SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk, leg die druk maar weer op mijn schouders.quote:
Blij? Is gewoon grappig. Alle Ajacieden denken dat het een geweldenaar is, maar die jongen kan er geen kut van.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vreemd dat je daar als PSVer blij om bent.²
Random woord: Weddenschap.
Aha, dat zal ik gemist hebben.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:15 schreef tompsv18 het volgende:
Alle Ajacieden denken dat het een geweldenaar is
Lekker hé, snuiven?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Blij? Is gewoon grappig. Alle Ajacieden denken dat het een geweldenaar is, maar die jongen kan er geen kut van.
Al is Sana natuurlijk wel een geduchte concurrent.
Och jee, Tom begint weer over voetbal. Bewaar die onzin alsjeblieft voor psv.netwerk.to.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Blij? Is gewoon grappig. Alle Ajacieden denken dat het een geweldenaar is, maar die jongen kan er geen kut van.
Al is Sana natuurlijk wel een geduchte concurrent.
Misschien moet je even een jeugdspeler gaan ophemelen op Ajax.netwerk.toquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Och jee, Tom begint weer over voetbal. Bewaar die onzin alsjeblieft voor psv.netwerk.to.
Dat heb je toch weer goed gezien.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Of jij kraamt onzin uit, alweer.
Maar dat zal dit keer wel niet.
Zal zo wat posten over Bazoer. Komt goed.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Misschien moet je even een jeugdspeler gaan ophemelen op Ajax.netwerk.to
touchéquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Misschien moet je even een jeugdspeler gaan ophemelen op Ajax.netwerk.to
Die is nooit opgehemeld.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:20 schreef Cavaliers het volgende:
Ik verwacht een A4 verslag over Vincent Vermeij, de nieuwe Kluivert.
Ah, daar ben je weer.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:20 schreef Cavaliers het volgende:
Ja, dat is meteen de beste speler daar. En die komt dan ook nog van PSV. Wat een armoe toch die jeugdopleiding.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zal zo wat posten over Bazoer. Komt goed.
Oke man, totaal niet obsessief bezig ben jij.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:20 schreef Cavaliers het volgende:
Heb je gemist dat de jeugdopleiding op de schop gaat?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, dat is meteen de beste speler daar. En die komt dan ook nog van PSV. Wat een armoe toch die jeugdopleiding.
De tijd zal het leren.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Cambuur - Heracles een leuke wedstrijd kán worden.
Ik denk dat het nogal verdrietig wordt. Cambuur speelt heel defensief en Heracles heeft nauwelijks nog aanval over.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Cambuur - Heracles een leuke wedstrijd kán worden.
Michiel Hemmen in de spits isquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat het nogal verdrietig wordt. Cambuur speelt heel defensief en Heracles heeft nauwelijks nog aanval over.
Mooi, ik heb gelijk weer een goed gevoel over de wedstrijd.quote:
Ik vind dat ze van alle topclubs het aantrekkelijkste voetbal spelen dit seizoen. Ben heel benieuwd naar die wedstrijd ookquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente - PSV is wel een wedstrijd tussen clubs die me enorm frustreren.
PSV vind ik een 10x leuker team dan afgelopen seizoen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente - PSV is wel een wedstrijd tussen clubs die me enorm frustreren.
Dit sowieso. Twente lijkt niet een veel leuker elftal te hebben maar ze spelen wel veel frisser en aantrekkelijker.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
PSV vind ik een 10x leuker team dan afgelopen seizoen.
Ja ze hebben zo'n jong fris team echt een verademing haha xdquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
PSV vind ik een 10x leuker team dan afgelopen seizoen.
Jij mag alles zeggen. Ga zo door.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:25 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind het een bijzonder treurige opstelling van Ajax, of mag je dat ook al niet meer zeggen?
Bedankt! Wat vind jij van de opstelling?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij mag alles zeggen. Ga zo door.
Niet dat ze meer zullen winnen, maar het spel als het loopt is leuker om naar te kijken en dat gefrustreerde gezeik van vorig jaar is er ook niet meer.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ze hebben zo'n jong fris team echt een verademing haha xd
Hoezo?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:25 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind het een bijzonder treurige opstelling van Ajax, of mag je dat ook al niet meer zeggen?
Lekker op Ajax zeiken, altijd leuk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo?
Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Moisander, Denswil, Boilesen; Schöne, Duarte, Serero; Sana, Hoesen, Fischer.
Valt wel mee toch?
Prima, had liever Andersen en Bojan er nog bij gezien maar iig geen Sigthorsson meer.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bedankt! Wat vind jij van de opstelling?
Absoluut niet. Ik vind het middenveld vol staan met middelmaat, aanval valt ook vies tegen. Fischer kan wel voetballen maar zit al tijden in een vormcrisis. Nee, ik voorspel een lastig potje.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo?
Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Moisander, Denswil, Boilesen; Schöne, Duarte, Serero; Sana, Hoesen, Fischer.
Valt wel mee toch?
Vorige week zagen we al iets terug van de oude Fischer.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik vind het middenveld vol staan met middelmaat, aanval valt ook vies tegen. Fischer kan wel voetballen maar zit al tijden in een vormcrisis. Nee, ik voorspel een lastig potje.
Dat hij bang is voor overbelasting ging over hem, Bojan dus.quote:
Zoals verwacht dus, die staat er woensdag gewoon weer in.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat hij bang is voor overbelasting ging over hem, Bojan dus.
Heb de wedstrijd van Denemarken niet gezien, maar daar scheen hij ook verantwoordelijk te zijn voor de 0-1. Echter kun je niet ontkennen dat Fischer in een heel, heel slechte periode zit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorige week zagen we al iets terug van de oude Fischer.
Dat zou ook kunnen betekenen dat Siggy er weer instaat.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zoals verwacht dus, die staat er woensdag gewoon weer in.
Dat ontken ik ook zeker niet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb de wedstrijd van Denemarken niet gezien, maar daar scheen hij ook verantwoordelijk te zijn voor de 0-1. Maar je kunt niet ontkennen dat Fischer in een heel, heel slechte periode zit.
Die gaat het nooit waarmaken ben ik bang, gewoon tekort kwaliteit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen betekenen dat Siggy er weer instaat.
Je hoeft Ajax niet af te schrijven, zwakte van de Eredivisie. Ook deze ploeg kan kampioen worden, en ik denk ook dat ze aan het einde van de rit bovenaan staan. Maar dit moet haast een dieptepunt in de geschiedenis van Ajax zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook zeker niet.
Ik word eerder droevig van die opportunistische wijven die Ajax nu helemaal afschrijven.
Omroep Twente lijkt me wel een mooie plek voor hem.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Lambiek moet terug naar de NOS, vind ik.
Valt ook weer mee, lees/hoor ook dat het Ajax rond de eeuwwisseling erg slecht was.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je hoeft Ajax niet af te schrijven, zwakte van de Eredivisie. Ook deze ploeg kan kampioen worden, en ik denk ook dat ze aan het einde van de rit bovenaan staan. Maar dit moet haast een dieptepunt in de geschiedenis van Ajax zijn.
RTV Oost heeft daar geen behoefte aan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Omroep Twente lijkt me wel een mooie plek voor hem.
Qua spelers was dat Ajax veel beter dan dat Ajax van nu. Maarja Lambiek speelde er hequote:Op zaterdag 14 september 2013 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valt ook weer mee, lees/hoor ook dat het Ajax rond de eeuwwisseling erg slecht was.
Voorlopig zal Ajax dit ieder jaar houden dat er weer goede/bepalende spelers weggaan. De hele top eigenlijk.
The times are changing. Toen was de Eredivisie goed voor 2 groepsfase plekken in de CL.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Qua spelers was dat Ajax veel beter dan dat Ajax van nu. Maarja Lambiek speelde er he
Toen konden clubs als Willem 2 en Heerenveen er zomaar inrollen jaquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
The times are changing. Toen was de Eredivisie goed voor 2 groepsfase plekken in de CL.
Tegenwoordig moet je blij zijn dat er geen 2e groepsfaseplek is. Had je NAC in de CL.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen konden clubs als Willem 2 en Heerenveen er zomaar inrollen ja
Tja , over een paar jaar heb je geen groepsfase meer als we zo doorgaanquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je blij zijn dat er geen 2e groepsfaseplek is. Had je NAC in de CL.
Wat wil je dan ook met deze armoedige Eredivisie.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja , over een paar jaar heb je geen groepsfase meer als we zo doorgaan
Goofy League . Premier League is de Dagobert Duckquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat wil je dan ook met deze armoedige Eredivisie.
[ afbeelding ] Mickey Mouse league.
Wie de Mickey Mouse league dan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Goofy League . Premier League is de Dagobert Duck
Jan zei 2-2.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
Davy heeft dezelfde gedachtes als Jan van Halst
quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
ER ZITTEN ER ALTIJD 50000 JA STAAT GEWOON OP TELETEKST
Ging dat weer over zichzelf?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Stoer spandoek weer van het kindervak
ER GAAN NOOIT MENSEN EERDER WEG IN DE KUIPquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
ER ZITTEN ER ALTIJD 50000 JA STAAT GEWOON OP TELETEKST
Jij toch ook?quote:
Niemand mag in het uitvak zitten, behalve VAK 410!!!!quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja . Dat ze ook in Eindhoven aanwezig zullen zijn
Tuurlijk wel. In elk voetbalstadion zelfs.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
ER GAAN NOOIT MENSEN EERDER WEG IN DE KUIP
Die zijn belangrijker dan Ajax jaquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand mag in het uitvak zitten, behalve VAK 410!!!!
Idd. Wat een aids weer.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kan merken dat er een nieuw veld is gelegd.
Heb jij ooit een tifo meegemaakt die 90 minuten lang duurt?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:47 schreef Caland het volgende:
Mooie blauw/oranje/whatever tifo-actie
Er hangen zelfs mensen in de lichtmasten. O nee die zijn er niet.quote:
Benieuwd naar het no-show percentage dit seizoen. Worden die gegevens eigenlijk niet gebruikt voor de verdeling van de TV-gelden, met die gekke indexmeter?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:47 schreef Caland het volgende:
Wel respect dat ze het nog steeds volhouden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:47 schreef Caland het volgende:
Primeurtje voor Ajax dusquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij ooit een tifo meegemaakt die 90 minuten lang duurt?
Nee, daar worden prestaties voor gebruikt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:49 schreef Grifte het volgende:
Worden die gegevens eigenlijk niet gebruikt voor de verdeling van de TV-gelden
TV-gelden voor Ajax is sowieso raar. Eigenlijk zou er alleen geld van NOS Teletekst naar Ajax moeten vloeien.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Benieuwd naar het no-show percentage dit seizoen. Worden die gegevens eigenlijk niet gebruikt voor de verdeling van de TV-gelden, met die gekke indexmeter?
Binnen nu en twee weken zal hij toch wel hersteld zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:50 schreef Cavaliers het volgende:
Wanneer gaat Boer weer eens keepen.
Nah dat was maar een onderdeel, of je hebt het niet gelezen en wil goedkoop scoren. Landelijk aantal fans (kon zelfs meerdere opgeven) en 'positiviteitsuitstraling' werden ook gebruikt, dacht dat er ook ergens zo'n attendancegegeven in was verwerkt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, daar worden prestaties voor gebruikt.
Daarom krijgt Twente meer dan Feyenoord.
Is die ook weg?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uh, nee?
Duarte is gehaald vanwege Siem de Long.
Ken je feitjes, Davy.
Nope. Voor dit seizoen via Fox worden alleen prestaties gebruikt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nah dat was maar een onderdeel, of je hebt het niet gelezen en wil goedkoop scoren. Landelijk aantal fans (kon zelfs meerdere opgeven) en 'positiviteitsuitstraling' werden ook gebruikt, dacht dat er ook ergens zo'n attendancegegeven in was verwerkt.
xD xDquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:51 schreef Muto het volgende:
Balbezit gaat goed. Wordt nog wat tegen Barcelona. Ik gok dat beide ploegen 75% balbezit gaan hebben.
Messi tegen Bojan is ook een interessante strijd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:51 schreef Muto het volgende:
Balbezit gaat goed. Wordt nog wat tegen Barcelona. Ik gok dat beide ploegen 75% balbezit gaan hebben.
Oke FOX heeft dus een andere methode dan EL toegepast, prima.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope. Voor dit seizoen via Fox worden alleen prestaties gebruikt.
De methode van EL dan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Oke FOX heeft dus een andere methode dan EL toegepast, prima.
Inderdaad, ik had gelijk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Oke FOX heeft dus een andere methode dan EL toegepast, prima.
Dus omdat een speler een maandje er niet is wordt er een nieuwe speler gekocht?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
http://www.telegraaf.nl/t(...)nger_De_Jong___.html
Is dit fijner voor je?
Eerlijk gezegd volgde ik 'm ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus omdat een speler een maandje er niet is wordt er een nieuwe speler gekocht?
Mkay.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig heb je geen Sigthorsson in het veld die alle ballen 3 meter van zijn voet laat springen.
Dat beaam ik inderdaad, kan het toch mishebben? Die methode van EL was uitgebreid beschreven in de papieren VI, vandaar dat ik mij het afvroeg.quote:
13 in een dozijn spits.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig heb je geen Sigthorsson in het veld die gaat schelden op iedereen omdat er niet wordt afgelegd.
Jammer dat Rik mij weer na moet doen.twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 18:34:44FC #Twente - #PSV wordt een heerlijke open wedstrijd denk ik: 2-2 wordt het. Aftrap 20.45 #twepsv reageer retweet
Ze zijn ook nooit echt getest.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:57 schreef Tchock het volgende:
Dit gaat PEC nooit 90 minuten volhouden
PEC niet? Natuurlijk wel. Niet tegen een team als Ajax, maar dat wil niet zeggen dat het nooit lastig is geweest.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze zijn ook nooit echt getest.
Geen probleem.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bedankt Davyik wist niet zeker of dat zo was
quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer dat Rik mij weer na moet doen.twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 18:34:44FC #Twente - #PSV wordt een heerlijke open wedstrijd denk ik: 2-2 wordt het. Aftrap 20.45 #twepsv reageer retweet
twitter:VosdeMos twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 18:59:21@RikElfrink Jammer dat je Dj_Day-V weer moet nadoen. reageer retweet
PECH Zwollequote:Op zaterdag 14 september 2013 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe heet PEC Zwolle op vrijdag de 13e?
PEC Zwollequote:Op zaterdag 14 september 2013 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Pech Zwolle hola.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Welk publiek?quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zowel de spelers als het publiek
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welke Eredivisieclub mist geen type Messi?
Feyenoord. Die hebben Pelle.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
PSVquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
groningen, die hebben zeefuik!!quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zeefuik zit op de bank, een Messi hoort in de basisquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:06 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
groningen, die hebben zeefuik!!
Ik dacht dat Schrijvers al dertig jaar met pensioen was of zo.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
Het lek van PEC staat ook weer opgesteld zie ik.
Helaas hebben die ook een type Immers.quote:
Goeie grap.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onhoudbaar gebleken voor Feyenoord toen PEC aanklopte.
Speler van hun kreeg bijna de bal na het weg boksen van Vermeerquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is er geschoten op doel door PEC?
Dat is oeiwaardig ja, helemaal.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Speler van hun kreeg bijna de bal na het weg boksen van Vermeer
Zeker, iets lager en het stond waarschijnlijk 0-1quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is oeiwaardig ja, helemaal.
Nee. Schoten op doel 1-0.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is er geschoten op doel door PEC?
Kasimpasa.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:11 schreef kapiteintje het volgende:
Waar is Babel eigenlijk naartoe?
Je kunt veel van 'm zeggen, maar hij heeft zich wel slim financieel onafhankelijk gespeeld.quote:
Je hebt er weinig aan als ie over de grond wel goed isquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:13 schreef Grifte het volgende:
Wachten tot het fout gaat bij die Vermeer, wat zwak in de lucht.
Eerste keer had hij de bal meteen klemvast uit de lucht maar alle corners er na was het triestquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:13 schreef Grifte het volgende:
Wachten tot het fout gaat bij die Vermeer, wat zwak in de lucht.
10-0, 6-0.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hierna moet Ajax naar Barcelona en Eindhoven
Bedankt dat je het programma van Ajax hier nog even post.;quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
npquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt dat je het programma van Ajax hier nog even post.;
beginnen ze de cl gelijk uit bij barca??quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leedvermaak.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:15 schreef kapiteintje het volgende:
Mokotjo speelt weer heerlijk. Echt een debielen bij Feyenoord dat ze 'm hebben laten gaan en een kneus als Immers wedstrijd na wedstrijd mag blijven falen.
yupquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:15 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
beginnen ze de cl gelijk uit bij barca??
Nee, oefenpotje tegen Espanyol.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:15 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
beginnen ze de cl gelijk uit bij barca??
Iemand vroeg jou dit te posten?quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Niemand vroeg jou om een voorspelling van die twee wedstrijden te doen.
Er was ook niemand die me vertelde het niet te doen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Niemand vroeg jou om een voorspelling van die twee wedstrijden te doen.
Zo moeilijk is dat niet, je hoeft alleen je ogen op de televisie te richten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:17 schreef kapiteintje het volgende:
PEC speelt echt supermakkelijk. Knap om te zien.
Jezus René.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet, je hoeft alleen je ogen op de televisie te richten.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja leukquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |