Zo post dit sujet een beetje de hele dag door. En dan denk je misschien... Laat die pubers lekker. Maar deze man is dus 35 jaar... WTFquote:Verdomme maar 5 uur geslapen ofzo. Net wakker. Ik blijf malen over die streams. Ik wil niet kijken
vanmiddag vanaf 13:00 komt bezoek ivm verjaardag. Leuk, maar ik praat nu alleen maar vloeiend GTAV. Thanks Rockstar
Games spelenquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:12 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Kijken naar iemand die een game speelt
Het mag. Maar als je dan zo hyper gaat doen ben je mentaal 8 en niet 80.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:20 schreef johnnyblaze11 het volgende:
GTA V man, al ben je 80.
Zeikende zakkenwasser, bek houden.
Denken dat voetbal te vergelijken is met gamenquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:17 schreef m0j0 het volgende:
Voetbal?, AMG team A wint bijna van team B!!
Net zo achterlijkquote:Call of Duty?, AMG Call of Crap 254`komt uit en er zit 1 nieuw wapen in!!! aah!.
Of komt de nieuwe Barbie uit... AMG!! een blauwe jurk!!..
Reageren op iemand die op FOK! zitquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:41 schreef TeeJay. het volgende:
[..]
Kijken naar iemand die op fok zit
Ik vind er zitten 2 kanten aan het verhaal, te beginnen met het volgende:quote:Op zaterdag 14 september 2013 08:57 schreef Nielsch het volgende:
Volgende week komt GTA V uit en dat zorgt er nu al voor dat mensen compleet debiel zijn geworden.
Deze post komt bijvoorbeeld uit het GTA V topic op FOK! Reactie op het feit dat er streams zijn uitgelekt van mensen die de game al spelen. Grootste keuze in het leven van de GTA V autisten: wel of niet naar zo'n stream kijken.
[..]
Zo post dit sujet een beetje de hele dag door. En dan denk je misschien... Laat die pubers lekker. Maar deze man is dus 35 jaar... WTF
Op het internet zittenquote:
Ademenquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Op het internet zitten
Een computer/laptop/smartphone hebben
Hypocriet... Eerst klagen dat mensen zo enthousiast zijn voor een spel maar jij hebt hem al maanden in de pre-order, langer dan de meesten zelfsquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Heb hem al maanden in de pre-order staan! Woensdag vrijgenomen om te spelen!
quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik heb de hele week vrij genomenquote:
Het is dat 'ie al op voorraad is inmiddels, was lullig geweest al de game last minute uitgesteld werd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb de hele week vrij genomen
Ik heb pas vrij gevraagd nadat hij al was uitgesteld, ik dacht 2x uitstellen doen ze vast niet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:39 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Het is dat 'ie al op voorraad is inmiddels, was lullig geweest al de game last minute uitgesteld werd.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:40 schreef Seamonkey- het volgende:
Post in op is wel een beetje sneu ja.
Maar ook ik kan niet wachten op de game!
42 en kan niet wachten tot het dinsdag isquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik ben 30, en ik heb ook ver-schrik-ke-lijk veel zin in GTA V! Dus als je dat niet aanstaat, kan je mijn roze uitgeslagen mini kanon proeven!!!
Bij de lokale gamemania werd mij verteld dat er minimaal een paar honderd man zullen komen waarschijnlijk, en dat er een extra personeelslid komt om de gekte in rijen te houden enz, en dat daarnaast ook de beveiliging van het winkelcentrum er bij zal zijn, omdat anders je game gejat word onderweg terug naar je auto.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:42 schreef 7nightwing7 het volgende:
Gamemania ook alles al uitverkocht of in de preorder gezet. Gamemania Sittard sprak over 1200 exemplaren. Totale gekte.
Daar kan op worden geKlonken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
42 en kan niet wachten tot het dinsdag is
Je kan toch gewoon via internet bij bol.com bestellen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Bij de lokale gamemania werd mij verteld dat er minimaal een paar honderd man zullen komen waarschijnlijk, en dat er een extra personeelslid komt om de gekte in rijen te houden enz, en dat daarnaast ook de beveiliging van het winkelcentrum er bij zal zijn, omdat anders je game gejat word onderweg terug naar je auto.
Dan heb je m niet om 12 uur snachts.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon via internet bij bol.com bestellen?
gta v ziet er oke uit. Niet mooiquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:20 schreef GhpH het volgende:
TS heeft gelijk. GTA5 ziet mooi uit maar het is echt geen wereldwonder... hetzelfde als die overreactie van diablo3 dat kutspel dat bijna niemand meer doet. Toen zat ik nog op die vertyfte site van een 9gag. Ik ging bijna dood van al die posts. Maat als mensen van tevoren al zo hyper worden, zeker als de leeftijd van 35, dan staat je toekomst al zo goed als garant.
Niet mooi?quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
gta v ziet er oke uit. Niet mooi
quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan heb je m niet om 12 uur snachts.
Ik ga zelf dus ook echt niet naar de nachtlaunch (gekkenhuis) maar genoeg gekken dus wel.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]heb je tenminste een goede nachtrust.
Die word zo groot als de echten wereld. En in Ultra HD met vr, en sensoren op je anus zodat je elke hobbel in de weg echt kunt voelen!quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik kan niet op wachten op deeltje 6.
De toekomst staat met de energy verslaafden sowieso al 'garant' (sterven op je 25e! leukenheid!)quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:20 schreef GhpH het volgende:
zeker als de leeftijd van 35, dan staat je toekomst al zo goed als garant.
Ik lag er in augustus al, maak wel gebruik van de modem van de trekpleister aan de overkant.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:37 schreef LethalNinja het volgende:
Mensen die niet nu al voor de winkel liggen voor de nachtlancering
IK heb 3G op mijn iPhone, dus die gebruik ik als hotspot voor mijn laptop. Verder gewoon tentje en poepen, plassen en mezelf wassen bij de Mcdonalds. Ja toch, wil zeker van mijn exemplaar zijn!quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik lag er in augustus al, maak wel gebruik van de modem van de trekpleister aan de overkant.
(ja ik doe niet aan wifi)
Mag hopen voor je dat je die niet op schoot hebt en minimaal gebruikt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:47 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
IK heb 3G op mijn iPhone, dus die gebruik ik als hotspot voor mijn laptop.
Hehe nerdje gameverslaafde hehehehquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
wij gaan toch weer de hele nacht spelen, met chips en bier? zoals bij GTA 4 toenquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Hehe nerdje gameverslaafde heheheh
Je bent in de war met Paul, ik kom graag in de Dikke Dries.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:51 schreef Abed het volgende:
Als je graag naar de Derrick gaat TS zou je niet over anderen moeten oordelen.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:42 schreef summer2bird het volgende:
Ik maak mij er niet druk om.
Mijn pc haalt het toch niet, te zwaar spel.
Verwar je me niet met iemand anders?quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:41 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
wij gaan toch weer de hele nacht spelen, met chips en bier? zoals bij GTA 4 toen
quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:06 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
TS heeft nog geen idee wat voor schepsel er binnenkort in de winkels ligt!
Ja stel je voor dat niet om 12:00 al kan spelenquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan heb je m niet om 12 uur snachts.
Koop hem dan via playstation marketquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:57 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat niet om 12:00 al kan spelen
Ik ga hem dinsdag na m'n werk wel halen na m'n werk bij de MM.
Als hij dan uitverkocht is , jammer dan
Denk niet dat die kan vinden met Xbox-livequote:Op zaterdag 14 september 2013 18:58 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Koop hem dan via playstation market
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:00 schreef CristinaYang het volgende:
Terechte klachtOm 4 uur 's nachts wakker gemaakt worden doordat je vent bijna zit te stuiteren in bed bij het kijken naar zo'n stream
![]()
![]()
Omdat GTA V nog niet uit komt op de PC.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja lach maar.
Volgend jaar mooi een game pc
Tussen ergens naar uitkijken en autistische onzin op het net pleuren zit natuurlijk wel een verschil.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Want als als 35-jarige mag je niet naar iets uitkijken? Wat geneuzel om niks weer
Hij is nog niet eens uitquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:03 schreef Panzermaus het volgende:
Met stip de allerbeste game van deze hele console generatie.
Iedereen speelt hem al. Skyrim was ook goed, maar geeft imo niet meer 'fun' dan GTA. Zeker niet nu het gebundeld wordt met GTA Online. Nobrainer.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:39 schreef Azorius het volgende:
Hij is nog niet eens uit.
GTA V gaat denk ik niet in de buurt komen van Skyrim, maar ik ga hem wel halen denk ik.
Dat ja. Ik val in slaap bij single player games. Te competitief ingesteld, denk ik.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb trailers gezien, gameplay bekeken.
Same old...
Vermoord gang X op locatie Z. Pleeg overval.
Shitload aan minigames, maar waarom zou je je tijd daaraan besteden?
Als ik wil racen speel ik wel racesim.
Als ik wil tennissen speel ik wel een tennisgame.
Als ik wil vliegen speel ik wel flight simulator.
Als ik wil schieten speel ik wel counter-strike 1.6
...
Ik moet zeggen dat ik bijna nooit een SP heb uitgespeeld omdat het zo ontzettend repetitief is, hoe "vernieuwend" een game ook is, het blijft er altijd inzitten.
Ik mis die competitie factor in SP games.
Ik moet en wil beter zijn dan anderen.
Dit.quote:Op maandag 16 september 2013 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen ouder dan 18 die zich zo gedragen
Haten op GTAquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb trailers gezien, gameplay bekeken.
Same old...
Vermoord gang X op locatie Z. Pleeg overval.
Shitload aan minigames, maar waarom zou je je tijd daaraan besteden?
Als ik wil racen speel ik wel racesim.
Als ik wil tennissen speel ik wel een tennisgame.
Als ik wil vliegen speel ik wel flight simulator.
Als ik wil schieten speel ik wel counter-strike 1.6
...
Ik moet zeggen dat ik bijna nooit een SP heb uitgespeeld omdat het zo ontzettend repetitief is, hoe "vernieuwend" een game ook is, het blijft er altijd inzitten.
Ik mis die competitie factor in SP games.
Ik moet en wil beter zijn dan anderen.
Woon je nog bij je ouders jochie? Niet echt gezond he, je zo druk maken om iemand die iets over je favoriete (nog niet gespeelde) computerspelletje zegt? Ach gossie tochquote:Op maandag 16 september 2013 16:25 schreef Jachtgeweer het volgende:
ts mag geeneens gta 5 met zombiemod kopen van zn ouders
ts is een vies gristenjoch
ts kan er niet mee omgaan en schuift de incompetentie van zijn ouders nu af op mensen die wel uit een normaal gezin komen
ts is een fifa nerdje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |