Op Decibel draaide ze een mix van Helemaal naar de klote van .. weet ik het party squad ofso? Die was tofquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Goed gemixed. Je hoort drop like its hot van Snoop Dogg en dan gelijk een remix van Drop it.
?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op Decibel draaide ze een mix van Helemaal naar de klote van .. weet ik het party squad ofso? Die was tof
Kan hem (natuurlijk) niet vinden.
Nee, was geen happy.. was hardcorequote:
Gelukkig want dit klinkt nergens naar.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, was geen happy.. was hardcore
Precies. Normaal heb ik ook een hekel aan dat sorot muziek bij hardcore, bij Decibel heb je soms op de main ook gewoon dubstepquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gelukkig want dit klinkt nergens naar.
Angerfist produceert nu ook Drum and Bass.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Precies. Normaal heb ik ook een hekel aan dat sorot muziek bij hardcore, bij Decibel heb je soms op de main ook gewoon dubstep
Dat is wat anders dan dubstepquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Angerfist produceert nu ook Drum and Bass.
Te softquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:39 schreef Smoofie het volgende:
![]()
Die mensen die boor de boxen staan, zonder oordopjes, shiiiit
Voor in de middag / een paar uurtjes wel.. maar dan moet het daarna wel harder anders vind ik het niet leuk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op zomer festivals is dat heerlijk man, met lekker weer
quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor in de middag / een paar uurtjes wel.. maar dan moet het daarna wel harder anders vind ik het niet leuk.
Nee dat is primaquote:
Geo jij bent wel objectief in dit soort vraagstukken. Met wie zou jij liever de liefde bedrijven?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor in de middag / een paar uurtjes wel.. maar dan moet het daarna wel harder anders vind ik het niet leuk.
https://soundcloud.com/mcjeff01/mad-dog-jeff-at-dominator-2013quote:
Lekker wijfie ook nog.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:45 schreef Smoofie het volgende:
Ach Korsakoff sloot af bij Qdance stage, was wel bruut.
Hardcore vibes is de grootste klassieker ooit in dit genre lijkt mij?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/mcjeff01/mad-dog-jeff-at-dominator-2013
Deze set blijf ik vaak draaien![]()
Enige minpuntje vind ik die instinker "And now i would like to return to the classics" dat staat bij mij synoniem aan hardcore vibesmaar de verrasing was dan ook wel nice (8.15 oid)
Voor mij wel, maar zou het niet weten. Hou ik me ook niet zo mee bezigquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hardcore vibes is de grootste klassieker ooit lijkt mij?
TO ALL THE RAVERS IN THE NATIONquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor mij wel, maar zou het niet weten. Hou ik me ook niet zo mee bezig
Gizmo, Buzz Fuzz, 3 Steps Ahead, Bodylotion. Dat soort namen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat is dan jouw jaren 90 klassieker op het gebied van rave/happy hardcore/hardcore?
3 Steps Ahead en Bodylotion kan ik mee inkomen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gizmo, Buzz Fuzz, 3 Steps Ahead, Bodylotion. Dat soort namen.
Happy hardcore jaquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:55 schreef RensAjacied het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt maar DJ Paul Elstak heeft ook heerlijke nummers geproduceerd.
98 to piano is inderdaad heeeeerlijk. Doet me vaak wel denken aan de Legioenzaalquote:
Hardcore is dan ook gewoon Rotterdamse teringherrie.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
98 to piano is inderdaad heeeeerlijk. Doet me vaak wel denken aan de Legioenzaal
Ik denk dat haar vriend Outblast ook alles produceert voor haar en dat dit gewoon marketinggevoelig goed is.quote:
Toen ze zo populair was draaide ze een keer in de matrixx had ze gewoon een CD'tje opstaan. En maar interessant aan die knopjes draaien.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk dat haar vriend Outblast ook alles produceert voor haar en dat dit gewoon marketinggevoelig goed is.
Ja maar dat denk ik altijd, wat staan ze nou met die knopjes te klotenquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen ze zo populair was draaide ze een keer in de matrixx had ze gewoon een CD'tje opstaan. En maar interessant aan die knopjes draaien.
Nah. Hooguit de afsluitende act op 1 van de publiekstrekkers. Bij de overgangen kan je het vaak wel horen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar dat denk ik altijd, wat staan ze nou met die knopjes te kloten.. staan toch niet live te mixen, zijn allemaal mixes die van te voren al gemaakt zijn
Interessant doen. Hele set is thuis al 100x voorbereid.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar dat denk ik altijd, wat staan ze nou met die knopjes te kloten.. staan toch niet live te mixen, zijn allemaal mixes die van te voren al gemaakt zijn
Maar ze gooien niet vaak spontaan een nummertje doorheen is wel van te voren allemaal uitgekozen. Dat betekent niet dat er niet gemixed wordt maar is weinig "spontaan". Maar een cd opzetten is wel heel erg laag en daar prikt het publiek zo doorheen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. Hooguit de afsluitende act op 1 van de publiekstrekkers. Bij de overgangen kan je het vaak wel horen.
Mij maakt het verder ook niet uit, voor mij is dat normaal bij deze muziek stijlen/artiesten. Als ik naar The Prodigy ga verwacht ik ook niet dat ze al die beats daar on stage produceren of ietsquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. Hooguit de afsluitende act op 1 van de publiekstrekkers. Bij de overgangen kan je het vaak wel horen.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Hardcore is dan ook gewoon Rotterdamse teringherrie.
Beetje afhankelijk van het feest. Maar eens.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar ze gooien niet vaak spontaan een nummertje doorheen is wel van te voren allemaal uitgekozen. Dat betekent niet dat er niet gemixed wordt maar is weinig "spontaan". Maar een cd opzetten is wel heel erg laag en daar prikt het publiek zo doorheen.
Dat zijn de beterequote:Op zaterdag 14 september 2013 18:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Deze versie werd gedraaid op Dominator destrijds
Te druk met Korsakoff te ballen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:20 schreef Smoofie het volgende:
Leeft outblast nog eigenlijk. Daar hoor ik echt nooit meer iets van.
Net nog even geluisterd. Sherman en Rolandquote:
Je zult er toch maar zo uitzienquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:20 schreef RensAjacied het volgende:
Ik schiet nog altijd in de lach om deze video. Heb dit echt al honderd keer gezien maar hij blijft prachtig haha.
Ik schiet echt in de lach elke keer weer.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je zult er toch maar zo uitzien
Nou.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je zult er toch maar zo uitzien
Fabeltjes.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij bent toch 3 x zo dik?
Vind ik ook wel vet nummer.
GGMM is by In to the Woods vanmiddag.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:29 schreef RensAjacied het volgende:
Het is maar goed GGMM er niet is. Die houdt niet zoveel van Hardcore. #Lijstjes
GGMM heeft het druk met het livetopic.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:29 schreef RensAjacied het volgende:
Het is maar goed GGMM er niet is. Die houdt niet zoveel van Hardcore. #Lijstjes
Nouja. Het was mijn tweede feestje ooit toen ik 16 was en toen was er nog sprake van die hele londsdale-scene. Niet echt mijn ding.quote:
Lonsdale neo-nazi'squote:Op zaterdag 14 september 2013 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja. Het was mijn tweede feestje ooit toen ik 16 was en toen was er nog sprake van die hele londsdale-scene. Niet echt mijn ding.
Ik pakte toen ook wel een schijfje maar echt de meest wauze kinders voorbij zien lopen
Toe maar.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lonsdale neo-nazi's. Kanjer lui.
In oktober weer Hardstyle/Hardcore feest hierDenk dit keer zo'n 400/500 man.
Allochtonen die hardcore luisterenquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:31 schreef Smoofie het volgende:
Kan me die ANgerfist MEgamix nog herinneren van vroeger, ook alweer 9 jaar geleden ofzo hé?
Mooie mixjes waren dat.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:31 schreef Smoofie het volgende:
Kan me die ANgerfist MEgamix nog herinneren van vroeger, ook alweer 9 jaar geleden ofzo hé?
Doen die dat dan ?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Allochtonen die hardcore luisteren
Iedereen kent hem wel.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:31 schreef Smoofie het volgende:
Ik ken zon franse guy die 1000 liedjes vannhardcore heeft,quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ooit gehoord van Frenchcore?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:32 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik ken zon franse guy die 1000 liedjes vannhardcore heeft,
Haha. Op decibel stond er een moeilijk grote negert inclusief baggy broek en gouden kettingen kenkerhard los te gaan bij de hardcorequote:Op zaterdag 14 september 2013 18:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is echt zo kanjertje slecht he.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ooit gehoord van Frenchcore?
O.aquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dr Peacock eens in zijn tijd is wel tof. Lost in space check die plaat.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is echt zo kanjertje slecht he.
beetje jammer die stijl, dan ga ik toch liever los op de tektonikquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
eigen volk eerst eigen volk eerst eigen volk eerst eigen volk eerst eigen volk eerst eigen volk eerst eigen volk eerst eigen volk eerst eigen volk eerst eigen volk eerstquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:35 schreef RensAjacied het volgende:
Vroeger was hier zo'n lonsdale jeugdgroepje. Luisterde o.a Kale Vandalen etc.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
eigen volk eerst eigen volk eerst eigen volk eerst eigen volk eerst eigen volk eerst eigen volk eerst eigen volk eerst eigen volk eerst eigen volk eerst eigen volk eerst
Eigen volk eerst , zo hoort het ook.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
eigen volk eerst eigen volk eerst eigen volk eerst eigen volk eerst eigen volk eerst eigen volk eerst eigen volk eerst eigen volk eerst eigen volk eerst eigen volk eerst
Negers.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eigen volk eerst , zo hoort het ook.
Gelukkig werden die gasten op lokale feestjes altijd flink hard aangepakt door de NEC'ers toen ik nog naar hardcorefeestjes ging. 1 keer een gozer die de hitlergroet bracht head first van de trap af gekankerd zien wordenquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:35 schreef RensAjacied het volgende:
Vroeger was hier zo'n lonsdale jeugdgroepje. Luisterde o.a Kale Vandalen etc.
skurwysynquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:39 schreef Smoofie het volgende:
Insom ,ken je nog wat leuke poolse scheldwoorden
Corquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Negers kunnen aardbeien plukken.
we're taking down the Zog machine jew by jew by jewquote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
we're taking down the Zog machine jew by jew by jew
Is goed Callie. Veel plezier. gr grquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:57 schreef Caland het volgende:
Eten halen, kroeg in, bier drinken, kut roepen.
De groetjes.
* Geo4kant geeft Kapi een schouderklopjequote:Op zaterdag 14 september 2013 19:01 schreef kapiteintje het volgende:
Heerlijk stuk hardgelopen. Applaus voor mezelf.
Ajax speelt en jij kijkt naar het Junior Songfestival?quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:08 schreef RensAjacied het volgende:
Junior Songfestival op NL 3. Wat trekken ze die kinderen toch voor een kleding aan
quote:
* Geo4kant zijn hand zit onder het zweet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
* Geo4kant geeft Kapi een schouderklopje
Was even aan het zappen ja! En stream staat aan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ajax speelt en jij kijkt naar het Junior Songfestival?
Ach, was ik ze toch ffquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
* Geo4kant zijn hand zit onder het zweet.
Net goed voor 'm.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:18 schreef RensAjacied het volgende:
Steven heeft een stadionverbod gekregen vanavond
Waarom dan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:18 schreef RensAjacied het volgende:
Steven heeft een stadionverbod gekregen vanavond
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij wilde naar binnen sneacken.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:19 schreef RensAjacied het volgende:
Hij wilde naar binnen sneacken.
quote:
Ja, hij heeft het wel eerder gedaan volgens mij.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is volgens mij wel een paar keer eerder gelukt.
Volgens mij zelfs met CL wedstrijdenquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, hij heeft het wel eerder gedaan volgens mij.
Ricky Gervais?quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
What else ya gonna do on a saturday, sit in your fucking armchair.. wanking of to fucking pop idols!?
Nu weet iedereen dat je een trol bent.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Om de goal van Ajax te vieren zei je toch?
Ik ga alweer.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu weet iedereen dat je een trol bent.
We hebben er tijdens Ajax wedstrijden wel weer een goeie moddereter bij.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:47 schreef Smoofie het volgende:
Weer een jaar geen Ajax voor hem =O
Moet je een knal voor je paasei?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij ging vechten met Happel.
Hoeraquote:
Ik had 3 Twente spelers erinquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah fuck, de manager heb je ook nog.
Is toch een groot drama deze speelronde dus ik kijk wel later.
ik weet dat ik 2 pec-spelers in de achterlinie had, klich & mokotjo, maherquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had 3 Twente spelers erin
Ik had Tadic. Gutierrez en Mokthar er nog in. Ik had ook nog Begois en Klich.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik weet dat ik 2 pec-spelers in de achterlinie had, klich & mokotjo, maher
morgen
eikrem, pelle, viergever, kolder, van anholt en johansson
Die zet ik er later wel weer in. Als ik geld zat heb. Eerst Finnbogasson erin volgende week.quote:
Maar Bale heeft gescoordquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:52 schreef AFCNiels het volgende:
Madrid verliest ook alweer punten.
Leuk zijn ze lekker gemotiveerd voor woensdagquote:Op zondag 15 september 2013 00:01 schreef AFCNiels het volgende:
Barcelona kwam trouwens ook goed weg.
Ik vrees echt een ramp woensdagquote:Op zondag 15 september 2013 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk zijn ze lekker gemotiveerd voor woensdag.
Ik durf eigenlijk niet eens te kijken.quote:Op zondag 15 september 2013 00:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tot nu toe trouwens met stip de belachelijkste ronde in de manager voor mij2 weken geleden in totaal iets van 7 punten en dit weekend, met nog 4 spelers te gaan, 16 punten
Het is de laatste weken dramatisch bij mij. Eriksen is weg en ik weet nog geen vervanger voor hemquote:Op zondag 15 september 2013 00:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tot nu toe trouwens met stip de belachelijkste ronde in de manager voor mij2 weken geleden in totaal iets van 7 punten en dit weekend, met nog 4 spelers te gaan, 16 punten
Dubbele cijfers vrees ik echt heel erg. Die Messi en Neymar zullen zich echt in een speeltuin voelen.quote:
manager 1 ronde volgehouden, 1 minder dan vorig jaarquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah fuck, de manager heb je ook nog.
Is toch een groot drama deze speelronde dus ik kijk wel later.
Als het 4-0 eindigt dan zou dat me niet eens tegenvallen.quote:Op zondag 15 september 2013 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dubbele cijfers vrees ik echt heel erg. Die Messi en Neymar zullen zich echt in een speeltuin voelen.
Ik zou daar voor tekenen. Echt waar, dat valt reuzemee.quote:Op zondag 15 september 2013 00:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als het 4-0 eindigt dan zou dat me niet eens tegenvallen.
valt allemaal wel mee, je moet ook wel erg getergd zijn wil je een tegenstander ook helemaal kleineren.quote:Op zondag 15 september 2013 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dubbele cijfers vrees ik echt heel erg. Die Messi en Neymar zullen zich echt in een speeltuin voelen.
Messi en Neymar zullen best veel goals willen maken. Zeker Neymar in zijn CL-debuut. Dus die gaan wel hun best doenquote:Op zondag 15 september 2013 00:14 schreef Adames het volgende:
[..]
valt allemaal wel mee, je moet ook wel erg getergd zijn wil je een tegenstander ook helemaal kleineren.
of alles moet lukken zoals bij psv feyenoord
Echt waaromquote:Op zondag 15 september 2013 00:16 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben nog steeds met cookie clicker bezig.
Ik ben bang dat ze zo door de verdediging heenlopen.quote:Op zondag 15 september 2013 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Messi en Neymar zullen best veel goals willen maken. Zeker Neymar in zijn CL-debuut. Dus die gaan wel hun best doen
Ik wil het gewoon uitspelen.quote:Op zondag 15 september 2013 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt waaromWat is daar leuk aan
![]()
Maar dat cookieclicker gaat echt nergens overquote:Op zondag 15 september 2013 00:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze zo door de verdediging heenlopen.
[..]
Ik wil het gewoon uitspelen.
nee messi is autistischquote:Op zondag 15 september 2013 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Messi en Neymar zullen best veel goals willen maken. Zeker Neymar in zijn CL-debuut. Dus die gaan wel hun best doen
Dat moet je echt actief spelen, cookie clicker kun je er gewoon bijdoen.quote:Op zondag 15 september 2013 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat cookieclicker gaat echt nergens over.
Ik wil GTA V, FIFA14 en AC 4 spelen
Dat is niet leukquote:Op zondag 15 september 2013 00:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat moet je echt actief spelen, cookie clicker kun je er gewoon bijdoen.
Maar ik ben er bijna, daarom wil ik het helemaal uitspelen.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 00:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Maar ik ben er bijna, daarom wil ik het helemaal uitspelen.
Je hebt gelijk dat het wel saai is, ik zit al een paar avonden met dat ding op de achtergrond op gouden cookies te wachten.quote:
Pics?quote:Op zondag 15 september 2013 01:10 schreef charmed_angel het volgende:
Kanjerlam in de jacuzzi zittenLekker
Linkje?quote:Op zondag 15 september 2013 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
in andere sc heeft iemand aangifte gedaan naar andere fok!kers voor 3 keer bellen
ik ga stuk
dan heb je pechquote:Op zondag 15 september 2013 01:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Appen doe ik niet met Fokkers. Dm me maar
Even kijkenquote:Op zondag 15 september 2013 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
GC / [GRTD #2533] The sun will come out tomorrow
moet je dat even doorlezen
Leuke troll zeg. Hihi.quote:Op zondag 15 september 2013 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
GC / [GRTD #2533] The sun will come out tomorrow
moet je dat even doorlezen
Hallo Tyron, tijd niet gesproken.quote:Op zondag 15 september 2013 01:24 schreef Tyron het volgende:
Hallo allemaal,
Tyron hier.
Huh? Denkt iedereen. Is Tyron niet met vrienden uit
Nee, vandaag niet.
Ja alles gaat wel lekkerquote:Op zondag 15 september 2013 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hallo Tyron, tijd niet gesproken.
What's good?
Prima.quote:Op zondag 15 september 2013 01:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja alles gaat wel lekker
Beetje saai weekend eigenlijkMaarja, wel een keer goed voor de portemonnee.
En daar?
Voetbal in US, er is nu niks betersquote:
waarvanquote:Op zondag 15 september 2013 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inso, wat is je favoriete chick?
nina dobrevquote:Op zondag 15 september 2013 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inso, wat is je favoriete chick?
kate middletonquote:Op zondag 15 september 2013 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van alles. Dus dat is bij mij Jessica Alba.
ps. Dit is onderdeel van een nieuwe quiz.
je had het over vrouwenquote:Op zondag 15 september 2013 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht Eriksen?Nina of Christian, je moet kiezen.
6/10quote:Op zondag 15 september 2013 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
De interessante resultaten zijn te vinden in de
Met wie zou je graag een beschuitje willen eten.... ? quiz
http://www.quizyourfriend(...)309142006394586&a=1&
Om het lastig te houden gaan sommige vragen over de users uit de SC en andere uit het VI topic.
Na veel wikken en wegen wel.quote:Op zondag 15 september 2013 02:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De vraag over Kate Middleton had je wel?
tong komt uit de SC of VI topic?quote:Op zondag 15 september 2013 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.quizyourfriend(...)309142006394586&a=1&
Om het lastig te houden gaan sommige vragen over de users uit de SC en andere uit het VI topic.
Wel eens in het VI topic. Het was een beetje lastig om de hele tijd nieuwe users te bedenken voor de foute antwoorden.quote:
Een paar die hier nooit postenquote:
tong was goedequote:Op zondag 15 september 2013 02:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel eens in het VI topic. Het was een beetje lastig om de hele tijd nieuwe users te bedenken voor de foute antwoorden.
Ja ja, de kwis moest aantrekkelijk zijn voor een breed publiek. Dan mag je de lat wel eens wat hoger leggen.quote:
Ik dacht dat zijn droomvrouw Karina was.quote:Op zondag 15 september 2013 02:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
wat? dan heb ik het misschien fout gedaan, wacht even hoor.
Dit zijn dacht ik zijn favoriete vrouwenquote:Op zondag 15 september 2013 02:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat moest natuurlijk Knut zijn. Foutje moet kunnen!
ik ookquote:Op zondag 15 september 2013 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik voel me trouwens vereerd dat ik in de quiz zat.
heb vraag 1 expres fout gedaanquote:Op zondag 15 september 2013 02:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Okee ik heb het even aangepast.
Dus: de met wie zou je graag een beschuitje willen eten...? quiz.
http://www.quizyourfriend(...)309142031057112&a=1&
Nu niet allemaal 100 procent scores halen he?
Ik kan zijn liefde voor haar niet serieus nemen omdat er nooit een tweet van hem door Nicki bij haar favorieten is toegevoegd.quote:Op zondag 15 september 2013 02:44 schreef Adames het volgende:
Hoewel ggmm nicki goed is, was littlerabbit eigenlijk de eerste aanbidder en nog steeds hevig.
JUICHEN ook. Helaas moet ik mijn meerdere erkennen in 'johannes faalt'. Gelukkig ben ik 'johanneszuigtballen' nog wel voorgeblevenquote:
dat is waar, heeft ook een wig gedreven tussen lr en ggmmquote:Op zondag 15 september 2013 02:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan zijn liefde voor haar niet serieus nemen omdat er nooit een tweet van hem door Nicki bij haar favorieten is toegevoegd.
En Jessica Alba heeft een wig gedreven tussen mij en GGMM. Vrouwen, we gaan er aan kapot.quote:Op zondag 15 september 2013 02:55 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is waar, heeft ook een wig gedreven tussen lr en ggmm
Deze redenatie gaat overigens absoluut niet op voor de liefde tussen jou en Jessica.quote:Op zondag 15 september 2013 02:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan zijn liefde voor haar niet serieus nemen omdat er nooit een tweet van hem door Nicki bij haar favorieten is toegevoegd.
80 punten.quote:Op zondag 15 september 2013 02:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Okee ik heb het even aangepast.
Dus: de met wie zou je graag een beschuitje willen eten...? quiz.
Nu niet allemaal 100 procent scores halen he?
hoe is het meissie??quote:Op zondag 15 september 2013 03:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
heeey meid
doe je ook de quiz
lekker gek
ja schat gaat lekker hier hoorquote:Op zondag 15 september 2013 03:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoe is het meissie??
Heb de kwis al lang in gevuld haha had 90 procent.
Nou groetjes X
Jessica en ik zijn inderdaad voor elkaar geschapen, en toch is er een of andere moderator die op een Don Quichot-achtige missie tracht ons van elkaar te scheiden.quote:Op zondag 15 september 2013 03:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze redenatie gaat overigens absoluut niet op voor de liefde tussen jou en Jessica.
Ondanks dat ze met iemand anders getrouwd is en daar kinderen mee heeft is het meer dan duidelijk dat jullie bij elkaar horen.
Ik ga uit van een ruime overwinning voor Feijenoord, dan kan het alleen maar meevallen. Vandaag wat anders doen in plaats van voetbal kijken. Alle leuke wedstrijden zijn gisteren al geweest.quote:Op zondag 15 september 2013 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is een lucky Ajax weekend dus of ze daar 3 punten op gaan halen is de vraag
Helaas wel jaquote:Op zondag 15 september 2013 09:03 schreef Ajacied422 het volgende:
We kunnen wel stellen dat het niveau in de Eredivisie tot een nieuw dieptepunt is gezakt.
Ik werd gered door de klote tijd, alleen het eerste kwartier gezienquote:Op zondag 15 september 2013 09:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb de neiging gehad om even te zappen naar een andere wedstrijd toen Ajax speelde....
6 uur is dan nog veelquote:Op zondag 15 september 2013 10:19 schreef Saind het volgende:
Geinig is dat, hoe weinig je slaapt als je stevig drinkt. Zes uurtjes gehaald maar
Jammer dat mijn droomvrouw er niet bij staatquote:Op zondag 15 september 2013 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dronk je het voorheen anders of helemaal niet?quote:Op zondag 15 september 2013 10:32 schreef ValHallen het volgende:
Mogguh.
Ik drink voor het eerst in jaren koffie met melk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |