwelijks nog aanval over.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Cambuur - Heracles een leuke wedstrijd kán worden.
Michiel Hemmen in de spits isquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat het nogal verdrietig wordt. Cambuur speelt heel defensief en Heracles heeft nauwelijks nog aanval over.
Mooi, ik heb gelijk weer een goed gevoel over de wedstrijd.quote:
Ik vind dat ze van alle topclubs het aantrekkelijkste voetbal spelen dit seizoen. Ben heel benieuwd naar die wedstrijd ookquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente - PSV is wel een wedstrijd tussen clubs die me enorm frustreren.
PSV vind ik een 10x leuker team dan afgelopen seizoen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente - PSV is wel een wedstrijd tussen clubs die me enorm frustreren.
Dit sowieso. Twente lijkt niet een veel leuker elftal te hebben maar ze spelen wel veel frisser en aantrekkelijker.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
PSV vind ik een 10x leuker team dan afgelopen seizoen.
Ja ze hebben zo'n jong fris team echt een verademing haha xdquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
PSV vind ik een 10x leuker team dan afgelopen seizoen.
Jij mag alles zeggen. Ga zo door.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:25 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind het een bijzonder treurige opstelling van Ajax, of mag je dat ook al niet meer zeggen?
Bedankt! Wat vind jij van de opstelling?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij mag alles zeggen. Ga zo door.
Niet dat ze meer zullen winnen, maar het spel als het loopt is leuker om naar te kijken en dat gefrustreerde gezeik van vorig jaar is er ook niet meer.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ze hebben zo'n jong fris team echt een verademing haha xd
Hoezo?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:25 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind het een bijzonder treurige opstelling van Ajax, of mag je dat ook al niet meer zeggen?
Lekker op Ajax zeiken, altijd leuk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo?
Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Moisander, Denswil, Boilesen; Schöne, Duarte, Serero; Sana, Hoesen, Fischer.
Valt wel mee toch?
Prima, had liever Andersen en Bojan er nog bij gezien maar iig geen Sigthorsson meer.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bedankt! Wat vind jij van de opstelling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |