Op Decibel draaide ze een mix van Helemaal naar de klote van .. weet ik het party squad ofso? Die was tofquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Goed gemixed. Je hoort drop like its hot van Snoop Dogg en dan gelijk een remix van Drop it.
?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op Decibel draaide ze een mix van Helemaal naar de klote van .. weet ik het party squad ofso? Die was tof
Kan hem (natuurlijk) niet vinden.
Nee, was geen happy.. was hardcorequote:
Gelukkig want dit klinkt nergens naar.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, was geen happy.. was hardcore
Precies. Normaal heb ik ook een hekel aan dat sorot muziek bij hardcore, bij Decibel heb je soms op de main ook gewoon dubstepquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gelukkig want dit klinkt nergens naar.
Angerfist produceert nu ook Drum and Bass.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Precies. Normaal heb ik ook een hekel aan dat sorot muziek bij hardcore, bij Decibel heb je soms op de main ook gewoon dubstep
Dat is wat anders dan dubstepquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Angerfist produceert nu ook Drum and Bass.
Te softquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:39 schreef Smoofie het volgende:
![]()
Die mensen die boor de boxen staan, zonder oordopjes, shiiiit
Voor in de middag / een paar uurtjes wel.. maar dan moet het daarna wel harder anders vind ik het niet leuk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op zomer festivals is dat heerlijk man, met lekker weer
quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor in de middag / een paar uurtjes wel.. maar dan moet het daarna wel harder anders vind ik het niet leuk.
Nee dat is primaquote:
Geo jij bent wel objectief in dit soort vraagstukken. Met wie zou jij liever de liefde bedrijven?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor in de middag / een paar uurtjes wel.. maar dan moet het daarna wel harder anders vind ik het niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |