SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:13 schreef Quoi het volgende:
[..]
Die tijden van die kleintjes!Wil hij nog wel een keertje?
Hij had ook wel sneller kunnen zijn maar ik liep mee en stopte voor een jongetje dat viel.
En daarna heb ik Sasha ook wat afgeremd, geen idee of hij het vol zou houden vol gas. Nu hebben we het een keer gedaan, nu weet je een beetje wat je kan verwachten, er waren er namelijk ook die echt heel erg moesten huilen enzo.
***![]()
Hihi. Ik herinner me mijn nichtje van 7 die de Golden Ten (1k) liep, lachend en met gemak, ook hartstikke snel!quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Hij had ook wel sneller kunnen zijn maar ik liep mee en stopte voor een jongetje dat viel.
En daarna heb ik Sasha ook wat afgeremd, geen idee of hij het vol zou houden vol gas. Nu hebben we het een keer gedaan, nu weet je een beetje wat je kan verwachten, er waren er namelijk ook die echt heel erg moesten huilen enzo.
Alleen ging ze toen een maand later hier een kinderloopje doen. En toen waren er 12 van de kindjes binnen ennr 13 kwam maar niet. En het was....mijn nichtje. Minuten later kwam ze samen met mama de hoek omzetten.....gróte tranen
Nu is ze al eventjes niet meer geweest.
![]()
@quoi in trainingen loop ik niet hard nee, dan huppel ik vrolijk en focus me op afstand, een strak tempo (strak als in vlak) en in genieten van de omgeving. Tijdens intervallen haal ik dit soort snelheden wel, maar dan is het niet langer dan een km.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Deebee, zoek een schoen met minder drop en wil ook graag proberen op naturel te lopen op termijn. Misschien gewoon een normale schoen met minder drop én een naturel schoen, dan kan ik ook rustig opbouwen. Heb nu al neutrale schoenen![]()
![]()
Goed heurquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:38 schreef slacker_nl het volgende:
@quoi in trainingen loop ik niet hard nee, dan huppel ik vrolijk en focus me op afstand, een strak tempo (strak als in vlak) en in genieten van de omgeving. Tijdens intervallen haal ik dit soort snelheden wel, maar dan is het niet langer dan een km.Vrolijk huppelen
![]()
![]()
Mijn startnummer voor duh Haag is binnen, nog een weekje om te taperen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ga nu de post dan ffkes nakijken.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
taperen, wat is dat ook alweer?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:58 schreef Guard het volgende:
Mijn startnummer voor duh Haag is binnen, nog een weekje om te taperen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Staat er nu een bepaald iemand in de achtergrond je uit te lachen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:04 schreef Wolve000 het volgende:
Oh, finish-foto!
[ afbeelding ]
Ik moet echt eens leren een paar seconden later m'n horloge uit te zetten. Het levert toch niet al te briljante foto's op.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Vorig jaar wel gedaan. Het hielp niet echtquote:Dit jaar buffel ik maar gewoon door en zie ik wel wat het me brengt
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Mooie omgeving, Moblo en Wolve000Lekker zonnig ook, vergeleken met hier
Ik ga de rest van het weekend iig taperenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vorig jaar wel gedaan. Het hielp niet echtDit jaar buffel ik maar gewoon door en zie ik wel wat het me brengt
Maandag en eventueel woensdag nog een klein rondje, en dan zaterdag vol gas
Startnummer is binnen.. kreeg direct last van de zenuwen. Spannend!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wat een luxeik moet hem zo gaan afhalen
Ik las net dat er bij voorinschrijving 170 man/vrouw/paard zich heeft ingeschreven. Kleinste loopje ever
Nergens voor nodig, gaat een leuke dag worden, en je gaat een PR lopenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:10 schreef De_kluizenaar het volgende:
Startnummer is binnen.. kreeg direct last van de zenuwen. Spannend!
Voor die luxe moet je dan ook dik betalen...quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:10 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een luxeik moet hem zo gaan afhalen
Ik las net dat er bij voorinschrijving 170 man/vrouw/paard zich heeft ingeschreven. Kleinste loopje ever
En?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:59 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ga nu de post dan ffkes nakijken.
Is alles goed gegaan?![]()
Alles is binnen. Startnummer is inmiddels vastgekoppeld aan de startnummerhouder.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zit er dan ook een fancy chip op? Dit loopje kostte me maar 4 euroquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Voor die luxe moet je dan ook dik betalen...
Fijn om te horen dat alles goed geregeld is.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:25 schreef slacker_nl het volgende:
Alles is binnen. Startnummer is inmiddels vastgekoppeld aan de startnummerhouder.![]()
![]()
Dat kan niet missen inderdaad. En ik denk dat ik er nu ook wel van ga genieten ook, zoveel leuks te zien onderweg dat je de tijd misschien wel vergeet.quote:Op ;0zaterdag 14 september 2013 16:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, gaat een leuke dag worden, en je gaat een PR lopen![]()
Morgen nog rennen, woensdag denk ik iets van 3x 6 doen en dan voorbereiden
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
yup, en deze was iets duurder dan 4 euro, maar ja eenmalig evenement, gezellig veel Fok!ers, het mag wat kosten (blijkbaar)quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zit er dan ook een fancy chip op? Dit loopje kostte me maar 4 euroMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik wil nog eens zo'n MyLaps chip kopen die ze op veel evenementen gebruiken, nu betaal je bij sommige loopjes elke keer 4 euro voor zo'n huurding.
[ Bericht 2% gewijzigd door SEMTEX op 14-09-2013 16:46:46 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Als je die regelmatig tegenkomt, zou dat op een gegeven moment wel uit kunnen. Ik heb een Champion Chip, van de Marikenloop. Maar die kom je niet zo vaak tegen. Tot nu toe alleen bij de 7^^, maar das dezelfde organisatie. En de Zomerklassieker van Roosendaal, daar ook[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zou je wel zeggen ja.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Staat er nu een bepaald iemand in de achtergrond je uit te lachen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:06 schreef SEMTEX het volgende:
![]()
Volgens mij ben je de enige die de nullen er bij typt.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Net terug van mijn LDL, wat een pokke-eind(17,6km).
Ging eigenlijk wel goed, geen last van mijn knie gehadklein beetje in het begin maar nadat ik goed was ingelopen had ik er geen last meer van.
Heb nu wel een grote blaar onder mijn voet. Ik voelde het al tijdens het lopen, ik was bang dat het mss zou bloeden maar gelukkig nietDe huid hing wel half los dus ik dacht dat trek ik er wel even af... Trok ik iets meer mee dan geplanned, dus nu heb ik een gat onder me voet
Hopelijk geneest het snel.
![]()
Dat is het! En dat was hetquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:06 schreef SEMTEX het volgende:
echt perfect loopweer
![]()
Morgen of maandag weer een LDL, kijken wat ik nog in de benen kan krijgen voor de HM. Komt vast goed![]()
Ja doei.![]()
Oja, net terug van de Decathlon met allemaal nieuwe zooi!(En ook de Go Outdoors binnen gelopen, maar zonder spullen ook weer uitgekomen.)
• Felgeel water/winddicht jasje voor als het kouder wordt
• Lange zwarte sportbroek voor als het kouder wordt
• Korte blauwe sportbroek voor als het nog niet zo koud is
• Sokken, want loop nu nog op m'n "nette" sokken.
• Petje zodat ik hopelijk ook nog wat zie als de zon laag staat, of als het regent
Kerst kwam vroeg dit jaar!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
MyLaps hebben toch van die chips die op het startnummer zitten, dat zijn allemaal eenmalige dingen... ?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:36 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wil nog eens zo'n MyLaps chip kopen die ze op veel evenementen gebruiken, nu betaal je bij sommige loopjes elke keer 4 euro voor zo'n huurding.
Ze hebben beide zie ik. Ik weet niet wat nuttig is, je ziet die eenmalige dingen meer en meer.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Staat er nu een bepaald iemand in de achtergrond je uit te lachen?! Ja! Zo lijkt 't wel ja!
![]()
Maar zou niet durven! Ben supertrots
Ja doei.![]()
De groene chips van mylaps kan je gewoon hergebruiken. Je betaalt per evenement wel meestal 2 euro extra om met deze chip te lopen.
Ik heb pas een gele chip aangeschaft waarmee je deze extra kosten niet steeds hoeft te betalen.![]()
Sinds dinsdag niet meer gelopen.. Morgen ldl! Hopelijk krijg ik geen last van de Chili con Carne.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Punt is dat je haast nooit meer een chip hoeft te huren, het zit tegenwoordig allemaal aan je startnummer vast. Die groene van mij gebruik ik dus haast nooit. Tot nu toe alleen bij de Marikenloop, 7^^ en de Zomerklassieker van Roosendaalquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:56 schreef Ach3r0n het volgende:
De groene chips van mylaps kan je gewoon hergebruiken. Je betaalt per evenement wel meestal 2 euro extra om met deze chip te lopen.
Ik heb pas een gele chip aangeschaft waarmee je deze extra kosten niet steeds hoeft te betalen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Extra pittig maken, dan heb je gewoon wat extra stuwkrachtquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Sinds dinsdag niet meer gelopen.. Morgen ldl! Hopelijk krijg ik geen last van de Chili con Carne.
Ja doei.![]()
Had ik inderaad gedaan jaquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Extra pittig maken, dan heb je gewoon wat extra stuwkracht
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
niet gelopen maar wel anderhalf uur trail gewandeld op de VFF.
loopt geweldig. kan niet wachten tot ik erop kan hardlopen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Extra pittig maken, dan heb je gewoon wat extra stuwkracht
Vandaag 5km gelopen met m'n zusje, we gebruikten onze Garminhorloges en ondanks dat we tegelijk van start gingen, de zelfde route liepen en ik sneller was, bleef ik in afstand steeds 50meter achter op zus.
Vreemd.![]()
Miezziejdat moet wel helpen met tegen de hardloopdip toch?
Hier nog geen startnummer Vredesloop![]()
Morgen Delftse Hout loop: mr Q, zwager & vriend lopen 15. Ik zou een tempoloopje moeten doen, maar kijk even hoe ik en mijn benen zich voelen. Misschien een lekkere 5k voor het uitproberen van een hoger tempo![]()
![]()
Good busy! Jammer van de blaar...quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:55 schreef Miezziej het volgende:
Net terug van mijn LDL, wat een pokke-eind(17,6km).
Ging eigenlijk wel goed, geen last van mijn knie gehadklein beetje in het begin maar nadat ik goed was ingelopen had ik er geen last meer van.
Heb nu wel een grote blaar onder mijn voet. Ik voelde het al tijdens het lopen, ik was bang dat het mss zou bloeden maar gelukkig nietDe huid hing wel half los dus ik dacht dat trek ik er wel even af... Trok ik iets meer mee dan geplanned, dus nu heb ik een gat onder me voet
Hopelijk geneest het snel.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Noem je toch al 3 wedstrijdenquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Punt is dat je haast nooit meer een chip hoeft te huren, het zit tegenwoordig allemaal aan je startnummer vast. Die groene van mij gebruik ik dus haast nooit. Tot nu toe alleen bij de Marikenloop, 7^^ en de Zomerklassieker van Roosendaal![]()
Ik heb hem aangeschaft omdat naast een aantal wedstrijden in de regio ook mijn lokale hardloopvereniging dit systeem gebruikt. Maar goed de groene chip is net als de gele chip een eenmalige aanschaf.![]()
YeahAl mijn Endomondo-pr's aan diggelen met deze wedstrijd
Cooper (12 min) 2.46 km
One hour 11.51 km
1 km 4m:38s
1 mile 7m:45s
3 km 14m:52s
3 miles 24m:29s
5 km 25m:20s
10 km 51m:56sKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nicequote:Op zaterdag 14 september 2013 20:11 schreef SEMTEX het volgende:
Cooper (12 min) 2.46 km
One hour 11.51 km
10 km 51m:56s
geen last van de Achilles??quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:30 schreef winterstorm666 het volgende:
niet gelopen maar wel anderhalf uur trail gewandeld op de VFF.
loopt geweldig. kan niet wachten tot ik erop kan hardlopen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Heel netjesquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:11 schreef SEMTEX het volgende:
Cooper (12 min) 2.46 km
One hour 11.51 km
10 km 51m:56s![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:11 schreef SEMTEX het volgende:
Cooper (12 min) 2.46 km
One hour 11.51 km
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Super!quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:11 schreef SEMTEX het volgende:
Cooper (12 min) 2.46 km
One hour 11.51 km
Ja doei.![]()
Werkt goed dus, uit je comfortzonequote:Op zaterdag 14 september 2013 20:11 schreef SEMTEX het volgende:
Cooper (12 min) 2.46 km
One hour 11.51 km
10 km 51m:56s![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: