Ik ga proberen om iets meer rust in mijn aanpak te nemenquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:01 schreef El_Thijs het volgende:
Benzin, doe je nog iets met alle tips die wij je gegeven hebben?
Dat is in ieder geval al een goed begin.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ga proberen om iets meer rust in mijn aanpak te nemen
Ze was ziek, toch? Want dan vind ik 't niet raar als je niet binnen 24u een nieuwe datum probeert te prikken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:16 schreef Capstan het volgende:
Ik hoor ook gewoon helemaal niets meer van mijn afzeggende date van gisteren.
Het is dus wel duidelijk dat ze inderdaad écht die trieste tactiek van laat-het-maar-doodbloeden toepast
Ze zei inderdaad ziek te zijn. Maar het riekte meteen al naar een afwimpeltactiek, aangezien ze een dag eerder al voorzichtige signalen gaf in de lijn van "ik voel me niet helemaal fit, maar die date zal wel lukken, hoor".quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze was ziek, toch? Want dan vind ik 't niet raar als je niet binnen 24u een nieuwe datum probeert te prikken.
Daar prik ik tegenwoordig direct doorheen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:16 schreef Capstan het volgende:
Ik hoor ook gewoon helemaal niets meer van mijn afzeggende date van gisteren.
Het is dus wel duidelijk dat ze inderdaad écht die trieste tactiek van laat-het-maar-doodbloeden toepast
Ligt eraan waarom het pas over twee weken kan. Soms is het ook écht overmacht. En soms een smoesje, je weet het niet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ze zei inderdaad ziek te zijn. Maar het riekte meteen al naar een afwimpeltactiek, aangezien ze een dag eerder al voorzichtige signalen gaf in de lijn van "ik voel me niet helemaal fit, maar die date zal wel lukken, hoor".
Bovendien heeft ze dus, nadat ik het vroeg, gisteren wel een voorstel gedaan voor een nieuwe datum, maar pas over twee weken. Tja...
Nee, zeker weten doe ik het niet, maar het feit dat er nu opeens ook helemaal geen contact meer is, terwijl er dat in de aanloop naar de afgelaste date wel was, zegt wat mij betreft ook wel wat.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ligt eraan waarom het pas over twee weken kan. Soms is het ook écht overmacht. En soms een smoesje, je weet het niet.
Ja, dat is waar... Jammer! En weet je, het overkomt ons allemaal. Had ooit een eerste date gehad en daarna was er iets met zijn oma en heb daarnanooit meer iets gehoordquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, zeker weten doe ik het niet, maar het feit dat er nu opeens ook helemaal geen contact meer is, terwijl er dat in de aanloop naar de afgelaste date wel was, zegt wat mij betreft ook wel wat.
Haha die van mij zei af omdat dr hond geopereerd werd. Dacht toen dat het een geintje was. Dus paar dagen later vroeg ik hoe het met dr hond was, stuurt ze een foto van dr hond helemaal in verbandquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:33 schreef habitue het volgende:
99,99% kans dat het gewoon een afwimpeltechniek is.
Mijn allereerste date was de dag van de date ineens van de trap gevallen. Daarna niks meer gehoord. Dan weet je het wel.
Haha, niet eens de moeite nemen om een serieuze excuus te verzinnen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:33 schreef habitue het volgende:
Mijn allereerste date was de dag van de date ineens van de trap gevallen. Daarna niks meer gehoord. Dan weet je het wel.
Waarschijnlijk was de klap zo hard dat ze daarna is vergeten hoe de telefoon werkt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:33 schreef habitue het volgende:
Hoe prik je daar doorheen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:24 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Daar prik ik tegenwoordig direct doorheen.
Je ziet heel snel of iemand het wil dood laten bloeden of niet. Dat bedoelt hij.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hoe prik je daar doorheen?
Zo snel zie ik dat niet..quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je ziet heel snel of iemand het wil dood laten bloeden of niet. Dat bedoelt hij.
Of ze heeft ook een andere date, wil ze dat eerst een kans geven en zet ze jou op de reservebank.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ze zei inderdaad ziek te zijn. Maar het riekte meteen al naar een afwimpeltactiek, aangezien ze een dag eerder al voorzichtige signalen gaf in de lijn van "ik voel me niet helemaal fit, maar die date zal wel lukken, hoor".
