abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131168979

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 18:01:33 #2
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_131169221
Benzin, doe je nog iets met alle tips die wij je gegeven hebben?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131170153
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2013 18:01 schreef El_Thijs het volgende:
Benzin, doe je nog iets met alle tips die wij je gegeven hebben?
Ik ga proberen om iets meer rust in mijn aanpak te nemen :)
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 18:43:17 #4
Brabo Bastard
pi_131170440
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 18:34 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ga proberen om iets meer rust in mijn aanpak te nemen :)
Dat is in ieder geval al een goed begin.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 14 september 2013 @ 18:59:39 #5
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131171014
Koffiedate gesmeed, woensdag it is *O* Spannend weer hoor..
pi_131171525
Ik hoor ook gewoon helemaal niets meer van mijn afzeggende date van gisteren.

Het is dus wel duidelijk dat ze inderdaad écht die trieste tactiek van laat-het-maar-doodbloeden toepast :P
  zaterdag 14 september 2013 @ 19:19:50 #7
50430 Yuki
Student Midwife
pi_131171663
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:16 schreef Capstan het volgende:

Het is dus wel duidelijk dat ze inderdaad écht die trieste tactiek van laat-het-maar-doodbloeden toepast :P
Ze was ziek, toch? Want dan vind ik 't niet raar als je niet binnen 24u een nieuwe datum probeert te prikken.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_131171751
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:19 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ze was ziek, toch? Want dan vind ik 't niet raar als je niet binnen 24u een nieuwe datum probeert te prikken.
Ze zei inderdaad ziek te zijn. Maar het riekte meteen al naar een afwimpeltactiek, aangezien ze een dag eerder al voorzichtige signalen gaf in de lijn van "ik voel me niet helemaal fit, maar die date zal wel lukken, hoor".

Bovendien heeft ze dus, nadat ik het vroeg, gisteren wel een voorstel gedaan voor een nieuwe datum, maar pas over twee weken. Tja...
pi_131171823
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:16 schreef Capstan het volgende:

Daar prik ik tegenwoordig direct doorheen.
  zaterdag 14 september 2013 @ 19:24:25 #10
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131171842
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:22 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ze zei inderdaad ziek te zijn. Maar het riekte meteen al naar een afwimpeltactiek, aangezien ze een dag eerder al voorzichtige signalen gaf in de lijn van "ik voel me niet helemaal fit, maar die date zal wel lukken, hoor".

Bovendien heeft ze dus, nadat ik het vroeg, gisteren wel een voorstel gedaan voor een nieuwe datum, maar pas over twee weken. Tja...
Ligt eraan waarom het pas over twee weken kan. Soms is het ook écht overmacht. En soms een smoesje, je weet het niet.
pi_131172040
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:24 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ligt eraan waarom het pas over twee weken kan. Soms is het ook écht overmacht. En soms een smoesje, je weet het niet.
Nee, zeker weten doe ik het niet, maar het feit dat er nu opeens ook helemaal geen contact meer is, terwijl er dat in de aanloop naar de afgelaste date wel was, zegt wat mij betreft ook wel wat.
pi_131172239
99,99% kans dat het gewoon een afwimpeltechniek is.
Mijn allereerste date was de dag van de date ineens van de trap gevallen. Daarna niks meer gehoord. Dan weet je het wel. :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zaterdag 14 september 2013 @ 19:42:15 #13
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131172497
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:28 schreef Capstan het volgende:

[..]

Nee, zeker weten doe ik het niet, maar het feit dat er nu opeens ook helemaal geen contact meer is, terwijl er dat in de aanloop naar de afgelaste date wel was, zegt wat mij betreft ook wel wat.
Ja, dat is waar... Jammer! En weet je, het overkomt ons allemaal. Had ooit een eerste date gehad en daarna was er iets met zijn oma en heb daarnanooit meer iets gehoord :') Of meer van dat soort ongein. Inderdaad maar lekker laten gaan dan.
pi_131172833
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:33 schreef habitue het volgende:
Mijn allereerste date was de dag van de date ineens van de trap gevallen. Daarna niks meer gehoord. Dan weet je het wel. :')
Haha die van mij zei af omdat dr hond geopereerd werd. Dacht toen dat het een geintje was. Dus paar dagen later vroeg ik hoe het met dr hond was, stuurt ze een foto van dr hond helemaal in verband :P Bleek het nog echt te zijn ook.
  zaterdag 14 september 2013 @ 20:31:58 #15
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_131174838
quote:
Haha, niet eens de moeite nemen om een serieuze excuus te verzinnen.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 20:40:02 #16
Brabo Bastard
pi_131175205
quote:
Waarschijnlijk was de klap zo hard dat ze daarna is vergeten hoe de telefoon werkt.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131175229
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:24 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Daar prik ik tegenwoordig direct doorheen.
Hoe prik je daar doorheen?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 20:41:23 #18
Brabo Bastard
pi_131175268
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Je ziet heel snel of iemand het wil dood laten bloeden of niet. Dat bedoelt hij.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131177237
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:41 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Je ziet heel snel of iemand het wil dood laten bloeden of niet. Dat bedoelt hij.
Zo snel zie ik dat niet.. :@
pi_131177420
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:22 schreef Capstan het volgende:

[..]

Of ze heeft ook een andere date, wil ze dat eerst een kans geven en zet ze jou op de reservebank. :+
pi_131178147
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 september 2013 21:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Of ze heeft ook een andere date, wil ze dat eerst een kans geven en zet ze jou op de reservebank. :+
Heb ik ook aan gedacht, maar goed, of het nu een gevalletje 'hopelijk bloedt het nu dood' of een gevalletje 'ik merk hem nog even aan als tweede k(n)eus' is, het is allebei best triest...en voor mij reden genoeg om het te laten voor wat het is. Of wat het nooit geweest is, eigenlijk :P
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 22:02:20 #22
Brabo Bastard
pi_131178780
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 september 2013 21:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Gebeurt vaker dan we denken :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 21:46 schreef Capstan het volgende:

[..]

Heb ik ook aan gedacht, maar goed, of het nu een gevalletje 'hopelijk bloedt het nu dood' of een gevalletje 'ik merk hem nog even aan als tweede k(n)eus' is, het is allebei best triest...en voor mij reden genoeg om het te laten voor wat het is. Of wat het nooit geweest is, eigenlijk :P
Als je je er al kut bij voelt dan inderdaad vergeten en op naar de volgende. Er is er vast 1 die wel de moeite waard is voor je ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131180535
Nou ja... Ik had er nu een op Okcupid die het erg jammer vond dat ik niet aan bestialiteit deed, excuse me??? :{ :{ :{

Waar zijn alle normale mannen gebleven? :'(
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_131180618
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 22:43 schreef Caithlinn het volgende:
Nou ja... Ik had er nu een op Okcupid die het erg jammer vond dat ik niet aan bestialiteit deed, excuse me??? :{ :{ :{

Je weet dat normaal subjectief? Oke vragen of je van dieren houd is niet echt normaal voor de meeste.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_131180672
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 22:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je weet dat normaal subjectief? Oke vragen of je van dieren houd is niet echt normaal voor de meeste.
Ja, ik weet dat normaal subjectief is...

Maar serieus, sex met dieren is echt niet normaal. Voor zover ik weet is het zelfs verboden. :{
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_131180745
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 22:46 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Ja, ik weet dat normaal subjectief is...

Maar serieus, sex met dieren is echt niet normaal. Voor zover ik weet is het zelfs verboden. :{
Dus als iets verboden dan doen mensen het niet meer _O- hahaha LOL
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_131180798
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 22:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dus als iets verboden dan doen mensen het niet meer _O- hahaha LOL
Ja duh, dat snap ik ook wel. Maar om het nou aan een wildvreemde voor te stellen op internet vind ik toch net wat anders...
pi_131180848
quote:
Hai *)
pi_131180857
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 22:50 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Ja duh, dat snap ik ook wel. Maar om het nou aan een wildvreemde voor te stellen op internet vind ik toch net wat anders...
Dat is inderdaad ook raar, hoor het wel vaker dat vrouwen rare vragen krijgen op Okcupid.
14 SHADES OF GREY
pi_131180920
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 september 2013 22:51 schreef benzin het volgende:

[..]

Hai *)
Hoi :) geen rare fetish?
pi_131181028
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 22:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is inderdaad ook raar, hoor het wel vaker dat vrouwen rare vragen krijgen op Okcupid.
Haha, ja, ik krijg ook regelmatig voorstellen van mannen die een weekendje naar A'dam komen om ze gezelschap te komen houden. Maar deze ging weer net een stapje verder.
pi_131181192
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 22:55 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Haha, ja, ik krijg ook regelmatig voorstellen van mannen die een weekendje naar A'dam komen om ze gezelschap te komen houden. Maar deze ging weer net een stapje verder.
Ach idioten heb je overal, maar verder is okcupid wel een leuke site.
14 SHADES OF GREY
pi_131181265
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 22:53 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Hoi :) geen rare fetish?
Volgens mij niet nee. Trouwen? :7
pi_131181764
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 september 2013 23:00 schreef benzin het volgende:

[..]

Volgens mij niet nee. Trouwen? :7
jezelf je leven lang binden....
en jij vind dat je geen rare fetisjes hebt 8)7
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_131181784
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 23:10 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

en jij vind dat je geen rare fetisjes hebt :S
Haha, true to that!
pi_131181940
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 22:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

tja, een vrouw die absoluut niet van dieren houdt is toch een lastige
Loopt hier nog een kat in huis en ben best gehecht geraakt aan het beest, ook al is het eigenlijk een erfenis van m'n ex ;)

Maar verder dan knuffelen ga ik niet met hem inderdaad.

[ Bericht 3% gewijzigd door Clicks_nl op 14-09-2013 23:21:14 ]
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  zaterdag 14 september 2013 @ 23:25:19 #37
177948 Daskaar
cake or death?
pi_131182379
aah, nu weet ik weer waarom ik alleen onmogelijke relaties aanga.
echte relaties jagen me de stuipen op het lijf.
ik krijg door al die profielen en voorkeuren die vrouwen hebben het geloof dat ik helemaal geen geschikt persoon ben voor wie dan ook, suicidalen daargelaten.
de lat ligt zo tyfus hoog, of misschien maak ik dat ervan in mn hoofd, wat niks nieuws zou zijn trouwens.
  zaterdag 14 september 2013 @ 23:41:21 #38
314007 Digi_Djeff
Better Call Saul!
pi_131183042
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:15 schreef Digi_Djeff het volgende:
Morgen na 6 jaar weer een date... Zouden eigenlijk naar het dolfinarium gaan maar die is schijnbaar nog dicht. Dan maar wat dichter bij huis zoeken en midgetgolf spelen :P. Via Paiq praten we al twee weken non-stop en in heel veel dingen zitten we op de zelfde lijn. Voelt een beetje als op sollicitatie gaan, ben benieuwd hoe het gaat worden!
Wel leuk om te vertellen, bijna vijf maanden verder en heb een relatie van vier maanden met haar. Ondertussen ook al één week samen op vakantie geweest en beide nu aan het sparen om volgend jaar ruim één maand naar Amerika te gaan ( rondreis ), iets wat we beide altijd al wilde. Al met al, bedankt Paiq! Deze jongen is weer gelukkig _O_
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 23:43:06 #39
Brabo Bastard
pi_131183106
quote:

Die zitten op Fok!. Oh wacht...

Maar dat is wel een aparte inderdaad :P
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 23:44:19 #40
Brabo Bastard
pi_131183147
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 23:10 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

en jij vind dat je geen rare fetisjes hebt 8)7
Daarom bestaat er Second Love. Of hoe dat ook heet.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 23:41 schreef Digi_Djeff het volgende:

[..]

Wel leuk om te vertellen, bijna vijf maanden verder en heb een relatie van vier maanden met haar. Ondertussen ook al één week samen op vakantie geweest en beide nu aan het sparen om volgend jaar ruim één maand naar Amerika te gaan ( rondreis ), iets wat we beide altijd al wilde. Al met al, bedankt Paiq! Deze jongen is weer gelukkig _O_
Nice man! Geniet ervan! ^O^
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 14 september 2013 @ 23:49:07 #41
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131183366
quote:

[..]

Top! Altijd leuk om te lezen :)
pi_131183589
quote:

[..]

Succesverhalen :D
Altijd goed...
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 23:56:28 #43
Brabo Bastard
pi_131183681
En zonder afbreuk te doen aan hun geluk, laten we ook hopen dat het voor hen een succesverhaal blijft :)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131187990
quote:

[..]

Top fijn om te horen dat er ook nog succes geboekt kan worden! En ook nog via Paiq, waar ik zelf nu 1 week lid van ben. Het bevalt me daar nu al veel beter dan op lexa, dus ik ben benieuwd of het via deze site wel tot resultaat kan leiden. :-)
pi_131188064
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Heel makkelijk. Gewoon een gevoelskwestie. Hangt af van de toon, het enthousiasme, de hoeveelheid en de reden dat ze ineens niet meer veel appt. Ik heb dat echt zo snel door. Heb het zelfs een keer met een exdate erover gehad. Die zei toen dat dr gevoel minder werd en ik heb toen tegen haar exact de dag genoemd waarop ik het gevoel had dat het minder werd. En ze zei toen ook dat ik het juist had.
pi_131188117
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 02:41 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Top fijn om te horen dat er ook nog succes geboekt kan worden! En ook nog via Paiq, waar ik zelf nu 1 week lid van ben. Het bevalt me daar nu al veel beter dan op lexa, dus ik ben benieuwd of het via deze site wel tot resultaat kan leiden. :-)
Ben jij de Paiqmaagd?
pi_131195414
quote:

[..]

Leuk om te horen!!
pi_131195529
God god ben nu weer gematched aan een maagd!! Wat moet ik daar nu weer mee?? Plus hij zegt onzeker en verlegen te zijn :'( :'( :'( een rasechte Fokker dus :P
pi_131195685
quote:
99s.gif Op zondag 15 september 2013 14:00 schreef Quickie_Brat het volgende:
God god ben nu weer gematched aan een maagd!! Wat moet ik daar nu weer mee?? Plus hij zegt onzeker en verlegen te zijn :'( :'( :'( een rasechte Fokker dus :P
Help hem er vanaf :D
14 SHADES OF GREY
pi_131196505
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 14:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Help hem er vanaf :D
jij bent het he? })
pi_131196969
quote:
99s.gif Op zondag 15 september 2013 14:25 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

jij bent het he? })
Ja :@
14 SHADES OF GREY
pi_131197222
Huuuu een speeddate met iemand die niet weet wie Tchaikovsky is :'( :'(
pi_131197444
quote:
99s.gif Op zondag 15 september 2013 14:48 schreef Quickie_Brat het volgende:
Huuuu een speeddate met iemand die niet weet wie Tchaikovsky is :'( :'(
Hij's niet de enige. :')!!

quote:
9s.gif Op vrijdag 26 april 2013 19:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:

[..]

Pijnlijk moment voor me, dit.. Zuip ik straks wel weer weg onder het genot van Tchaikovsky ;(

quote:
10s.gif Op vrijdag 26 april 2013 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Dacht dat het een vodka was, is gewoon een componist :').
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_131197511
quote:
10s.gif Op zondag 15 september 2013 14:54 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hij's niet de enige. :')!!

[..]

[..]

Waar gaat het heen met deze wereld??? :'( :'( :'(
pi_131198138
Mooi joh. Toenstraks iemand die op basis van mijn foto zei dat er geen klik was :')
pi_131198535
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 15:12 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Mooi joh. Toenstraks iemand die op basis van mijn foto zei dat er geen klik was :')
Dan ben je gewoon lelijk :P Join the club
Ik zwaai naar dieren.
pi_131198691
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 15:24 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon lelijk :P Join the club
Ach gelukkig zag ze er zelf wel uit als een fotomodel. Keuze zat dus voor dr :')
pi_131198855
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 15:29 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ach gelukkig zag ze er zelf wel uit als een fotomodel. Keuze zat dus voor dr :')
Whehe
Ik zwaai naar dieren.
pi_131201436
Dus, voor het eerst in iets van een half jaar online op Paiq, nieuwe match, toevallig nog online ook, direct aan de klets en na 5 regels al gezeik dat mannen massaal afhaken als ze zegt dat ze een kind heeft en dat ze daar slechte ervaringen mee heeft enz.......
Denk eerder dat de mannen afhaken vanwege dat soort gezeik, dan vanwege het feit dat ze een kind heeft....
A mind with a heart of it's own
  Moderator / Redactie FP zondag 15 september 2013 @ 17:02:09 #60
Brabo Bastard
pi_131201706
quote:
99s.gif Op zondag 15 september 2013 14:00 schreef Quickie_Brat het volgende:
Die heb ik ook een paar gehad, al kwam ik daar later achter :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131203866
Lange halfbloed op Paiq O+
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_131205151
Hoe gaat dat eigenlijk als man zijnde op sites als lexa enzo, moet je altijd vrouwen aanspreken (en ben je dan een van de tientallen), waardoor sommigen zich verwaand gaan gedragen en het een soort veehandel wordt, of is het aan beide kanten wel leuk en neemt het vrouwelijke geslacht ook initiatief?
  Moderator / Redactie FP zondag 15 september 2013 @ 18:50:53 #63
Brabo Bastard
pi_131205531
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 18:39 schreef Badger. het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk als man zijnde op sites als lexa enzo, moet je altijd vrouwen aanspreken (en ben je dan een van de tientallen), waardoor sommigen zich verwaand gaan gedragen en het een soort veehandel wordt, of is het aan beide kanten wel leuk en neemt het vrouwelijke geslacht ook initiatief?
Met leuke foto's heb je meer kans dat ze zelf het initiatief nemen is mijn ervaring. En als je het zelf doet dan is het maar afwachten of je inderdaad wat terugkrijgt.

Maar soms loont de moeite zonder meer ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131205794
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 18:39 schreef Badger. het volgende:
Ja precies zoals je beschrijft. Lexa zit vol met arrogante verwaande vrouwen. Waarschijnlijk omdat ze toch keuze zat hebben. Ik moet zeggen dat ik altijd wel contact heb hoor. Maar als ik pakweg 6 berichten stuur wordt er meestal slechts 1 beantwoord.
  zondag 15 september 2013 @ 19:41:51 #65
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_131207851
Gisteren ochtend koffiekoeken gebracht en samen ontbeten, deze namiddag samen aan een meer gaan wandelen en pannekoeken gegeten, niks mega spannends maar het was wel heel leuk, relax en gezellig :) en dat is toch wat telt denk ik dan ... nu is het afkicken tot vrijdag aangezien ik mijn zoontje heb en zij haar 2 kids ... we houden de kinderen er nog even buiten de eerste tijd.
Minds are like parachutes, they work best when open!
pi_131208151
Zo, ook weer terug van "date". Leuke avond gehad en erg fijn dat ik nu zeker weet dat ze er ook geen relatie in ziet aangezien ze ook weer druk bezig is met Paiqen. :D
Mooi dat het zo kan. Ik blij, zij blij en geen verplichtingen _O_
En dat geregeld via Paiq :D

[ Bericht 2% gewijzigd door Rickario op 15-09-2013 19:53:40 ]
  Moderator / Redactie FP zondag 15 september 2013 @ 19:54:06 #67
Brabo Bastard
pi_131208398
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 19:41 schreef HaerdenC het volgende:
Gisteren ochtend koffiekoeken gebracht en samen ontbeten, deze namiddag samen aan een meer gaan wandelen en pannekoeken gegeten, niks mega spannends maar het was wel heel leuk, relax en gezellig :) en dat is toch wat telt denk ik dan ... nu is het afkicken tot vrijdag aangezien ik mijn zoontje heb en zij haar 2 kids ... we houden de kinderen er nog even buiten de eerste tijd.
Klinkt goed man!
quote:
14s.gif Op zondag 15 september 2013 19:48 schreef Rickario het volgende:
Zo, ook weer terug van "date". Leuke avond gehad en erg fijn dat ik nu zeker weet dat ze er ook geen relatie in ziet aangezien ze ook weer druk bezig is met Paiqen. :D
Mooi dat het zo kan. Ik blij, zij blij en geen verplichtingen _O_
En dat geregeld via Paiq :D
PaiQ is niet slecht :P Goed te horen!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131215936
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 18:50 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Met leuke foto's heb je meer kans dat ze zelf het initiatief nemen is mijn ervaring. En als je het zelf doet dan is het maar afwachten of je inderdaad wat terugkrijgt.

Maar soms loont de moeite zonder meer ;)
Sowieso. Altijd gewoon berichten blijven sturen. Nogmaals ik krijg 1 reactie terug op de 6 berichten die ik stuur. Maar daar heb ik tot nu toe altijd wel leuke dates mee gehad. ;)
pi_131216998
De hele online dating-wereld is zo kansloos....vooral als je een kleine kut aziaat bent ben met een asymmetrische rotkop. Zelfs de kleinere dames <1.65m van oosterse afkomst sturen niet eens een berichtje terug. Om hier aan een vrouw te komen moet je blijkbaar een kaaskop zijn en minimaal 1.83m, anders val je in de categorie "genetische mislukkeling", wat garant staat voor een misvormd nageslacht.

[ Bericht 20% gewijzigd door motorbloempje op 15-09-2013 22:13:41 ]
pi_131217348
Lol, jezelf DM sturen is echt ubercool.
pi_131217632
quote:
9s.gif Op zondag 15 september 2013 22:01 schreef THS het volgende:
De hele online dating-wereld is zo kansloos....vooral als je een kleine kut aziaat bent ben met een asymmetrische rotkop. Zelfs de kleinere dames <1.65m van oosterse afkomst sturen niet eens een berichtje terug. Om hier aan een vrouw te komen moet je blijkbaar een kaaskop zijn en minimaal 1.83m, anders val je in de categorie "genetische mislukkeling", wat garant staat voor een misvormd nageslacht.

Lol valt wel mee heur 1,96, en flaporen helpt ook niet echt

[ Bericht 9% gewijzigd door motorbloempje op 15-09-2013 22:14:00 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_131217860
quote:
9s.gif Op zondag 15 september 2013 22:01 schreef THS het volgende:

zie tt

[ Bericht 10% gewijzigd door motorbloempje op 15-09-2013 22:14:08 ]
pi_131218097
Ja, nou, zelfmoordshizzle mag achterwege blijven!
Ja doei.
pi_131218506
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:11 schreef watheet het volgende:

[..]

zie tt
Hoe kan je in hemelsnaam iemand nou niet leuk vinden terwijl je die persoon nog nooit in het echt hebt gezien en met hem (of haar) een conversatie heb gevoerd? Of bedoel je niet leuk qua uiterlijk? Ok, daar kan ik nog wel inkomen. Ware schoonheid zit van binnen, niet van buiten. Na 60jaar is iedereen lelijk en verlept en het enige wat dan overblijft is Karakter wat zich in de loop der jaren steeds verder heeft ontwikkeld.
pi_131218701
ik doelde op de personen die niet reageren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')