Bovendien heeft ze dus, nadat ik het vroeg, gisteren wel een voorstel gedaan voor een nieuwe datum, maar pas over twee weken. Tja...
Heb ik ook aan gedacht, maar goed, of het nu een gevalletje 'hopelijk bloedt het nu dood' of een gevalletje 'ik merk hem nog even aan als tweede k(n)eus' is, het is allebei best triest...en voor mij reden genoeg om het te laten voor wat het is. Of wat het nooit geweest is, eigenlijkquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Of ze heeft ook een andere date, wil ze dat eerst een kans geven en zet ze jou op de reservebank.
Gebeurt vaker dan we denkenquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Of ze heeft ook een andere date, wil ze dat eerst een kans geven en zet ze jou op de reservebank.
Als je je er al kut bij voelt dan inderdaad vergeten en op naar de volgende. Er is er vast 1 die wel de moeite waard is voor jequote:Op zaterdag 14 september 2013 21:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Heb ik ook aan gedacht, maar goed, of het nu een gevalletje 'hopelijk bloedt het nu dood' of een gevalletje 'ik merk hem nog even aan als tweede k(n)eus' is, het is allebei best triest...en voor mij reden genoeg om het te laten voor wat het is. Of wat het nooit geweest is, eigenlijk
Je weet dat normaal subjectief? Oke vragen of je van dieren houd is niet echt normaal voor de meeste.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:43 schreef Caithlinn het volgende:
Nou ja... Ik had er nu een op Okcupid die het erg jammer vond dat ik niet aan bestialiteit deed, excuse me???![]()
![]()
![]()
Waar zijn alle normale mannen gebleven?
Ja, ik weet dat normaal subjectief is...quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet dat normaal subjectief? Oke vragen of je van dieren houd is niet echt normaal voor de meeste.
Dus als iets verboden dan doen mensen het niet meerquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:46 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat normaal subjectief is...
Maar serieus, sex met dieren is echt niet normaal. Voor zover ik weet is het zelfs verboden.
Ja duh, dat snap ik ook wel. Maar om het nou aan een wildvreemde voor te stellen op internet vind ik toch net wat anders...quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus als iets verboden dan doen mensen het niet meerhahaha LOL
Haiquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:43 schreef Caithlinn het volgende:
Dat is inderdaad ook raar, hoor het wel vaker dat vrouwen rare vragen krijgen op Okcupid.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:50 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Ja duh, dat snap ik ook wel. Maar om het nou aan een wildvreemde voor te stellen op internet vind ik toch net wat anders...
Hoiquote:
Haha, ja, ik krijg ook regelmatig voorstellen van mannen die een weekendje naar A'dam komen om ze gezelschap te komen houden. Maar deze ging weer net een stapje verder.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook raar, hoor het wel vaker dat vrouwen rare vragen krijgen op Okcupid.
Ach idioten heb je overal, maar verder is okcupid wel een leuke site.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:55 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Haha, ja, ik krijg ook regelmatig voorstellen van mannen die een weekendje naar A'dam komen om ze gezelschap te komen houden. Maar deze ging weer net een stapje verder.
jezelf je leven lang binden....quote:
Haha, true to that!quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:10 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
jezelf je leven lang binden....
en jij vind dat je geen rare fetisjes hebt :S
tja, een vrouw die absoluut niet van dieren houdt is toch een lastigequote:Op zaterdag 14 september 2013 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet dat normaal subjectief? Oke vragen of je van dieren houd is niet echt normaal voor de meeste.
Wel leuk om te vertellen, bijna vijf maanden verder en heb een relatie van vier maanden met haar. Ondertussen ook al één week samen op vakantie geweest en beide nu aan het sparen om volgend jaar ruim één maand naar Amerika te gaan ( rondreis ), iets wat we beide altijd al wilde. Al met al, bedankt Paiq! Deze jongen is weer gelukkigquote:Op woensdag 17 april 2013 23:15 schreef Digi_Djeff het volgende:
Morgen na 6 jaar weer een date... Zouden eigenlijk naar het dolfinarium gaan maar die is schijnbaar nog dicht. Dan maar wat dichter bij huis zoeken en midgetgolf spelen. Via Paiq praten we al twee weken non-stop en in heel veel dingen zitten we op de zelfde lijn. Voelt een beetje als op sollicitatie gaan, ben benieuwd hoe het gaat worden!
Die zitten op Fok!. Oh wacht...quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:43 schreef Caithlinn het volgende:
Nou ja... Ik had er nu een op Okcupid die het erg jammer vond dat ik niet aan bestialiteit deed, excuse me???![]()
![]()
![]()
Daarom bestaat er Second Love. Of hoe dat ook heet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:10 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
jezelf je leven lang binden....
en jij vind dat je geen rare fetisjes hebt![]()
Nice man! Geniet ervan!quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:41 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Wel leuk om te vertellen, bijna vijf maanden verder en heb een relatie van vier maanden met haar. Ondertussen ook al één week samen op vakantie geweest en beide nu aan het sparen om volgend jaar ruim één maand naar Amerika te gaan ( rondreis ), iets wat we beide altijd al wilde. Al met al, bedankt Paiq! Deze jongen is weer gelukkig
Top! Altijd leuk om te lezenquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:41 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Wel leuk om te vertellen, bijna vijf maanden verder en heb een relatie van vier maanden met haar. Ondertussen ook al één week samen op vakantie geweest en beide nu aan het sparen om volgend jaar ruim één maand naar Amerika te gaan ( rondreis ), iets wat we beide altijd al wilde. Al met al, bedankt Paiq! Deze jongen is weer gelukkig
Succesverhalenquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:41 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Top fijn om te horen dat er ook nog succes geboekt kan worden! En ook nog via Paiq, waar ik zelf nu 1 week lid van ben. Het bevalt me daar nu al veel beter dan op lexa, dus ik ben benieuwd of het via deze site wel tot resultaat kan leiden. :-)quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:41 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Heel makkelijk. Gewoon een gevoelskwestie. Hangt af van de toon, het enthousiasme, de hoeveelheid en de reden dat ze ineens niet meer veel appt. Ik heb dat echt zo snel door. Heb het zelfs een keer met een exdate erover gehad. Die zei toen dat dr gevoel minder werd en ik heb toen tegen haar exact de dag genoemd waarop ik het gevoel had dat het minder werd. En ze zei toen ook dat ik het juist had.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hoe prik je daar doorheen?
Ben jij de Paiqmaagd?quote:Op zondag 15 september 2013 02:41 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Top fijn om te horen dat er ook nog succes geboekt kan worden! En ook nog via Paiq, waar ik zelf nu 1 week lid van ben. Het bevalt me daar nu al veel beter dan op lexa, dus ik ben benieuwd of het via deze site wel tot resultaat kan leiden. :-)
Leuk om te horen!!quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:41 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Help hem er vanafquote:Op zondag 15 september 2013 14:00 schreef Quickie_Brat het volgende:
God god ben nu weer gematched aan een maagd!! Wat moet ik daar nu weer mee?? Plus hij zegt onzeker en verlegen te zijn![]()
![]()
een rasechte Fokker dus
Jaquote:
Hij's niet de enige.quote:Op zondag 15 september 2013 14:48 schreef Quickie_Brat het volgende:
Huuuu een speeddate met iemand die niet weet wie Tchaikovsky is![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Pijnlijk moment voor me, dit.. Zuip ik straks wel weer weg onder het genot van Tchaikovsky
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dacht dat het een vodka was, is gewoon een componist.
Waar gaat het heen met deze wereld???quote:Op zondag 15 september 2013 14:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij's niet de enige.!!
[..]
[..]
Dan ben je gewoon lelijkquote:Op zondag 15 september 2013 15:12 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Mooi joh. Toenstraks iemand die op basis van mijn foto zei dat er geen klik was
Ach gelukkig zag ze er zelf wel uit als een fotomodel. Keuze zat dus voor drquote:Op zondag 15 september 2013 15:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon lelijkJoin the club
Whehequote:Op zondag 15 september 2013 15:29 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ach gelukkig zag ze er zelf wel uit als een fotomodel. Keuze zat dus voor dr
Die heb ik ook een paar gehad, al kwam ik daar later achterquote:Op zondag 15 september 2013 14:00 schreef Quickie_Brat het volgende:
God god ben nu weer gematched aan een maagd!! Wat moet ik daar nu weer mee?? Plus hij zegt onzeker en verlegen te zijn![]()
![]()
een rasechte Fokker dus
Met leuke foto's heb je meer kans dat ze zelf het initiatief nemen is mijn ervaring. En als je het zelf doet dan is het maar afwachten of je inderdaad wat terugkrijgt.quote:Op zondag 15 september 2013 18:39 schreef Badger. het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk als man zijnde op sites als lexa enzo, moet je altijd vrouwen aanspreken (en ben je dan een van de tientallen), waardoor sommigen zich verwaand gaan gedragen en het een soort veehandel wordt, of is het aan beide kanten wel leuk en neemt het vrouwelijke geslacht ook initiatief?
Ja precies zoals je beschrijft. Lexa zit vol met arrogante verwaande vrouwen. Waarschijnlijk omdat ze toch keuze zat hebben. Ik moet zeggen dat ik altijd wel contact heb hoor. Maar als ik pakweg 6 berichten stuur wordt er meestal slechts 1 beantwoord.quote:Op zondag 15 september 2013 18:39 schreef Badger. het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk als man zijnde op sites als lexa enzo, moet je altijd vrouwen aanspreken (en ben je dan een van de tientallen), waardoor sommigen zich verwaand gaan gedragen en het een soort veehandel wordt, of is het aan beide kanten wel leuk en neemt het vrouwelijke geslacht ook initiatief?
Klinkt goed man!quote:Op zondag 15 september 2013 19:41 schreef HaerdenC het volgende:
Gisteren ochtend koffiekoeken gebracht en samen ontbeten, deze namiddag samen aan een meer gaan wandelen en pannekoeken gegeten, niks mega spannends maar het was wel heel leuk, relax en gezelligen dat is toch wat telt denk ik dan ... nu is het afkicken tot vrijdag aangezien ik mijn zoontje heb en zij haar 2 kids ... we houden de kinderen er nog even buiten de eerste tijd.
PaiQ is niet slechtquote:Op zondag 15 september 2013 19:48 schreef Rickario het volgende:
Zo, ook weer terug van "date". Leuke avond gehad en erg fijn dat ik nu zeker weet dat ze er ook geen relatie in ziet aangezien ze ook weer druk bezig is met Paiqen.![]()
Mooi dat het zo kan. Ik blij, zij blij en geen verplichtingen
En dat geregeld via Paiq![]()
Sowieso. Altijd gewoon berichten blijven sturen. Nogmaals ik krijg 1 reactie terug op de 6 berichten die ik stuur. Maar daar heb ik tot nu toe altijd wel leuke dates mee gehad.quote:Op zondag 15 september 2013 18:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met leuke foto's heb je meer kans dat ze zelf het initiatief nemen is mijn ervaring. En als je het zelf doet dan is het maar afwachten of je inderdaad wat terugkrijgt.
Maar soms loont de moeite zonder meer
Lol valt wel mee heur 1,96, en flaporen helpt ook niet echtquote:Op zondag 15 september 2013 22:01 schreef THS het volgende:
De hele online dating-wereld is zo kansloos....vooral als je een kleine kut aziaat bent ben met een asymmetrische rotkop. Zelfs de kleinere dames <1.65m van oosterse afkomst sturen niet eens een berichtje terug. Om hier aan een vrouw te komen moet je blijkbaar een kaaskop zijn en minimaal 1.83m, anders val je in de categorie "genetische mislukkeling", wat garant staat voor een misvormd nageslacht.
zie ttquote:Op zondag 15 september 2013 22:01 schreef THS het volgende:
De hele online dating-wereld is zo kansloos....vooral als je een kleine kut aziaat bent ben met een asymmetrische rotkop. Zelfs de kleinere dames <1.65m van oosterse afkomst sturen niet eens een berichtje terug. Om hier aan een vrouw te komen moet je blijkbaar een kaaskop zijn en minimaal 1.83m, anders val je in de categorie "genetische mislukkeling", wat garant staat voor een misvormd nageslacht.
Hoe kan je in hemelsnaam iemand nou niet leuk vinden terwijl je die persoon nog nooit in het echt hebt gezien en met hem (of haar) een conversatie heb gevoerd? Of bedoel je niet leuk qua uiterlijk? Ok, daar kan ik nog wel inkomen. Ware schoonheid zit van binnen, niet van buiten. Na 60jaar is iedereen lelijk en verlept en het enige wat dan overblijft is Karakter wat zich in de loop der jaren steeds verder heeft ontwikkeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |